تذکر شدید در مورد شرکت و پیگیری در حرکات تمسخر آمیز و توهین آمیز

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
14,984
نام
نـــــــویـــــــــد
من حميد هستم همون x to the z

شما توهین به کنسول رو با توهین به شخصی که در این انجمن فعالیت داره یکی میکنی ؟ :d کنسول میشه مسائل اصلی و شخص میشه مسائل حاشیه ای ؟ شاهکاری شما دوست عزیز . تو این انجمن به هر 2 کنسول و بازی هاشون به اندازه کافی توهین شده اما جالبه که شما اینو مهمتر از توهین به یه شخص میدونی !

اخه اونا مقدس هستن ولی عابروی یک ادم ... هم نیست.

واقعا الان مطمئن شدم اینجا کنسول ناموس یه عده هستش نه یه وسیله برای بازی !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Kourosh

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,470
نام
Nimo
شما توهین به کنسول رو با توهین به شخصی که در این انجمن فعالیت داره یکی میکنی ؟ :d کنسول میشه مسائل اصلی و شخص میشه مسائل حاشیه ای ؟ شاهکاری شما دوست عزیز . تو این انجمن به هر 2 کنسول و بازی هاشون به اندازه کافی توهین شده اما جالبه که شما اینو مهمتر از توهین به یه شخص میدونی !

اخه اونا مقدس هستن ولی عابروی یک ادم ... هم نیست.
 

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
بارها و بارها گفته شد اگر نسبت به رفتار هر کاربری انتقادی دارید از طریق کانال مربوطه اقدام کنید بارها و بارها تذکر داده شده که یاغی گری و اقدامات خودسرانه که منجر به ایجاد تشنج و هرج و مرج در فروم میشه شدیدا مورد برخورد قرار میگیره. بیشتر کسانی که بن شدن رو اگر نگم دوستان خودمن توی لیست دوستانم خودشون درخواست دادن و من هم درخواست رو پذیرفتم. این الان تبعیض حساب شده که سردمدار این حرکات آرش و امیر که حداقل همه میدونن که امیر لااقل از دوستان صمیمی من تو فروم هست و آرش رو هم من شخصا دوست خودم تو انجمن میدونم رو بن کردم. این الان تبعیض کجاش صورت گرفته؟

هر انسانی قدرت تفکر داره و نمیبایست وارد جریانی بشه که مشخص پایان خوشی برای هیچ کس نداره. اعتراضاتتون به نحوه برخورد و رفتار اون کاربر که این همه مسئله بوجود آورده شاید وارد و درست باشه، اما نجوه پیگیری و نوع اعتراضتون کاملا اشتباه هست. یاغی گری رو من شخصا اجازه نمیدم صورت بگیره، جبهه گیری علیه هیچ کاربری رو نمیگذارم اتفاق بیافته، من خودم از نوع رفتار اون شخص به هیچ عنوان خوشم نمیاد، ولی تا زمانی که جا نیافتاده براتون که سلسله مراتبی در سایت و محیط انجمن وجود داره که به مشکلات انضباطی و اخلاقی کاربران رسیدگی میکنه و با یک پیغام خصوصی به ناظم، اگر جواب نگرفتی به مدیر و اگر جواب نگرفتی به ادمین تمام این حاشیه ها میتونست اتفاق نیافته.

اینجا کامیک بوک بتمن نیست که یک نفر ویجیلنتی پا پیش بگذاره و با ژوکر سایت دست به یخه شه، هر گونه رفتارهای مشابه شدیدا مورد عکس العمل از سوی تیم مدیریت قرار میگیره. روش درست رو یاد بگیرید و پی بگیرید و پیراهن عثمان هوا نکنید.

در مورد Aurlito هم واقعا در این بحثی که در جریان بود نقشی نداشت نه داخل کلوپ و نه داخل بلاگ، اگر نقش زیرزمینی داشته بنده کاراگاه خصوصی استخدام میکنم علیه ایشون مدرک جمع کنه، ولی انصاف رو قرار بدیم در بحث شرکت نداشته و تنها کامنتش یک تصویر پریشان بوده.

علت بن شدن این عده زیاد دقیقا این بوده که از افراد بودن که وجهه معقولی داشتن و سابقه خوب و مفید و فعالیت داشتن، بخاطر همین بود که انتظار داشتم خیلی معقول تر و با تفکر بیشتر عمل کنن و میدونن اکثرشون که شخصا کسی نیستم که چشم به روی چنین حرکاتی از جانب هیچ شخصی ببندم. دوست، دشمن، پسر خوب، پسر بد، آدم مریض آدم سالم برای من مهم نیست، مهم رفتاری هست که بروز میدن و عواقبی هست که بعد از این نوع رفتارها پدید میاد.
 
  • Like
Reactions: essi belmont

MaTrix PouYa

! The Berserker
کاربر سایت
Jul 27, 2008
3,276
نام
Pouya
حالا من نفهمیدم اقا فرهاد چرا بن شد؟
 

Fusion

کاربر سایت
Sep 21, 2006
1,208
نام
هکر SQL INJECTION
شما توهین به کنسول رو با توهین به شخصی که در این انجمن فعالیت داره یکی میکنی ؟ :d کنسول میشه مسائل اصلی و شخص میشه مسائل حاشیه ای ؟ شاهکاری شما دوست عزیز . تو این انجمن به هر 2 کنسول و بازی هاشون به اندازه کافی توهین شده اما جالبه که شما اینو مهمتر از توهین به یه شخص میدونی !

واقعا الان مطمئن شدم اینجا کنسول ناموس یه عده هستش نه یه وسیله برای بازی !

واقعا حرف به جایی بود نتها کنسول بلکه بازی هم ناموس یک عده شده مثلا نموش اینجا ببنید یک نقد کردیم چطوری یک عده توهین کردن به من
http://forum.bazicenter.com/showthread.php?t=45986&page=10
ارزش یک فرد با یک نقد میارن پایین ..........
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
ســــــــــــــــــــلام به دوستان و مدیران .

من تا الان واقعا فکر میکردم که این بن شدن اها شامل حال تیم مدیریتی سایت نمیشه . یعنی واقعا فکر میکردم که یه جورهایی پارتی بازی و ... هست که اونها بن نمیشن . اما وقتی دیدم اقایLORD ANUBIS بن شده ، فهمیدم که واقعاقوانین برای همه یکی هست . کافیه پست هاش رو به عنوان نفر اصلی تحریریه بخونین تا متوجه حرف هام بشین . نمیدونم کی بنش کرده اما کار خوبی کرده . اصلا پروفایلش رو ببینین ( داف اباد و ... ) . اخه یعنی چی ؟؟؟

سخت گیری خوبه اما به شرطی که برای همه حتی خود مدیران هم اجرا بشه . هرچند میدونم بن کردم مدیران دست مدیر کله . اما اونها هم باید رعایت کنن . خداییش بهترین مدیری که من تا الان اینجا دیدم اریا ( دایناسور ) بوده که نحوه برخوردش هم با بقیه خوبه . این اقای دارکفیلد هم خوبه اما گاهی من دیدم چیزهایی که به عنوان قانون میگه ، خودش رعایت نمیکنه یا گاهی خیلی تند صحبت میکنه . این ها فقط نظر خودم بود . پس جنبه داشته باشین .
 

nima_x1

کاربر سایت
Aug 22, 2011
4
حرکتتون در حد سرکوب های بشار اسد بود. تبریک میگم واقعا.
یه عده Adolf Hipster هم ریختن این وسط در حال ابراز وجود. به اونها هم تبریک میگم.
به مدیریت سایت هم تبریک میگم که منطق اش در حد چیتوز موتوری هست.

درکل همه چیتون به هم میاد دیگه. درجای خشک و خنک نگه دارید همو ، که یه وقت از دست ندید این جمع قشنگتون رو.
 

!Be Right Back

کاربر سایت
Aug 22, 2011
3
حرکت بسیار به جا و لازم و مناسبی بود و خیلی زودتر از اینها باید انجام می گرفت. هم اون سر دسته شون که اون بلاگ و کلاب رو زده بود و تمامی کسانی که تو این تمسخر و لوده گری و لَش بازی سهیم بودن. اگرچه بسیاریشون از نزدیک ترین دوستام هستن ولی کاملا از نظر خودم حق بن شدن رو براشون قائلم. اون بلاگی که توسط این عضو تحریریه دیروز زده شد رو به شخصه جزو 3 بلاگ زشت تاریخ این سایت می دونم، یه لحظه فکر کردم به جای اینکه این سایت باشم جای دیگه ای که اسمش رو نمیشه آورد هستم. این اولین بازی نبود که ایشون از این کارا تو سایت می کرد، به پست های گوهربارشون هم که دقت کنیم کاملا می بینیم همچین حرفای زشت و سخیفی رو.
اما خب، دلیل اصلی اینجور پیشامدها و حوادث رو اول اول فقط و فقط متوجه مدیرایی می دونم که فقط حرف زدن بلدن و داعیه ی عادل بودن و اجرای قانون و قانون محوریشون گوش فلک رو کر کرده، بله دقیقا با شما هستم، خودِ خود شما. شمایی که اینقدری مقدار و کفایت نداری که یه بار که چنین موردی پیش اومد همونجا محکم بزنی تو دهن طرف و باهاش قاطعانه رفتار و برخورد کنی که دیگه چنین شکرهایی میل نکنه. عامل اصلی به حاشیه رفتن و گند خوردن به فضای فروم رو دقیقا همین کم کاری و بی کفایتی مدیرهای سبز رنگ و بعدش هم ناظم ها می دونم. این آقایی که بلاگ رو زد با خیلی از ناظم ها و مدیرای سایت دوسته و به قول معروف خیلی خرش اینجا میره. همین باعث شده بود که فکر کنه میتونه اینجا هرکاری خواست بکنه و هر حرفی دهن مبارک تراوش کرد بزنه. اینو یک بار که اون حرفای زیبا رو به کار میبرد اگه تو دهنش زده بودید و به روش نمی خندیدین انقدر گستاخ نمیشد که بیاد راحت یه فردی که برای خودش شخصیت و منش و انسانیت ـی داره رو به سخره بگیره و همه رو هم تحریک به این کار کنه. اونم با بدترین الفاظ و ناشایست ترین کلمه ها و جمله ها.
به شخصه این حرکت مدیریت رو از بهترین و به جا ترین و شایسته ترین و قابل تحسین ترین کارهای مدیریت می دونم که خیلی وقت پیش باید صورت می گرفت.
از اونجا که من تا حالا تو این سایت بن نشده بودم و ID دوم هم نداشتم و کلا دو تا اخطار اونم از خودت گرفته بودم اونم سال 2008 این نام کاربری رو که البته مال پسر عمومه رو گفتم تا یه سری نکات رو بگم. با این که کار من خلاف قوانین هست البته یوزر مال من نیست ولی خوب یه سری چیز ها رو مدیونم اگر نگم.

نکته اول اینکه بن شدن من کاملا حقم بود و یک چیز عرف بنا بر قوانین سایت که ما هیچ کدوممون فارغ از رنگ و تگ حق نداریم ازش تخطی کنیم.

نکته دوم اینکه همه کسانی که تو اون بلاگ شرکت کردند بی تقصیر هستند و تمام تقصیر ها گردن ِ من ِ و خواهش می کنم نه دوستانه که بگید آرش با سیاوش دوست ِ و مثلا میخواد استفاده کنه، نه؛ به عنوان کسی که هیچ کس نمیشناستش که همه تقصیر ها گردن منه و من خواهش می کنم روی بن شدن باقی بچه ها تجدید نظر کنید و تمام مدت محرومیتشون رو با هم بزارید روی یک ماه محرومیت من.

نکته سوم اینکه سیاوش این ها حتما از یه جایی آب میخوره، من نمیخوام کار خودم رو توجیه کنم چون اصلا قابل توجیه نیست. ولی تو به عنوان کسی که تذکر جدی دادی و همرو بی گناه از دم تیغ گذروندی چون من اعتقاد دارم تو این پروسه همه غیر از من بی گناهند. یه جلسه مدیریتی با حضور همه تحریریه های سایت بزار و بپرس مشکل کجاست و از این قضایا از کجا نشات میگیره.

حداقل به واسطه اون سال هایی که با هم داریم این پست رو پاک نکن. یه نکته دیگه اینکه من یه پیش نمایش از Resistance 3 داشتم آماده می کردم که خوب حجمش خیلی زیاد بود. اینو چون تا یک ماه دیگه که حداقل محرومیت منه بازی منتشر میشه خواستم با مدیریت و بچه های تحریریه هماهنگ کنی من اینو بدم یکی بفرسته رو سایت.
خیلی جالبه. هرکاری خواستی بکنی و هر حرفی خواستی بزنی و به واسطه ی تو شدیدترین توهین ها و جسارت ها نثار یه فرد بشه بعد آخرش با یه عذرخواهی و آره اشتباه کردم سر و تهش رو هم بیاری؟
من تحسین میکنم برخورد با این ادم معلوم الحالی که بلاگ رو زده....چند وقت دو سه تا کاربر هستن که دائما بلاگ های مورد دار میزنن یا تو بلاگهاشون عقاید مذهبی رو به تمسخر میگیرن یا هنجارهای اجتماعی رو مسخره میکنن! بیشتر افکارشون شبیه انارشیستهاست! من خودم یکی از همین بلاگهای مشکل دار رو گزارش کردم منتها تنها اتفاقی که افتاد پاک شدن بلاگ بود و برخوردی با اون موجودی که بلاگ رو زده بود نشد! اینجا تو قوانین نوشته که مباحث مرتبط با کامپیوتر و بازیهای رایانه ای مورد بحث و تبادل نظر قرار میگیره ولی در عمل اتفاقات دیگه ای می افته متاسفانه! یکی از همین اشخاصی که به اسم اوس ممد هم شناخته میشه وبارها بن شده توسط مدیران بازیسنتر درحال حاضرهم با یه نام کاربری دیگه داره فعالیت میکنه تو یه بلاگ ایرانی ها رو حاصل ازدواج پدران و دختران و مادران و پسران دونسته بود...این عبارتها و توهین ها فقط دلیلش یه نکته است....این دوستان اغلبشون تگ کاربریشون متفاوت هست از دیگر کاربران و فکر میکنن بازیسنتر یه جامعه است و اینها وظیفه دارن روشن فکرهای این جامعه باشن! اونم چه روشن فکرهایی؟ انارشیستهای درجه یکی که از بس فارسی وان و فیلمهای ****وگرافی دیدن کاملا عنان کار از کفشون رفته و انگارنه انگار که در جامعه ای محافظه کار و نسبتا مذهبی زندگی میکنن....متاسفانه عده ای در محیط مجازی بشدت شجاع شده سعی میکنن تمام فشارهای سیاسی افتصادی و اجتماعی رو تو یه وبسایت تخلیه کنن...که به عقیده من باید جلوی این اشخاص گرفته بشه...که متاسفانه تو این فروم که به حق فروم جامع و کامل و مفید فایده ای هست قدری در برخورد با این اشخاص نا هنجار اهمال میشه گاهی اوقات...
امیدوارم این نظمی که سیاوش بدنبالش هست بخوبی برقرار بشه و مثل سابق محیط بازیسنتر تبدیل به به محیط گرم و دوست داشتنی بشه.
درخواستی که دارم اینه که این افرادی که عضو تحریریه بودن و مسبب این حرکت از تحریریه کنارگذاشته بشن تا درس عبرت بشه برای بقیه که فکر نکن هرکی رفت جزء تحریریه این سایت ضد ضربه میشه و هرکاری که خواست میتونه انجام بده.
موفق باشید
تک تک حرفای زیبای شما تایید میشه معراج جان. اگه این انجمن 4 نفر مثل شما داشت الان گلستان بود.
واقعا شما روی کوفیان اون زمان رو سفید کردید!!

اون آدم معلوم الحال این قدر در وجودش مرام و معرفت هست که حاظره به خاطر کسایی که به اختیار خودشون وارد کلوپ شدند مدت زمان بن شدن خودش بیشتر شه ولی اونا از بن شدن در بیان.

متاسفم برای همگی.هیچ میدونید این چند نفر که بن شدند هر کدوم چقدر برای فروم و حتی خود شما زحمت کشیدند؟
مدیریت جای اینکه بیاد اون کاربر که این همه از وجودش رنج میبرند رو بن کنه،میاد اینارو که تمام وقت داره رو اعصابشون راه میره رو بن میکنه.
یاد موضوع قبلی میافتم.زمانی که Dr آرش بن شد یکی از یوزر ها داشت منطقی میگفت آرش چرا نباید بن میشد.مثلا کاربری که تو امضاش میزاشت فلان آقا کلاه برداره رو هیچ کاریش نداشتند.بعد آرش رو بن کردند.بعد یک نفر که به خاطر مقاله ای که باعث میشد خود سایت کلاسش بیاد پایین و از این ناراحت بود که آرش با دلیل های محکم این آقا رو از تحریریه برکنار کرده شروع کرد به فحاشی به شخص مدافع.آخرم رفتن تو پروفایلش گفتن " جواب ابلهان خاموشیست " یادم نیست کی اینو گفته بود.بعد اون کاربر شیر شد رفت تو تمام انجمن هایی که شخص مدافع توش عضو بود از خانوادش تا حرف های فوق سنگین مــذهــبــی بهش فحش داد.تازه توی صندوق پیام های خصوصی آرش هم یک پیام از بد ترین فحش های موجود در تاریخ یافت میشه از این کاربر وجود داشت.و احتمالا این کاربر برای ترسش از این که اون پیام لو نره میرفت تو پروفایل تک تک مدیرا ازشون تشکر میکرد که بنش کردند.
حالا انگار روحیات این کاربر به خیلی از یوزر های سایت منتقل شده.
متاسفم برای حس فرصت طلبی تون.ولی با شناختی که من از آقا سیاوش دارم گمون نمیکنم به کسی چیزی برسه


شما دیدی؟پس چرا هنوز بن نشدی؟
سهیل؛ با اینکه بهترین دوستم هستی و خیلی هم دوسِت دارم باید بگم که شرکتت توی اون بلاگ و بحث هاش به اندازه ی کلیتش زشت و غیرقابل قبول هست. ضمنا از ایشون هم نمیخواد دفاع بیخودی بکنی و فردین بازی دربیاری چون هرکس دیگه ای جای ایشون بود هم چنین حرفی رو میزد، چرا که با این کار ناشایستش این همه کاربر فعال و خوب و شناخته شده ی فروم از جمله خودت رو به بن شدن داد. مسلما هم چنین حرفایی باید بزنه و خودش رو برای بقیه قربانی کنه. مرام و معرفت؟! فیلم قدیمی زیاد نگاه نمی کنی احتمالا؟ کجای این کار مرام و معرفت هست؟ مرام و معرفتی اگه وجود داشت و در کار بود مطمئنا اون بلاگ و کلاب تاسیس نمیشد. پس دفاع الکی نکن. مرام و معرفت با وجود انسانیت معنی پیدا می کنه. نمیشه یه نفر وجود داشته باشه که بره صبح تا شب دزدی کنه بعد بیاد اون پول رو به تو بده مفتی و بگه بیا برو حال کن و تو هم بهش بگی که دمت گرم خیلی باحالی مرامت رو عشق است! امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.
نه ، پاک شدن پستا منظورم بود ، در ضمن اگه ریشه ای بخوایم به قضیه نگاه کنیم گیر دادنای بیخود و نظرات همون شخص و یه کم لحن بدش باعث این قضایاس ، با اینکه در ظاهر بهش میخندیدن ولی جدا جنگ اعصابی بود واسه بقیه :) اگرم قرار بود کسی بن بشه ایشون باید بن میشد که هی میگفت از سایت میرم ولی نمیرفت

دلیل پاک شدن پستاشونم همینه ؟

والا ما چیز دیگه دیدیم :) جوابا و پستاشون روح و روان ـو داغون میکنه و شدیدا رو اعصابه حالا اگه کاری به کار کسی نداشت مشکلی نبود هر چی میخونیم ایشون پریده وسط بحث و با نظراتش حال ـه آدمو میگیره و مطلب کوفت آدم میشه


کلمات خوبی به کار نمیبرن ولی حرفی که میزنن درسته :) اینکه یه مدیر یه دفه وارد سایت بشه بعد ببینه یه بلاگ زدن که یکی رو دارن مسخره میکنن بعد همه رو بزنه بن کنه بدون اینکه بپرسه چی بوده چی شده مقصر کی بوده ، کار درستیه ؟ اصن اگه به مسخره کردن باشه اول باید خودشون بن شن سر قضیه بلاگی که زده بودن در مورد گربه (که عمرن اگه این قضیه عملی شه )
خب که چی؟ دیگه هیچکس نظر مخالف نده و اظهار نظر نکنه که به تیریش قبای جنابعالی و امثالت برنخوره؟؟ من نمیدونم چرا اصلا تو این فروم نمیشه نظری داد که مخالف نظر بقیه باشه و کلا همیشه باید از اظهار نظر ترس داشت؟!
دوست عزیز من حتی اسم شما رو هم نمی دونم و عذر میخوام اگه دارم اینجطوری صحبت می کنم، شما از کسایی بودی که سر بن شدن من و اعتراض به مدیریت بن دائم شدی و خیلی هم بهت مدیونم، اما خب نمیتونم این حرفات رو بی پاسخ بذارم. همین حرفای شما الان دقیقا مصداق بارز جوی هست که تو فروم جریان داره. باید تحمل نظر مخالف رو داشت، همونقدری که شما دوست داری برای نظرت احترام قائل باشن و بهت توهین نشه این رو برای بقیه هم بخواه. یکی که نظرش مخالف بود و به قول شما حال بقیه رو می گرفت با رفتاراش به نظرت باید باهاش اینجوری رفتار بشه و اینطوری به شخصیتش توهین بشه؟ همونطور که آریا گفت گیر دادن با توهین خیلی فرق می کنه. حمیدرضا گیر نمی داد، حرفای حق رو می زد و نظر خودش رو ابراز می کرد، چنین چیزی از نظر شما میشه "گیر دادن". اما اگه اینطوری که شما میگی بود و خیلی هم گیر می داد، توهین که نمیکرد، میکرد؟ اما خب ببین چقدر به خودش و شخصیتش توهین شد تو این فروم و هیچ کس هم نبود که جلوی این توهین ها رو بگیره تا امروز. هر انسانی برای خودش شخصیت و شعور و وجود داره، مطمئنا هیچ کس توهین به شخصیت دیگری رو قبول نمی کنه و همه باید به هم احترام بگذاریم. هرچقدر هم که نظراتمون مخالف بود حق توهین نداریم. ایشون پستاش اعصاب خرد کن و حال بگیر بود؟ خب خیلی راحت میذاشتیش تو لیست سیاه یا هرجایی میدیدی پست داده یا حرفی زده رد میشدی می رفتی. کپسول اکسیژن که نبود خوندن و جواب دادن به حرفای ایشون.
تا این فرهنگ رو تو خودمون نهادینه نکنیم که باید تحمل نظر مخالف رو داشته باشیم و وقتی تحمل نداشتیم به جاش بیایم به شخصیت و شعور طرفمون توهین کنیم وضعمون همینه که همینه.
================
خطاب به مدیر Darkfie1d هم که باز داره شعار می ده و قیافه ی حق به جانب گرفته هم باید عرض کنم که لطفا دروغ نگید آقای محترم. هرکس شما رو نشناسه من حداقل خیی خیلی خوب می شناسم. شما همون کسی بودی که وقتی من بن شده بودم بهم بدترین توهین ها رو کردی و حتی من رو بی شعور خطاب کردی و از هر کس که تو اون بلاگ پشت سر من سم پاشی و لجن پراکنی می کرد حمایت کردی و دوستای من رو "ابلهانی" خطاب کردی که جوابشون خاموشی است! پس لطفا شما دیگه در مورد دفاع از کاربر و این که اجازه نمیدم فلان بشه بهمان بشه صحبت نکنید که خیلی خیلی زور داره. البته اینو هم بگم که من اگه اونوقت که بهم داشتی توهین می کردی و بهم بدترین تهمت ها رو می بستی تو سایت بودم حسابی از خجالتت در میومدم و اجازه نمیدادم اونقدر راحت اون حرفا رو بزنی. ;)
===============
در آخر یه بار دیگه حرفم رو تکرار می کنم که عامل اصلی تمام این بی نظمی ها و حرکات زشت فقط و فقط کم کاری، بی کفایتی، عدم برخورد مناسب و برخورد سلیقه ای و رفاقتی و بعضا باندبازانه هست. یکی از ناظمای انجمن که همه می دونن کی رو میگم هم چند بار به حمید یا توهین کرده بود یا ... تو اون بلاگ هم دیشب کامنت گذاشته بود. اگه راست میگید چرا با اون برخورد نکردید؟ چون ناظمه و قدیمی ـه و رفیق شفیق شماست ولش کن حالا این بارو بیخیال شو؟ اگه با ایشون هم مثل عضو تحریریه تون برخورد شدیدی می کردی روز به روز گستاخ تر نمیشد. چه بخواد خوشت بیاد چه بدت بیاد. مطمئنا مشکلاتی از این قبیل که باعث میشه بیش از 20 نفر از بهترین اعضای سایت بن بشن از همین برخورد های سلیقه ای و غیرجدی و باندبازانه سرچشمه می گیره.


ضمنا خواهشی که دارم اینه که پستم پاک نشه و مدیر محترم منطقی بیاد و جوابم رو بده چون همه اینجا میخوایم که به یه جمع بندی کلی برسیم و مطمئنا پاک کردن پست علاج چاره نیست و باید اجازه داد حرف ها زده بشه تا بشه یه چاره ی حسابی اندیشید.
 
Last edited by a moderator:

hafo

کاربر سایت
Jan 17, 2011
85
حقم بن بود . قبول دارم . حمید هم باهاش رفیقم . میتونین مکالمه من و بابک رو بخوینن تا بفهمین فقط قصدم شوخی بوده البته خو بعضی وقت ها شوخی ها از مرز رد می شن دیگه قبول دارم :D حمید بگذر از من هر چند فک نکنم بتونی طبیعیه .

حالا این خودشیرینایی که زدن هستی ما رو تو این تاپیک از بن قطع کردن تکلیفشون چی میشه ؟
 
آخرین ویرایش:

llllolll

کاربر سایت
Aug 22, 2011
2
یک عده دستمالچی ریختن دارن از موقعیت استفاده میکنن کار کسایی که بن شدن غلط یا درست مسئله ای هست بین مدیرا و اونها ربطی دیگران نداره
 

MαMαSαN

کاربر سایت
Mar 25, 2010
1,655
نام
مـحـمـد
الكی دق و دلی دشمنی شخصيت با من رو خالی نكن!
نكنه می خوای بگی من صبح تا شب ديگران رو سوژه خنده می كردم و اين بلاگ رو هم من زدم؟
موقعی كه اومدی منو تهديد كردی بايد فكر بعدش رو می كردی تا تلافی نكنم.انقدر هم خوب بودی كه ده نفر اون امضای منو گذاشتن...البته اين جريان ربطی به بازيسنتر نداره ولی دهنم رو باز كردی و مجبور كردی بگم!
اين جريان الان هم هيچ ربطی به من نداشته! از اين گذشته خودت لينك و دليل بن افتخار آميزت هنوز تو تاپيك بن شده های بازينما هست اونوقت اينجا سروش معبد دلفی شدی؟
مديرا لطفا نذارن ايشون هر چی از دهنش درمياد غيرمستقيم نثار بنده كنه!

شما متاسفانه خودگيري داري سهيل جان :) (منظورم اينه كه خودتو ميگيري!)

من اصلآ مضمون پستم به سمت شخص خاصي نبود و فقط از اين ناراحت بودم كه چرا اعضاي تحريريه بايد قاطي شماها باشن! در ضمن كسي به شما چيزي نگفت كه كاسه ي داغ تر از آش ميشي. شما به خودت مشكوكي، اصلآ به من ربطش نده عزيز. بحث بازي نما رو هم به اينجا انتقال نده چون فقط باعث ميشه حرف تو حرف بياد.

الانم من اصلآ با شما هيچ كاري ندارم و بازم ميگم، مضمون پست من اصلآ در مورد شخص خاصي نبود.

پ.ن: من به هيچ عنوان نميخوام وارد اين بحث بشم سهيل جان. پس خواهشآ ادامه نده. منظور من با شما نبود.
 
آخرین ویرایش:

Ex Soldier

کاربر سایت
Aug 22, 2011
17
سهیل؛ با اینکه بهترین دوستم هستی و خیلی هم دوسِت دارم باید بگم که شرکتت توی اون بلاگ و بحث هاش به اندازه ی کلیتش زشت و غیرقابل قبول هست. ضمنا از ایشون هم نمیخواد دفاع بیخودی بکنی و فردین بازی دربیاری چون هرکس دیگه ای جای ایشون بود هم چنین حرفی رو میزد، چرا که با این کار ناشایستش این همه کاربر فعال و خوب و شناخته شده ی فروم از جمله خودت رو به بن شدن داد. مسلما هم چنین حرفایی باید بزنه و خودش رو برای بقیه قربانی کنه. مرام و معرفت؟! فیلم قدیمی زیاد نگاه نمی کنی احتمالا؟ کجای این کار مرام و معرفت هست؟ مرام و معرفتی اگه وجود داشت و در کار بود مطمئنا اون بلاگ و کلاب تاسیس نمیشد. پس دفاع الکی نکن. مرام و معرفت با وجود انسانیت معنی پیدا می کنه. نمیشه یه نفر وجود داشته باشه که بره صبح تا شب دزدی کنه بعد بیاد اون پول رو به تو بده مفتی و بگه بیا برو حال کن و تو هم بهش بگی که دمت گرم خیلی باحالی مرامت رو عشق است! امیدوارم متوجه منظورم شده باشی.
اون كاربری كه پستش رو نقل قول كردی من نبودم.يكی ديگه از دوستان بود،مديرا هم كه آی پی ها رو می بينن می تونن حرفم رو تاييد كنن.
من خودم نه ايشون رو مسخره كردم،نه تو اون كلوپ عضو شدم،جرمم فقط "ياغی گری" بود،چون اينجا بخوای با مديرا حرف بزنی بايد فكر كنی داری با خدايان المپيوس حرف می زنی.انتقاد هم كه اصلا و ابدا حق نداری كنی،حق نداری بگی مدير نگاه نكرده كه تو نه كسی رو مسخره كردی و نه تو كلوپی عضو شدی!حتی حق نداری بگی بالای چشمت ابروست!
ولی من از قصد انتقاد كردم تا خيلی چيزا ثابت شه.
قبولم دارم،من ياغيم و دائم البن هم شدم،فقط خواهشا بقيه رو آزاد كنيد بنويسيد به حساب من.
شما متاسفانه خودگيري داري سهيل جان
yahoo_1.gif


من اصلآ مضمون پستم به سمت شخص خاصي نبود و فقط از اين ناراحت بودم كه چرا اعضاي تحريريه بايد قاطي شماها باشن! در ضمن كسي به شما چيزي نگفت كه كاسه ي داغ تر از آش ميشي. شما به خودت مشكوكي، اصلآ به من ربطش نده عزيز. بحث بازي نما رو هم به اينجا انتقال نده چون فقط باعث ميشه حرف تو حرف بياد.

الانم من اصلآ با شما هيچ كاري ندارم و بازم ميگم، مضمون پست من اصلآ در مورد شخص خاصي نبود.

پ.ن: من به هيچ عنوان نميخوام وارد اين بحث بشم سهيل جان. پس خواهشآ ادامه نده. منظور من با شما نبود.
مديران هر چه سريعتر با ايشون برخورد كنن.
جنابعالی منظورت دقيقا من بودم و داشتی الكی دعوای خارج از سايت رو به اينجا ربط می دادی و بخاطر همين پستت پاك شد.
شما دعوای خارج از سايت رو الكی به اينجا ربط نده منم نمی دم.
بعد منظورت از شماها يعنی چی؟من خودم تو چند تا فروم درست و حسابی مدير ارشد و تحريريه ام،تحريريه بازيسنتر صرفا تو آكسفورد درس نخوندن كه بخوان از من بالاتر باشن كه اينجوری شان منو پايين میاری!
همگی شاهد باشيد كه چندمين باره ايشون داره بهم توهين می كنه و فقط پستش پاك می شه.
 
آخرین ویرایش:

!Be Right Back

کاربر سایت
Aug 22, 2011
3
اون كاربری كه پستش رو نقل قول كردی من نبودم.يكی ديگه از دوستان بود،مديرا هم كه آی پی ها رو می بينن می تونن حرفم رو تاييد كنن.
من خودم نه ايشون رو مسخره كردم،نه تو اون كلوپ عضو شدم،جرمم فقط "ياغی گری" بود،چون اينجا بخوای با مديرا حرف بزنی بايد فكر كنی داری با خدايان المپيوس حرف می زنی.انتقاد هم كه اصلا و ابدا حق نداری كنی...
ولی من از قصد انتقاد كردم تا خيلی چيزا ثابت شه.
حالا هرکسی که بود، من حرفم رو کلی زدم و گفتم که ایشون مرام و معرفت خرج نمیکنه که داره میگه من رو بن کنید بقیه رو آزاد کنید.
 

MαMαSαN

کاربر سایت
Mar 25, 2010
1,655
نام
مـحـمـد
مديران هر چه سريعتر با ايشون برخورد كنن.
همگی شاهد باشيد كه چندمين باره ايشون داره بهم توهين می كنه و فقط پستش پاك می شه.

منظور من از " خودگيري " در واقع همون مغرور بودن هست! منظورم اين بود كه شما خودت رو ميگيري. فك نميكنم اين جمله توهين باشه. بازم تصميم با مديران هست.

جنابعالی منظورت دقيقا من بودم و داشتی الكی دعوای خارج از سايت رو به اينجا ربط می دادی و بخاطر همين پستت پاك شد.
منظورت از شماها يعنی چی؟من خودم تو چند تا فروم درست و حسابی مدير ارشد و تحريريه ام،تحريريه بازيسنتر صرفا تو آكسفورد درس نخوندن كه بخوان از من بالاتر باشن كه اينجوری شان منو پايين میاری!

شما هم هر جا كه تحريريه و مدير ارشد هستي، اميدوارم موفق باشي و پله هاي طرقي رو طي كني. كسي شان شمارو پايين نياورد سهيل جان. متاسفانه شما هر جا هر پستي از من ميبيني فك ميكني منظورم با شماست در صورتي كه اينطور نيست. Take It Easy :)
 
آخرین ویرایش:

ban_wawe

کاربر سایت
Aug 22, 2011
1
اقای Darkfie1d شما حدودا 30 نفر یا بهتر بگم هر نفری که توی اون بلاگ نظر داده بود رو بن کرید الا ناظم anarion ! این عدالت نیست ! یکی مثل avenjer که فقط یک کامنت داده بود که هیچ تنشی ایجاد نمی کرد رو بن کردید ولی ایشون ( ناظم ) که کامنت مربوط به بحث دادن حتی اخطار هم ندادید ! این یعنی پارتی بازی و زور گویی . اگه این قانون هست پس باید برای همه اجرا همه ! این همه یعنی همه اون 20 و خورده ای نفر که توی بلاگ حضور داشتند ! همه !

قانون برای همه لازم الجراست ! چه ناظم چه تحریریه چه خبرنگار چه ....

فقط برای ما نیست برای همه ست حتی شخص شخیص جناب عالی !

هر وقت با anarion هم برخورد شد اونوقت عدالت رعایت شده و الا پشت تریبون خیلی کار ها می شه کرد و خیلی چیز ها می شه گفت ! قبلا هم کی بن شده کی نشده یا رنگش چی بوده مهم نیست ! الان مهم هست که با همه داره برخورد می شه !

رعایت عدالت یه امره حیاتی هست .



موفق باشید
 
آخرین ویرایش:
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر