Forza Horizon

Cj_sa

کاربر سایت
Jul 5, 2007
3,261
نام
مهرداد
من که خوشم اومد از گیم پلیش،همون مکانیزم فورزاهای شماره دارو داره با یکم تغییرات مثل open world بودن و ...
به نظرم شبیه ترین بازی بهش Paradise ـه
گیم پلی هم مگه از بازی اومده..؟
من یک دمو از نمای کاکپیت و یک دموی معمولی ازش دیدم
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,090
نام
آریا
گیم پلی هم مگه از بازی اومده..؟
یه دمو با SRT Viper هست که توی سایت های مختلف میتونی ببینی. فکر میکنم اولین مسابقه بازی باشه چون قبلش یه معرفی مختصر میکنه و بعد هم با یه آهنگ خیلی مهیج مسابقه شروع میشه ! :D
به جز اون توی یکی دو تا از سایت ها هم ویدئوهایی هست که خود سازنده ها با ماشین توی شهر میچرخن و چرخه شب و روز و اینا رو نشون میدن.
 

Gunners Trust

کاربر سایت
Nov 1, 2009
6,504
نام
محمد
Customize تو بازی؟ :


این عکس مربوط به renntche slr هست سریع ترین اس ال ار جهان 4/1 مایل رو سریع تر از بوگاتی میره در عرض 9.6 ثانیه !!!!:d
در کل فکر کنم بعد از سال ها شاهد یه ریسینگ خیابونی درست حسابی باشیم ، از ea که ابی گرم نمیشد :|
 

Donkiten

کاربر سایت
Apr 22, 2009
617
نام
Amin
از این لحاظ خُب حرفی نیست ولی شاید اون ماشین اونطوریه.مثلاً بوگاتی خیلی عالیه.تو 10 ثانیه ایست کامل میکه.
کاملا درسته تو ۱۰ ثانیه می ایسته ولی یه حرفهای ۱ دقیقه بعد مجری توجه کردی که گقت با همه ی این حال طول ۳ تا زمین فوتبال رو طی میکنه؟
راستی دوستان یه جا خوندم که میشه تو بازی با ماشینت بنزین زد,این حرف درسته؟
بلی فکر کنم از طرف سازندگان تایید شده.
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
یه سری اطلاعات که تو تاپیک و خبرها گفته نشده و در طول یک ماه گذشته گفته شدن :d اطلاعات یه چندتاشون رو جمع کردم که فکر کنم به درد بخور باشن:

==============================

آقای Gavin Raeburn رئیس سابق Racing های Codemasters (یعنی Dirt و Grid و TOCA و ...) که الآن یکی از موسسین Playground هست در مورد بازی و اینکه چرا Open World هست میگه:
"من بازیایی مثل TEST DRive Unlimited یا TOCA رو دوست داشتم و کلا قصد هم داشتیم بازیی مثل سری TOCA و GRid درست کنیم. ولی پروزه Horizon و پیشنهادش بزرگتر و جاه طلبانه تر بود و این دقیقا فرصتی برای ما بود که پروژه ای که تو Codemasters و همین PG امکان و امکاناتش وجود نداشت رو انجام بدیم. یکی از دلایلیم که من از Codemasters جدا شدم، پیدا کردن همچین فرصت و منابعی بود که در اختیارمون گذاشته بشه که بتونیم همچین عنوانی رو درست کنیم.

آقای Trevor Williams هم که تو Codemasters روی همون عناوین بالا کار کرده ادامه میده:
Turn10 یکی از عواملی بود که استودیو رو آورد روی پروژه و کمک خیلی زیادی به ما کردن. مایکروسافت و T10 به ما گفتن ما ماشین ها و هرچیزی رو که میخواین رو در اختیارتون قرار میدیم، و شما زودتر افراد استودیو و خود استودیو رو کامل کنید.

37631763306176724196.jpg


بازی از بیس انجین و گرافیک و فیزیک و مدل ماشین های F4 استفاده میکنه ولی با تغییرات زیادی که امکانتی مثل جاده های خاکی و شب و روز و هرچیزی که مناسب یه عنوان OPEN World باشه رو بهش اضافه و کم کردن. در واقع برنامه نویس های PG انجین فوق العاده T10 رو به طور واقعا عالیی تغییر دادن و چیزهایی مثل Draw Distance تا فاصله 20 کیلومتر رو به بازی اضافه کردن. خود بازی 30 فریم بر ثانیه هست و طبق گفته Eurogamer کنترل و فیزیک بازی هنوز 60 فریم هستن. البته Eurogamer از نمایش بازی تو E3 راضی نیست و میگه قسمت قابل بازی یه جاده ساده و یک ماشین هست که هیچکدوم از امکانات بازی رو نشون نمیده و دلیلش هم آماده نبودن قسمت های بازی هست و ادامه میده که ما امیدوار بودیم که بشه یه قسمت بزرگ از بازی رو دید و نه یه جاده ساده و خلوت بدون امکانات که فقط برای E3 طراحی شده باشه و هیچ چیزی رو نشون نده.

Eurogamer ادامه میده که بازی قابلیت Customize کاملی داره و کلاس بندی های بازی مثل خود سری Forza وجود دارن.

Ralph Fulton که Creator Director بازی هست و مثل خیلی های دیگه همین مقام رو توی Codemasters داشته و باز هم روی عناوینی که بالا گفتم کار کرده در مورد بازی میگه: "بازی تماما در مورد ماشین و درست کردن محیطی هست که ماشین ها بهش تعلق داشته باشن. در ادامه میگه بازی به طور کل تمام قسمت Simulation رو حذف نکرده ولی خب برای جاده های آزاد و هیجان کاملا تغییر کرده. بازیی که درست میکنیم جاه طلبانه ترین چیزی هست که من روش کار کردم و در آینده به یکی از کامل ترین بازی های racing تبدیل میشه.

یکی از نکاتی که Playgrounds خیلی ازش راضیه اینه که مایکروسافت هیچگونه دخالتی تو ساخت بازی نمیکنه و همه رو واگذار کرده به خوده PG و T10 ! استودیو هم از این موضوع خیلی خوشحاله که آزادی کامل داره و T10 رو یه پشتیبان کامل معرفی میکنه که سوال های احمقانه یا دخالت های بیجایی رو که ناشر ها انجام میدن رو نمیکنه ! از این جهت همکاری با مایکروسافت و T10 رو فوق العاده دونستن. و اینکه T10 باعث شده تا ساخت بازی روی برنامه و بدون مشکل و سریع پیش بره. به گفته Eurogamer مایکروسافت روند جدیدش برای سازنده ها فوق العاده شده بر خلاف گذشته که با فشار روی IP یا موارد دیگه بوده.


سایت Top Gear میگه تا حالا 200 تا ماشین برای بازی تایید شده و 65 نوع جاده به گستردگی 10,000 مایل وجود داره. Top Gear تو سایتش تایید میکنه که وجودش متفاوته و مثل H4 و اون امکانات نیست و تو استفاده آهنگ و تهیه فستیوال ها نقش داشته.

39533715581452377979.jpg


Ralph Fulton تو صحبت های دیگه با xbox360Achievment میگه که Horizon یه Action Racing هست نه یه Arcade ساده ! به این معنی که استایل فیزیک و ... H4 با سرعت و هیجان و جاده ها تلفیق شده تا Horizon شکل بگیره. مکان بازی یعنی Colorado از بین 30 مکان متفاوت انتخاب شده مایکروسافت افراده PG رو به این نقاط فرستاده بود تا بهترین مکان رو انتخاب کنن. همینطور تو بازی 4 تا شهر با اندازه های مختلف وجود دارن. نویسنده سایت ادامه میده که با توجه به دموی کوتاه E3 چیزی که تجربه کردیم یه کنترل عالی بود که تفاوت های خوبی با با کنترل بقیه بازی های Arcade داره. اشکالی که توی F4 داشتین رو میتونین به بازی انتقال بدین و البته AI نقطه مهم بازیه که کاملا باورپذیره ! هم ماشین ها و افراد مسابقه و هم ماشین های عادی داخل جاده. مولتی پلیر بازی کاملا آزادانه تو فضای بازی هست و البته xbox360Achievment هم از اینکه بازی توی E3 فوق العاده کوتاه بود ناراضیه ولی پیش بینی میکنه که با توجه به چیزایی که دیدن میشه گفت اگه همه چیز درست پیش بره میتونه به IP پر طرفدار باشه.

ساخت بازی از دو سال پیش و زمانی که هنوز PG فقط یه اسم بود شروع میشه. Ralph Fulton با Dan Greenawalt ملاقات میکنه و ایده ساخت Horizon شکل میگیره. بازی 30 نوع حالت و مسابقه و مد مختلف از جاده های Offroad تا به گفته Videogamer مد هایی مثل Drift و Air و مدی شبیه Burnout و .... رو در بر میگیره. تمام مدهای بازی تو هردو بخش single و Multy بدون محدودیت در دسترس هستن.

تمام جاده و آزادیش در قسمت آنلاین وجود داره و میتونین ماشین های خودتون طراحی کنین و با دوستانتون به اشتراک بذارین. خود سایت Forza تایید میکنه که مسابقات Offroad به طور کامل تو بازی حضور دارن. برای رادیو و آهنگ های بازی، BBC کاملا با PG همکاری داشته و بیشترش رو BBC در آورده.
 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,155
نام
حسین
و همچنین اشاره شده که سیستم AI هم مال FM4 هستش که یه جورایی رسما دهنمون صاف میشه :d
اتفاقا فورتزا 4 هوش مصنوعیش تعریفی نداشت.اینو قبلا هم گفتم.اگر از world tour میرفتی که فاجعه بودن.یعنی با یه ماشین خیلی سطح پایین تر از اونا بازم اول میشدم.اما اگر از event list میرفتی اوضاع دقیقا برعکس میشد.یعنی ماشینم با اونا کاملا یکی بود،ولی به دلیل بسیار عجیب و غریبی!!!!خیلی از من تندتر میتونستن برن!!!!واقعا مسخره بود.این اسمش هوش مصنوعی بالا نیست.اسمش شیره مالیدن سر گیمر هست که بگن خیلی هوش مصنوعی ما خفنه.وگرنه چرا وقتی مثلا ماشین هممون یه مدل بود،اونا باید به طرز عجیبی سریعتر میرفتن؟؟!!!هوش مصنوعی فورتزا 3 رو قبول دارم.یعنی واقعا عالی بود.ولی شماره 4 اصلا قابل قبول نبود.
 

HDV 7

Time is the Fire, in which we burn
گرافیست سایت
Jul 24, 2009
2,699
نام
Hadi

اتفاقا فورتزا 4 هوش مصنوعیش تعریفی نداشت.اینو قبلا هم گفتم.اگر از world tour میرفتی که فاجعه بودن.یعنی با یه ماشین خیلی سطح پایین تر از اونا بازم اول میشدم.اما اگر از event list میرفتی اوضاع دقیقا برعکس میشد.یعنی ماشینم با اونا کاملا یکی بود،ولی به دلیل بسیار عجیب و غریبی!!!!خیلی از من تندتر میتونستن برن!!!!واقعا مسخره بود.این اسمش هوش مصنوعی بالا نیست.اسمش شیره مالیدن سر گیمر هست که بگن خیلی هوش مصنوعی ما خفنه.وگرنه چرا وقتی مثلا ماشین هممون یه مدل بود،اونا باید به طرز عجیبی سریعتر میرفتن؟؟!!!هوش مصنوعی فورتزا 3 رو قبول دارم.یعنی واقعا عالی بود.ولی شماره 4 اصلا قابل قبول نبود.

حسین انصافا اینایی که گفتی رو فکر نکنم بشه به هوش مصنوعی ربط داد. مورد اولی که در مورد World Tour گفتی که بیشتر به درجه سختیش مربوطه که بنظر میاد روی easy یا normal باشه. تغییرش هم نمیشه داد.
سختی event list هم برای اینه که گزینه upgrade برای ماشینای دیگه در حالت عادی فعاله. اگه اونو غیرفعال کنی یا ماشین خودت رو upgrade کنی سطح سرعت ماشینا تقریبا یکی میشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر