امتیازات Killzone 3

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,157
killzone3-box-cover-art.jpg



مجله لهستانی CD Action اولین نقد و امتیاز از Killzone 3 را منتشر کرد.

Ads:
+ one of the most beautiful games in the world
+ well-balanced, varied campaign
+ high difficulty level
+ Move and Sharp Shooter play

Cons:
- series deserved deeper and better protagonists
- minor technical difficulties

9/10
 
  • Like
Reactions: M0HAMAD and SHePArd

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
دقیقاً
اینا اصلاً نمیدونن دارن پا رو دم چه شاهکاری میذارن فقط فکر فن بازین اسم خودشون رو هم گذاشتن منتقد . هم اینا هم اون منتقد های پولکی . الان هم که میخوان منکر نو آوری های بی نظیر کیلزون بشن سبک اول شخص خیلی به کیلزون بدهکار هست بخاطر پیشرفتهایی که وارد این سبک کرد . کاور گیری یه نمونش با شما هم هستم آقای sami_19 که بازیهای دسته چندم رو برای خراب کردن کیلزون مثال میزنید :|

پست قبلیم چرا نبود هر چی گشتم ؟ این هم به هم دارن بحث میکنن فقط پست من رو پاک میکنید زورتون فقط به من میرسه که از این همه نا برابری شکایت کردم ؟ :((
بحث الان سر ِ خوده بازی نیست و سره امتیازاتش هست. سامان هم نگفت Airborn بهتره. درست پستش رو بخونید بعد نقل قول کنید. بحث سره کاورگیری در بازی های FPS هستش. شما که حرف از پیشرفت میزنید بهتره بیاید پیشرفت هارو نام ببرید. نه اینکه یه چی بگید بعد بری و تاپیک الکی 5 صفحه بره جلو!
 
  • Like
Reactions: sami_19

MαMαSαN

کاربر سایت
Mar 25, 2010
1,655
نام
مـحـمـد
کاور گیری یه نمونش با شما هم هستم آقای sami_19 که بازیهای دسته چندم رو برای خراب کردن کیلزون مثال میزنید :|

ببخشید Rainbow Six Vegas و شماره ی دومش که یکی از بهترین نسخه های سری Rainbow Six بودن، بازی ِ دسته چندم به حساب میان ؟!

الان هم که میخوان منکر نو آوری های بی نظیر کیلزون بشن سبک اول شخص خیلی به کیلزون بدهکار هست بخاطر پیشرفتهایی که وارد این سبک کرد .

اگر به پیشرفت باشه (حالا فقط در زمینه ی گرافیک) سبک اول شخص کلآ به Crysis بدهکاره ! در ضمن نو اوری Killzone فقط در زمینه ی گرافیک بی نظیر و گیم پلی درگیر کنندش هست که اونم توی خیلی از بازیها از جمله خود Crysis وجود داشت.
 

Acatalectic

کاربر سایت
Apr 5, 2010
469
دقیقاً
اینا اصلاً نمیدونن دارن پا رو دم چه شاهکاری میذارن فقط فکر فن بازین اسم خودشون رو هم گذاشتن منتقد . هم اینا هم اون منتقد های پولکی . الان هم که میخوان منکر نو آوری های بی نظیر کیلزون بشن سبک اول شخص خیلی به کیلزون بدهکار هست بخاطر پیشرفتهایی که وارد این سبک کرد . کاور گیری یه نمونش با شما هم هستم آقای sami_19 که بازیهای دسته چندم رو برای خراب کردن کیلزون مثال میزنید :|

رویداد X هفته...
 

JJ-Thomson

کاربر سایت
Feb 4, 2011
99
نام
جی جی
بحث الان سر ِ خوده بازی نیست و سره امتیازاتش هست. سامان هم نگفت Airborn بهتره. درست پستش رو بخونید بعد نقل قول کنید. بحث سره کاورگیری در بازی های FPS هستش. شما که حرف از پیشرفت میزنید بهتره بیاید پیشرفت هارو نام ببرید. نه اینکه یه چی بگید بعد بری و تاپیک الکی 5 صفحه بره جلو!


ببخشید Rainbow Six Vegas و شماره ی دومش که یکی از بهترین نسخه های سری Rainbow Six بودن، بازی ِ دسته چندم به حساب میان ؟!



اگر به پیشرفت باشه (حالا فقط در زمینه ی گرافیک) سبک اول شخص کلآ به Crysis بدهکاره ! در ضمن نو اوری Killzone فقط در زمینه ی گرافیک بی نظیر و گیم پلی درگیر کنندش هست که اونم توی خیلی از بازیها از جمله خود Crysis وجود داشت.

رویداد X هفته...

جت پک ، حرکات تمام کننده در جنگ تن به تن ، سیستم پر شدن جان نسخه اول که عنوان هالو در سال 2009 ازش تقلید کرد و سنگینی کنترل نسخه دوم و کاور گیری دقیق و سیستم نجات جان بازیباز در هنگامی که زخمی میشه توسط همراهان و انیمیشن های عالی که استاندارد سبک اول شخص رو بالا تر برد و انواع تکنولوژی های جدید برای بالا بردن جلوه های بصری و ...

من آماده هستم بجای کیلزون من رو بکوبید در ضمن آقای MaMaSaN از شما بعیده که این پیش نمایش عالی رو در باره کیلزون نوشتید و الان اینطوری

http://www.bazicenter.com/ps3/fps/Killzone_3/previews/81/page/1?pt=item

به تخریب من ادامه بدید :-s
 
  • Like
Reactions: Daedalus

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
اون کاوگیری سوم شخصه چه ربطی به اول شخص داره؟ کاور گیری Riddick هم بیشتر یه سنگر گیری خودکاره که خیلی وقتا هم درست کار نمی کنه. کلاً اینا زمین تا آسمون با سیستمی که تو Killzone هست فرق دارن.
K1 من KZ2 تموم کردم ( البته دروغ چرا .... تا لول اخرش رفتم ولی تموم نکردم ) کاور گیریش خودکار مگه نبود. یعنی دکمه ای برای کاور گیری نداشت یا مکان خاصی مثل COJ 2
 

sami_19

کاربر سایت
May 1, 2008
708
نام
SaMaN
جت پک ، حرکات تمام کننده در جنگ تن به تن ، سیستم پر شدن جان نسخه اول که عنوان هالو در سال 2009 ازش تقلید کرد و سنگینی کنترل نسخه دوم و کاور گیری دقیق و سیستم نجات جان بازیباز در هنگامی که زخمی میشه توسط همراهان و انیمیشن های عالی که استاندارد سبک اول شخص رو بالا تر برد و انواع تکنولوژی های جدید برای بالا بردن جلوه های بصری و ...

من آماده هستم بجای کیلزون من رو بکوبید در ضمن آقای MaMaSaN از شما بعیده که این پیش نمایش عالی رو در باره کیلزون نوشتید و الان اینطوری

http://www.bazicenter.com/ps3/fps/Killzone_3/previews/81/page/1?pt=item

به تخریب من ادامه بدید :-s
دوست عزیز خب از اول این پست رو میدادی دوستان اینقدر بهت گیر نمی دادن ... ! :D مراعات می کردن ... ! :D

پ . ن : کیوان جان باور کن سیستم سنگر گیری ونگارد ( MOH ) و البته ایربورن کوچیک ترین تفاوتی با کیلزون 2 نداشت.
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
جت پک ، حرکات تمام کننده در جنگ تن به تن ، سیستم پر شدن جان نسخه اول که عنوان هالو در سال 2009 ازش تقلید کرد و سنگینی کنترل نسخه دوم و کاور گیری دقیق و سیستم نجات جان بازیباز در هنگامی که زخمی میشه توسط همراهان و انیمیشن های عالی که استاندارد سبک اول شخص رو بالا تر برد و انواع تکنولوژی های جدید برای بالا بردن جلوه های بصری و ...
یعنی واقعا آدم نمیدونه چی بگه! جت پک؟ عجب... close combat؟ واقعا عجب... سیستم پر شدن که هیلو ازش تقلید کرد؟ F*cking Ajab! منظور از سنگینی هم همون لگه؟ یعنی شاهکار ترین پست دوران بی سی بود...
 

Bayonetta

کاربر سایت
Jul 6, 2010
2,377
K1 من KZ2 تموم کردم ( البته دروغ چرا .... تا لول اخرش رفتم ولی تموم نکردم ) کاور گیریش خودکار مگه نبود. یعنی دکمه ای برای کاور گیری نداشت یا مکان خاصی مثل COJ 2
کسری جان L2 (یا R2!) رو باس نگه میداشتیم ،بعد نشونه میگرفتیم با L1 دیگه:D ...
به گمونم همون L2 بود که کاورگیری میکرد . خودکار نبود .
 

JJ-Thomson

کاربر سایت
Feb 4, 2011
99
نام
جی جی
دوست عزیز خب از اول این پست رو میدادی دوستان اینقدر بهت گیر نمی دادن ... ! :D مراعات می کردن ... ! :D

خب راست گفتم دیگه در هالو سال 2009 نوار جان اگر تیر میخوردیم کم میشد و تا یه حدی بیشتر پر نمیشد اگر شدت آسیب دیدگی شدید بود ، بر عکس هالو 3 که تا آخر پر میشد هر دفعه و یا هالو 1 که شیلد پر میشد ( نوار پیوسته هه ) ولی اون خانه های زیرش در صورت خالی شدن شیلد از بین میرفتن با هر بار تیر خوردن . در کیلزون 1 هم سیستم مشابه هالو سال 2009 بکار رفته بود و مایکرو از کیلزون تقلید کرده .

امیدوارم متوجه تفاوت نحوه پر شدن جان در سری هالو شده باشید از شما که فن متعصب این سری هستی بعید هست ندونستن این چیزها آقای sami_19 و همینطور آقای Trunks

بهتره یه بار دیگه هالو سال 2009 رو با نسخه های دیگه هالو مقایسه کنید و همینطور KZ1 /:)
 

MαMαSαN

کاربر سایت
Mar 25, 2010
1,655
نام
مـحـمـد
من آماده هستم بجای کیلزون من رو بکوبید در ضمن آقای MaMaSaN از شما بعیده که این پیش نمایش عالی رو در باره کیلزون نوشتید و الان اینطوری به تخریب من ادامه میدید

من توی اون پیش نمایش هیچوقت ذکر نکردم که سبک FPS به Killzone مدیونه ! شما اگر همچین چیزی تو اون پیش نمایش پیدا کردی بیا اینجا بهم بگو. من داخل خود پیشنمایش یکم بیشتر از Killzone تعریف کردم که البته اونم با توجه به فن های بازی و کسایی که ضد بازی هستن، بود ! در ضمن بهتره بحث اون پیشنمایش اینجا باز نشه چون به اندازه ی کافی بحث های مختلفی به اینجا راه باز کرده.

در ضمن کسی هم هیچوقت قصد تخریب شمارو نداره :)
 
  • Like
Reactions: A-L-I

vivanred

کاربر سایت
Oct 26, 2008
7,163
نام
Alireza
دوستان یه نفس بکشید بد نیست به نظرم تاپیک داره به جاهای باریک کشیده میشه .


دوستان دوتا سایت و دوتا امتیاز عرضش انقدر کل کل و دعوا رو ندارن به خدا به جای این کار ها برین بشینین بازی کنید و حالش رو ببرین .


حالا خوبه کیوان (KENJI) گفت لطفا ادامه ندید این صحبت ها رو بی خیال حالا که داده با دعوای شما امتیاز به بازی برنمیگرده با دعوا شما عرضش های بازی کم نمیشه با دعوای شما هیچی نمیشه جز بی احترامی کردن به هم .

تمامش کنید لطفا هرکی هرچی گفته تمامش کنید . وقتی نمیتونین به صورت محترمانه هم رو قانع کنید تمامش کنید .
 
  • Like
Reactions: Captain Mitchell

619

مدیر انجمن
Nov 23, 2007
6,178
نام
كسري
کسری جان L2 (یا R2!) رو باس نگه میداشتیم ،بعد نشونه میگرفتیم با L1 دیگه:biggrin1: ...
به گمونم همون L2 بود که کاورگیری میکرد . خودکار نبود .
چه قدر خنگ شدم من. :D
مایکرو از کیلزون تقلید کرده .
JOTY سال 2011 !!
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,798
نام
مراد حلیمی
ای بابا............. .

بس کنید این پستای بیهوده رو........برین یه گروه در مورد بازی و در مورد edge ستمگر بزنید و بشینید با هم بحث کنید....... چه گناهی کردیم ما که باید این همه پست خارج از بحث رو بخوونیم؟؟؟

edge کم داده؟؟نادان؟؟باشه......egde رو 10 حساب کنید بعد از اول میانگین بگیرید ببینید این بازی چقدر میانگینش بالا میاد......فوقش میشه 87......... .


سر alanwake هم این بحث بیهوده سایت edge بود........ .
 

Hosein M

کاربر سایت
Mar 31, 2009
1,231
خب راست گفتم دیگه در هالو سال 2009 نوار جان اگر تیر میخوردیم کم میشد و تا یه حدی بیشتر پر نمیشد اگر شدت آسیب دیدگی شدید بود ، بر عکس هالو 3 که تا آخر پر میشد هر دفعه و یا هالو 1 که شیلد پر میشد ( نوار پیوسته هه ) ولی اون خانه های زیرش در صورت خالی شدن شیلد از بین میرفتن با هر بار تیر خوردن . در کیلزون 1 هم سیستم مشابه هالو سال 2009 بکار رفته بود و مایکرو از کیلزون تقلید کرده .

امیدوارم متوجه تفاوت نحوه پر شدن جان در سری هالو شده باشید از شما که فن متعصب این سری هستی بعید هست ندونستن این چیزها آقای sami_19 و همینطور آقای Trunks

بهتره یه بار دیگه هالو سال 2009 رو با نسخه های دیگه هالو مقایسه کنید و همینطور KZ1 /:)

شما خودتم میفهمی چی میگی؟پیشنهاد میشه ابتدا اطلاعاتت رو ببری بالا بعد خودتو اینجوری جلو جمع....
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر