Crysis 2, Xbox360 Thread

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
i6k24vn0o67oymzk2cfn.jpg
 

Timeless One

Gemina Martia Victrix
Loyal Member
Apr 18, 2007
4,855
نام
امیرعلی
هَی آدمِ زرنگ!:)
کلا حرقشون ایهام داره!
هر جوری بخواهید می تونید برداشت کنید!:d

ما یه اشتباهی کردیم :d
منظورم روی 360 بود. یعنی به نظرم از تمام بازی های روی 360 بهتر بوده
 
  • Like
Reactions: taherism

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان بازیو 1 ساعت بازی کردم تنها چیزی که میتونم بگم اینه! این::-o:-o:-o:-o:-o
وقتی نیویورک گرافیک بازیو دیدم اولش این شکلی شدم از هیجان و جوزدیگ! :______________(ضربان قلبم هم اینجوری: \/\/\/\---_____________ :D
بینظیره!!!!انصافا از نظر گرافیک خداس!(یعنی خیلی خفنه:D)
اولین اچیومنت بازی خیلی اسم جالبی داشت:D نوشت CAN IT RUN CRYSIS? 10 G :D
همونجایی که از دریا میایم بیرون!
راستی:
فقط شخصیت اصلی پرافت هست یا سایکو و نومد هم هستن؟
 

pro gamer89

کاربر سایت
May 11, 2010
783
نام
حسین
بچه ها اگه بخوام بازی پچ نشده اش را آفلاین بازی کنم آیا ممکن است که بعدا که به لایو وصل شدم شناسایی بشم و فلگ بشم یا نه ؟یا اینکه بهتره تا نسخه پچش صبر کنم؟
 

yousef_14

کاربر سایت
Aug 31, 2010
97
نام
یوسف
سلام دوستان...

آيا اين بازي نياز به lt+داره؟

آيا آپديت داشبورد لازم داره و بعد از قرار دادن ديسك گزينه آپديت داشبورد (مثل بازيhomefront) مي خواد يا نه؟
 

Pythonistas

کاربر سایت
Aug 2, 2007
3,831
نام
رضا
  • Like
Reactions: taherism

FrankinG

... Cortana
کاربر فعال
Jun 5, 2008
3,493
نام
Ali
خب جنبیدم رفتم بازی رو گرفتم :d

Chapter ـه اول تموم شد ، تا اینجای کار بنظرم واقعا عالی بود ! یعنی موندم کرایتک چطور تونسته این وسعت گرافیکی رو توی کنسول های محدود 5 سال پیش اجرا کنه ! AA بازی خیلی خوبِ حتی در مواقع Run که بابی میگفت من هر چی دقت کردم چیزی حس نکردم واقعا (:d) نورپردازی محشر واقعا خیره کنندس نوپردازیش یه تیکه همون اول که تازه وارد محیط باز میشین تاثیر نور خورشید از دید FP دیوانه کنندس !! Draw Distance عالی و واقعا نیویورک رو حس میکنین ، از نظر طراحی هنری خیلی بنظرم خوب کار شدهه و کاملا تو چشم هست ، فیزیک بازی که قربونش برم هر چی دم دستِ میشه برداشت و پرتاب کرد بعلاوه انفجارها که عاشقش شدم ! خیلی حال میده بشکه ها رو منفجر کنی و افکتش رو بنگری (:d) بعلاوه افکت آب که خوب کار شده همه اینها رو حساب کنید باهم و هم زمان اونم توی گیمی که یه حالت Sand Box گونه داره اجرا بشه ... و همه اینا از دید من تو 1 چپتر بود ، منتظرم بازی پتانسیل گرافیکی اصلیش رو رو کنه !!!!!

گیم پلی تا اینجا خوب بود ، یه کنترل روون بعلاوه پایه و اساس Stealth که شخصا این نوع پیشبرد رو خیلی بهش علاقه دارم ... نانو سوئیت و قابلیت هاش باعث یکجور آزادی عمل تو مراحل که وسعت منطقه ها هم تاثیر خودش رو رو این مسئله به عنوان مکمل میزاره .
 

Wander

کاربر سایت
Oct 2, 2006
6,292
نام
محمد
منم به دلیل علاقه زیادم به دمو بازی رفتم و نا خواسته نسخه 360 رو گرفتم!(:D)
چیزی در مورد گیم پلی نمی گم چون با بازی کردن دمو روی PC مطمئن بودم که بازی عالی هست
گرافیک بازی روی 360 بی نظیره. اصلا انتظار چنین کیفیتی رو نداشتم. گرچه با نسخه PC و درجه نهایی گرافیک خیلی فاصله داره ولی بازی به نرمی تمام اجرا می شه و به جرات میشه گفت که زیباترین FPS ی هست که تا به حال روی 360 دیدم. رنگ بندی و نور در این بازی به زیبایی تمام کار شده و افکت های سینمایی لذت بازی رو دو چندان کرده. همه چیز به راحتی روی کنسول در حال اجرا هست.البته 20 دقیقه بیشتر نرفتم ولی همون مقدار هم عالی بود.
اچیومنت اولی هم کلی منو به خنده انداخت! تیکه جالبی بود

پ.ن
در مورد گیم پلی همین چند دیقه ای که رفتم هنوز هم همون حال و هوای شماره اول رو داره و با وجود کنسولی شدن بازی بازم مشخصه هایی از شماره های قبلی توی این شماره دیده میشه. یکی از چیزای آشنا قابلیت برداشتن و به دست گرفتن تقریبا هر چیزی که در محیط پیدا می کنید که برام جالب بود که این رو هنوز توی بازی داریم
و بعد محیط های بزرگ بازی بود که با اینکه به وسعت نسخه قبلی نمی رسه ولی بازم وسیع هستن و البته این بار به دلیل اینکه بازی در محیط شهری اتفاق میفته محیط ها خیلی شلوغ تر از محیط های جنگلی شماره اول هستن.
اسلحه ها که خیلی بهتر شدن و صدا و افکت لرزش اسلحه طبیعی تر شده. سیستم کاور گیری هم شبیه کیل زون طراحی شده که به نظرم ضربه ای به گیم پلی بازی نزده و استفاده ازش کاملا اختیاری هست( البته خود من این سیستم رو به سیستم فرار و ورجه ورجه کردن واسه جاخالی دادن ترجیح می دم چون واقعی تر هست)
دوستان بازی رو چند فریم اجرا میشه؟
کلا فریمش مثل تریلراش رو اعصاب نیست؟
فکر می کنم بین 30 تا 40 باشه و اصلا روی اعصاب نیست.شما باید شماره اول رو بازی می کردی تا می فهمیدی که 30 فریم بازی کردن توی این بازی مثل رویا می موند ولی الان راحت روی کنسول 6 سال پیش داره با فریم مناسب اجرا میشه
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
فکر می کنم بین 30 تا 40 باشه و اصلا روی اعصاب نیست.شما باید شماره اول رو بازی می کردی تا می فهمیدی که 30 فریم بازی کردن توی این بازی مثل رویا می موند ولی الان راحت روی کنسول 6 سال پیش داره با فریم مناسب اجرا میشه

40 فریم دیگه کجا بود ؟:D شاهکار کنه همون 30 فریم را میده اونم شاید با افت فریم :D
 
  • Like
Reactions: SLASH1

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر