مدیر عامل شرکت Crytek، آقای Cevat Yerli در گفتگویی با VG247 گفت که Unreal Engine 4 چیز خاصی را برای سورپرایز کردن این شرکت نداشته و این CryEngine 3 است که benchmark نسل بعد خواهد بود.
وقتی که VG247 نظر او را در مورد مقایسه موتور گرافیکی Epic یعنی Unreal Engine 4 با CryEngine 3 پرسید، او جواب داد: "ما در GDC 2010، از موتور گرافیکی خود یعنی CryEngine 3، به عنوان یک موتور گرافیکی برای نسل بعد رونمایی کردیم، و در مقابل Unreal Engine 4 نیز به خوبی عمل کرده است، اما چیز خاصی برای سورپرایز کردن ما وجود نداشت و همچنان فکر می کنم که CryENGINE 3 به عنوان benchmark حساب خواهد شد."
سپس از او در مورد قابلیت های CryEngine 3 برای به تصویر کشیدن "آینده" و احتمال وجود CryEngine 4 پرسیده شد.
او جواب داد: "ما هنوز مشخص نکرده ایم که کی و آیا CryEngine 4 رونمایی خواهد شد یا نه، چون ساختار CryEngine 3 بسیار مورد انتظار به نظر می رسد و ما معتقدیم که همچنان برخی از ویزگی ها نسل بعد را داراست."
Yerli گفت: " ما هم اکنون قادر خواهیم بود که گرافیک مورد نیاز نسل بعد را به سازندگان بدهیم و ما تصمیم داریم که بی وقفه به بهبود و ارتقا CryEngine 3 بپردازیم اما هم اکنون لزومی بر ورژن جدید این موتور گرافیکی نمی بینیم."
منبع
وقتی که VG247 نظر او را در مورد مقایسه موتور گرافیکی Epic یعنی Unreal Engine 4 با CryEngine 3 پرسید، او جواب داد: "ما در GDC 2010، از موتور گرافیکی خود یعنی CryEngine 3، به عنوان یک موتور گرافیکی برای نسل بعد رونمایی کردیم، و در مقابل Unreal Engine 4 نیز به خوبی عمل کرده است، اما چیز خاصی برای سورپرایز کردن ما وجود نداشت و همچنان فکر می کنم که CryENGINE 3 به عنوان benchmark حساب خواهد شد."
سپس از او در مورد قابلیت های CryEngine 3 برای به تصویر کشیدن "آینده" و احتمال وجود CryEngine 4 پرسیده شد.
او جواب داد: "ما هنوز مشخص نکرده ایم که کی و آیا CryEngine 4 رونمایی خواهد شد یا نه، چون ساختار CryEngine 3 بسیار مورد انتظار به نظر می رسد و ما معتقدیم که همچنان برخی از ویزگی ها نسل بعد را داراست."
Yerli گفت: " ما هم اکنون قادر خواهیم بود که گرافیک مورد نیاز نسل بعد را به سازندگان بدهیم و ما تصمیم داریم که بی وقفه به بهبود و ارتقا CryEngine 3 بپردازیم اما هم اکنون لزومی بر ورژن جدید این موتور گرافیکی نمی بینیم."
منبع