کنترل بلاگ های سایت قبل از ارسال

MohammadQ

کاربر سایت
Sep 20, 2007
390
اگر قرار باشه نظرات حتما تایید بشن اونوقت این دیگه یه جور سلیقه ای میشه. زننده ی بلاگ هر نظری که حتی ممکنه درست و منطقی باشه رو اگر به مزاجش خوش نیاد، تایید نمی کنه و این ها باعث میشه که خیلی ها اصلا رغبتی به شرکت کردن در بحث نداشته باشن (مثل خود من) و دوم اینکه بحث ها خیلی سرد و یک طرفه بشه.
همین که از این به بعد بلاگ ها قبل از ارسال کنترل میشن به نظر من عالیه و وقتی موضوعی تایید بشه، حتما مناسب بوده که تایید شده و نظرات ناجور خیلی کم ممکنه داخلش پیدا بشه. اگر هم باشه خود نویسنده میتونه پاکش کنه!
در هر حال ممنون. کار بسیار درست و به موقعی رو انجام دادید.
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
اگر قرار باشه نظرات حتما تایید بشن اونوقت این دیگه یه جور سلیقه ای میشه. زننده ی بلاگ هر نظری که حتی ممکنه درست و منطقی باشه رو اگر به مزاجش خوش نیاد، تایید نمی کنه و این ها باعث میشه که خیلی ها اصلا رغبتی به شرکت کردن در بحث نداشته باشن (مثل خود من) و دوم اینکه بحث ها خیلی سرد و یک طرفه بشه.
خوب از این دید که شما اشاره کردی فرق خاصی ایجاد نشده، چون قبلاً هم صاحبین بلاگ ها این دسترسی رو داشتن تا تعیین کنن که نظراتشون تاییدی بشه و اونایی که دوست ندارن رو تایید نکن که حتی یسری بلاگ می زدن و اشاره می کردن که نظرات منفی تایید نمی شه. الان فرقش اینکه این موضوع اجباری شده نه اختیاری.
 

™SHADOW

کاربر سایت
Jul 21, 2008
1,813
نام
آ میز مـِــیتی ** ( مــَهدی )
ببخشید اشکان جان ولی اگه ما بخوایم یکمی این افراد درجه دار ( اعم از بالا به پایین ) رو به بوته نقد ببریم (با طنز سنگین البته ) اونوقت قضیه چطور میشه ؟

اینطور که شما گفتین ما بلاگ رو نزده 1 ماه بن میشیم که !!!

قبول کنید لازمه این سری نقد ها و قبول کنید این تصمیمتون سنگینه .....
 

The Reapér

کاربر سایت
Jun 25, 2008
654
نام
آرش
من که میگم آخرش کلن تعطیل میشه بلاگ و خیال همه راحت میشه:D
یاد اون یارو افتادم که رفته بود سربازی، بهش گفتن که سیگار ممنوع، خنده اضافی ممنوع، شب بیداری ممنوع، فلان غذا ممنوع و ...، یه دفعه برگشت گفت یه دفعه بگید کلن زندگی کردن هم ممنوع دیگه:D (شوخی)

اما حرکت خوبی بود، حداقل از حذف کلی بلاگ ها خیلی بهتره.
 

孢子

کاربر سایت
Oct 24, 2008
1,319
این کارتون دیگه خیلی سختگیری میشه ! طرف وقتی میخواد پرمیوم بشه مثلا چه فرق خاصی داره با کاربر فعال ؟ شما میتونید به جای اینکه بیاید بگید حتما بلاگ ها هدف خاصی داشته باشند فقط بلاگ های سیاسی و مذهبی و اون هایی که حالت تمسخر دارند در هر صورت شما که به حرف کاربران توجه ای نمیکنید این یه مورد هم روش
 

™KINECT

کاربر سایت
Nov 12, 2011
47
اینطوری ها هم نیست سالار جان
بعضی ها واقعا دیگه شورشو در اوردن اخه

به دلیل عدم نبود نظارت همه رو یکی ندونید!
((بازی سنتر بلاگ)) یک بخش کاملا جدا از خود سایت بازی سنتر هست . این سایت منحصرا مربوط به دنیای گیم و حاشیه های دنیای گیم هست و وجود بخش بلاگ در اون عملا برای مباحث خارج از گیم اختصاص داده شده . البته لازم به ذکر هست که در سایت بخشی برای مباحث گوناگون در نظر گرفته شده ولی بلاگ جایی برای به نمایش گذاشتن نظر هر فرد به صورت جداست که لازمه ی اون عضویت در گروه کاربران پریمیوم هست و البته قوانینی هم برای ارسال مطلب در سایت وجود داره که تیکیه ی مهم اون در مورد اسال مطلب رو قرار میدم وشما میتونید برای مشاهده ی کامل قواینن به قوانین سایت مراجعه کنید.
[h=2]قوانین ارسال مطلب[/h]
  1. زبان نوشتاری سایت با توجه به زبان رسمی ایران، فارسی است و تمامی کاربران موظفند فقط به زبان و با فونت فارسی نوشته های خود را ارسال نمایند. نوشتن مطالب به صورت فینگلیش و یا سایر زبان های رایج در چت و ... در سایت ممنوع است. اما استفاده کردن از لغات انگلیسی و ذکر متن یا جملات انگلیسی جهت توضیح و یا درک بهتر مطلب (البته با نگارش صحیح) ایرادی ندارد. چنانچه کاربر از اعضا جدید باشد ابتدا تذکری در رابطه با رعایت قوانین نوشتاری دریافت می کند. در صورت تکرار این عمل اخطار دریافت کرده و عدم توجه به اخطار منجر به قطع دسترسی وی به مدت 2 هفته خواهد شد.
  2. به منظور جلوگیری از ارسال گفتگو ها و نوشته های تکراری، ابتدا مطلب مورد نظر خود را در انجمن ها جستجو کنید. همچنین هنگام ارسال پست جدید در انجمن ها توجه داشته باشید که فقط در ارتباط با موضوع اصلی آن گفتگو، مطلب خود را ارسال کنید. پیام های تکراری و آن دسته از مطالبی که ارتباطی با موضوع اصلی گفتگو ندارند به محض مشاهده و بدون آگاه سازی نویسنده آن حذف می شوند و شخص خاطی اخطاری به جهت ارسال اسپم دریافت می کند. در صورت تکرار این عمل از سوی کاربر، دسترسی وی به مدت 2 هفته قطع خواهد شد. ادامه این روند پس از پایان محرومیت موجب قطع دائم دسترسی به انجمن خواهد گردید.
  3. کاربران هنگام ارسال پیام در بخش های سایت که شامل: انجمن ها، صفحات شخصی (پروفایل)، کلوب ها، بلاگ های شخصی، نظرات و ... می شود می بایست از کلمات و جملات مناسب استفاده کنند. در صورت مشاهده کلمات زشت و رکیک، بدون تذکر دسترسی فرد خاطی از انجمن ها به مدت 2 هفته و یا به صورت دائمی قطع خواهد شد.
  4. ارسال مطالب مرتبط با دین، سیاست، مذهب، مقدسات و مسائل مربوطه در هر نوع و روش آن (چه موافق و چه مخالف) و موضوعات غیر اخلاقی در انجمن ها، صفحات شخصی (پروفایل)، کلوب ها و بلاگ های شخصی تحت هیچ شرایطی مجاز نیست و در صورت مشاهده مطلب فوراً حذف و دسترسی شخص خاطی قطع خواهد شد.
  5. هنگام ارسال پیام، درصورتی که قصد بیان و یا پاسخ دادن به چند مطلب را دارید، در صورتی که مطالب به یکدیگر مرتبط باشند آنها را در یک پست ارسال کنید و از ارسال پیام های پشت سر هم خودداری کنید. اگر مطلبی را ارسال کرده اید و بعد از ارسال با مطلب مرتبط جدیدی رو به رو شدید، پیام خود را ویرایش و مطلب جدید را به آن اضافه کنید. اما اگر مدتی از زمان ارسال پیام گذشته و یا مطلب مهم بود آن را جداگانه ارسال کنید.
  6. استفاده از تگ مخفی کردن متن (Spoiler) برای بیان موضوعاتی که منجر به آشکار شدن قسمت یا قسمت ‌هایی از بازی مانند داستان و یا معما های آن شود اجباری بوده و تمامی کاربران موظف به رعایت آن می باشند. در صورت عدم رعایت، کاربر ابتدا تذکری دریافت خواهد کرد و در صورت تکرار دسترسی وی به مدت 3 روز قطع خواهد شد. بدیهیست که انجام مجدد این عمل می تواند حتی موجب قطع دسترسی دائم شخص نیز بشود.
  7. سیستم اعتبار انجمن به منظور مشخص شدن کیفیت کاری نوشته های کاربران است، نه صرفاً امکانی برای بالا بردن درجات کاربر. درخواست یا تشویق دیگر کاربران برای دادن اعتبار به هر نحوی غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده نوشته هایی که در آنها شخص اقدام به درخواست اعتبار نماید، ابتدا تذکری به کاربر داده شده و در صورت تکرار مجدد اخطاری دریافت خواهد کرد. ادامه این روند موجب قطع دسترسی شخص خواهد شد.
بنابر این همه چیز واضحه اما با این حال استفاده ی نادرست و بعضا سوءاستفادهایی صورت گرفته از طرفی تعداد اندکی باعث این اشفتگی شده.
از همه ی این ها مهم تر اینکه ما فکر میکنیم حتما باید پدر نویسنده ی مطلب رو در بیاریم . منظورم اینکه اگر پسته اسپم (منظورم سیاسی و مذهبی و... نیست کلا پست بی محتوا رو میگم) رو ببینیم میتونیم راحت ازش چشم پوشی کنیم.(نمیدونم درست متوجه ی این پبخش از صحبتم شدی ؟)
 

shefer

کاربر سایت
Aug 27, 2009
2,365
نام
mazyar
متاسفانه یا خوشبختانه کار به اینجا کشید...
به هر حال من اگه بتونم با تمامی این مفاد کنار بیام با یه قسمتش نمیتونم !
حق تایید یا عدم تایید کلیه بلاگ ها برای مدیران مسئول محفوظ بوده و بلاگ پس از بررسی در صورتی که نوشته بلاگ دارای ایراد خاصی نباشد تایید می شود. کاربران حق بحث یا اعتراض نسبت به تایید یا عدم تایید بلاگ ها را ندارند. ممکن است مطلب یک شخص کپی پیست باشد ولی ارزش خواندن داشته باشد بنابراین تایید می شود ولی برای شخص دیگری نمی شود چون هیچ هدف خاصی در نوشته وجود نداشته است.
این مسئله میتونه کاملا شخصی بشه و صرفا بلاگی که به نظر یکی از مدیران سازگار نباشه ، حذف بشه درحالی که محتوای بلاگ خارج از قوانین هم نبوده باشه.تو این وضعیت چطور کاربرا حق اعتراض یا انتقاد رو ندارن ؟
 

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
متاسفانه یا خوشبختانه کار به اینجا کشید...
به هر حال من اگه بتونم با تمامی این مفاد کنار بیام با یه قسمتش نمیتونم !

این مسئله میتونه کاملا شخصی بشه و صرفا بلاگی که به نظر یکی از مدیران سازگار نباشه ، حذف بشه درحالی که محتوای بلاگ خارج از قوانین هم نبوده باشه.تو این وضعیت چطور کاربرا حق اعتراض یا انتقاد رو ندارن ؟
مدیرا سلیقه ای بلاگ پاک نمی کنن. بلاگی که پاک می شه قطعاً خلاف قوانین بوده و وقتی بلاگی پاک می شه دلیل پاک شدنش برای صاحب بلاگ ثبت می شه و می تونه ببینه.

مواردی مثل کپی پیست و این جور چیزا هم که تایید نشه نوشتم اگر هیچ چیز به درد بخوری توی بلاگ مشاهده نشده تایید نمی شه. اغلب موارد اینا نوشته هایی هستن که شخص هیچ زحمتی برای نوشتنش نکشیده بنابراین وقت کسی هم تلف نشده.
 
آخرین ویرایش:

Sweeney Todd

کاربر سایت
Sep 1, 2009
581
نام
محمد علی
من هیچ جای این قوانین نمیبینم که گفته باشه گذاشتن لینک دانلود خلاف قوانینه پس چرا لینک دانلود داخل بلاگ من پاک شده ؟ ۴شیرد که حتی ***** هم نیست که بخواد مشکل ایجاد کنه ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر