ماکروسافت : کینکت مانند فشار دادن دکمه سریع عمل می کند

وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

Daedalus

کاربر سایت
Apr 8, 2010
12,576
نام
فرهود
ماکرو سافت ادعا کرده است که کینکت توانایی 1:1 عمل کردن را داراست و مانند فشار دادن دکمه سریع عمل میکند . (!)

MTV/Harmonix شرکت سازنده Dance central اوایل این ماه گفته بود که بازی حرکت شما رو دنبال می کنه به مانند این که جلوی یک آینه هستید .

Kudo Tsunoda گفته که کینکت هم اکنون توانایی 1:1 عمل کردن را داراست و نیازی به ارتقا و یا تغییر دادن ندارد تا اینگونه عمل کند .

او به Xbox360Achievements گفته : " ما تستهایی در دفتری انجام دادیم که در ان یک تلویزیون یک چراغ قوه . یک نفر همراه با کنترلر(که به محض دیدن نور دکمه فشار میدهد) و یک نفر روبروی کینکت( که به محض دیدن نور دست می زند) بود. هر دوی کنترلر و کینکت همزمان عمل می کردند و هیچگونه تاخیری در عملکرد کینکت مشاهد نشد"

او اضافه کرد " ما هم اکنون دستگاهی داریم که بصورت 1:1 به خوبی عمل می کند و سرعت پاسخ آن هم اندازه سرعت پاسخ کنترلر می باشد "

منبع


ویرایش : تازگیا یه خبر که در مورد Move و کینکت زده میشه میشه اسپم بازار :|


پ.ن: این همه آدم اینجا رو میخونه یکیشون هم اعتبار ندادن
251.gif
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,031
نام
آریا
فکر میکنم باید یه قانون بذاریم که تاپیکی در مورد Move و Kinect این دو اسطوره هزاره سوم زده نشه. دو تا شاهکاری که طرفدارای کنسولاشون تا یه سال پیش نینتندو رو مسخره میکردن ولی الآن از نظر نوع تبلیغات و بازیها و قشر مخاطب هیچ تفاوتی با همون نینتندو ندارن و همه دوستان یه شبه تبدیل شدن به علاقه مندان پر و پا قرص بازیهای fun و خانوادگی و کژوال ...
 
وضعیت
گفتگو بسته شده و امکان ارسال پاسخ وجود ندارد.

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر