Xbox Game Pass [پست اول مطالعه شود]

سوال: چه بازی هایی به گیم پس اضافه میشه؟
جواب: همه بازی های انحصاری مایکروسافت به صورات دی وان و عناوین ترد پارتی مختلف

سوال: چند مدل گیم پس داریم؟
جواب: دو مدل.

1.گیم پس معمولی که شامل اشتراک گیم پس فقط بر روی کنسول های XBOX.

2. گیم پس التیمیت که شامل اشتراک گیم پس+اشتراک گلد+اشتراک EA PLAY بر روی کنسول های اکسباکس، پی سی و تلفن های همراه و به زودی تلویزیون های هوشمند می باشد.

سوال: آیا موضوع تحریم بودن ایران توسط مایکروسافت باعث میشه ما نتونیم از گیم پس استفاده کنیم؟
جواب: خیر! شما به راحتی میتونید این تحریم رو دور بزنید و از سرویس گیم پس بدون هیچ مشکلی استفاده کنید.

سوال: برای دور زدن تحریم چیکار باید کنیم؟
جواب: باید از DNS استفاده کنید.

سوال: آیا DNS مشخصی برای دور زدن تحریم وجود داره؟
جواب: بله! هرکدوم از DNS های پایین رو وارد کنسولتون بکنید به راحتی وارد اکانتتون بشید و بازی های گیم پس رو دانلود و استفاده کنید.

Primary IPv4 DNS: 178.22.122.100
Secondary IPv4 DNS: 185.51.200.2

Primary IPv4 DNS: 185.55.225.25
Secondary IPv4 DNS: 185.55.226.26


سوال: آیا بازی های گیم پس برای همیشه روی این سرویس میمونن؟
جواب: بازی های انحصاری برای همیشه بر روی این سرویس باقی خواهند موند اما بازی های ترد پارتی بعد از مدتی ممکنه از روی سرویس حذف بشه. شما زمانی میتونید وارد بازی های موجود بر روی گیم پس بشید که اون بازی حتما بر روی این سرویس حضور داشته باشه.

سوال: راهی هست که بشه فهمید یه بازی کی از سرویس خارج میشه؟
جواب: معمولا مایکروسافت چند هفته قبل از پاک شدن یک بازی از سرویس اطلاع میده.


سوال: آیا برای تهیه اشتراک گیم پس ما باید حتما ماهیانه 15 یا 10 دلار اکانتمون رو شارژ کنیم یا راه ارزونتری هم وجود داره ؟
جواب: راه های ارزونتری برای تهیه اشتراک گیم پس وجود داره که شما میتونید با صرف مبلغ منصفانه ای اشتراک گیم پس رو تهیه کنید.

سوال: راه های مناسب برای تهیه اشتراک گیم پس چیه؟
جواب: شما میتونید از کانال های مختلف توی تلگرام اشتراک گیم پس رو به صورت "هوم" یا "غیر هوم" تهیه کنید. در حالت عادی شما برای تهیه اشتراک 1 ساله گیم پس التیمیت شما باید سالی 180 دلار خرج کنید اما با این روش (هوم و غیر هوم) شما میتونید با صرف هزینه ای حدود 800 الی 1 میلیون اشتراک یک ساله گیم پس رو تهیه کنید که مبلغ ناچیزی هست برای یک سال دسترسی به این اشتراک!

سوال: چجوری میتونم از آفرهای تبلیغاتی مایکروسافت استفاده کنم؟
جواب: با تهیه گیفت کارت و صحبت کردن با ساپورت مایکروسافت.

سوال: در حال حاضر چه آفری برای تهیه اشتراک گیم پس وجود داره؟
جواب: شما میتونید با 1 دلار یک ماه اشتراک گیم پس التیمیت رو تهیه کنید.



 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
عجب پس اینطوری بوده🤔سامرویل که بد بود اون دومی هم اسمش شبیه یه جمله پرسشی در زبان فارسی هست تا خودش بینیم چی از آب درمیاد :D من فک کنم تو تبلیغات و اینا دیده بودم که میگف بازی جدید از سازنده لیمبو و اینساید: سامرویل! پس سرکاری بوده بازی افتضاحه:D
امشب این شو کیسه بنظرت بازی کوجیما برا ایکس باکس رو رونمایی میکنه؟!


_________
راستی کنترل اومده فری دیز ها کسی گفت؟! من نمیرسم بازی کنم فرصت دارید برید تو کارش :D
آره از این چیزها زیاد می‌گن و کلاً عبارت‌هایی مثل «بازی جدید سازنده Limbo و Inside» بیشتر حالت تبلیغاتی دارن و خود من هم به خاطر همین قضایا خیلی منتظر Somerville بودم! :-" چون به هر حال دینو پاتی به عنوان یکی از تهیه‌کننده‌های اون بازی‌ها نقش مهمی توی تولیدشون داشته، طبیعی بود که از این قضیه توی تبلیغات و هایپ بازی جدید استفاده کنن و انتظارات ما رو بالا ببرن. ولی اصل ماجرا یعنی کارگردان و طراح‌های ارشد بخش‌های مختلف بازی تا جایی که دیدم جزو عوامل تولید بازی‌های قبلی Playdead نبودن.
در مورد بازی کوجیما که به شدت منتظرم ببینم چه می‌کنه، ولی شک دارم به این زودی چیزی ازش ببینیم. :D چون هم درگیر Death Stranding 2 هست و هم زمان معرفی این پروژه ایکس باکس یه چیزی تو این مایه‌ها گفت که شاید تولید بازی طول بکشه و انگار یه جورایی غیرمستقیم می‌خواست بگه فعلاً منتظر نباشین که چیزی نشون بدیم. :D
 

Hmbazi

کاربر سایت
Mar 27, 2023
63
خب بلخره ساعت سه نصفه شب لامصب سامرویل تموم شد 100٪ شد و نجات پیدا کردم :D جا داره به سازنده ش بگم 💩 تو روحت با این بازیت که ساختی بری اونجا که اب افتابه رفت🤨
یبازی مث متال گیر که من دویس ساعت بازی کردم دلم نمیومد ول کنم😔 اچیومنتاش نشد صد در صد سخت بود ولی هر پنجا تا مرحله رو S گرفتم و امتیاز صد تاش رو گرفتم یبازیم مث این که فقط دعا میکنی تموم شه🫤

شو کیسه هم رفت و من نمیدونم چرا فک میکردم خبری از باند بر و بچ هیتمن ساز میاد ولی نیومد. ما طفل بودیم اینا میخاسن جیمز باند بسازن معلوم نی چی میکنن!
 

masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
534
نام
مسعود
خب بلخره ساعت سه نصفه شب لامصب سامرویل تموم شد 100٪ شد و نجات پیدا کردم :D جا داره به سازنده ش بگم 💩 تو روحت با این بازیت که ساختی بری اونجا که اب افتابه رفت🤨
یبازی مث متال گیر که من دویس ساعت بازی کردم دلم نمیومد ول کنم😔 اچیومنتاش نشد صد در صد سخت بود ولی هر پنجا تا مرحله رو S گرفتم و امتیاز صد تاش رو گرفتم یبازیم مث این که فقط دعا میکنی تموم شه🫤

شو کیسه هم رفت و من نمیدونم چرا فک میکردم خبری از باند بر و بچ هیتمن ساز میاد ولی نیومد. ما طفل بودیم اینا میخاسن جیمز باند بسازن معلوم نی چی میکنن!
در مورد ساخت بازی و تیم سازنده که اریا توضیحات کامل رو داد.

منم به لطف گیم پس پی سی بازی رو چند وقت پیش تموم کردم. از نظر مکانیک گیمپلی و قدرت هایی که تو بازی شخصیت به دست می اورد به نظرم بازی خیلی خوب بود و نو آوری های زیادی داشت اما از لحاظ استفاده از این امکانات و پیاده کردنشون تو بازی ضعیف عمل کرده بود. احساس می کنم بازی از بعد گیم پلی خیلی پتانسیل بیشتری داشت .

اما داستان بازی رو خیلی دوست داشتم و این افسردگی و به هم ریختگی پدر خانواده برای از دست دادن خانواده اش خوب در آورده بودن. نمیدونم شاید چون منم یک پدرم و زن و یک بچه کوچیک دارم با شخصیت اصلی همذات پنداری کردم. خیلی دوست داشتم در مورد اون نژاد فضایی بازی و فلسفه پشت اونا بیشتر توضیح می داد .

در کل بازی واسم 7/10 بود و تجربه خوبی بود ، اما شاهکار اصلا و ابدا و حتی نزدیک به limbo و inside نبود.

در مورد استودیو پلی دد هم به نظر من مغز متفکر اصلی تیم Arnt Jensen بود . چون تو این بازی اون خلاقیتی که ما بازی های پلی دد رو باهاش می شناسیم نبود .
یگ خاطره خوبی هم از پلی دد دارم که واسه ما ایرانیا خیلی خوبه ، اگه اشتباه نکنم تو گیم اواردز وقتی دینو پاتی اومد جایزه واسه بازی اینساید بگیره از هوادارانشون تو کشور های مختلف تشکر کرد و ایران هم رو گفت، خیلی لحظه خوبی بود که یک جا بهمون اشاره کردن.
آریا یادت میاد؟ @Dinosaur
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
یک خاطره خوبی هم از پلی دد دارم که واسه ما ایرانیا خیلی خوبه ، اگه اشتباه نکنم تو گیم اواردز وقتی دینو پاتی اومد جایزه واسه بازی اینساید بگیره از هوادارانشون تو کشور های مختلف تشکر کرد و ایران هم رو گفت، خیلی لحظه خوبی بود که یک جا بهمون اشاره کردن.
آریا یادت میاد؟ @Dinosaur
آره یادش بخیر! :D نمی‌دونم دینو پاتی بود یا کارگردان بازی ولی هر کی که بود، همون اوایل صحبت‌هاش به طرفدارهاشون اشاره کرد و اسم چند تا کشور رو برد که وسطش ایران هم بود و با یه حالتی هم گفت ایران که انگار براش خیلی سورپرایز جالبی بوده که اینجا هم طرفدار دارن! :D
ویرایش: اون تیکه رو توی یوتیوب پیدا کردم و می‌تونین اینجا ببینین. طرف یکی از تهیه‌کننده‌های بازی بود به نام Mads Wibroe.
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
580
چه قشنگه Road 96 بچه ها!! کسی بازی نکرده بره تو کارش تا نرفته چه خوب ساخته. 👍
خوشحالم که خوشت اومده.
دوستان من قبلا یه اشاره ای به این بازی کردم بازم لازمه بگم چون داره میره از گیم پس.

ss_33c4c5e2c578064942b6e32f7df4b57b9f4a066b.600x338.jpg
این بازی گیمپلی خیلی خاصی نداره ولی دنیای کوچیک خیلی جذاب و دوست داشتنی داره.
شما نقش چند نوجوون رو به عهده دارید که از خونه فرار کردن و میخوان از مرز کشور خارج بشند. تو این مسیر اتفاق های عجیب و غریبی براتون میوفته که با تصمیم گیری هاتون ممکنه سرنوشتتون عوض بشه.
تعامل شما با کاراکترهای مختلفی که تو طول مسیر میبینید تو ادامه سفرتون تا حدودی تاثیرگذار هست.

موسیقی متن بازی و اهنگ هاش خیلی خوبند و کاملا با اتمسفر بازی هماهنگ هستند. اگه بازی رو انجام نمیدید حتما یه سری به اهنگ هاش بزنید.
من کمتر بازی دیدم که با محور هیچ هایکینگ داستان رو تعریف کنه و شما رو تو این موقعیت قرار بده‌. راستش خیلی علاقه مند شدم استودیوهای بزرگ هم از این موقعیت جذاب استفاده کنند، یه جورایی کلا هوس هیچ هایکینگ به سرم زد ولی یادم اومد دارم تو ایران زندگی میکنم، بنابراین new game+ رو شروع کردم.

یه فیلمی هست به اسم Wristcutter: a love story با اینکه خیلی به این بازی ربطی نداره ولی از لحاظ سفر جاده ای خیلی یادش افتادم، البته فیلم خوبی هست از اون حال خوب کن ها که اگه خسته شدید و غمگین هستید هم Road 96 و هم wristcutter یه کومبو خوب براتون هست.
Road 96 تو استیم ۹۱٪ نقد مثبت داشته.
خیلی بیشتر دوست دارم درباره اش بگم ولی خودم خیلی مختصر باهاش اشنا شدم و کلی کیف کردم.
 

prop

کاربر سایت
Jan 10, 2021
580
20230620_163436.png
من همیشه دوست دارم ea بترکونه. چند ماه دیگه هم دد اسپیس و استاروارز رو داریم.
June 22
NFS Unbound
The Bookwalker

June 27
Bramble: The Mountain King
F.I.S.T.: Forged In Shadow Torch

June 29
Story of Seasons: Friends of Mineral Town

July 3
Arcade Paradise

July 5
Sword and Fairy: Together Foreve

سپتامبر رو چه کنیم 😁
Exoprimal - Jul 14
Texas Chainsaw - Aug 18
Starfield - Sept 6
Lies Of P - Sept 19
Payday 3 - Sept 21
Lamplighters - Oct 3
Forza Motorsport - Oct 10
Cities - Oct 24
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

  • Adam
Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر