Metal Gear Solid V: The Phantom Pain | PS3

N.!.M.A

کاربر سایت
Jun 19, 2011
1,662
نام
نیما!
اونجوري كه بايد با قيافه بيگ باس حال نميكنم...!!!:-"
البته بنده خدا حقم داره پير شده ديگه...!:d
ولي ميتونست مثل PW جذاب و دلربا باشه!:d
كه نيست:-"
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
Motion Capture صحنه ای از MGSV ( احتمالاً )، صحنه ای که به صحنه قتل تشابه زیادی دارد ! به نظر شما این 3 نفر کی می تونن باشن !

Metal-Gear-Solid-V-Motion-Capture.jpg


Hideo Kojima Twitter
 

mohammadl021

کاربر سایت
May 26, 2011
2,765
نام
محمد امین
اونجوري كه بايد با قيافه بيگ باس حال نميكنم...!!!:-"
البته بنده خدا حقم داره پير شده ديگه...!:d
ولي ميتونست مثل PW جذاب و دلربا باشه!:d
كه نيست:-"

داداش مگه میخوای باهاش کاری کنی که باید دلربا باشه:d
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
هیدئو کوجیما در صحبت هایی که داشته از تغییراتی که قرار بر روی نسخه MGSV اعمال بشه صحبت کرده
و حتی شاید این تغییرات باعث برگشت دیوید هیتر هم بشه که البته این حدسه !
اما با این تغییرات فکر نکنم امسال وارد بازار بشه MGSV :(
متن صحبت های کوجیما :

Hideo Kojima talked a bit about what’s changed with the development of his current project, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.
With Metal Gear Solid V, the process of recording has changed. Kojima wrote:
“In fact, the initial plan of “5″ was to do performance capture which takes voice, facial expression and action all at once. But if you do this, I have to stay in Hollywood for some amount of period of time, which I couldn’t do, so as compromise, we take action in Japan and voice and facial in Hollywood.”
With Hollywood Kojima is possibly referring to the new studio, Kojima Productions Los Angeles.

With today’s technology, it is desirable the voices, faces, facial expressions and movement of a single character are all done by the same person.
“We created “FOX Engine”, changed our way of development based on the era and technology. Of course, as shooting style of voice, facial, action, and 3D capture changes we have to change the actors. Preferably it should be a one person who covers voice, face, body, everything as it becomes “acting”.”
This could be a possible explanation for replacing David Hayter, although that is just speculation of course.

“There’s only a few that we used one person covering everything (voice, face, body expression) this time but it will become a mainstream in future.”

منبع :
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,022
نام
اسماعیل
هیدئو کوجیما در صحبت هایی که داشته از تغییراتی که قرار بر روی نسخه MGSV اعمال بشه صحبت کردهو حتی شاید این تغییرات باعث برگشت دیوید هیتر هم بشه که البته این حدسه !اما با این تغییرات فکر نکنم امسال وارد بازار بشه MGSV :(متن صحبت های کوجیما :
Hideo Kojima talked a bit about what’s changed with the development of his current project, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain.With Metal Gear Solid V, the process of recording has changed. Kojima wrote:“In fact, the initial plan of “5″ was to do performance capture which takes voice, facial expression and action all at once. But if you do this, I have to stay in Hollywood for some amount of period of time, which I couldn’t do, so as compromise, we take action in Japan and voice and facial in Hollywood.”With Hollywood Kojima is possibly referring to the new studio, Kojima Productions Los Angeles. With today’s technology, it is desirable the voices, faces, facial expressions and movement of a single character are all done by the same person.“We created “FOX Engine”, changed our way of development based on the era and technology. Of course, as shooting style of voice, facial, action, and 3D capture changes we have to change the actors. Preferably it should be a one person who covers voice, face, body, everything as it becomes “acting”.”This could be a possible explanation for replacing David Hayter, although that is just speculation of course. “There’s only a few that we used one person covering everything (voice, face, body expression) this time but it will become a mainstream in future.”
منبع :
مهم نيست بزار نياد:dايشالله مياد مگه قرار بازي رو از اين رو به اون رو كنن كه بخواد امسال نياد!!!
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
Hideo Kojima Twitter

Such a large-scale Mo-cap is all done, but the game itself needs more time to be completed. We still need to shoot game motion, in addition to voice recording, facial capturing. And moreover implementing those tremendous volume of data takes tremendous amount of time and effort.
 

GPSY

کاربر سایت
Dec 30, 2010
2,022
نام
اسماعیل
Hideo Kojima TwitterSuch a large-scale Mo-cap is all done, but the game itself needs more time to be completed. We still need to shoot game motion, in addition to voice recording, facial capturing. And moreover implementing those tremendous volume of data takes tremendous amount of time and effort.
زحمت ترجمه اش رو هم ميكشيدي...!:d
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
زحمت ترجمه اش رو هم ميكشيدي...!:d


والا من می قهمم چیه اما نمی تونم خوب ترجمش کنم !
یه جورایی کوجیما گفته موشن کپچرهای بازی تموم شده اما کارای زیاد دیگه ای مونده تا بازی آماده بشه ( ضبط صدا و ... ) و این کارها نیاز به زمان و تلاش زیاد داره
یعنی هنوز کار داره یه جورایی !
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,283
نام
امیر حسین
دم طراحش گرم! :d حتی الطایر رو هم کشیده=)) لباسش برای اسنیک توی بازی بود،البته خودش نبود! اسنیک در لباس الطایر :d
منم حضور داشتم :-"
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
میمون ape escape بود چی بود اسم بازیش...یه مینی گیم تو 3 ـش بود که اسنیک دنبال اینا میگشت :D :)) اونم گذاشته :D زیر متالگیر ری ـه :D ( ری بود یا رکس ؟ یادم رفته :| ) آتکان ـو 3 بار کشیده :D هر دفعه هم سایزش عوض شده که سایز تو این عکسا نشون دههنده اهمیت یا محبوبیت کاراکترا ـست فکر کنم :D !
و یه نکته همینجوری او سرباز ـه با لباس سفید همیشه این جمله رو میگفت : what was that noise ::D ! سربازای آلاسکا اینجوری بودن...:(
 

Boss

ناظم انجمن
Jul 7, 2006
3,646
هیچ وقت دقت نکرده بودم به بازوی بیگ باس که آرم Diamond Dogs داره ! ( این همون آرتیه که برای تبلیغ ساخت متال گیر جدید آدم می خواستن !! )

viti77t8hz0k2jaoyyl.jpg
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,955
نام
فرهاد
کوجیما تو صفحه توئیترش اعلام کرد: تریلری جدید بازی کخ قراره E3 به نمایش در بیاد بیشتر روی گیم پلی بازی هست تا صحنه‌ها انفجار و از این مسائل. در ادامه میگه تریلرهای جدید بیشتر روی این مسائل تیکیه دارن خرابی، انفجار و برخورد های شدید در این تریلر سعی میشه از المان ها دوری کنیم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر