Modern Warfare 3 توسط Infinity Ward ساخته نخواهد شد!

Silent Death

کاربر سایت
Aug 21, 2009
1,158
نام
احمدرضا
infinitywardlogo.jpg


طبق یکی از منابع VG247, شرکت Infinity Ward شماره ی سوم از سری Modern Warfare را نخواهد ساخت و در عوض بر روی یک بازی کاملا جدید تمرکز خواهد کرد.

Infinity Ward تا کنون و پس از عرضه ی MW2 با بروز ندادن اطلاعات از بازی بعدی خود, از ایجاد دردسر برای خود در امان بوده, و اعلام کرده که هیچ گونه تصمیمی درباره ی پروژه ی بعدی خود به دنبال MW2 اتخاذ نکرده است.

Rob Bowling مرد اول این استودیو در مصاحبه با IGN UK چنین گفت: "در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد بازی بعدی ما وجود ندارد, و تا زمانی که کار Call of Duty: Modern Warfare 2 به کلی به پایان نرسد نیز خبری وجود نخواهد داشت, و تا به حقیقت پیوستن این امر مدت زمانی فاصله داریم."

یکی از دلایلی که هنوز کار Call of Duty: Modern Warfare 2 به پایان نرسیده, وجود DLC پک هایی است که بهار امسال و به صورت "انحصاری موقت" برای XBOX 360 عرضه خواهند شد.

این موضوع که با وجود کناره گیری IW از ساخت بازی در این سری, از این پس بازی توسط چه شرکتی ساخته خواهد شد هنوز مشخص نیست.

یکی از منابع ما که در ساخت بازی نیز دست دارد, قبلا اشاره کرده بود که از این پس, یک استودیوی کانادایی ساخت بازی را بر عهده خواهد گرفت. اما منبع دیگری نیز کمپانی Sledgehammer Games که به تازگی تاسیس شده است را به عنوان جایگزین IW معرفی کرد. شایان ذکر است که رؤسای Sledgehammer Games همان رؤسای سابق استودیوی Visceral Games هستند. (Glen Schofield و Michael Condrey)

استودیوی Sledgehammer هم اکنون به دنبال استخدام یک متخصص در طراحی بخش چندنفره ی (Multiplayer) بازی ها است که "دارای سابقه ی پنج ساله در طراحی باشد و این تیم را در ساخت یک بازی جدید برای کنسول های این نسل و PC کمک کند."

جزییات اولین پروژه ی این تیم هنوز اعلام نشده است.

تنها استودیوی کانادایی زیرمجموعه ی Activision, استودیوی Radical Entertainment است که پایگاه آن در شهر Vancouver قرار دارد. بازی Prototype که پارسال عرضه شد, جزء سوابق این استودیو محسوب می شود.

شایعات پیرامون سری COD, روز به روز در حال افزایش است. دیروز نیز خبری مبنی بر ساخت یک شماره از COD توسط TreyArch گزارش شده بود که تمرکز آن بیشتر روی داستان بازی است و ظاهرا بازی حول محور جنگ ویتنام اتفاق خواهد افتاد. این شماره قرار است امسال عرضه شود.

Activision تا کنون عکس العملی نسبت به این شایعات نشان نداده و پاسخی نیز از سوی این شرکت دریافت نشده است.

منبع
-----
ساخته نشدن MW3 توسط IW= :bye:ی از MW3! (نظر من!)
 

Isildur

Rise and Shine Mr. Freeman
کاربر سایت
Dec 10, 2006
9,262
نام
امیرحسین
فکر کنم TPS محسوب بشه؟نمیشه؟مطما نیستم؟؟!!
نه عزیز Sci یعنی science fiction دارای محتوای علمی تخیلی...
این یه ژانر کلی در فیلم،بازی ،کتاب و... هست.
 

Transylvania

کاربر سایت
May 1, 2009
756
نام
شهریار
فکر نکنم اصلا شما 3 رو بازی کرده باشی که اینجوری میگی برادر من ;) از 88 REVIEW بازی نمره 8.3 گرفته احتمالا شما این نسخه بیخود PC رو بازی کردی که به اسم COD3 دادن ;)چون اصلا 3 برای PC نیومد
نه عزیزم من این بازی رو با 360 بازی کردم و کاملا از اول تا آخر بازی مشخص بود که سازنده ها نهایت تلاششونو کردن از شماره ی دوم بازی تقلید کنن ... بازی واقعا ضعیفه و به جز گرافیک زیبا و یه داستان نصفه نیمه هیچی نداره ....
 

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,151
نام
حسین
MW یه شاهکار بود ولی MW2 هیچ تغییری نکرده بود و به نظر من حتی
یه ذره پسرفت هم داشت
و در کل میشه گفت خبر بدی بود
دوست عزیز موافق نیستم.این بازی در شماره اولش همه چی تموم بود و همینکه تونسته بود شماره بعد رو هم به همین کیفیت بسازه کاره بی همتایی کرده.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر