Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
534
نام
مسعود
اون تصویر داخل توییت klorbille، امیدوارم تو خود بازی پر جزییات و زنده باشه. یه چیزی مثل سنت دنیس RDR2 که همینطوری بری بچرخی یه اتفاقی میوفته که سرگرمت کنه. چیزهای زیادی هست که بیینی، یکی داره شیپور میزنه، یکی داره گدایی میکنه، یکی دستگیر شده و...
از محیط های این شکلی خیلی خوشم میاد. یه محیط شلوغ، فروشگاه های عجیب غریب، بنرهای چشمک زن و...
این تصویر پایین هم یکی از محیطهای بازی است که امیدوارم جزییات زیادی داشته باشه. انواع و اقسام معماهای عجیب غریب که خارج از ماموریت ها، خودمون باید کشفش کنیم.

View attachment 295082
واسه چی اینقدر جزئیات موها و صورت شخصیت ها ضعیفه.
یاد فال اوت 4 افتادم.
امیدوارم تا قبل ریلیز یکن روش کار کنن.
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
واسه چی اینقدر جزئیات موها و صورت شخصیت ها ضعیفه.
یاد فال اوت 4 افتادم.
امیدوارم تا قبل ریلیز یکن روش کار کنن.
بازی رول پلیینگه چه انتظاری داری شما :D
به نظر من که جزییات محیط و داستان مهمتره و البته 60 فریم شدن
 

Wolff

کاربر سایت
May 24, 2023
634
دقیقا.
طبق رسم بازیهای این یکی دو سال قشنگ تا روز انتشار باید استرس داشت.
بدبختی اینکه با این نمایش 10 روز دیگه هم هیچ چی مشخص نمیشه و فقط فیتیله رو میکشه بالا.

اين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
بنظرم یچیزی رو که باید قبول کنیم اینه که بازی مثل بازی های قبلی بتسدا استودیو احتمال بسیار زیاد در کل دی ان ای بازی های سابق استودیو رو داره. یعنی ستینگ ممکنه عوض شده باشه ولی نحوه ارتباطت با دنیا، هسته کلی گیم پلی و خیلی چیزای دیگه اشنا هستن احتمالا. من ابدا انتظار ارتباط با ان پی سی ها یا گرافیک و انیمیشن در حد رددد رو ندارم در عوض امیدوارم نقاط قوت بازی های قبلی مثل ازادی تو جهان بازی، فکشن های جالب با داستانای جالب و چیزای مثل این رو ببینیم. مثلا اینجا ممکنه شبیه اسکایریم بری تو یه بار و سر یه صحبت با ان پی سی یه ماموریت فرعی باحال و پیچیده بهت بخوره ولی با اکثر افراد دیگه که صحبت میکنی یکی دوتا لاین تکراری بهت بگن.
 

Shadow Mohireza

کاربر سایت
Jun 22, 2022
35
اين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
یک دقیقه و سی ثانیه گیم پلیه که بین ۲۸ دقیقه و سی ثانیه صحبت های تاد هاوارد به صورت مساوی قسمت شده
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,361
نام
مــاکــان
اين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
خب همه بازیها قبل انتشار نمایش دارن.
به بازیهای بزرگ دو سال اخیر، نمایشها و شرایط انتشارشون فکر کن.
مخصوصا روی pc.

من دارم در مورد مشکلات خود بازی مثل بهینه نبودن، باگ، پالیش نبودن و کلا شرایط روز انتشار صحبت میکنم.

در مورد گیم پلی که بتسدا بازی حتی متوسط نداره و اگه چند سال پیش بود چشم بسته میگفتم این یکی هم شاهکاره.

ولی روند دو سه سال اخیر نمیزاره کاملا مطمئن باشم و به این نمایشهای مدیریت شده هم نمیشه خیلی اتکا کرد، مثالش هم زیاد داریم.
 

Deathbringer

کاربر سایت
Jan 2, 2023
601
نام
Death
اين حرف شما اصلا درست نيست
وقتي به صورت اختصاصي قراره گيم پلي رو نشون بدن قطعا ميشه فهميد با چي طرفيم
بله اگه يه نمايش ٣٠ دقيقه اي از حال و احوال پرسي اعضا استوديو و خاطره بازي راجع به نحوه ساخت بازي باشه حرف شما درسته
سایرپانکم یه گیم پلی طولانی داشت ولی بازی نهایی زمین تا اسمون با اون نمایش تو بحث کیفیتی فرق داشت. حتی ردفالم با وجود این که نمایش هاش فاجعه بود ولی بازم اون نمایش ها نسبت به چیزی که عرضه شد خیلی بهتر بود.
یساعتم بازی رو نشون بدن باز نمیشه مطمین بود که محصول نهاییم در همون حد خوب باشه.
 
  • Like
Reactions: Esm-nadaram

Natural Killer

ناظم انجمن
Jan 10, 2015
2,735
به عنوان کسی که خیلی دوست دارم به این استدیو دوست داشتنی به اوجش برگرده.
اون چیزی که من تو شوکیس پارسال دیدم ، فقط معجزه میتونه شده باشه که ظرف این مدت پولیش شده منتشر بشه.
چیزی که همیشه چشم اسفندیار استودیو بوده
----------
یه نکته ای ،چرا بازی بر خلاف بازیهای قبلی سیستم قطع عضو ( gore) نداشت ؟ حتی fo3 سیستم (gore) خیلی خوبی داشت با این حال که برای ۲۰۰۹ بود. 🤔
 

Wolff

کاربر سایت
May 24, 2023
634
خب همه بازیها قبل انتشار نمایش دارن.
به بازیهای بزرگ دو سال اخیر، نمایشها و شرایط انتشارشون فکر کن.
مخصوصا روی pc.

من دارم در مورد مشکلات خود بازی مثل بهینه نبودن، باگ، پالیش نبودن و کلا شرایط روز انتشار صحبت میکنم.

در مورد گیم پلی که بتسدا بازی حتی متوسط نداره و اگه چند سال پیش بود چشم بسته میگفتم این یکی هم شاهکاره.

ولی روند دو سه سال اخیر نمیزاره کاملا مطمئن باشم و به این نمایشهای مدیریت شده هم نمیشه خیلی اتکا کرد، مثالش هم زیاد داریم.
اره رو بحث بهينه سازي نميشه رو نمايش حساب كرد خصوصا اگر گيم پلي اين انجين باشه و روي سري اكس نباشه (كه احتمالا نيست)
منتهي مساله اينه كه الان واقعا نميدونيم با چي طرفيم غير از اون گيم پلي كوچيكي كه نشون دادن و بيشتر گان پلي بازي رو تعريف كرد اطلاعات خاصي نداريم
قاعدتا بايد زير و روي بازي رو ايندفعه نشون بدن كه مثلا مثله جداي سوروايور ميشد فهميد با بازي خيلي خوبي طرفيم هر چند از نظر فني مشكلات زيادي تو بهينه سازي داشت
سایرپانکم یه گیم پلی طولانی داشت ولی بازی نهایی زمین تا اسمون با اون نمایش تو بحث کیفیتی فرق داشت. حتی ردفالم با وجود این که نمایش هاش فاجعه بود ولی بازم اون نمایش ها نسبت به چیزی که عرضه شد خیلی بهتر بود.
یساعتم بازی رو نشون بدن باز نمیشه مطمین بود که محصول نهاییم در همون حد خوب باشه.

سايبرپانك اتفاقا قبل از ريليزش خيلي بحث در مورد اينكه بازي داونگريد شده مسبت به نمايشهاي اوليه زياد بود و مشخص بود يه تقاوت زيادي بين پي سي و كنسولا وجود داره و در نهايت هم نسخه نسل هشتيش تقريبا غير قابل بازي بود و الان كمتر از يكساله با پچ هاي مختلف و اضافه شدن ار تي تبديل به يه شوكيس شده

ردفال هم كه تو تمام نمايشها ٦٠ فريم بود و به طرز عجيب ٣٠ فريمي دادن كه همون هم پر از افت فريم و باگ و ايرادات مختلف فني و لول ديزاين و كوئست ديزاين و غيره بود

در كل يه نمايش گيم پلي جذاب تضميني قطعي واسه ارائه همون كيفيت نيست

منتهي يه نمايش دلسرد كننده نشون دهنده اينكه با بازي خوبي مواجه نيستيم هست .
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
یک چیزی که در مورد استارفیلد و بازیا مشابهش هست اینه که از روی نمایشا به هیچ وجه نمیشه اطمینان داشت نتیجه کار خوب میشه یا بد.

بازیا خطی مثلا استودیو میاد 10 دقیقه مستقیم از یک مرحله رو نشون میده که پر اکشن و ستپیس خفن هست، کلی انفجار اتفاق میوفته و گرافیکشو به رخ میکشه با خودت میگی بَه این اگه یه مرحلشه بقیش چیه!

حالا اینجا چیو میخوان نشون بدن که پشمای بیننده تو یه ربع بریزه؟ بازیاشون هیچوقت شوکیس گرافیکی نبود، شوکیس انیمیشن نبوده، خطی هم نیست که یه لول پر اکشن اسکریپت شده رو نشون بدن.

چیزی که بازیاشونو خاص میکرده دنیاش هست، فکشنا، شخصیتا و دیالوگا، تاثیر انتخابا تو داستان، اتمسفر، ساید کوئستای جالب و ...، نهایتن چند دقیقه از اینارو نشون بدن و در موردش حرف بزنن که اونم هیچ اطمینانی نیست که فقط در ظاهر خوب بنظر برسه وقتی بازی ریلیز شه ببینی کاملا سطحی هست.

نمونش سایبرپانک که یکی از تریلراش کلی فاز "تاثیرگذاری زیاد انتخابا" برداشته بودن بعد که ریلیز شد دیدیم دروغ محض بود :D
در مورد لانچش هم به شخصه اگه بدون باگ و مشکل لانچ شه تعجب میکنم!
 

Mohammad@li

کاربر سایت
Sep 11, 2014
2,093
نام
MohammadAli
به عنوان کسی که خیلی دوست دارم به این استدیو دوست داشتنی به اوجش برگرده.
اون چیزی که من تو شوکیس پارسال دیدم ، فقط معجزه میتونه شده باشه که ظرف این مدت پولیش شده منتشر بشه.
چیزی که همیشه چشم اسفندیار استودیو بوده
----------
یه نکته ای ،چرا بازی بر خلاف بازیهای قبلی سیستم قطع عضو ( gore) نداشت ؟ حتی fo3 سیستم (gore) خیلی خوبی داشت با این حال که برای ۲۰۰۹ بود. 🤔
بتسدا آخرین بازیش (Fallout 4) بیگ وینر بوده. کی این استودیو دوست داشتنی از اوج فاصله گرفته که حالا شما دوست دارید برگرده؟
 
  • Like
Reactions: Natural Killer

just_p30

کاربر سایت
Apr 13, 2008
2,746
بتسدا امضاء خودشو داره توی بازیاش ! همون فالاوت 76 که شت بود کلی فروش و درآمد داشت براشون و یک سری واقعا میرفتن 20 دلار میدادن یک اسکین میخریدن :D به شخصه امیدوارم بازی بتونه امتیاز خوبی بگیره ، ولی خوب نگرفت هم اصلا به هیچجام نیست !!! بازی ها RPG بتسدا (TES,Fallout) و حالا هم Starfield ، همیشه جادو خاص خودشونو دارن ، یه جور امضاء که فقط باسه تاد هاوارد لعنت الله هست :D خودمو تا وقتی بیاد با دیابلو خفه می کنم بعدش میرم سراغ این بزرگوار ... اصلا فکر اینکه بخوای توی بازی غرق بشی آدم رو دیوونه میکنه.امسال خیلی سال خوبیه از نظر گیمی ، مخصوصا باسه ما RPG بازا که چندتا بازی خوبی هست.
 

Deathbringer

کاربر سایت
Jan 2, 2023
601
نام
Death
همون فالوت ۴ نسبت به ۳ یه عقبگرد بود! بماند که همین ۴ هم تو سالی اومد که ویچر ۳ تو زمینه متا و جوایز از رو فالوت رد شد! بازی به خودی خودش قشنگ بود ولی بیگ وینر چی و کجا بود خدا میدونه! همینام بعد اومدن فالوت ۷۶ رو ساختن که هنوز مصاحبه تاد هاوارد هست چجوری بازی رو هایپ میکرد!
اینکه بتزدا اون بتزدا سابق نیست یه فکته ۲تا ساخته نسل قبل اینا یکی خوب و یکی افتضاح بوده! وضعیت کیفی استارفیلدم نمایش شوکیس تا حدی مشخص میکنه فقط امیدوارم بتونه حال و هوای RPG دوران اسکایریم و فالوت 3 بتزدا رو داشته باشه تا این بازیای چند سال اخیرشون رو.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر