Today, everything is visual, so yes, the hardware helps a lot to reach the visual quality that becomes necessary. Virtual actors, especially, are for me the most important part. I see them as the vectors of emotion; I need them to be as believable as possible in their acting performance and emotional response. Quantic Dream has massively invested over the past ten years in this aspect by acquiring a Motion Capture system internally and working very hard on facial animation and advanced rendering systems in particular
gamers should Expect to be surprised
اون سال 2005 بود .من که اگه real time باشه اسمم رو عوض میکنم
اینم مثل بازی های دیگه ی سونی (killzone 2,motostorm,.....) از این دمو ها تو سال 2005 زیاد نمایش دادن
بعد از اینکه بازی هاشون رلیز شد گندش در اومد
ا واقعا من تا این لحظه فکر میکردم killzone 2 نیومده دستت درد نکنه منو از گم راهی در اوردی:laughing:من که اگه real time باشه اسمم رو عوض میکنم
اینم مثل بازی های دیگه ی سونی (killzone 2,motostorm,.....) از این دمو ها تو سال 2005 زیاد نمایش دادن
بعد از اینکه بازی هاشون رلیز شد گندش در اومد
من فكر كنم منظور نيما Kill Zone 2 باشه...يه جورايي كاملا مشخصه كه منظورت كدوم بازي چون تنها بازي كه تا حالا از نظر چهره يا همون صورت فوق العاده بوده بازي masseffect بوده .
يه جورايي هم شك دارم كه منظورت masseffect باشه چون اين بازي كلا گرافيكش عالي بود !
بالاخره ميدونم كه يكي از بازي هاي 360 هست كه ميگي زورش را زد براي صورت !
در غير اين صورت اسمش را مياوردي
اگه تريلر شو ميديدي اين حرف نميزدي:laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing:
فقط ميتونم همينو بگم (ها ها ها ها ها ها ها)
واقعا كه متاسفم:biggrin1: كه چقدر زود اين سوني ملتو اسكول ميكنه (اونايي كه فكر كردن Real هست):laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing::laughing: