Silent Hill: Book of Memories

amirplay

کاربر سایت
May 29, 2008
356
نام
امیر
ببخشید انگار اشتبا اومدم دم در نوشته بود سایلنت هیل ولی اینجا یه صفحه بدون سایلنت هیل رفته جلو بنظرم این بحثارو تو قسمت بازیهای ویتام میشه انجام دادا...
 

K o j i m a

کاربر سایت
Jul 2, 2012
2,146
نام
Morteza
شکی نیست که انچارتد با کیفیت ترین بازی ای هست که تا الان روی ویتا اومده .هیچ بازی ای هنوز نتونسته از پتانسیل این دستگاه به اندازه این بازی استفاده کنه

بهترین بازی ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!! دیگه نمیدونم چی بگم. :| همون یه دونه MGS HD Colection فک کنم کفایت کنه.

Graity Rush کجا گفتن بهترین بازی سال بین همه پلتفرمها شده ؟ سال که هنوز تموم نشده ...
تا به امروز و الان پرفروشترین و بهترین بازی ویتا که به فروشش هم خیلی کمک کرده Persona 4 بوده ... سال هم تموم نشده که بهترینها رو اعلام کنن
شما چطوری انتظار داری Uncharted ی که روی ویتا اومده گرافیک Uncharted 3 رو داشته باشه ؟؟؟ انتظار از GPU استفاده شده در ساخت VITA و PS3 متفاوت هست !
--------------------------
به نظره من این دمو چیزه زیادی نشون نداده ... اما واقعا معلوم نیست چه امتیازی بگیره ... بین 6-7 میخوره بهش ! حالا تا عرضه 1 ماه مونده همچی مشخص میشه.

آرمان یه سر به بخش اخبار بزنی بد نیست.:d
http://forum.bazicenter.com/thread68462/

:dمن هر 4 آنچارتد رو پلات کردم
به نظرم آنچارتد ویتا بازی فوق العاده ای هستش!!!!...و ارزش تکرار هم داره...
موسیقی و داستان و .... . حتی گرافیک عالی داشت
اگر همزمان نسخه ی ps3 و ویتا رو بازی کنین فک نمی کنم گرافیک ویتا تو ذوق بزنه!!!...گرافیکش قابل قبول هستش
ملت واسه همین آنچارتد رفتن ویتا خریدن!!
اگر اینجوری gow نسخه ی psp اصلا بازی خوبی نیست چون گرافیکش به gow 3 نمیرسه:-/

هر کس نظری داره.
فقط جالب اینه که شما بازی PS3 رو داری با PSP مقایسه میکنی.

Gravity Rush بهترین بازی سال 2012 در ژاپن شد تو نمایشگاه Tokyo Game Show نه بهترین بازی روی همه پلتفرمها تو ژاپن ام به خاطر علاقه مردمش به این سبک بازی وگرنه gravity اگه تو اروپا بود این مقام بدست نمی اورد همونطور ام که دوستمون Triangels گفت هنوز تا اخر سال چند ماه مونده :d به نظر منم uncharted خیلی ام خوب بود :x حالا چرا کسی درباره rayman چیزی نمیگه شخصیت پردازی محیط کارتونی بازی خیلی خوبه خیلی fun هست game اش :d
من فقط توی پرانتز یه اطلاع رسانی کردم و هیچ نظری هم درباره ـش ندادم. نمیدونم چجوری شما انقدر بزرگ ـش کردین :|

شما مگه Rayman هم آدم حساب میکنین؟ :|:d
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
اینقدر تو این ماه ترافیک بازی ها زیاد شده که دیگه سایت ها وقت نقد این بازی رو ندارن!!!:d
اتفاقا REview زیاد داشت . نظر زیاد جلب کرده بود چون از بهو از یک پله پریده بود یک پله دیگه ! منظورم سبک بازی هست
ریلیز نسخه امریکا که 6 روز پیش بوده:D اما نسخه اروپا اگه اشتباه نکنم آخر اکتبر هست.
خب اینجا هم رلیز شده ... تو PSN قیمتش 35.99 بعدش نسخه Retail نمیدونم چرا 49 دلاره لول
من شاید بگیرمش امشب...فن 1000 اتیشه SH هستیم دیگه ! هرچی Konami به اسم SH بده بیرون باید بخریم ! لول
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
تو Store Uk هم دیشب اومد و قیمتش 25 پوند بود. جالبه این معقول ترین بازی هست از لحاظ قیمتی البته بعد از Smart as.

AC رو که 40پوند دارن میدن و NFS رو 35 پوند! فیزیکی بخری به صرفه تره:D
 

Spn

کاربر سایت
May 25, 2009
651
نام
Sepehr
تو Store Uk هم دیشب اومد و قیمتش 25 پوند بود. جالبه این معقول ترین بازی هست از لحاظ قیمتی البته بعد از Smart as.

AC رو که 40پوند دارن میدن و NFS رو 35 پوند! فیزیکی بخری به صرفه تره:D
چه گرون فروش . دم آمریکا گرم قیمتاش ارزون تره . مگه میشه بازی 40 دلاری رو 40 پوند بدن !!؟
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
خب من بازی رو گرفتم امروز بازی کردم
خب اگه کلا بخوام بگیم که بازی از سری Silent hill همونطور که میدونید فاصله زیادی گرفته ... اما در مجموع اونقدرها هم تصور میکردیم بد نیست. بیشتر به نظر میرسه سری امتیازهای پایین بازی بیشتر بخاطره وفادار نبودن به اصلیت بازی هست و عمق Gameplay بازی .
یکی از ایرادات بازی این هست که RPG و Action بیشتر با هم Mix شده اما مزه Action خیلی بیشتر از RPG هست. شما در طی بازی Level up میشید و استتهای محتلفی رو اپگرید میکند اما خیلی دقیق معلوم نیست اپدیتهای این مجموعه استتها به جز Primary ها چگونه کارکتر شما در ابعاد مختلف گسترش میده. در ادامه مرحل میزان Trapt های در محیط (طله ها ) بیشتر میشه و طبیعتا شما نیاز به استت های بالاتری دارید. از نظر Action بازی لذت بخش هست و خوشبختانه سرعت خوبی رو داره اما هرچه بالاتر میرید بازی بسیار سختر میشه به طوری که بعضی جاها همانند خوده سری اصلی مجبور به فرار میشید ! بالانس دشمنان بعضی موقع خیلی بد هست و این پس از رسیدن به Zone 4 به Gameplay بازی صذمه میزنه و به ناچار مجبور میشید به Zone های قبل برگردید و Level up کنید .

هسته بازی اصولا Loot کردن و گزر از Dungeon های هست. بازی به 21 مرحله تقسیم بندی میشه در کل که در 3 مرحله یک Chapter محصوب میشه - هر Zone یک خروجی و Puzzle داره که برای پیدا کردن Item های مورد نیاز برای تکمیل کردن Puzzle شما باید منطقه رو جست وجو کنید و در نهایت Challenge ها رو پیدا و با موفقیت انجام دادن اونها Key item رو بدست بیارید. هر Zone که رد میکنید نقشه بازی بزرگتر و پیدا کردن تکه های Puzzle سختر و زیادتر میشه. در انتهای هر 3 Zone هم شما به Boss میرسید که میتونه سخت باشه.
البته نهیات Gameplay بازی به اینجا خطم نمیشه بلکه در طی راه شما به انواع اطاقهای خاص مختلف میرسید. بعضی از این اطاقهای سری های Mystery room هستن که بسته به اعمال شما 3 نتیجه متفاوت دارن و در نهایت بازی باعث میشن شما پایانهای محتلف بازی مشاهده کنید. در ادامه اطاقهای محتلف زیادتری هم هست که به Gameplay بازی تنوع میدن . Dungeon ها به صورت Random به وجود میان پس هر دفعه که به Zone های قبلی برگریدی نقشه متفاوت خواهد بود.
در اغاز هر مرحله شما یک Side quest خواهید داشت که تکمیل کردنش به خودتون بستگی داره . البته این مجموع Side quest ها شامل Mini boss های سختر و Forsaken room ها میشه که در ادامه بازی شما نیاز به تکرار چند باره اونها دارید. در نهایت تکمیل کردن Side Quest به شما ایتمهای خاصی هدیه داده میشه که به صورت عادی توی بازی نیستش. Item های دیگر مثل Artifact ها هستن که باعث قوی شدن بیشتر شما میشن. از اونجایی که مرحله سختی بازی کلا بالا هست و هر Zone بازی سختر میشه شما نیاز دارید این Artifact ها رو بخرید با پیدا کنید.
با این حال بازی نیاز به تنوع بیشتر داره و بعضی موقها حس میشه کلا بازیسازان سعی کردن با بزرگ کردن نقشه بازی رو بیشتر چالش برانگیز کنن اما در نهایت نه تنها بازی بسیار سخت میشه بلکه باعث میشه بیخودی هم طولانی بشه.
در نهایت نبردهای بازی به Hack n slash خطم میشه و شما نیز Skill های خاصی رو با Level اپ کردن به دست میارید که در ادامه در میان نبردهای سخت بازی به شما کمک میکنه تا زنده بمونید. البته متاسفانه نقص Skill های این هست که مثل بازیهای RPG به شما اجزاه Assign و Purchase کردن نمیده به همین منوال عمق RPG بازی پایین هست و صرفا توی اپگرید کردن استتها و اسلحه ها خلاصه میشه !!!
اما Book of memories نکات جالب خودش هم داره ... یکی از نکات این هست که از نظر طراحی محیط بازی شبیه سری SH هست. به طوری که در 3 Zone یک Map رو دارن و در مجموع 7 دنیای محتلف وجود داره که هر یکی از این 7 تا طراحی بسیار خاص خودشون رو دارن که طراحیها از روی سری بایهای SH شامل میشه همچنین دشمنان همگی اشنا هستن برای طرفداران این سری . در ادامه محیطهای بازی همه با رنگهای سباه و حشن طراحی شدن و خیلی از محیطهای بازی تاریک هست و شما برای پیشروی نیاز به چراغ قوه دارید که به جذابیت بازی اضافه میکنه.
در نهایت Gameplay بازی شامل پیدا کردن تکه کاغذها میشه که به شما در پیشبرد داستان کمک میکن اما بازی طوری هست که صرفا نیازی نیست به داستان اهمیت بدید. داستان بازی نه خیلی زیباست نه خیلی زشت و نه کششی داره . بیشتر برای بهنونه کردن ساخت بازی هست.

گرافیک بازی نسبتا خوب هستش با توجه به زاویه دیده بازی. پس از Chapter اولی شما به محیطهای بیشتر میرید. گرافیک بازی تغییر میکنه و بعضی موقعا Texture خیلی خوب و مواقعی خیلی مات به نظر میرسه اما در مجموع گرافیک بازی حرف تازه ای برای گفتن نداره . بیشتر نورپردازی بازی جالب هست تا Texture های . محیطهای بازی خالی و زشت خشک نیستن . محیطها طراحی خوبی دارن و بازی هم رنگ امیزی جالبی داره.
اگر طرفداری بازیهای Dungeon crawler نیستید این بازی میتونه خسته کننده باشه اما اگر عاشق Loot و Hack n slash هستید برای یک بار رفتن بازی خوبی هستش کلا !
اینم چند عکس که از Chapter اول بازی گرفتم
من بهش 6.5 میدم
2012_11_08_230630.jpg

2012_11_08_221651.jpg






2012_11_08_205042.jpg
2012_11_08_222117.jpg
 

parham.a

کاربر سایت
Nov 5, 2010
88
نام
parham
من اكانتم ريجن ٢ هست ولي بازي ريجن يك هست به psn كانكت ميشه ولي وقتي ميزني join internet game اول ميزنه search for game ولي بعد faild ميشه مشكل از نت يا سرور هست يا عدم همخواني ريجن؟
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
من اكانتم ريجن ٢ هست ولي بازي ريجن يك هست به psn كانكت ميشه ولي وقتي ميزني join internet game اول ميزنه search for game ولي بعد faild ميشه مشكل از نت يا سرور هست يا عدم همخواني ريجن؟
نت ... بازی انلاین پس نداره در نتیجه انلاینش ریجن لاک نیست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر