اختلال سال 95 در پورتهای UDP،سراسر کشور،بازیها و سرویسهای آنلاین- آمارگیری از کاربران

چگونه درگیر مشکل اخیر پورتهای UDP شده اید؟


  • مجموع رای دهنده‌ها
    1,087

K AN E

کاربر سایت
Nov 3, 2010
527
احتمالا دیگه مشکل از شرکت اینترنتی و سرویس دهنده شهر شماست چون من با بیشتر بچه ها که صحبت کردم در بازی های مختلف مشکلی ندارند.
شما توی چه بازی آنلاینی مشکل دارید ؟؟؟

من تو COD مشکل دارم .هر 15-20 دقیقه ارور lost connection رو میده.
 

HosseinBrusli

کاربر سایت
Jun 19, 2010
3,265
نام
حسین
همونطو که گفتم مشکل تا 2 روز دیگه حل میشه .... همین الان مشکل در خیلی از نقاط از جمله تهران، مازندارن( برخی نقاط) حل شده...... سرویس خونگی منم مشکلش کمابیش حل شده ... البته هنوز یه مقدار کندی لود مخصوص تو سایت های خارجی وجود داره.
مگر اینکه اتفاق غیر مترقبه ای بی افته!
 

Mohammad Ghost

کاربر سایت
Mar 17, 2013
691
نام
محمد
امیدوارم تا بعد یکشنبه درست شه.. اگه نه دیگه حالاها از بازی انلاین خبری نیست و ما اینجا فقط هونگ کوبیدیم :D
بر خلاف نظرات خودم در اولین پست هایی که در مورد این مطلب دادم اینجا اقرار می کنم که تلاش برادران زیرساخت برای بستن فیل تر شکن های KERIO (بدون مشکل سازی برای بخش های دیگر اینترنت) به طور کامل شکست خورده و وضعیت در حال بهبود است.

البته این به این معنی نخواهد بود که اون ها نمی تونن این وی پی ان هارو ببندن بلکه با یک حرکت ساده راحت میتونن همرو ببندن ولی کل اینترنت تحت الشعاع این حرکت اون ها قرار خواهد گرفت و این امری اجتناب ناپذیر است درست مشابه اینکه بگیم مثلا فیسبوک رو روی SSL\HTTPS طوری فیل تر کنند که مثلا صفحات مشکل دار باز نشه بقیه بازی بشه و این امر امکان پذیر نیست چون SSL پروتکل یکپارچه است و مسدود کردنش کلی هست و نمیشه جزء به جزء فیل تر کرد در واقع حداقل تا الان توان فنی این کار نیست.

به نظر من هم به زودی (دقیق نمی دونم ولی نزدیک است) کامل این اختلالات بر طرف میشه که بخشی از اون به حرکت ما مربوط میشد در حقیقت این همبستگی و اطلاع رسانی گسترده ای که صورت گرفت باعث شد که طرف مقابل فرض نکنه با تعدادی بی سواد و کم دانش طرف است بلکه بدونه کوچکترین اختلالی که ایجاد کنه زیر ذره بین قرار خواهد گرفت.
با تشکر از زحمات همه ی دوستان گرامی.
@};-@};-@};-
 

NERO 7

سرباز ISA ، سر سپرده‌‌ رادك
کاربر سایت
Apr 10, 2011
4,669
اميدوارم همونطور كه دوستان مي گن مشكل حل بشه در روز هاي اتي !

فعلا" مشكل LOST CONNECTION رو ندارم ولي بعد از مدتي لگ هاي وحشتناكي مي ده ! در واقع همون حالت قبله منتها يه كاري كردن كه كامل قطع نشه !
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر