کرایتک که از بس آشغال ساخت و انجینشون رو هم کسی نخرید رو به ورشکستگی هست. اما بعید میدونم مایکرو حاضر باشه بابت این آشغال پولی بده. کلا پتانسیل رایز هم مثل اوردر هست. یعنی تنها به شرطی شماره بعدیش قابل بازیه که بدن یه استدیو دیگه یه چیز دیگه درست کنه! البته در مورد رایز این شانس وجود داره که بازی برای کینکت نباشه و یه اکشن بسازن. در این صورت اتوماتیک بازی 10 برابر بهتر میشه. ولی اگه مایکرو IP رو بخره بده یه استدیو دیگه یه بازی کاملا متفاوت از شماره قبل بسازه قشنگ میتونه یکی از بازی های خفن آینده باشه.
knack آشغال درب و داغون زباله مارک سرنی رو با رایز مقایسه می کنی؟
knack از اساس یه زباله هست در حالی که رایز پتانسیل موفق شدن رو داره خصوصا که تو سبکی هست که مایکرو بازی نداره و اگه بهش پرداخته بشه می تونه خیلی موفق عمل کنه و کلی طرفدار پیدا کنه. قسمت اولش هم سر و صدا زیاد کرده بود و الان مسیر برای ساخت ادامه کاملا همواره تنها مشکل خود کرایتک هست که مشکل مالی داره فعلا و بعیده بازی رو بتونه تو این شرایط بسازه.
این احتمال وجود داره که IP رو به مایکرو بفروشه که این اتفاق خوبیه.
ضمنا، رایز حتی با آشغالی مثل اوردر هم قابل مقایسه نیست چون شرایط ساختش فرق می کرد! رایز اول قرار بود یه بازی کینکت محور برای X360 باشه اما وسط کار مسیر ساخت کلا تغییر کرد و تبدیل شد به یه بازی AAA. اما اوردر از اولین تریلر یه زباله بود خیلی ها همون اول قطع امید کرده بودن.
اتفاق به نظرم دادن این بازی به pg اشتباه محض......چون هم فضای بازی رو درست و حسابی نمی شناسن و هم اینکه این بازی یه گیم پلی سنگین و خشن میخواد.....نه یه H&S سرعتی که کرکتر شونصد تا ضربه تو ثانیه بزنه و از این سمت پرواز کنه به سمت دیگه
یه چی مثه GOW4 که تریلرشور رو دیدیم میخواد.....سنگین، خشن و سینماتیک
.
دقیقا! به نظر من هم حال و هوا و گیم پلی این بازی به هیچ وجه به کارهای pg نمی خوره.