Xbox Ryse: Son of Rome

درود

f4ff2bfd9618e34c1.png


در سایت کرایتک شمارش معکوس نمایش بازی Ryse که انحصاری XBOX ONE نشان داده شروع شده است.
از ویژگی های این بازی پشتیبانی از کینک در کنار کنترولر است.
زمان نمایش 10 ژوئن ... (در کنفراس خبری مایکروسافت).

Developer: Crytek Frankfurt

Publisher: Microsoft Studios

Platforms:
1a1dbad3cb9f630b1.png
Only


Gener: Hack and slash, action-adventure

Modes: Single-player, Multiplayer

Release dates: November 22, 2013
 
آخرین ویرایش:

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,225
نام
ماکان
Ryse-The-Empire.png




این عکس لیک شده ولی اگر واقعی باشه :hearteyes:
فقط خداکنه مشکلات نسخه قبل مثل هوش مصنوعی ضعیف و عدم تنوع در مبارزات و طراحی مراحل رو از بین ببرند. خداییش برای کسایی مثل من عاشق دوران روم باستان هستند خیلی هیجان برانگیز بود بازی :D

Knack 2‌ یه رقیب جدی پیدا کرد.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,790
نام
مراد حلیمی
اگر IP دست کرایتک باشه که فاتحش از همین الان خووندس و یه چیزی شبیه شماره 1 در میاد(حالا شاید یکم بهتر)
ولی اگه IP دست مایکروسافت باشه با حفظ همون فضای رم باستان و دادن بازی به دست یه سازنده کار بلد ، بازی شدیدا پتانسیل تبدیل شدن به یه بازی عالی رو داره..... .

.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
اگر IP دست کرایتک باشه که فاتحش از همین الان خووندس و یه چیزی شبیه شماره 1 در میاد(حالا شاید یکم بهتر)
ولی اگه IP دست مایکروسافت باشه با حفظ همون فضای رم باستان و دادن بازی به دست یه سازنده کار بلد ، بازی شدیدا پتانسیل تبدیل شدن به یه بازی عالی رو داره..... .

.

یکم درباره وضعیت این چند وقت اخیر کرایتک آمار در آوردم مثل اینکه وضعیت مالی شون به شدت خراب هست و در یکسری از شعبه هاش به کارمند ها بین سه الی شش ماه حقوق حتی نداده. این اواخر هم قفل دنوو بازی واقعیت مجازی شون رو به خاطر مشکلات مالی حذف کردند.

احتمال اینکه مایکروسافت کلا فرانچایز رو خریده باشه زیاد هست. البته یک احتمال دیگه میره خودشون برداشتند یک چیز مزخرف ساختند تا حداقل یک پول کوچیکی به جیب بزنند. احتمال هر دو مورد هست. ولی تو خبرایی که سال 2014 خونده بودم یکی از شرط های مایکروسافت برای ساخت نسخه دوم تصاحب حق و حقوق فرانچایز بوده. باید ببینیم چی میشه ولی خدا وکیلی بازی پتانسیل خوبی داشت همون نسخه قبلی هم مشخص بود قشنگ سر و ته خیلی چیزا رو زده بودند تا به لانچ برسه.
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
شدیدا دوست دارم بدنش دست pg تا یک بازی خفن از توش در بیاره پتانسیل خیلی بالایی داره حیفه از دست بره حتی با کمی فکر می شه در سبکی مثل استراتژیک هم ازش استفاده کرد مثل halo wars
کرایتک هم کلا امیدی بهش نیست متاسفانه هم اوضاع مالیش خرابه هم اوضاع بازی سازیش یعنی دریغ از یک گیم پلی درست حسابی چی شد که از c1 رسیدن به اینجا رو نمی دونم
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: GHOST OF SPART

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,790
نام
مراد حلیمی
یکم درباره وضعیت این چند وقت اخیر کرایتک آمار در آوردم مثل اینکه وضعیت مالی شون به شدت خراب هست و در یکسری از شعبه هاش به کارمند ها بین سه الی شش ماه حقوق حتی نداده. این اواخر هم قفل دنوو بازی واقعیت مجازی شون رو به خاطر مشکلات مالی حذف کردند.
آخه مساله اینجاس سوای مشکلات مالی کرایتک اگه وضعشون توپ بود هم باز کرایتک نمی تونست چیز درست و حسابی بسازه...این کمپانی کلا تو بازیسازی تعطیله...... .

شدیدا دوست دارم بدنش دست pg تا یک بازی خفن از توش در بیاره پتانسیل خیلی بالایی داره حیفه از دست بره
اتفاق به نظرم دادن این بازی به pg اشتباه محض......چون هم فضای بازی رو درست و حسابی نمی شناسن و هم اینکه این بازی یه گیم پلی سنگین و خشن میخواد.....نه یه H&S سرعتی که کرکتر شونصد تا ضربه تو ثانیه بزنه و از این سمت پرواز کنه به سمت دیگه:D

یه چی مثه GOW4 که تریلرشور رو دیدیم میخواد.....سنگین، خشن و سینماتیک

.
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,225
نام
ماکان
یکم درباره وضعیت این چند وقت اخیر کرایتک آمار در آوردم مثل اینکه وضعیت مالی شون به شدت خراب هست و در یکسری از شعبه هاش به کارمند ها بین سه الی شش ماه حقوق حتی نداده. این اواخر هم قفل دنوو بازی واقعیت مجازی شون رو به خاطر مشکلات مالی حذف کردند.

احتمال اینکه مایکروسافت کلا فرانچایز رو خریده باشه زیاد هست. البته یک احتمال دیگه میره خودشون برداشتند یک چیز مزخرف ساختند تا حداقل یک پول کوچیکی به جیب بزنند. احتمال هر دو مورد هست. ولی تو خبرایی که سال 2014 خونده بودم یکی از شرط های مایکروسافت برای ساخت نسخه دوم تصاحب حق و حقوق فرانچایز بوده. باید ببینیم چی میشه ولی خدا وکیلی بازی پتانسیل خوبی داشت همون نسخه قبلی هم مشخص بود قشنگ سر و ته خیلی چیزا رو زده بودند تا به لانچ برسه.

کرایتک که از بس آشغال ساخت و انجینشون رو هم کسی نخرید رو به ورشکستگی هست. اما بعید میدونم مایکرو حاضر باشه بابت این آشغال پولی بده. کلا پتانسیل رایز هم مثل اوردر هست. یعنی تنها به شرطی شماره بعدیش قابل بازیه که بدن یه استدیو دیگه یه چیز دیگه درست کنه! البته در مورد رایز این شانس وجود داره که بازی برای کینکت نباشه و یه اکشن بسازن. در این صورت اتوماتیک بازی 10 برابر بهتر میشه. ولی اگه مایکرو IP رو بخره بده یه استدیو دیگه یه بازی کاملا متفاوت از شماره قبل بسازه قشنگ میتونه یکی از بازی های خفن آینده باشه.
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
کرایتک که از بس آشغال ساخت و انجینشون رو هم کسی نخرید رو به ورشکستگی هست. اما بعید میدونم مایکرو حاضر باشه بابت این آشغال پولی بده. کلا پتانسیل رایز هم مثل اوردر هست. یعنی تنها به شرطی شماره بعدیش قابل بازیه که بدن یه استدیو دیگه یه چیز دیگه درست کنه! البته در مورد رایز این شانس وجود داره که بازی برای کینکت نباشه و یه اکشن بسازن. در این صورت اتوماتیک بازی 10 برابر بهتر میشه. ولی اگه مایکرو IP رو بخره بده یه استدیو دیگه یه بازی کاملا متفاوت از شماره قبل بسازه قشنگ میتونه یکی از بازی های خفن آینده باشه.
knack آشغال درب و داغون زباله مارک سرنی رو با رایز مقایسه می کنی؟
knack از اساس یه زباله هست در حالی که رایز پتانسیل موفق شدن رو داره خصوصا که تو سبکی هست که مایکرو بازی نداره و اگه بهش پرداخته بشه می تونه خیلی موفق عمل کنه و کلی طرفدار پیدا کنه. قسمت اولش هم سر و صدا زیاد کرده بود و الان مسیر برای ساخت ادامه کاملا همواره تنها مشکل خود کرایتک هست که مشکل مالی داره فعلا و بعیده بازی رو بتونه تو این شرایط بسازه.
این احتمال وجود داره که IP رو به مایکرو بفروشه که این اتفاق خوبیه.
ضمنا، رایز حتی با آشغالی مثل اوردر هم قابل مقایسه نیست چون شرایط ساختش فرق می کرد! رایز اول قرار بود یه بازی کینکت محور برای X360 باشه اما وسط کار مسیر ساخت کلا تغییر کرد و تبدیل شد به یه بازی AAA. اما اوردر از اولین تریلر یه زباله بود خیلی ها همون اول قطع امید کرده بودن.
اتفاق به نظرم دادن این بازی به pg اشتباه محض......چون هم فضای بازی رو درست و حسابی نمی شناسن و هم اینکه این بازی یه گیم پلی سنگین و خشن میخواد.....نه یه H&S سرعتی که کرکتر شونصد تا ضربه تو ثانیه بزنه و از این سمت پرواز کنه به سمت دیگه:D
یه چی مثه GOW4 که تریلرشور رو دیدیم میخواد.....سنگین، خشن و سینماتیک
.
دقیقا! به نظر من هم حال و هوا و گیم پلی این بازی به هیچ وجه به کارهای pg نمی خوره.
 
  • Like
Reactions: {ehsan} and reydge

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,588
نام
محمد
Ryse مشکلات خاص خودش رو داشت ولی اگه با ایراداتش کنار می اومدی میشد ازش لذت برد :D من که از سیستم مبارزات و فضاسازی بازی خوشم اومد، قشنگ پتانسیل تبدیل شدن به یه بازی خیلی خوب رو داشت ولی به دلایلی نتونستن یه کار خوب تحویل بدن. خلاصه اینکه اگه شماره دومش ساخته بشه و مشکلات شماره اول رو رفع کنن (که قابل انجام هست)، خیلی خوشحال میشم :D
 

reydge

کاربر سایت
Feb 19, 2012
1,011
نام
محمد
اتفاق به نظرم دادن این بازی به pg اشتباه محض......چون هم فضای بازی رو درست و حسابی نمی شناسن و هم اینکه این بازی یه گیم پلی سنگین و خشن میخواد.....نه یه H&S سرعتی که کرکتر شونصد تا ضربه تو ثانیه بزنه و از این سمت پرواز کنه به سمت دیگه:D

یه چی مثه GOW4 که تریلرشور رو دیدیم میخواد.....سنگین، خشن و سینماتیک
.
دقیقا! به نظر من هم حال و هوا و گیم پلی این بازی به هیچ وجه به کارهای pg نمی خوره.
یک درصد فکر کنید من پلاتینم گیزمو گفته باشم :D:Dاونا همینو که دارن بزرگ کنن شق المقر کردن :D
منظور من پلی گراند بود تیم دومشون:D:D:D:D:D
 
آخرین ویرایش:

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
knack آشغال درب و داغون زباله مارک سرنی رو با رایز مقایسه می کنی؟
knack از اساس یه زباله هست در حالی که رایز پتانسیل موفق شدن رو داره خصوصا که تو سبکی هست که مایکرو بازی نداره و اگه بهش پرداخته بشه می تونه خیلی موفق عمل کنه و کلی طرفدار پیدا کنه. قسمت اولش هم سر و صدا زیاد کرده بود و الان مسیر برای ساخت ادامه کاملا همواره تنها مشکل خود کرایتک هست که مشکل مالی داره فعلا و بعیده بازی رو بتونه تو این شرایط بسازه.
این احتمال وجود داره که IP رو به مایکرو بفروشه که این اتفاق خوبیه.
ضمنا، رایز حتی با آشغالی مثل اوردر هم قابل مقایسه نیست چون شرایط ساختش فرق می کرد! رایز اول قرار بود یه بازی کینکت محور برای X360 باشه اما وسط کار مسیر ساخت کلا تغییر کرد و تبدیل شد به یه بازی AAA. اما اوردر از اولین تریلر یه زباله بود خیلی ها همون اول قطع امید کرده بودن.
دقیقا! به نظر من هم حال و هوا و گیم پلی این بازی به هیچ وجه به کارهای pg نمی خوره.
میخوای یکم دیگه کلمه آشغال من اضافه کنم به پستت؟ :D نک و اوردر هرچقدر که آشغال بودن رایز هم همون شرایط رو داشت. البته با نک کاری ندارم اما اوردر و رایز دقیقا هر دو در یه سطح بودن و هر دوشون هم پتانسیل دارن به شرطی که یه استودیو کاربلد بالا سرشون باشه.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,588
نام
محمد
یک درصد فکر کنید من پلاتینم گیزمو گفته باشم :D:Dاونا همینو که دارن بزرگ کنن شق المقر کردن :D
منظور من پلی گراند بود تیم دومشون:D:D:D:D:D
اتفاقا ایده خوبیه، قبلا هم داشتیم که استودیو ریسینگ سازه درجه 1، بتونه یه بازی خوب تو یه سبک دیگه بسازه :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,225
نام
ماکان
knack آشغال درب و داغون زباله مارک سرنی رو با رایز مقایسه می کنی؟
knack از اساس یه زباله هست در حالی که رایز پتانسیل موفق شدن رو داره خصوصا که تو سبکی هست که مایکرو بازی نداره و اگه بهش پرداخته بشه می تونه خیلی موفق عمل کنه و کلی طرفدار پیدا کنه. قسمت اولش هم سر و صدا زیاد کرده بود و الان مسیر برای ساخت ادامه کاملا همواره تنها مشکل خود کرایتک هست که مشکل مالی داره فعلا و بعیده بازی رو بتونه تو این شرایط بسازه.
این احتمال وجود داره که IP رو به مایکرو بفروشه که این اتفاق خوبیه.
ضمنا، رایز حتی با آشغالی مثل اوردر هم قابل مقایسه نیست چون شرایط ساختش فرق می کرد! رایز اول قرار بود یه بازی کینکت محور برای X360 باشه اما وسط کار مسیر ساخت کلا تغییر کرد و تبدیل شد به یه بازی AAA. اما اوردر از اولین تریلر یه زباله بود خیلی ها همون اول قطع امید کرده بودن.

نکنه رایز شاهکار این نسل و جزو بهترین انحصاری های X1 هست ما خبر نداریم؟ یا تو داری خودت رو گول میزنی و یا صرفا تعصب روی کنسول مورد علاقت باعث شده اینجور متصور بشی که هر بازی که انحصاری X1‌ باشه یا شاهکاره یا با اعمال یه سری تغییرات شاهکار میشه. چه نک و چه رایز هر جفتشون ضعیف ترین انحصاری ها و کلا جزو آشغال ترین بازی های این نسل بودن. قابل دفاع هم نیستن. شما الان دارید میگید اگه رایز رو یه استدیو قابل اکشن ساز بگیره دستش، برای کینکت نباشه، و با یه گیم پلی جدید بسازه میشه بازی خوب. بله این اتفاق میفته اما اون دیگه Ryse نیست و میشه یه IP جدید. با این فرمول هر بازی آشغالی پتانسیل تبدیل شدن به شاهکار رو داره.

اما در مورد قسمت بولد شده کاملا موافقم. آشغالی مثل رایز رو نباید با اوردر مقایسه کرد!:D

در مورد اینکه یه استدیو دیگه بیاد بازی رو بگیره دستش بسازه خوب میشه هم باز میگم، هر IP‌رو بدی دست یه استدیو کاربلد یه بازی شاهکار میسازه. این نه آپشنه نه هیچی. چه بسا اینجوری بخوایم تفسیر کنیم اوردر رو یه استیدو خوب بسازه، مثلا ND خیلی موفق تر خواهد بود تا Ryse مثلا. چون شوتره و ستینگ به مراتب بهتری داره.
 
آخرین ویرایش:

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
کرایتک که از بس آشغال ساخت و انجینشون رو هم کسی نخرید رو به ورشکستگی هست. اما بعید میدونم مایکرو حاضر باشه بابت این آشغال پولی بده. کلا پتانسیل رایز هم مثل اوردر هست. یعنی تنها به شرطی شماره بعدیش قابل بازیه که بدن یه استدیو دیگه یه چیز دیگه درست کنه! البته در مورد رایز این شانس وجود داره که بازی برای کینکت نباشه و یه اکشن بسازن. در این صورت اتوماتیک بازی 10 برابر بهتر میشه. ولی اگه مایکرو IP رو بخره بده یه استدیو دیگه یه بازی کاملا متفاوت از شماره قبل بسازه قشنگ میتونه یکی از بازی های خفن آینده باشه.

فیل اسپنسر که اول همین سال کل استدیو های فرست پارتی کینکت محور رو درشون رو تخته کرد اعضاشون رو بین باقی استدیو ها پخش کرد و حتی پورت ورودی کینکت رو از روی Xbox S برداشته. تا وقتی که فیل اسپنسر سر کار باشه بعید هست که مایکروسافت دیگه سرمایه گذاری روی کینکت کنه تا به یک کاربردی برای VR برسه وگرنه تموم شد رفت.

در کل درسته کرایتک این چند سال وحشتناک اشغال ساخته ولی برای یک رایز خوب لازم نیست شق القمر کنند. چون واقعا از تو Ryse یک بازی با کیفیت در اوردن خیلی سخت نیست :D
 
  • Like
Reactions: {ehsan}

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,588
نام
محمد
نکنه رایز شاهکار این نسل و جزو بهترین انحصاری های X1 هست ما خبر نداریم؟ یا تو داری خودت رو گول میزنی و یا صرفا تعصب روی کنسول مورد علاقت باعث شده اینجور متصور بشی که هر بازی که انحصاری X1‌ باشه یا شاهکاره یا با اعمال یه سری تغییرات شاهکار میشه. چه نک و چه رایز هر جفتشون ضعیف ترین انحصاری ها و کلا جزو آشغال ترین بازی های این نسل بودن. قابل دفاع هم نیستن. شما الان دارید میگید اگه رایز رو یه استدیو قابل اکشن ساز بگیره دستش، برای کینکت نباشه، و با یه گیم پلی جدید بسازه میشه بازی خوب. بله این اتفاق میفته اما اون دیگه Ryse نیست و میشه یه IP جدید. با این فرمول هر بازی آشغالی پتانسیل تبدیل شدن به شاهکار رو داره.

اما در مورد قسمت بولد شده کاملا موافقم. آشغالی مثل رایز رو نباید با اوردر مقایسه کرد.

در مورد اینکه یه استدیو دیگه بیاد بازی رو بگیره دستش بسازه خوب میشه هم باز میگم، هر IP‌رو بدی دست یه استدیو کاربلد یه بازی شاهکار میسازه. این نه آپشنه نه هیچی. چه بسا اینجوری بخوایم تفسیر کنیم اوردر رو یه استیدو خوب بسازه، مثلا ND خیلی موفق تر خواهد بود تا Ryse مثلا. چون شوتره و ستینگ به مراتب بهتری داره.
یعنی The Order خیلی خفنه که قابل مقایسه با Ryse نیست یا اینکه از Ryse هم داغون تره؟ :D در هر صورت به نظر میاد جفتشون از نظر کیفی در یه حد باشن.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر