Rate your last seen movie (قوانین پست اول حتما رعایت شود)

Darkfie1d

Lux Omnia Vincit
Loyal Member
Sep 25, 2005
3,040
نام
Gwynbleidd Darkfield
  • اگه خواستید پستی رو نقل قول کنید به جای جواب دادن توی این تاپیک پست رو ببرید داخل تاپیک Movie Center و بزارید پست های اینجا به صورت یک پارچه باقی بمونه. برای این کار گزینه "+ نقل قول" رو پایین سمت چپ پست مورد نظرتون بزنید تا پست انتخاب بشه بعد داخل تاپیک Movie Center از ادیتور گزینه
    1620238607876.png
    رو بزنید و پست مورد نظرتون رو اونجا نقل قول کنید.

  • لطفاً اسم فیلم رو حتماً بنویسید عکس به صورت خالی کافی نیست
  • عکسها رو حتماً به صورت Thumbnail/کم حجم قرار بدید.
  • دوستان لطف کنن به جای شیوه های من درآوردی برای امتیاز دادن ، 10 رو حداکثر قرار بدن و نسبت به اون امتیاز بدن.
  • نوشته هایی که ممکنه بخش خاصی از داستان فیلم رو لو بده، داخل تگ اسپویلر باید گذاشته بشه، در غیر اینصورت برخورد می شه
  • از پست کردن هر گونه مطلبی که به مبحث این تاپیک مربوط نمیشه خودداری کنید

امکان ویرایش قوانین وجود داره .
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,585
نام
سپهر

1681387793418.png
جنگ جهانی سوم 1401
5.5/10

«جنگ جهانی سوم» هومن سیدی را در وهله اول نشناختم، چون فیلم با جغرافیای ایران سازگار ندارد، اگزوتیک است به مانند آثار قبل سیدی مانند «قورباغه» و «مغزهای کوچک زنگ زده»؛ شمالی که سیدی نشان می‌دهد گویا سیاتل یا یکی از شهرهای بارانی کشورهای بلوک شرقی است؛ فضای اگزوتیک با در جریان بودن پروسه ساخت یک فیلم از دوران جنگ جهانی دوم از متن بیرون می‌زند؛ حال چرا در ایران فیلمی باید در مورد جنگ جهانی دوم ساخته شود؟ دلیل در طول فیلم هرگز بیان نمی‌شود؛ مردی که اصلا هویت ایرانی ندارد ناخواسته در نقش هیلتر ظاهر می‌شود؛ دلیل باز هم بیان نمی‌شود؛ شباهت ظاهری؟ کلامی؟ هیچ‌یک! یک سکانس باید علت انتخاب «شکیب» (محسن تنابنده) برای نقش هیتلر توسط کارگردان (فردی به شدت غیرایرانی و اگزوتیک خالص) در فیلم گنجانده می‌شد. مرد قرار است تحول پیدا کند؛ آدم لال و کم‌حرف قرار است افسارگسیخته شود؛ جنس فیلم شباهت شدیداً زیادی با قهرمان فرهادی دارد؛ چه بسا در پرده سوم و چهارم کاراکتر در همان موقعیت‌ها قرار می‌گیرد؛ خشم سیدی ناشی از شناخت درست از جامعه نیست، بلکه خشم کپی‌شده از سینمای تارانتینو و فون تریه است. رابطه «شکیب» و روسپی باور پذیر نیست؛ همه چیز سطحی باقی می‌ماند و در همان سطحی بودن کار تحول شخصیت را انجام می‌دهد. حال چرا دوران جنگ جهانی دوم در ایران؟ اگر مسئله انتقام‌جویی و فردی مسلط به انتقام‌جویی بودی، چرا به سراغ رضاشاه و نمایش بومی‌تر نرفتی؟! هیچ یک از چیزهایی که در این فیلم دیده می‌شود؛ آبژه‌هایی از غرب هستند که برای من قابل باور نیستند.

 
آخرین ویرایش:

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,441
آواتار طریقه آب :D
فیلم خوبی بود یبار دیدم بنظرم میومد خیلی فیلمنامه خوبی نوشته بودن و همه چی سر جاش بود، اما اینطور فیلم های پر هزینه انقدر آدم جذب زرق و برق هاشون میشه که اگه ایرادی هم باشه شاید با یکبار دیدن متوجه نشه. یکمی اون پدر خونواده دوش بگ بنظرم اومد هی میگفتم خب تو اگه انقد سلف لس هستی برو خودتو تسلیم کن انقد دردسر درست نکن برا بقیه :| ولی شاید این بخاطر اینه که قسمت قبلیو ده سال پیش دیدم و کامل یادم نیس چی شد.
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,585
نام
سپهر
1682449826870.png
Scream Vi 2023
4/10

من فن سری «جیغ» هستم و خواهم ماند اما «جیغ 6» جز چیزی یک قسمت Special Christmas برای سریال آبدوغ‌خیاری Riverdale شبکه تینجری CW نیست؛ اومدند «سیدنی پرسکات» و «نیوکمپل» را حذف کنند اما بعید می‌دونم بتوانند طرفداران فیلم‌های اول را به سمت خود بکشاند؛ سری «هالووین» یک‌بار جیمی‌لی‌کرتیس رو حذف کرد و طعم فاجعه را چشید؛ فیلم خیلی طولانی هست؛ دیالوگ‌ها با قصه سازگار نیستند؛ بازیگرهای مکمل افتضاح هستند؛ سورپرایزها با منطق جور در نمی‌آیند و آن سکانس معبدگاه به‌شدت کارتونی هست؛ ناامیدم کردید!


 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,585
نام
سپهر

1682777240964.png
The Super Mario Bros Movie 2023
3.5/10


از فیلم «سوپر ماریو براس» انتظار «اینساید اوت» یا «رالف خرابکار» نداشتم؛ هرچند می‌شد با کمی خلاقیت و پیچیدگی قصه را از رویه خط صاف خارج کرد؛ سرعت و شتاب‌زدگی، فندانسیون روایی فیلم را نابود کرده است؛ این سرعت باعث شده شخصیت‌ها تک‌بعدی شوند؛ رابطه «ماریو» و «پرنسس» شکل نگیرد؛ اسرار دنیای فانتزی سطحی بمانند؛ شوخی‌ها و طنزهای موقعیت در مرکز توجه قرار نگیرند و در ظاهر و باطن به یک انیمیشن Direct-to-Video تبدیل شود که ارزش آمدن به سینما را نداشته باشد. از میان صداپیشگان، ما آن قدرت «کریس پرت» در «لگو مووی» را در «سوپر ماریو» نمی‌بینیم؛ صدای او هرگز به «ماریو» هویت نمی‌دهد؛ این اتفاق هم برای «آنیا-تیلور جوی» هم می‌افتد که فرصت برای ارائه یک «پرنسس» مفرح را ندارد و تقلید صدایش شباهتی به صدای «فلورنس پیو» در «گربه چکمه‌پوش» پیدا می‌کند. متریال این فیلم به تنظیمات سینمای 30 سال گذشته تعریف شده است.​
 
آخرین ویرایش:

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,678
نام
طاها
Scream VI

ششمین قسمت از سری فیلم های جیغ خیلی خوب بود . انگار روح تازه ای دمیده شده بود . تا اخر جالب و سوپرایز کننده بود . در کل فیلم قابل احترامی بود با اینکه حفره هایی هم داشت . داستان هم ادامه شماره های قبل و ادای دینی به آنها بود . فروش 170 میلیون دلاری هم راضی کننده هست برای این سبک فیلم .

نمره من : 6.5 از 10
---------------------------------------------------------------------------
Mummy 1 2 3

واقعا این سبک فیلم های باستانی ماورایی قابل ستایش و توجه بیشتر هستند . حیف که جوانان امروز فقط توی نخ ابرقهرمانان شده اند و از این قبیل فیلم های باستانی فاصله گرفتند . کاش بیشتر این سبک ها ساخته شود . دیدنشون واقعا فرح بخشه . سینما همش شده ابرقهرمان . تهوع آوره .

نمره کلی من به سه گانه : 9 از 10
-------------------------------------------------------------------------
Ghosted

یک فیلم کمدی اکشن با تم جیمز باندی . داستان جالب و قابل پیش بینی دارد . آنا د آرماس باز هم کمالات خودش را به نمایش گذاشته و با کریس ایوانز (کاپیتان سابق آمریکا) دست به ماجراجویی می زند .

نمره من : 6 از 10
------------------------------------------------------------------------
Ant man 3

یک فیلم ابرقهرمانی دیگر از مارول . کلا بعد آخرین شماره انتقام جویان فیلم های مارول افت کردند . بیوه سیاه از بقیه کمی بهتر بود . انگار فیلم نامه ها ابکی شده . یاد فیلم های ابرقهرمانی بین سال های 2000 تا 2010 به خیر مثل سه گانه مرد عنکبوتی سام ریمی . چقدر خوش ساخت با اکشن طبیعی و خفن بودند . تنها نکته مثبت مرد مورچه ای 3 اون فضا سازی کوانتومی و میکروسکوپی بود . خیلی جالب تصور شده بود .

نمره من : 6 از 10
----------------------------------------------------------------------
Seven kings must Die

پایانی قابل احترام برای سریال Last kingdom . داستان خوب تمام کردند فقط نمی دونم واقعیت داشت که اولین پادشاه رسمی کل انگلیس ه/م/ج/ن/س گرا بود !!!!! جالب بود . اکشن و سکانس های حماسی هم با توجه به بودجه خوب بود .

نمره من : 7.5 از 10
--------------------------------------------------------------------
Van Helsing

واقعا فیلم زیبایی هست . هیو جکمن خیلی به نقشش می اومد . این سبک فیلم ها عالیه فقط حیف که کم ساخته می شود . پر خرج و عالی پیاده سازی شده . دراکولا و پنسیلوانیا واقعا تم سنگینی دارند . امسال یک فیلم دراکولایی برام استوکری اکرن می شود به نام Last voyage

نمره من : 8 از 10
--------------------------------------------------------------------
The League Of Extraordinary Gentlemen

به عنوان آخرین فیلمی که از شون کانری بزرگ دیدم واقعا زیبا بود . اکشن عالی . شخصیت های باحال مثل خون آشام و دوریان گری و ... . تم لندن ویکتوریایی . واقعا فیلم خوبی هست .

نمره من : 7 از 10

------------------------------------------------------------------

Kill Boksson

یک فیلم جنایی خشن کره ای بسیار زیبا در مورد مادری که در اصل یک قاتل قراردادی هست اما دختر نوجوانش اطلاعی ندارد .

نمره من : 7 از 10

----------------------------------------------------------------

Unlocked

یک فیلم کره ای جنایی پلیسی کمی خشن . در مورد دختری که غرق در فضای مجازی و اپلیکیشن های موبایله و روزی ناخواسته گوشی خود را گم کرده و گوشی او به دست قاتلی سریالی می افتد . حال تک تک لحظات زندگی اش زیر نظر می رود .

نمره من : 7.5 از 10

--------------------------------------------------------------

Avatar 2

به واقع جیمز کامرون و نولان واقعا با بقیه کارگردان ها متفاوت هستند . هر فیلمی که می سازند حیرت آور هست . داستان و جلوه های ویژه و سکانس های اکشن واقعی همه و همه در ترکیبی منطقی و با کیفیت گرد هم آمده اند تا اثری زیبا را خلق کنند . بیشتر فیلم هم زیر آب فیلم برداری شده و فشار زیادی به بازیگرها آمده است . فیلمی به غایت زیبا و سومین فیلم پر فروش تاریخه . فروش بالای فیلم راه را برای شماره های بعدی خصوصا شماره 4 و 5 باز کرد .

نمره من : 8.5 از 10

---------------------------------------------------------

Point men

درباره داستانی واقعی از به گروگان گرفته شدن افراد کره ای به دست طالبان و تلاش سرویس مخفی کره برای باز پسگیری آنها . تعلیق خوبی فیلم دارد و بیننده را سرگرم می کند . بار فیلم سیاسی هست با کمی اکشن .

نمره من : 7 از 10

---------------------------------------------------

Murder Mystery 2

فیلم متوسطی هست با بعضی دیالوگ های بامزه . پایان اکشن خوبی هم دارد . آدام سندلر به تنهایی بار فیلم را به دوش می کشد . در کل برای یک بار دیدن خوبه . مناظر استوایی زیبایی هم شامل می شود .

نمره من : 5.5 از 10

---------------------------------------------------------

برادران لیلا

دقیقا خار چشم ... هست این فیلم . وضعیت 10 سال اخیر به زیبایی در غالب نماد ها و کنایه ها و استعاره ها نشان می دهد . سعید روستایی شیر مادر حلالت که عجب فیلمی ساختی . شاید یک عده بالاخره بیدار و همراه با جمع شوند .

نمره من : 100 از 10

---------------------------------------------------------

جنگ جهانی سوم

فیلمی جنایی با پایان شوکه کننده . محسن تنابنده عالی بازی کرده . فیلم خوش ساختی هست . همه یک هیتلر درونی دارند .

نمره من : 8 از 10

--------------------------------------------------------

طلاخون

بر اساس داستان واقعی درباره قاتلی زنجیره ای که در دهه 80 در قزوین چندین زن میان سال و پیر را به قتل رسانده .

نمره من : 7 از 10
 
آخرین ویرایش:

( Layken )

عضو تحریریه
Nov 29, 2009
3,195
نام
حامد
Untitled.jpg

The True History Of The Kelly Gang
موسیقی عالی
فیلم برداری عالی
بازی بازیگران عالی
و با این ک فیلم یک اثر بیوگرافی هستش اما ابتدای فیلم می نویسه که هیچ چیزی حقیقت نداره.
از فیلم های خوبی بود که دیدم
8/10
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,678
نام
طاها
Dungeons and Dragons Honor Among Thieves 2023

فیلم مفرحی و زیبایی هست با لوکیشن های چشم نواز (کشور ایرلند). ترکیبی خوب از فانتزی و اکشن و درام با تم کمی طنز گونه . همه چیز فیلم به اندازه هست . امیدوارم شماره دیگه ای هم ازش بسازند .

نمره من : 7.5 از 10
 

sorvinho2

کاربر سایت
Jan 1, 2023
166
برادران لیلا
این فاجعه رو چطور روشون شد بسازن...
از فیلم و فیلمنامه و بازی های افتضاح و سکانس پایانیه مضحک که بگذریم، دوتا کارکتر شخصیت شده بودن یکیش فرهاد اصلانی یکیش هم مامانه. الباقی همه تیپ بودن اونم تیپ غیر قابل قبول
۱/۱۰
 

graywolf

کاربر سایت
Jun 1, 2007
1,185
نام
احمد
5823295.jpg
5/10

نسبت به نسخه اول پسرفت داشت هم از نظر منطق داستان و هم طنز.
جلوه های ویژه در بعضی موارد نسبت به سال ۲۰۲۳ اصلا خوب نبود و در حد دموی ماتریکس بود که با آنریل انجین ۵ ساختن. مخصوصاً اون اوایل فیلم که پل تخریب میشه.
منطقی در فیلم ندیدم. اصلا مشخص نشد چی به چی هست. کلا خواستن یه داستانی سر هم کرده باشن.
کلا کمتر فیلم ابرقهرمانی پیدا میشه که منطق درست حسابی داشته باشه ولی این یکم زیاده روی کرده.
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,678
نام
طاها
Pop's Exorcist 2023

داستانی واقعی درباره کشیشی معروف به نام پدر گابریل آمورث که بیش از 100 هزار جنگیری انجام داده به مدت 30 سال . داستان این فیلم درباره یکی از خطرناک ترین پروژه های او می باشد . پدر گابریل در سن 91 سالگی در سال 2016 فوت کرد . او کسی بود که بنیاد بین المللی جنگیری را در سال 1990 به صورت رسمی پایه ریزی کرد .

راسل کراو خوب توانسته از پس نقش بربیاد . فیلم زیبایی هست . لوکیشن فیلم هم عالیه .

نمره من : 7 از 10
 

Changed_Man 50

کاربر سایت
Jul 6, 2016
4,441
1683547389943.png

Le Professionnel
1981

این فیلمو بخاطر قطعه معروف انیو موریکونه (Chi mai) گرفته بودم و فکر میکردم برای این فیلم ساخته شده
ولی همین که نیم ساعت گذشت و ماهیت فیلم مشخص شد خیلی ناراحت شدم که تو این فیلم استفاده شده این موزیک
یه فیلم کاملا تجاری و خدماتی هست یه چیزی مث جیمز باند، که اگه با این پیشفرض برید سمتش خوشتون میاد
ولی من بخاطر اون موزیک فک میکردم با یه فیلم خاصی طرفم. جالب اینه که زیادم سازگاری نداره با فیلم چون فیلم جاسوسی/اکشن هست
وقتی سرچ کردم دیدم موریکونه این قطعه رو سالها قبل ساخته و برای هیچ فیلمی نبوده و حقیقتا دلم خنک شد!



آیا برا شما هم تاحالا پیش اومده که حس کنید موزیک یک فیلم خیلی ارزشمند تر از خود فیلمه؟!​
 

Augustus

Caesar
کاربر سایت
Sep 22, 2009
2,246
نام
Мojtaba
فیلم های ترسناکی که این چند مدت دیدم. اول از گل سر سبد این چند مدت شروع میکنیم.
12.jpg
Evil Dead Rise
2023
-------------------------------------
خیلی خوشحالم که دوباره این سری بعد از نسخه موفق 2013 جون گرفت. فیلم به طور کلی سرگرم کننده و مهیج هست و نمره قبولی میگره اما به عقیده من آنچنان ترسناک نبود با وجود اینکه تمام تو تاریکی مطلق و نصفه شب با صدا بالای هدفون گوش دادم باز هم اونقدر
شوکه کننده یا وحشتناک نبود. به نظرم به نوعی ما ها با دیدن فیلم های ترسناک نسبت به عناصر وحشت فیلم ها واکسینه شدیم و دیگه برامون اون تازگی رو نداره و ترسوندن مخاطب کار سختی هست برای این فیلم ها . باید بگم از نظر ترسناک بودن نسخه 2013 به شدت سر تر هست.
اما این نسخه هم نکات مثبت و معایب خاص خودش رو داره. اول از همه بریم سراغ نکات مثبت. تغییر فضای داستان از اون کلبه همیشگی به یک آپارتمان قدیمی که بی شباهت به ساختمان فیلم ماتریکس نیست نکته مثبت اول فیلم هست درضمن فضا و اتمسفر بی نظیری داره این فیلم
نور پردازی و فیلمرداری عالی هست. فوق العاده از نور پردازیش خوشم اومد. بار Gore فیلم تا دلتون بخواد بالا هست هنوز همون اغراق در فواره زدن خون هست تو این سری. بازی بازیگر های به خصوص آلیسا ساترلند با گریم محشرش و خواهرش بث خیلی خوب بازی کردن. قشنگ باور پذیر هستن
اما نکات منفی فیلم اول از همه کمتر شوکه کننده بودن فیلم و پائین بودن حس تعلیق و ترس فیلم هست از طرفی بازی بازیگر های نوجوان و دختر بچه فیلم بد بود، به خصوص بازی پسر نوجوان خانواده که خیلی بی حس بود😐 دختر بچه هم واقعا بد بود بازیش و حتی رفتاری که برای
نوشته بودن و کارهاش بعضا غیر منطقی و دور از باور بود. کلا بچه مچه تو این فیلم ها کمتر باشه بهتره. برای شروع و استارت دوباره فرنچایز استارت خوبی بود ولی نسخه بعدی باید ایرادات این فیلم رو برطرف کنه.


امتیاز 7/10


===================================================
33131.jpg

Marrowbone
2017
-------------------------------------------------------------------
داستان خانواده ای هست که از انگلستان به آمریکا مهاجرت میکنن و به نوعی از گذشته شوم خودشون فرار کردن و خانه ای ویلایی و قدیمی که در منطقه ای دور افتاده به ارث رسیده بهشون رو باید با چنگ و دندون نگه دارن. داستان شاید ساده باشه
اما فیلم یک تویست فوق العداه در پایان داره که واقعا من جا خوردم . همین تویست باعث میشه چرخش وقایع فیلم از مجموعه از اتفاقات ماورالطبیعه به سیری واقع گرایانه بدل بشه و ارزش فیلم هیمنجا چند برابر بیشتر میشه.
به نظرم پایان فیلم می تونست با تعلیق و کشش و هیجان بیشتری به پایان برسه و لیاقت اندینگ بهتری بود. در مورد بازیگر ها فیلم کست خوبی داره و اکثر با وجود اینکه نوجوان هستن خیلی خوب ایفای نقش کردن گرچه الان همشون شناخته شده هستن به جز پسر بچه کوچک داستان که مطابق معمول :D
بازی متوسطی داره و همیشه این بچه ها بازیشون در مقایسه با بقیه تو ذوق میزنه. قطعا توصیه میکنم ببینید این فیلم رو . از نظر القای حس ترس با توجه به داشته هاش خوب عمل کرد اما هنوز هم میشد بیشتر مانور داد روی بخش ترسناک فیلم.

امتیاز 7/10

========================================
FRESH-poster1.jpg
Fresh
2022
--------------------------------------------------------------------------
داستان یک دوستی ساده خیلی سریع فاز هانیبال لکتری به خودش میگیره و مرد اصلی داستان یک آدم خوار از آب در میاد که از قضا گوشت دختر هاییی که باهاشون دوست میشه رو میفروشه به یک مشت خریدار منحرف.
fresh گرچه به ظاهر فیلمی در ژانر وحشت هست ولی باز هم تعلیق و هیجان حرف اول رو توش میزنن و آنچنان ترسناک نیست.به نظرم میشد بیشتر هم روی بار هیجان و فیلم کار کرد چه بسا یک مقدار دوز وحشت به داستان میداد .
داستان بعد از ربوده شدن دختر شخصیت اصلی بیشتر شمارو مشغول به این میکنه که بدونید این دختر چجوری از دست این روانی فرار میکنه.
بازی هر دو بازیگر سباستین استن و دیزی ادگار جونز 😍 خیلی خوبه. اگه تا الان ندیدید فیلم رو که بعید میدونم توصیه میکنم سر بزنید بهش ارزش یکبار دیدن رو داره. زیاد هم حال به هم زن نیست.

امتیاز6.5/10
=================================================
Cube-Poster.jpg
Cube
1997
-------------------------------------------------------------
این فیلم رو زمان نوجونی تو تی وی دیده بودم اما همش رو فراموش کرده بودم. همین شد که چند مدت پیش دوباره چشمم بهش خورد و تصمیم گرفتم تجدید خاطره کنم. فیلم حول محور شخصیت هایی هست که در محیطی مکعب مانند و فلزی
اسیر شدن و به واسطه در هایی که در این زندان مکعبی دور تا دورشون هست یا به اتاقی دیگه میرن که امنه یا در تله می افتند و کشته میشن. به نظرم فیلم حس ترسش رو مدیون همذاد پنداری هست که باید با شخصیت ها داشته باشید و نگران سلامتیشون
ممکنه بشید. به شخصه من زیاد با هیچ کدوم از شخصیت ها در فیلم همذاد پنداری نکردم چون هر کدوم یا مرموز بودن یا کم بهشون پرداخته شد. همونجوری که شاید در نگاه اول بشه تشخیص داد داستان همون نزاع همیشگی بشر برای بقا در این محیط زندان گونه هست و اینکه چقدر
انسان ها از اصول اخلاقی خارج میشن زمانی که تحت فشار قرار بگیرن. به نظرم فیلم در زمینه شخصیت پردازی جای کار بیشتری داشت و می تونست بیشتر مخاطب رو با شخصیت ها نزدیک کنه ولی تو این مورد نصفه و نیمه کار رو دنبال کرده.
پایان داستان شاید به نوعی این رو القا کنه که سیر این وقایع منجر به فراموشی و بیهودگی میشه و انسان به نوعی درس نمیگره از اشتباهات و در دام حماقت های خودش دوباره اسیر میشه و این سیر رو تکرار میکنه به نوعی فضا کلی داستان استعاره ای هست.
فیلم به نظرم سعی زیادی نداشت تا علت قرار گرفتن این افراد یا سازندگان این زندان عریض و طویل رو به مخاطب معرفی و کنه بلکه نگاه کلی فیلم پیرامون همون خروج از اصول اخلاقی به واسطه ترس از مرگ یا نامیدی هست. در ضمن شباهت فیلم پلتفرم 2019 با این فیلم غیر قابل انکار هست.

امتیاز 7/10
 

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,678
نام
طاها
Evil Dead 2013 & Evil dead Rise

این سری فیلم در قدیم تم ترسناک و کمدی داشت . ولی در سال 2013 ریبوت شده و بیشتر حالت جدی و خشن تر و ترسناک تری گرفته که به نظرم خیلی بهتر شده .

شماره اول که سال 2013 اکران شد در یک کلبه جنگلی می باشد که یک عده جوان گرد هم آمده اند تا خواهر دوستشان را در آنجا ترک اعتیاد دهند . در زیر زمین خانه کتاب مردگان پیدا می کنند و بقیه اش را خودتان بهتر می دانید .

شماره دوم در سال 2023 اکران شده و درباره مادری مطعلقه با سه فرزند که در آپارتمانی کهنه در حال زندگی هستند . یک شب زازله ای رخ می دهد و کف پارکینگ مجتمع فرو ریخته که قبلا اون زیر خزانه بانک و صندوق امانات بوده و ماجرا شروع می شود . همسر دوم راگنار هم در فیلم نقش اون مادره را دارد که کلا ته چهره شیطانی عالی دارد و مناسب نقش هست . ترس و تعلیق و هیجان در دو شماره با کیفیت عالی پیاده سازی شده است .

همیشه این سری را دوست داشتم و فکر کنم شماره بعدی هم داشته باشه و یک سه گانه را تکمیل کند .

کاش یک شماره از گذشته های دور و سر منشا شکل گیری کتاب و اتفاقات پیرامونش را هم بسازند . مثلا اسمش باشد Evil Dead Beginning

نمره شماره اول 2013 : 8.5 از 10

نمره شماره دوم 2023 : 7.5 از 10
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر