GhostWire: Tokyo
آخرین ویرایش:
حالا اف تاپیکه ولی همون جام کوییدیچش اگر وجود داشته باشه (تا حالا که هیچی نشون ندادن) نه تنها جذابه، بلکه چالش خیلی خیلی خفن و تجربه ی به یادماندنی خواهد شداین بازی تو روز معرفی هم تاپیکش هست که خیلی هایپ اسم میکامی شده بودن و همون موقع هم گفتیم چیزی نشون ندادن که شماها هایپ شدین.
بازی هاگوارتز هم سیستم کمبتش ساده هست چیزی که نشون داد، حس میکنم چالش نداره، البته گشت و گذار تو اون دنیا جذابه
حس درس خوندن مثل بولی خیلی جذابه ولیساده بود کامبتش. سخته ایجاد چالش فقط با جادوگری. بازیهای موفق این مدلی سعی میکنن جادوگری رو همراه کنن به عنوان یه عنصر ولی اینجا تو تریلر به نظر میاد تنها عنصره
شاید بقول شما صحبتهای نویسنده اش باعث بشه تغییری ایجاد بشه ولی خودشم کار سختی داره برا پرفکت شدن
_______________
حالا اف تاپیکه ولی همون جام کوییدیچش اگر وجود داشته باشه (تا حالا که هیچی نشون ندادن) نه تنها جذابه، بلکه چالش خیلی خیلی خفن و تجربه ی به یادماندنی خواهد شد
کوییدیچ اره خوبه و قشنگه ولی بازی اون توپ بالدارش 150 امتیازه و هر گل 10 امتیاز. بازی تیمیه و تک نفره نیست و اگه شما مسئول اون توپ بالدار بشی عملا چیزی از بازی نمیفهمی.حالا اف تاپیکه ولی همون جام کوییدیچش اگر وجود داشته باشه (تا حالا که هیچی نشون ندادن) نه تنها جذابه، بلکه چالش خیلی خیلی خفن و تجربه ی به یادماندنی خواهد شد
البته به قول ماکان، گور بابای منتقدا
هر حرکتی هم که روش بزنن باز فن ها بازیو اوکی میکنن
کوییدیچ اره خوبه و قشنگه ولی بازی اون توپ بالدارش 150 امتیازه و هر گل 10 امتیاز. بازی تیمیه و تک نفره نیست و اگه شما مسئول اون توپ بالدار بشی عملا چیزی از بازی نمیفهمی.
اگه شما تو بازی نقش دروازه بان یا مهاجم یا مدافع رو بگیری، اونموقع ai و اون توپ بالدار که جستجوگر میگیرش خیلی مهمه. برا همین کوییدیچ هم نمیتونه یه مینی گم خیلی پرفکت باشه.
بخوان یا باید تغییر قوانین بدن یا مینی گیمهای جدید بیارن