Multi Platform The Elder Scrolls V: Skyrim (Special Edition)

سازنده
Bethesda
ناشر
Bethesda
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
tes-v.jpg



Developer : Bethesda Softworks
Publisher : Bethesda Softworks
Genre : RPG
Release date : 11/11/2011​

بعد از مدت ها از اعلام آقای تاد هاوارد طراح ارشد Bethesda مبنی بر استفاده از موتور جدید برای عنوان TES V که Creation نام دارد ،بالاخره GameInformer لیستی از قابلیت ها و تغییرات آن نسبت به موتور قبلی شرکت یعنی Gamebyro منتشر کرد ، که بازه ی گسترده ای از تغییرات عظیم گرافیکی تا ساختار ماموریت ها ، هوش مصنوعی و تعامل با NPC ها را شامل می شود ، مشروح این تغییرات به شرح زیر است :


گرافیک :

ساختن دنیای عظیم Elder Scrolls همیشه نیاز به آخرین پیشرفت های گرافیکی داشته است ، که نورپردازی دینامیک و سایه های پویا و گسترده بخشی از آنند .

طبق گفته ی تاد هاوارد در بازی جدید به لطف موتوری قدرتمند شاهد یک نورپردازی پویای بسیار پیشرفته به همراه سایه هایی خواهیم بود که به صورت پویا برای همه ی اشیاء موجود بوده و به باورپذیر تر شدن همه چیز کمک بسیاری کرده اند .

دیگر پیشرفت عظیم بازی در بخش گرافیکی ساختار جدید گیاهان و واکنش آن ها نسبت به فعالیت های محیطی است ، به طور مثال درختان نسبت به وزن و ابعاد خویش به طور متفاوتی نسبت به باد های در حال وزش ! واکنش نشان خواهند داد !

از دیگر وِیژگی های محیطی این موتور می توان به بازسازی پدید های طبیعی چون برف و باران به صورت کاملا پویا و مبتنی بر شرایط جوی اشاره کرد.

مطمئنا شما ویژگی Draw Distance بی نظیر Oblivion را به یاد دارید ، حالا تاد هاوارد قول داده تا در بازی جدید با یک دورنمایی فوق العاده قدرتمند ، طبیعی و پیشرفته طرف خواهیم بود که با توجه به کوهستانی بودن بافت سرزمین Skyrim بسیار ضروری به نظر می رسد.

رفتار NPC ها :

یکی از بزرگترین انتقاداتی که به OBLIVION و بعد ها FALLOUT 3 وارد بود و در مقایسه با آثار BIOWARE بسیار مشهود ، نحوه ی تعامل با شخصیت های مختلف و سیتم انتخاب دیالوگ ها بود ، در اسکای رم ، NPC ها هنگام صحبت دیگر فقط مقابل شما بی حرکت نخواهند ایستاد بلکه در حین انجام دادن کار خود با شما به صحبت خواهند چرداخت ، همچنین همه ی NPC های بازی شاغل بوده و مثلا ممکن است یکی کارگر معدن باشد ! همچنین بسته به ویژگی های شخصیتی آن ها ممکن است شاهد رفتارهای متفاوتی از آن ها باشید !

در SKYRIM برخلاف OBLIVION رفتار ها NPC ها با شما نسبت به روابطتان تنظیم می شود ، مثلا ممکن است نیمه شب سرزدن به یک دوست با استقبال او مواجه شود اما برای فردی که شما را نمی شناسد شما شاید یک دزد یا یک مزاحمید !

Animations :

طبق گفته ی تاد هاوارد Skyrim از یک ساختار بسیار پیشرفته و هنرمندانه در بخش انیمیش به کمک موتور مشهور HAVOK استفاده خواهد کرد و اولین عنوانی خواهد بود که این سطح تکنولوژی را در چنین ابعادی به کار میگیرد .

این تکنولوژی به سازندگان اجازه میدهد تا نرم ترین و طبیعی ترین حرکت ها را برای شخصیت ها رقم زده و آنها را قابل باورتر از قبل کنند.

همچنین این سیستم اجازه ی خلق انیمیشن های میتنی بر موقعیت را موتور داده و به هیچ وجه شاهد انیمیشن ها ی از پیش تعیین شده و اسکرپیت نویس شده نخواهیم بود .

یکی از ارکان این بازی را DRAGON های معروف سری تشکیل خواهند داد که به گفته ی هاوارد شاهد حرکات شگفت انگیز و بسیار طبیعی از آن ها خواهیم بود.

ساختار ماموریت ها :

OBLIVION و بازی قبل از آن یعنی MORROWIND هر دو از ساختار مشابهی برای ماموریت های جانبی بهره می بردند که تصادفی بودن آن بعضا باعث غیر قابل انجام دادن آن ماموریت برای یک شخصیت با کلاس و Level خاص آن می شد ، همچنین کشته شدن شخصیت ماموریت دهنده باعث غیرقابل انجام دان شدن آن ماموریت برای همیشه می شد ، اما SKYRIM ساختار کاملا متفاوتی برای ماموریت های جانبی خواهد داشت ، در SKYRIM ، ماموریت های جانبی بسته یه شخصیت ، کلاس ،نژاد و Level شما به شما پیشنهاد خواهند شد و به جذابیت کار خواهند افزود و با این ساختار اکثر بازی کنندگان را به انجام ماموریت ها مشتاق خواهد کرد .

همچنین مشکل عناوین قبلی یعنی کشته شدن فرد ماموریت دهنده بر طرف شده و در صورت وقوع این اتفاق یکی از دوستان یا بستگان او این کار را انجام خواهد داد ، که البته بسته به شرایط پیش آمده نحوه ی تعامل او با شما متفاوت خواهد بود !


TESV : SKYRIM در نوامبر سال 2011 میلادی توسط شرکت BETHESDA SoftWorks برای پلتفورم های PC و XBOX 360 و PS3 منتشر خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

MR TASH

کاربر سایت
Mar 6, 2011
454
نام
محمدحسن
بچه ها کمک من تو این زندان هستم 3نفر می ریزند سرم حریفشون نمیشم خسته شدم میشه یه رمزی زد همشون بمیرند یا من همه وسایل قبلم بیاد تا بهشون بگم ...دنیا دسته کی هست
دوست من بهتر بود وقتی نگهبانان دستگیرت کردن به انها مبلغ میدادی و خودتو ازاد مکردی شما گزینه زندان را انتخاب کردی که باعث میشه مهارت های شما کاهشم پیدا کنه به نظرم بهتر وارد سیو های بازی بشی و سیوهای قبلی بازیتو لود کنی و فرار کردن از زندان غیر ممکن است چون باید شما وسایل خود را هم پس بگیرید که نگهبانان بسیاری برای ان گذاشته شده و میشه گفت غیر ممکنه چون شما سلاحی برای دفاع ندارید
 
  • Like
Reactions: gintama for ever

Nameless

کاربر سایت
Oct 12, 2005
352
نام
محمد
دوستان این علم کیمیا گری فرمول خاصی نداره؟ هی باید به صورت رندوم مواد رو ترکیب کنیم تا از توش معجون در بیاد؟ نکته ی دیگه اینکه حتی بعد از اینکه معجون رو ساختیم هم فرمولش رو نشون نمیده.بالاخره معجونی که قبلا ساختیم رو باید بلد باشیم یا نه؟ من خواستم دوباره یه معجونی که قبلا ساخته بودم رو بسازم ولی فرمولش رو یادم رفت.نمیشه که همه رو حفظ کرد!!! بقیه ی علوم میگه چی رو با چی ترکیب کن.ولی اینجا هیچ چیزی نمیگه!


لیست معجونها




Cure Disease (Charred Skeever Hide, Hawk Feathers, Mudcrab Chitin, Vampire Dust)
Damage Health (Crimson Nirnroot, Deathbell, Ectoplasm, Falmer Ear, Human Flesh, Human Heart, Imp Stool, Jarrin Root, Nightshade, Nirnroot, Red Mountain Flower, River Betty, Skeever Tail, Small Antlers, Troll Fat, Void Salts)
Damage Magicka (Butterfly Wing, Chaurus Eggs, Daedra Heart, Eye of Sabre Cat, Glow Dust, Hagraven Feathers, Hanging Moss, Human Heart, Jarrin Root, Luna Moth Wing, Namira's Rot, Nordic Barnacle)
Damage Magicka Regen (Bear Claws, Blue Butterfly Wing, Blue Mountain Flower, Chicken's Egg, Glow Dust, Hanging Moss, Human Heart, Jarrin Root, Nightshade, Spider Egg, Spriggan Sap)
Damage Stamina (Blisterwort, Blue Butterfly Wing, Bone Meal, Canis Root, Crimson Nirnroot, Cyrodilic Spadetail, Giant's Toe, Jarrin Root, Nirnroot, Rock Warbler Egg, Spider Egg)
Damage Stamina Regen (Creep Cluster, Daedra Heart, Frost Mirriam, Giant's Toe, Histcarp, Juniper Berries, Large Antlers, Silverside Perch, Skeever Tail, Wheat)
Fear (Blue Dartwing, Cyrodilic Spadetail, Daedra Heart, Namira's Rot, Powdered Mammoth Tusk)
Fortify Alteration (Grass Pod, River Betty, Spriggan Sap)
Fortify Barter (Butterfly Wing, Dragon's Tongue, Hagraven Claw, Tundra Cotton)
Fortify Block (Bleeding Crown, Briar Heart, Honeycomb, Pearl, Slaughterfish Scales, Tundra Cotton)
Fortify Carry Weight (Creep Cluster, Giant's Toe, Hawk Beak, River Betty, Scaly Pholiata, Wisp Wrappings)
Fortify Conjuration (Blue Butterfly Wing, Blue Mountain Flower, Bone Meal, Frost Salts, Hagraven Feathers, Lavender)
Fortify Destruction (Beehive Husk, Ectoplasm, Glow Dust, Glowing Mushroom, Nightshade, Wisp Wrappings)
Fortify Enchanting (Blue Butterfly Wing, Hagraven Claw, Snowberries, Spriggan Sap)
Fortify Health (Bear Claws, Blue Mountain Flower, Giant's Toe, Glowing Mushroom, Hanging Moss, Wheat)
Fortify Heavy Armor (Ice Wraith Teeth, Sabre Cat Tooth, Slaughterfish Scales, Thistle Branch, White Cap)
Fortify Illusion (Dragon's Tongue, Dwarven Oil, Mora Tapinella, Scaly Pholiata, Taproot)
Fortify Light Armor (Beehive Husk, Hawk Feathers, Honeycomb, Luna Moth Wing, Skeever Tail)
Fortify Lockpicking (Falmer Ear, Namira's Rot, Pine Thrush Egg, Spider Egg)
Fortify Magicka (Briar Heart, Ectoplasm, Histcarp, Jazbay Grapes, Red Mountain Flower, Tundra Cotton, Void Salts)
Fortify Marksman (Canis Root, Elves Ear, Juniper Berries, Spider Egg)
Fortify One-Handed (Bear Claws, Canis Root, Hanging Moss, Hawk Feathers, Rock Warbler Egg, Small Pearl)
Fortify Pickpocket (Blue Dartwing, Nordic Barnacle, Orange Dartwing, Slaughterfish Egg)
Fortify Restoration (Abecean Longfin, Cyrodilic Spadetail, Salt Pile, Small Antlers, Small Pearl)
Fortify Smithing (Blisterwort, Glowing Mushroom, Sabre Cat Tooth, Spriggan Sap)
Fortify Sneak (Abecean Longfin, Beehive Husk, Frost Mirriam, Hawk Feathers, Human Flesh, Powdered Mammoth Tusk, Purple Mountain Flower)
Fortify Stamina (Chaurus Eggs, Garlic, Large Antlers, Lavender, Slaughterfish Egg, Torchbug Thorax)
Fortify Two-handed (Dragon's Tongue, Fly Amanita, Troll Fat)
Frenzy (Blisterwort, Falmer Ear, Fly Amanita, Hagraven Feathers, Human Heart, Troll Fat)
Invisibility (Chaurus Eggs, Crimson Nirnroot, Ice Wraith Teeth, Luna Moth Wing, Nirnroot, Vampire Dust)
Lingering Damage Health (Imp Stool, Mora Tapinella, Orange Dartwing, Slaughterfish Egg, Slaughterfish Scales)
Lingering Damage Magicka (Hagraven Claw, Purple Mountain Flower, Swamp Fungal Pod, Torchbug Thorax, Wheat)
Lingering Damage Stamina (Butterfly Wing, Chicken's Egg, Nightshade, Small Antlers)
Paralysis (Briar Heart, Canis Root, Human Flesh, Imp Stool, Swamp Fungal Pod)
Ravage Health (Cyrodilic Spadetail, Eye of Sabre Cat, Giant Lichen, Jazbay Grapes, Silverside Perch, Skeever Tail)
Ravage Magicka (Frost Mirriam, Grass Pod, Lavender, Orange Dartwing, Red Mountain Flower, White Cap)
Ravage Stamina (Bee, Bone Meal, Deathbell, Honeycomb, Thistle Branch)
Regenerate Health (Garlic, Juniper Berries, Luna Moth Wing, Namira's Rot, Nordic Barnacle, Vampire Dust)
Regenerate Magicka (Dwarven Oil, Fire Salts, Garlic, Jazbay Grapes, Moon Sugar, Salt Pile, Taproot)
Regenerate Stamina (Bee, Fly Amanita, Mora Tapinella, Scaly Pholiata)
Resist Fire (Bone Meal, Dragon's Tongue, Elves Ear, Fire Salts, Fly Amanita, Mudcrab Chitin, Snowberries)
Resist Frost (Frost Mirriam, Frost Salts, Hawk Beak, Moon Sugar, Purple Mountain Flower, Silverside Perch, Slaughterfish Scales, Small Pearl, Snowberries, Thistle Branch)
Resist Magic (Bleeding Crown, Chicken's Egg, Crimson Nirnroot, Hagraven Claw, Lavender, Nirnroot, Tundra Cotton, Void Salts, Wisp Wrappings)
Resist Poison (Beehive Husk, Charred Skeever Hide, Falmer Ear, Garlic, Grass Pod, Mudcrab Chitin, Slaughterfish Egg, Thistle Branch, Troll Fat)
Resist Shock (Blue Dartwing, Glow Dust, Glowing Mushroom, Hawk Beak, Pearl, Pine Thrush Egg, Snowberries, Swamp Fungal Pod)
Restore Health (Blisterwort, Blue Dartwing, Blue Mountain Flower, Butterfly Wing, Charred Skeever Hide, Daedra Heart, Eye of Sabre Cat, Imp Stool, Rock Warbler Egg, Swamp Fungal Pod, Wheat)
Restore Magicka (Briar Heart, Creep Cluster, Dwarven Oil, Ectoplasm, Elves Ear, Fire Salts, Frost Salts, Giant Lichen, Grass Pod, Human Flesh, Moon Sugar, Mora Tapinella, Pearl, Red Mountain Flower, Taproot, Vampire Dust, White Cap)
Restore Stamina (Bear Claws, Bee, Charred Skeever Hide, Eye of Sabre Cat, Hawk Beak, Histcarp, Honeycomb, Large Antlers, Mudcrab Chitin, Orange Dartwing, Pearl, Pine Thrush Egg, Powdered Mammoth Tusk, Purple Mountain Flower, Sabre Cat Tooth, Silverside Perch, Small Pearl, Torchbug Thorax, Wisp Wrappings)
Slow (Deathbell, Large Antlers, River Betty, Salt Pile)
Waterbreathing (Chicken's Egg, Histcarp, Nordic Barnacle)
Weakness to Fire (Bleeding Crown, Frost Salts, Ice Wraith Teeth, Juniper Berries, Moon Sugar, Powdered Mammoth Tusk)
Weakness to Frost (Abecean Longfin, Elves Ear, Fire Salts, Ice Wraith Teeth, White Cap)
Weakness to Magic (Creep Cluster, Dwarven Oil, Jazbay Grapes, Rock Warbler Egg, Salt Pile, Scaly Pholiata, Taproot, Torchbug Thorax)
Weakness to Poison (Abecean Longfin, Bleeding Crown, Chaurus Eggs, Deathbell, Giant Lichen, Pine Thrush Egg, Sabre Cat Tooth, Small Antlers)
Weakness to Shock (Bee, Giant Lichen, Hagraven Feathers, Void Salts)

منبع
http://elderscrolls.wikia.com/wiki/Alchemy_(Skyrim)


اطلاعات کاملتری اونجا پیدا میکنی



نقشه 9 مگی کامل از skyrim

 
  • Like
Reactions: gintama for ever

mage

کاربر سایت
Jun 27, 2011
771
نام
و نام خانوادگی
سلام دوستان 3سوال دارم از خدمتتون :
1.چطوری میشه زن گرفت ؟:d
2. چطور میتونم عضو یکی از این دو گروهی که اول بازی مشخص شد بشم؟ (مپ جای مشخصی رو نشون نمیده)

3. من alduins اخرین اژدها رو با 4 نفر دیگه کشتم (داستان مین بازی تموم شده)؟؟

اره داداش تموم شده اگه بخوای به IMPERIAL ها بپیوندی باید به شهری به نام SOLITUTE بری اما اگه بخو ای به STOMBCLOCKها بپیوندی باید به شهری به نام WHIDNLAMیا WINDLAM بری اونی که من میگم خیلی دوره تقریبا کنار یه پلی هست و خیلی مه تو نقشه اونجا رو تقریبا گرفته و همیشه برف میباره
 
  • Like
Reactions: gintama for ever

RoCoCo

کاربر سایت
Apr 23, 2008
4,470
نام
Nimo
دوستان این enchantment ها چین ؟ چون من میخوام این ایتمهام رو enchant کنم ولی یه سری چیز به نام enchantment نیاز هست اینا چین ؟ از کجا پیداکنم ؟
 

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,986
نام
محمود
یه گیمر اهل فنلاند داشته برا خودش تو بازی میچرخیده که یه نکته بسیار بسیار جالب رو کشف میکنه که عظمت و بزرگی این بازی دوباره به رخ میکشه داخل بازی Skyrim سرزمین Tamriel کامل وجود داره که فقط با دستور no-clip میشه بهش دسترسی پیدا کرد این گیمر حتی تونسته بخش های از Morrowind مثل Vvardenfell و همین طور بخش های از Oblivion مثل Cyrodiil هم ببینه!

این میتونه نشون بده که Bethesda حالا حالا با این بازی کار داره!
این خبر رو دیده بودم. خبر جالبی هم هست.

به قول شما دقیقا نشون میده که بتسدا با بازی حالا حالا ها کار داره، البته ترجیح میدم حدس بیشتری نزنم و همون بگم با بازی کار دارند. ولی فقط این رو هم بگم که از همون اول هم مشخص بود در شان بتسدا نیست که DLC های الکی مثل دو تا کلاه و سه تا شال گردن بیرون بده. یعنی اسکایریم در زمان عرضه کل محتوای مورد نظر رو به طور صد در صد نداشته و یه چیزاییش رو نگه داشتن بعدا روش کار کنن و به صورت DLC بدن بیرون. :D

خوب بذار یه کم فکر کنم اگه این پست رو بدم صابر گیر نمیده که باید تو تاپیک مشکلات می نوشتی؟ اومــــــــــــــــمممم، خوب فکر کردنم تموم شد، به نظرم گیر نمیده پس بذار پست کنم! :D
 

Morgoth

کاربر سایت
Jan 15, 2009
1,656
نام
پوريا
خب دوستان
من کلا هیچی از سری the elder scrolls نمی دونم تا حالا هم کلا RPG بازی نکردم جز ME که کسی RPG حسابش نمی کنه:d
حقیقتا من بازی رو الان اصلا پیش نبردم و از اول بازی تو همون شهر whiterun موندم!می خوام یکم به محیط این جور بازی ها عادت کنم برای همین فعلا فقط دنبال side quest هستم!
اما این وسط یه مشکلی وجود داره چیه؟این موجودات خفن تو مپ عظیم بازی!برای پیش بردن بعضی از ماموریت های فرعیم خارج whiterun که باید به نقاط ناشناخته ی skyrim سفر کنم بدجور مشکل دارم!بعشی موقع ها کلا دو قدم می رم اون ور whiterun به مشکل می خورم
چرا؟هیچی هی یه اژدهایی وجود داره حمله می کنه!منم کلا rank پنج, هیچی از بازی هم نمی دونم این وسط!مثلا با کالسکه رفتم شهر whindehelm بلافاصله یه Dragon حمله می کنه!
تو این جور جاها که نگهبان و گارد هست مشکلی نیست از پسشون بر میام, اینایی که وسط راهن اذیت می کنم.بعضی موقع ها چند تا همراه هم با خودم می برم بازم مشکل دارم باهاشون!
حالا ماموریت الانم چیه؟قراره برم پیش greybeards ها اونا هم که بالای کوهن, جای ناشناخته, بخوام برم نابود می شم!
خلاصه برای حل این مشکل, باید رنکمو بالا ببرم یه یه اسکیلم رو به صورت خفن روش کار کنم درسته؟
حالا یکی از دوستان لطف کنه بیاد کلا بگه skill های بازی (من بهشون می گم اسکیل نمی دونم اسمشون چیه کیمیا گریه اهنگریه pickpocket و ...) چیه!بعد با بالا بردن رنک هر کدوم چه ویژگی هایی پیدا می کنه شخصیتمون!چی کار می شه کرد یا اینا, معجون ساخت ارمور ساخت و ...
خیلی هم ازتون ممنونم شدید!
یه سریت توصیه هم بکنید, من کلا RPG باز نبودم تا الان!مرسی
 

azaramir

کاربر سایت
Nov 28, 2010
736
نام
امیر
دوست عزیز پیش greybeards رفتن که کاری نداره فقط دوتا گرگ با یه غول جلوت میان که خیلی راحت میتونی از دست غوله فرار کنی ولت میکنه برا رفتنم پیش greybeards اگه دیدی گم شدی قبلش یه کويست بهت داده که بری داخل یه دهکه از همون دهکه هم راه هست که بری بالا پیش greybeards
دوستان یه سوال داشتم من الان یه نعره دارم که غیر فعاله چه جور باید فعالش کنم
 
Last edited by a moderator:

™PersiaWar

کاربر سایت
Aug 8, 2010
614
نام
مجتبی
1جا دیگه گیر کردم
این شخصیت انکانو ancanoرو چطور شکست بدم؟
با جادو و شمشیر و ... زدم چیزیش نسد!!!
اون گویی که که داره میچرخه رو با اون عصایی که سرش یه شیئ گوی مانند داره و بهت تو کالج دادن حمله کن بعد میتونی به ancano حمله کنی و بکشیش.
 
Last edited by a moderator:
  • Like
Reactions: gintama for ever

mahi58

کاربر سایت
Feb 19, 2007
1,986
نام
محمود
خب دوستان
من کلا هیچی از سری the elder scrolls نمی دونم تا حالا هم کلا RPG بازی نکردم جز ME که کسی RPG حسابش نمی کنه:d
حقیقتا من بازی رو الان اصلا پیش نبردم و از اول بازی تو همون شهر whiterun موندم!می خوام یکم به محیط این جور بازی ها عادت کنم برای همین فعلا فقط دنبال side quest هستم!
اما این وسط یه مشکلی وجود داره چیه؟این موجودات خفن تو مپ عظیم بازی!برای پیش بردن بعضی از ماموریت های فرعیم خارج whiterun که باید به نقاط ناشناخته ی skyrim سفر کنم بدجور مشکل دارم!بعشی موقع ها کلا دو قدم می رم اون ور whiterun به مشکل می خورم
چرا؟هیچی هی یه اژدهایی وجود داره حمله می کنه!منم کلا rank پنج, هیچی از بازی هم نمی دونم این وسط!مثلا با کالسکه رفتم شهر whindehelm بلافاصله یه Dragon حمله می کنه!
تو این جور جاها که نگهبان و گارد هست مشکلی نیست از پسشون بر میام, اینایی که وسط راهن اذیت می کنم.بعضی موقع ها چند تا همراه هم با خودم می برم بازم مشکل دارم باهاشون!
حالا ماموریت الانم چیه؟قراره برم پیش greybeards ها اونا هم که بالای کوهن, جای ناشناخته, بخوام برم نابود می شم!
خلاصه برای حل این مشکل, باید رنکمو بالا ببرم یه یه اسکیلم رو به صورت خفن روش کار کنم درسته؟
حالا یکی از دوستان لطف کنه بیاد کلا بگه skill های بازی (من بهشون می گم اسکیل نمی دونم اسمشون چیه کیمیا گریه اهنگریه pickpocket و ...) چیه!بعد با بالا بردن رنک هر کدوم چه ویژگی هایی پیدا می کنه شخصیتمون!چی کار می شه کرد یا اینا, معجون ساخت ارمور ساخت و ...
خیلی هم ازتون ممنونم شدید!
یه سریت توصیه هم بکنید, من کلا RPG باز نبودم تا الان!مرسی
سلام. به جمع بر و بکس الدر اسکرولزی خوش اومدین. :D

قبل از هر چیز پیشنهاد می کنم راهنمای سفر سریع رو از اینجا دقیقا بخونید، چون این مساله شما اشکال خیلی شایعیه و بچه ها زیاد دیدم مشکل دارند با این قضیه. در ضمن در همون تاپیک که در واقع راهنمای اسکایریم هستش، پژمان عزیز هم زحمت کشیدند و راهنمایی های خوب زیادی رو در مورد بازی قرار دادند.

مساله دیگه اینه که اگر جایی ناشناخته باشه، خصوصا اگه شهر هم نباشه که با گاری بخواید برید و مثلا غاری چیزی باشه، خوب باید قاعدتا یه کمی توی دنیا سفر کنید. در این شرایط هر چند دقیقه یک بار ممکنه یه موجود وحشی یا یه راهزن یا ندرتا اژدها بهتون حمله ور بشه. معمولا شکست دادن موجودات وحشی و راهزن ها کاری نداره و فقط یه کم باید تکنیک های بازی رو یاد بگیرید و توش پیشرفت کنید، که مطمئن باشید زیاد طول نمی کشه. واقعا ده ها راه حل هست برای پیشرفت کردن و قوی تر شدن! غیر از بالا رفتن لول تون، می تونید به یاد گرفتن جادوهای بیشتر و بهتر خصوصا از دسته Destruction و Conjuration، قدرت بیشتر در شمشیر زنی یک دستی و دو دستی و تیراندازی، مهارت بالاتر شیمی (Alchemy) و ساختن Potion های قوی تر، به دست آوردن آیتم های بهتر مثل شمشیر و سپر و زره قوی تر و...

در طول مسیر رسیدن به Greybeards هم اژدها یا موجود خیلی وحشتناک دیگه ای بهت حمله نمی کنه. نگران نباش. :)
دوستان یه سوال داشتم من الان یه نعره دارم که غیر فعاله چه جور باید فعالش کنم
باید یک اژدها بکشی و روحش رو در بدن خودت جذب کنی. بعد در ازای هر یه دونه روح، می تونی بری به Magics و از اونجا هم Shouts رو بیاری و یکی از فریادهات رو به انتخاب خودت فعال کنی.
 
Last edited by a moderator:

x_box_360

کاربر سایت
Apr 4, 2007
1,324
نام
جلال
دوست من بهتر بود وقتی نگهبانان دستگیرت کردن به انها مبلغ میدادی و خودتو ازاد مکردی شما گزینه زندان را انتخاب کردی که باعث میشه مهارت های شما کاهشم پیدا کنه به نظرم بهتر وارد سیو های بازی بشی و سیوهای قبلی بازیتو لود کنی و فرار کردن از زندان غیر ممکن است چون باید شما وسایل خود را هم پس بگیرید که نگهبانان بسیاری برای ان گذاشته شده و میشه گفت غیر ممکنه چون شما سلاحی برای دفاع ندارید

داداش منظور من رو اشتباه فهمیدی من تو ماموریت هستم همون که اولش تو پتارتی هستیم رو میگم بعد یواشکی رفتم تو زندان برای ازادی یه نفر .............
 

پژمان

کاربر سایت
May 21, 2007
1,277
نام
پژمان
دوستان میدونستید تو این سری شما مثل بازی fallout new vegas قادر هستید یک شریک یا partner با خود داشته باشید؟!!!
تعداد زیادی افراد هستند که مثل بازی فال اوت با شما همراه میشوند و کمکتان میکنند . این افراد دارای طراحی ویژه ای هستند یعنی چهره زیباتری دارند و منحصر به فرد هستند .
باید گفت که خیلی به شما کمک میکنند و بیشتر از یک نفر را هم نمیتونید با خود همراه کنید.
یکی از انها در اول بازی در whitrun اگه درست نوشته باشم تو قصر پادشاه با اولین ماموریت فرعی که از مشاور پادشاه میگیرید با شما همراه میشه.
لذت ببرید

---------- نوشته در 12:58 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 12:55 PM ارسال شده بود ----------

برای اینکه بهتون حمله نکنن باید افرادی که خوابن رو پیدا کنین و خونشونو بمکین تا نیاز بدنتون برطرف بشه و چهرتونم بهتر میشه.
اینطوری دیگه مردم نمیفهمم شما تشنه به خونین ولی اگر خون نخورین مردم از ترس اینه نخورینشون میزننتون
 
Last edited by a moderator:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر