آقای Darell Gallagher رئیس Crystal Dynamics عقیده دارد Tomb Raider Reboot نباید با بازی Naughty Dog یعنی سری Uncharted مقایسه شود.
وی در مصاحبه با Square Enix توضیح داد که چگونه وقتی شما این دو بازی را انجام میدهید،احساس متفاوتی نسبت به یکدیگر به شما القا میکنند و چگونه تفاوت های کوچک،باعث تفاوت بزرگی در ساخت آن ها میشود.
"خب،در واقع هر دوی آن ها action-adventure هستند؛بله از این حیث میتوانید آن ها را مقایسه کنید.من هم فکر میکنم باید این را قبول داشته باشیم و همچنین المان هایی وجود دارند که سری Uncharted کاملا از TR های قدیمی آن ها را برداشت کرده است؛خب،پس دوباره به سر همان دوراهی رسیدیم.من فکر میکنم موقعی که ما بازی را تمام و کمال نشان دهیم؛و شما بازی را از ابتدا تا پایانش تجربه کنید،باور میکنید که تفاوت های زیادی بین این دو بازی وجود دارد."
"من حدس میزنم چیزی که میتوانیم بین این دو مقایسه کنیم این باشد که شما دو شخصیت دارید که خیلی سر سخت هستند و کار های بزرگی انجام میدهند؛اما با تفاوت هایی در بازیگر(شخصیت اصلی)،صدا،حالات روحی و روانی و در نهایت داستان که این دو بازی را کاملا از یکدیگر مجزا میکنند.بنابراین،صدای ما،داستان ما،سرگذشت ما و شخصیت اصلی ما(منظور از ما،لارا است)کاملا با سری U متفاوت است."
"و تفاوت فاحش تر از آن در المان های گیم پلی است،همانطور که در Demo ها دیده اید ما یک چابکی و زیرکی خاصی به Lara داده ایم؛باز هم من فکر میکنم که ساختار بازی و این کار ما خیلی با سری U تفاوت دارد.من فکر میکنم ما فضاهای گسترده تری داریم و محور اصلی Game Play که هنوز به صورت کامل نمایش داده نشده است نیز متفاوت است.من فکر میکنم این ها واقعا تفاوت های بزرگی هستند.برای ویژگی شکار کردن؛شما میتوانید در جزیره به شکار آهوی کوهی و دیگر حیوانات بپردازید."
"من فکر میکنم تفاوت های بسیار زیاد و کوچکی وجود دارد که وقتی شما این عنوان را کامل تجربه کردید این دو بازی را کاملا از هم مجزا خواهید دانست.بنابراین اینجا فقط یک تفاوت بزرگ وجود ندارد.تفاوت های کوچک باعث تغییر خیلی چیز ها میشوند.
بازی Tomb Raider Reboot در تاریخ 5 مارچ 2013 بر روی X360,PC و PS3 منتشر خواهد شد.
منبع
پ.ن:سعی شده تا قسمت هایی که بیهوده بودند و فقط باعث زیاد شدن مطلب میشوند،حذف شده و قسمت های اصلی و مهم خبر قرار گیرد.(البته این قسمت ها فقط به 2 خط از متن مربوط میشوند)
"خب،در واقع هر دوی آن ها action-adventure هستند؛بله از این حیث میتوانید آن ها را مقایسه کنید.من هم فکر میکنم باید این را قبول داشته باشیم و همچنین المان هایی وجود دارند که سری Uncharted کاملا از TR های قدیمی آن ها را برداشت کرده است؛خب،پس دوباره به سر همان دوراهی رسیدیم.من فکر میکنم موقعی که ما بازی را تمام و کمال نشان دهیم؛و شما بازی را از ابتدا تا پایانش تجربه کنید،باور میکنید که تفاوت های زیادی بین این دو بازی وجود دارد."
"من حدس میزنم چیزی که میتوانیم بین این دو مقایسه کنیم این باشد که شما دو شخصیت دارید که خیلی سر سخت هستند و کار های بزرگی انجام میدهند؛اما با تفاوت هایی در بازیگر(شخصیت اصلی)،صدا،حالات روحی و روانی و در نهایت داستان که این دو بازی را کاملا از یکدیگر مجزا میکنند.بنابراین،صدای ما،داستان ما،سرگذشت ما و شخصیت اصلی ما(منظور از ما،لارا است)کاملا با سری U متفاوت است."
"و تفاوت فاحش تر از آن در المان های گیم پلی است،همانطور که در Demo ها دیده اید ما یک چابکی و زیرکی خاصی به Lara داده ایم؛باز هم من فکر میکنم که ساختار بازی و این کار ما خیلی با سری U تفاوت دارد.من فکر میکنم ما فضاهای گسترده تری داریم و محور اصلی Game Play که هنوز به صورت کامل نمایش داده نشده است نیز متفاوت است.من فکر میکنم این ها واقعا تفاوت های بزرگی هستند.برای ویژگی شکار کردن؛شما میتوانید در جزیره به شکار آهوی کوهی و دیگر حیوانات بپردازید."
"من فکر میکنم تفاوت های بسیار زیاد و کوچکی وجود دارد که وقتی شما این عنوان را کامل تجربه کردید این دو بازی را کاملا از هم مجزا خواهید دانست.بنابراین اینجا فقط یک تفاوت بزرگ وجود ندارد.تفاوت های کوچک باعث تغییر خیلی چیز ها میشوند.
بازی Tomb Raider Reboot در تاریخ 5 مارچ 2013 بر روی X360,PC و PS3 منتشر خواهد شد.
منبع
پ.ن:سعی شده تا قسمت هایی که بیهوده بودند و فقط باعث زیاد شدن مطلب میشوند،حذف شده و قسمت های اصلی و مهم خبر قرار گیرد.(البته این قسمت ها فقط به 2 خط از متن مربوط میشوند)