Xbox STARFIELD

سازنده
Bethesda Game Studios
تاریخ انتشار
September 6, 2023
ناشر
Bethesda Softworks
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
https___pbs.twimg.com_media_E32OINtXwAAKVMa_format=jpg&name=large.jpg


Genres/[Action RPG]
Platforms/[XBOX X|S PC]
Developer/[Bethesda Game Studios]
Publisher(s)/[Bethesda Softworks]

[اطلاعات بازی]

[اسکرین شات]
keith-beltramini-starfield-teaser-010.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-008.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-009.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-011.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-014.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-007.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-013.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-004.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-012.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-003.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-006.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-005.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-001.jpg
keith-beltramini-starfield-teaser-002.jpg

[کانسپت آرت]


[تیزر رونمایی E3 2018]


[تیزر تریلر E3 2020]


[Official YouTube Playlist]
 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,175
نام
∂αнмα
چقد جفتشون رو بازی کردی که میگی فالوت 4 نسبت به 3 عقبگرد بود ؟ بالای 2000 ساعت عناوین bethesda رو بازی کردم ( نگاه پروفایل استیمم کن) استدیو مورد علاقمه فقط توضیح بده 3 چجوری از 4 بهتره ؟ تهش همچی نظر شخصیته خواهشا عکس متا هم ندین وقتی خودتون بازیو زیرو رو نکردین
fo4 همین الانش از ویچر 3 بیشتر پلیر داره به لطف مادینگ, دقیقا از رو چی رد شد ویچر ؟ درضمن خودم ویچر رو بیشتر دوست دارم یجوری فالوت 4 رو نکوبون انگار بچه زشت بتسداست, بعد اسکایریم موفق ترین بازیشه و بهترین فالوت با اختلاف
تیم بتسدا full woke نشده باشه استارفیلد standard بعدیه سبک rpg میشه, بازی که بعد 10 سال 20k پلیر فعال داره در لحظه
اما اگه full woke شده باشه و بخان agenda های جدیدو زوری بچپونن تو حلق پلیر, یک سرطان حال بهم زنی بشه بدتر ردفال و فالوت 76 :)
1685985606626.png

جفتشون در یـ حد پلیر دارن چفتشون هم کامیونیتی ماد قویی دارن . در کل مقایسه این دوتا زیاد درست نیست ولی هرجور بخوای حساب کنی ویچر 3 با تانک از F4 رد شد هیچ جوره نمیشه اینو منکر شد .
F4 به نسبت هایپی که پشتش بود اصلا نتونست موفق بشه . F4 بازی بدی نبود ولی اصلا در حد اندازه نام بتزدا نبود واسه همین برا خیلیا نا امید کننده بود . استارفیلد قطعا یـ عنوانی میشه که ملت سال ها و سال ها بازیش میکنن ولی اینکه BGS بتونه استاندارد تایین کنه رو باید دید . تا اینجا که از نمایشاش به هیچ وجه همچین وایبی ندیدم .

پ.ن : ربط F76 به Agenda رو اینجور چیزا رو نفهمیدم ؟ اصلا چه ربطی داره ؟ F76 یـ عنوان کش گرب بود که از همون اول تکلیفش معلوم بود . به هر حال اگه واقعا نگرانید از این بابت پیشنهاد میکنم بیخیال بازی بشید :

1685986494314.png

Starfield will allow players to choose their own pronouns.
 

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
فال اوت ۴ نسبت به ۳ و نیووگاس پسرفت کامل بود دیگه. انتخاب عملا هیچ معنایی نداشت تو بازی. داستان بازی هم واقعا ضعیف بود. کامبت و سیستم ساخت و ساز خوبی داشت ولی عناصر نقش آفرینی به شدت ساده و پیش و پاافتاده ای داشت بازی. رنگبندی بازی هم کلا زده بود جاده خاکی. آمار فروش دلیل بر خوب بودن بازی نمیشه.سیستم دیالوگ و انتخاب هم عملا تو بازی وجود نداشت.
خودمم میدونم سیستم دیالوگ نیو وگاس و 3 از 4 بهتره
ولی دیگه چی ؟
محتوا جهان ازاد
سیستم follower
کامبت و کرفتینگ هم که خودت گفتی
ارزش از اول شروع کردن
حتی داستانی که میگی ضعیفه پخته تر و کامل تر بود با پایان های متفاوت تر !
dungeon/interior
قابلیت مود خوری
dlc های خیلی بهتر
وقتی اکثر بازی رو بهتر انجام دادن
چجوری میتونی بگی پسرفت بود ؟ چون صرفا انتخاب دیالوگ معنای کمتری داشت ؟
 

Deathbringer

کاربر سایت
Jan 2, 2023
601
نام
Death
این که یه فن متعصب Xbox میاد متا و جوایز و فروش ویچر ۳ در اون سال رو با تعداد پلیر ماد مقایسه میکنه اصلا نیازی به جواب نداره! شرایطو جوری کردن که فن بازی هم درنمیاری و عادی داری تو تاپیک سازنده مورد علاقت کامنت میزاری باید حالت تهوع بگیری از وجود امثال این! اینکه بتزدا رو فلانی خریده امثال این فکر میکنن اسم بتزدا شده ارث پدریشون و نباید ازش انتقاد کرد!
بازیای بتزدا افتضاح هم باشن باز به لطف ماد کلی پلیر دارن. قاعدتا نه ۲ هزار ساعت بلکه ۲۰ هزار ساعتم بزاری پای فالوت ۴ فرقی نمیکنه که نسبت به فالوت ۳ عقبگرد بود اونم تو سالی که ویچر ۳ تو همه زمینه‌ها از رو فالوت ۴ رد شد! حتی نیو وگاسی که زمان خودش دیده نشد هم فرسنگها نقش افرینی بهتر و گسترده تری از ۴ داره.
جالبه که کامیونیتی خود بتزدا هم اینو قبول داره که فالوت ۴ علی رغم زرق و برقش ولی تو سیستم نقش افرینی ضعیف بود. البته اهمیت نداره باید برچسب فن Xbox بخوره تا حرفش سند باشه. برچسب خوردنشم اینه که بیای بدون هیچ سند و مدرکی بگی استارفیلد standard بعدیه سبک rpg میشه و کلی کیف کنی که عحب فکتی صادر کردم.
فن واقعی بتزدا اونی نیست که نگران بازیه اونیه که بعد فقط ۱ نمایش که اونم پرفکت کامل نبوده بیای فکت صادر کنی!
___
خدا رحم کرده دیابلو 4 قبل خرید اکتیویژن ریلیز شد وگرنه اگه زبونم لال با داستان یا المانی از گیم پلی مشکل داشتیم و انتقاد میکردیم باید از 7 خان رستم رد میشدیم که به چه حقی داری به این بازی انتقاد میکنی! باید سند گرو بزاری که به چه حقی داری از بازی انتقاد میکنی!
 
آخرین ویرایش:

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
F4 به نسبت هایپی که پشتش بود اصلا نتونست موفق بشه . F4 بازی بدی نبود ولی اصلا در حد اندازه نام بتزدا نبود واسه همین برا خیلیا نا امید کننده بود
به چه دلیلی اونوقت ؟ متا 84 ؟
نمیدونم چرا میگی نسبت به هایپش موفق نشد وقتی از لحاظ ارقام موفق ترین فالوت سریه
پ.ن : ربط F76 به Agenda رو اینجور چیزا رو نفهمیدم ؟ اصلا چه ربطی داره ؟ F76 یـ عنوان کش گرب بود که از همون اول تکلیفش معلوم بود . به هر حال اگه واقعا نگرانید از این بابت پیشنهاد میکنم بیخیال بازی بشید :
fo76 و ردفال رو به عنوان بازی بد به کار بردم نه بازی که agenda به خورد ملت میده
گرچه خود fo76 انواع اقسام پرچم جنسیت هارو داره
 

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,075
خودمم میدونم سیستم دیالوگ نیو وگاس و 3 از 4 بهتره
ولی دیگه چی ؟
محتوا جهان ازاد
سیستم follower
کامبت و کرفتینگ هم که خودت گفتی
ارزش از اول شروع کردن
حتی داستانی که میگی ضعیفه پخته تر و کامل تر بود با پایان های متفاوت تر !
dungeon/interior
قابلیت مود خوری
dlc های خیلی بهتر
وقتی اکثر بازی رو بهتر انجام دادن
چجوری میتونی بگی پسرفت بود ؟ چون صرفا انتخاب دیالوگ معنای کمتری داشت ؟
این انتخاب دیالوگ رو همین ارزش تکرار تاثیر داره‌، رو کیفیت طراحی کوئستا تو یه نقش افرینی تاثیر داره‌ و کیفیت کوئستا به خصوص فرعیا تو یه بازی نقش افرینی بخصوص نقش افرینی بتسدایی به شدت مهمه چون بخش بزرگی از بازی رو حتی بیشتر از داستان اصلی همیشه تشکیل میداده. یه داستان حتی با کیفیت تر از نسخه های قبلی تو یک نقش افرینی غربی اگر انتخابت تاثیر نداشته باشه ارزشش میاد پایین.
 

the batman

کاربر سایت
May 25, 2013
394
این که یه فن متعصب Xbox میاد متا و جوایز و فروش ویچر ۳ در اون سال رو با تعداد پلیر ماد مقایسه میکنه اصلا نیازی به جواب نداره! شرایطو جوری کردن که فن بازی هم درنمیاری و عادی داری تو تاپیک سازنده مورد علاقت کامنت میزاری باید حالت تهوع بگیری از وجود امثال این! اینکه بتزدا رو فلانی خریده امثال این فکر میکنن اسم بتزدا شده ارث پدریشون و نباید ازش انتقاد کرد!
بازیای بتزدا افتضاح هم باشن باز به لطف ماد کلی پلیر دارن. قاعدتا نه ۲ هزار ساعت بلکه ۲۰ هزار ساعتم بزاری پای فالوت ۴ فرقی نمیکنه که نسبت به فالوت ۳ عقبگرد بود اونم تو سالی که ویچر ۳ تو همه زمینه‌ها از رو فالوت ۴ رد شد! حتی نیو وگاسی که زمان خودش دیده نشد هم فرسنگها نقش افرینی بهتر و گسترده تری از ۴ داره.
جالبه که کامیونیتی خود بتزدا هم اینو قبول داره که فالوت ۴ علی رغم زرق و برقش ولی تو سیستم نقش افرینی ضعیف بود. البته اهمیت نداره باید برچسب فن Xbox بخوره تا حرفش سند باشه. برچسب خوردنشم اینه که بیای بدون هیچ سند و مدرکی بگی استارفیلد standard بعدیه سبک rpg میشه و کلی کیف کنی که عحب فکتی صادر کردم.
فن واقعی بتزدا اونی نیست که نگران بازیه اونیه که بعد فقط ۱ نمایش که اونم پرفکت کامل نبوده بیای فکت صادر کنی!
حرفمو چپل چلاغ نمیخوندی حداقل بتونی یه انشای قشنگ تر بنویسی
امثال تو هیچ بازیو درست حسابی نمیره بازیارو بخاطر حاشیه های اینترنتی شون دوست داری که خبراشون سرگرمت کنه
اومدم 1 سوال ساده ازت پرسیدم فالوت 3 چیش بهتره به جوش افتادی نشستی این انشا رو نوشتی خودم میفهمیدم هیچکدوم رو درست بازی نکردی داری میگی نه داش کامیونیتی خود بتسدا فلان چیزو قبول داره تو توی کدوم گشتی و بودی ؟ هیچکدوم حرف از فکت نزن
اومدی به منی که سونی رو بیشتر دوست دارم میگی xbox فن متعصب معلوم نیست متن منو خوندی یا archnemesis ذهنیت رو تصور کردی و الان وقت انتقامه, جای اینکه اینجا حرص بزنی برو همون بازیارو امشب بزن دانلود 1/3 من بازیشون کن بعد بیا باهام بحث کن که فلان جا بهتره منم ببینم حق میگی میگم چشم
 
آخرین ویرایش:

♥aditore♥

کاربر سایت
Feb 13, 2012
434
نام
مسعود
مقایسه F3 و 4 وقت طلف کردنه اگه بخوایم بحث ضعیف بودن بخش رول پلی 4 نسبت به 3 رو بکشیم وسط که خوب خود 3 حتی 1/4 اون چیزی که توی F2 بود هم نمیشه
Bethesda همیشه سعی کرده هر نسخه از TES و Fallout رو متفاوت با قبلی بسازه. همونطور که Oblivion و Morrowind باهم فرق داشتن و اسکایریم هم با جفتشون F4 و F3 هم باهم فرق زیادی داشتن از نظر تم و رنگ بندی و گیم پلی. اینکه بگیم کدوم نسخه از اون یکی بهتره وقت طلف کنیه وقتی میتونیم از جفتشون لذت ببریم

Bethesda تا اینجا موفق بوده. 3 تا نسخه موفق پشت سر هم از TES کم چیزی نیست نمیدونم چرا انقدر نگاه به این استودیو منفیه
 

{mobile-GAMER-117}

کاربر سایت
Jul 16, 2020
2,282
نام
علیرضا
سر این چیزا هم دعوا دارید؟
هر کس از فالوت 3 اومده 4 تا حالا نظرش این بوده 3 از 4 بهتره اصلا تو کامیونیتی بتسدا هم بین فالوت 3 ئ نیووگاس دعوا بود تا جایی که میدیدم و 4 هیچ نقشی در دعواها و بحثا نداشت. :D

راستش منم ائلین بار بود میشنیدم یکی میگخ 4 از 3 بهتره و خب نظرات هر کس محترم پرا سر یه نظر شخصی ساده مخواید پوست طرف مقابل رو بکنید :D
 
  • Like
Reactions: saeedonly

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,480
نام
مــاکــان
در مورد مقایسه نسخه های مختلف Fallout بنظرم قطعا نسخه چهارم بهترین طراحی ، پالیش و مکانیکهارو داشته.
البته از اونطرف هم طبق معمول ساده سازی شده تر از نسخه های قبل بود ، منظورم المانهای رول پلینگ بازیه.
این چیز جدیدی هم نیست و تو همه عناوین بتسدا این مورد رعایت شده.

شما اسکایریم رو بازی میکنی و میگی بهترین بازی بتسداست و عجب RPG خفنیه.
بعد میری آبلیویون رو بازی میکنی و میبینی چقدر تو مورد رول پلینگ عمق بیشتری داشت.
حالا موروویند که تو این مورد بهترینِ سریه بماند.

در مورد فالوت شما برگردی به نسخه اول و دوم باز هم کاملا این سیر تغییرات رو خیلی ملموس تر حس میکنید.
نه اینکه فقط بتسدا این کار رو انجام میده ، بایوور ، بلیزارد ، اسکوئر ، CDPR و...همشون این روند رو داشتن و دارن.

پس در مورد بدیهیجات بنظرم بحث نکنین که این روند صنعت گیمه که بازیهای جدید به نسبت بازیهای قدیمی تر اون عمق رو گاها ندارن و به همون نسبت هاردکور نیستن.
همون فالوت 3 نسبت به نسخه دوم کلی ساده سازی شده.

اینها به نظرم برای هرکسی متفاوته ،برای من (کلاسیکهارو بزاریم کنار) بهترین فالوت نیو وگاسه.

===================
در مورد مقایسه فالوت 4 و ویچر 3 شاید بگیم از لحاظ ویژوال ویچر تونسته کلی ازش پیشی بگیره ولی تو باقی مباحث ویچر 3 خودش کلی لنگ میزنه و به هیچ وجه عمق ویژگیهای رول پلینگ ویچر 2 رو نداره.
از لحاظ فروش هم که خیلی جلوتر نبود و در واقع بعد سریال نتفیلیکس بود که دوباره میلیونی فروش کرد و فاصله دست نیافتنی شد.
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
خودمم میدونم سیستم دیالوگ نیو وگاس و 3 از 4 بهتره
ولی دیگه چی ؟
محتوا جهان ازاد
سیستم follower
کامبت و کرفتینگ هم که خودت گفتی
ارزش از اول شروع کردن
حتی داستانی که میگی ضعیفه پخته تر و کامل تر بود با پایان های متفاوت تر !
dungeon/interior
قابلیت مود خوری
dlc های خیلی بهتر
وقتی اکثر بازی رو بهتر انجام دادن
چجوری میتونی بگی پسرفت بود ؟ چون صرفا انتخاب دیالوگ معنای کمتری داشت ؟
داستان که واقعا بد بود. انتخاب آخر فقط به نابود شدن بیس هر فکشن منجر‌میشد و کات سین آخر همه اندینگ ها یکی بود عملا. در مورد کامبت هم خب من فال اوت رو به خاطر کامبت یا سیستم ساخت و ساز بازی نمیکنم. داستان به شدت معمولی و نبود انتخاب عملا ارزش تکرار بازی رو صفر کرده.
 
  • Like
Reactions: Deathbringer

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,175
نام
∂αнмα
در مورد مقایسه نسخه های مختلف Fallout بنظرم قطعا نسخه چهارم بهترین طراحی ، پالیش و مکانیکهارو داشته.
البته از اونطرف هم طبق معمول ساده سازی شده تر از نسخه های قبل بود ، منظورم المانهای رول پلینگ بازیه.
این چیز جدیدی هم نیست و تو همه عناوین بتسدا این مورد رعایت شده.

شما اسکایریم رو بازی میکنی و میگی بهترین بازی بتسداست و عجب RPG خفنیه.
بعد میری آبلیویون رو بازی میکنی و میبینی چقدر تو مورد رول پلینگ عمق بیشتری داشت.
حالا موروویند که تو این مورد بهترینِ سریه بماند.

در مورد فالوت شما برگردی به نسخه اول و دوم باز هم کاملا این سیر تغییرات رو خیلی ملموس تر حس میکنید.
نه اینکه فقط بتسدا این کار رو انجام میده ، بایوور ، بلیزارد ، اسکوئر ، CDPR و...همشون این روند رو داشتن و دارن.

پس در مورد بدیهیجات بنظرم بحث نکنین که این روند صنعت گیمه که بازیهای جدید به نسبت بازیهای قدیمی تر اون عمق رو گاها ندارن و به همون نسبت هاردکور نیستن.
همون فالوت 3 نسبت به نسخه دوم کلی ساده سازی شده.

اینها به نظرم برای هرکسی متفاوته ،برای من (کلاسیکهارو بزاریم کنار) بهترین فالوت نیو وگاسه.

===================
در مورد مقایسه فالوت 4 و ویچر 3 شاید بگیم از لحاظ ویژوال ویچر تونسته کلی ازش پیشی بگیره ولی تو باقی مباحث ویچر 3 خودش کلی لنگ میزنه و به هیچ وجه عمق ویژگیهای رول پلینگ ویچر 2 رو نداره.
از لحاظ فروش هم که خیلی جلوتر نبود و در واقع بعد سریال نتفیلیکس بود که دوباره میلیونی فروش کرد و فاصله دست نیافتنی شد.
با این منطق چهار روز دیگه که بتزدا ی FPS اکشن ادونچر تحویلمون داد هیچی نگیم چون صنعت گیمینگ همش به سمت ساده تر کردن مکانیکهای RPG تو بازیا رفته ؟ والا خود بتزدا اینجوری فکر نمیکنه !! خود BGS گفته میخوایم برگردیم به‌ریشه ها واسه همین به عنوان مثال اومده سمت پروتاگونیست بی صدا و سیستم انتخاب دیالوگ کلاسیک . مورد دیگه اینکه مگه مشکلات F4 فقط محدود میشد به سیستم RPG ؟ F4 صرفا فقط از نظر گیم پلی پیشرفت هایی کرده بود تو‌ بقیه‌ جاها‌ عملا‌ ی‌ عقب گرد اساسی بود. کوئست دیزاین داغون .نویسندگی و دیالوگ های ابکی. داستان تکراری و‌ مشکلات این چنینی فراوون بود تو بازی.

در مورد ویچر ۳ هم بله ویچر از نظر RPG بودن سبک بود ولی به عنوان ی پکیچ کامل چندین لول نسبت به نسخه قبلی خودش و رقیب رو به روش F4 بهتر بود . اینی که اینقدر فروشش ادامه دار بوده به خاطر همین مسئله هستش . F4 به خاطر هایپی که پشتش بود (سه تا گوتی که اخریش اسکاریم بی شاخ و‌ دم باشه) روز لانچ کلی فروخت ولی بعدش عملا فروشش فروکش کرد جوری که دیگه بتزدا امار نداد بر عکس ویچر که تا قبل سریالش 20 میلیون فروخته بود و همیجورم درحال افزایش بود . در نهایت بدون همون سریال به عنوان ی IP کم نام نشون تر فروشش از ساخته یکی از بزرگترین RPG سازها صنعت بیشتر میشد . الانم که چنین آمار خیره کننده به جا گذاشته صرفاً به خاطر سریالش نیست سریالش نهایت به‌صورت مقطعی باعث افزایش فروشش میشد ولی اینی که همینجوری ادامه داشته به خاطر Impact بودی که رو سبک خودش به واسطه کیفیتش گذاشته .

در نهایت بخوام بگم استارفیلد بازی خوبی میشه و فن های بتزدا از جمله خودم قطعا ازش لذت میبرن (به شرطی که لانچش مشکل خاصی نداشته باشه) ولی اینی که بیاد و BGS رو به موقعیت قبل F4 برگردونه رو بعید میدونم
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,480
نام
مــاکــان
با این منطق چهار روز دیگه که بتزدا ی FPS اکشن ادونچر تحویلمون داد هیچی نگیم چون صنعت گیمینگ همش به سمت ساده تر کردن مکانیکهای RPG تو بازیا رفته ؟ والا خود بتزدا اینجوری فکر نمیکنه !! خود BGS گفته میخوایم برگردیم به‌ریشه ها واسه همین به عنوان مثال اومده سمت پروتاگونیست بی صدا و سیستم انتخاب دیالوگ کلاسیک . مورد دیگه اینکه مگه مشکلات F4 فقط محدود میشد به سیستم RPG ؟ F4 صرفا فقط از نظر گیم پلی پیشرفت هایی کرده بود تو‌ بقیه‌ جاها‌ عملا‌ ی‌ عقب گرد اساسی بود. کوئست دیزاین داغون .نویسندگی و دیالوگ های ابکی. داستان تکراری و‌ مشکلات این چنینی فراوون بود تو بازی.

در مورد ویچر ۳ هم بله ویچر از نظر RPG بودن سبک بود ولی به عنوان ی پکیچ کامل چندین لول نسبت به نسخه قبلی خودش و رقیب رو به روش F4 بهتر بود . اینی که اینقدر فروشش ادامه دار بوده به خاطر همین مسئله هستش . F4 به خاطر هایپی که پشتش بود (سه تا گوتی که اخریش اسکاریم بی شاخ و‌ دم باشه) روز لانچ کلی فروخت ولی بعدش عملا فروشش فروکش کرد جوری که دیگه بتزدا امار نداد بر عکس ویچر که تا قبل سریالش 20 میلیون فروخته بود و همیجورم درحال افزایش بود . در نهایت بدون همون سریال به عنوان ی IP کم نام نشون تر فروشش از ساخته یکی از بزرگترین RPG سازها صنعت بیشتر میشد . الانم که چنین آمار خیره کننده به جا گذاشته صرفاً به خاطر سریالش نیست سریالش نهایت به‌صورت مقطعی باعث افزایش فروشش میشد ولی اینی که همینجوری ادامه داشته به خاطر Impact بودی که رو سبک خودش به واسطه کیفیتش گذاشته .

در نهایت بخوام بگم استارفیلد بازی خوبی میشه و فن های بتزدا از جمله خودم قطعا ازش لذت میبرن (به شرطی که لانچش مشکل خاصی نداشته باشه) ولی اینی که بیاد و BGS رو به موقعیت قبل F4 برگردونه رو بعید میدونم
البته من نگفتم F4 مشکل نداشت و نباید ازش ایراد گرفت.
اشاره کردم که نسخه محبوبم نیووگاسه.

صرفا چون نسخه سوم و چهارم مقایسه شد تو تاپیک چند خطی نوشتم که این عقبگردها تو نسخه سوم هم بود، اصلا تو چه بازی دیگه ای از بتسدا یا استودیوهای دیگه RPG ساز نبوده؟

در مورد ویچر 3 و مقایسش با F4 واقعا چطور این دو تا بازی قابل مقایسن؟
برای من فالوت همیشه یک rpg هاردکورتر بوده.
ویچر هم با هر نسخه خیلی بیشتر به سمت گیمرهای کژوال رفته که خب نتیجش رو هم گرفته.
.

جز تگ rpg داشتن من هیچ وچه تشابهی درشون نمیبینم که حالا مقدار فروش اونها بخواد عاملی بشه برای مقایسه کیفیت دوتا بازی.

در مورد فروش
ویچر 3 از زمان انتشار تا 2020 یا 2019 حدود 20 میلیون کمتر/بیشتر فروخته بود یعنی در عرض 5 سال.
اما فقط تو سال 2021 - 2022 به تنهایی 10 میلیون فروش داشته ، حالا اگه بگیم بخشیش به علت آپدیتهای نسل بعدی بازی بوده ولی قطعا پخش سریالش تاثیر خیلی بیشتری داشته.
چون این آمار فروش 10 میلیونی مربوط به قبل از آپدیت نسل بعدیه که خب الان هم بیشتر شده و تا 40 میلیون آمار دادن.
=======

این موارد ساده سازی تو استارفیلد هم خواهد بود، من یک درصد هم نمیتونم تصور کنم که بخواد این بازی هاردکور تر از ساخته های قبلی بتسدا باشه.

بهبود سیستم دیالوگ و بی صدا بودن شخصیت اصلی تو همچین بازیی رو من برگشت به ریشه ها نمیدونم ، باید اینطور باشه.

حالا چرا F4 تو این موارد لنگ میزد برمیگرده به سازنده بازی که چرا همچین عقبگردی تو یکی از مهمترین ویژگیهای بازی انجام دادن.
همین عوامل و یکی دوتای دیگه باعث شده من به اندازه نیووگاس دوستش ندارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر