Uncharted: Golden Abyss

Phoenix555

کاربر سایت
Sep 17, 2009
944
نام
شایان
ما الان تو عصر پیشرفت هستیم تو دنیای تبلت های ریز ودرشت و کامپیوتر ها و ریز پردازنده های چند هسته ای. برا کار خونه ای که سالهاست سازنده بازی و دستگاه هست .این چی بود به نظرت؟این بازی برا کسایی خوب بود که کنسول دستی یا نداشتن یا مثلا از پی اس پی بعدش اومدن ویتا دیدن .اره اونطور در نظر بگیرید خوب بود .من بازی ایفونشو بازی کردم البته به اسم انچارتد نساختنش اما چنان تنوعی وگرافیک وداستانی براش گذاشتن ادم خوشش میومد .شما که پلی استیشن باز هستی و انچارتد ها رو بازی کردی بعید بود ازت .ویتا قدرتش بیشتر از اینا باید باشه وهست . چیزی که ساختن در حد تعریفشون نبود .بازی ابکی ساده. تکراری.کنسولی که رقیبا رو می خواد کنار بزنه در حدش نبود .شما بازی تی ری دی اس اویل رو بازی کنید با این که اویل انواع کنسولها وبازی ها رو ساختن رو تی ری دی اس یه گیم قوی و متفاوت بود از بابت مقایسه عرض کردم واقعا من که حال نکردم.با انچاتد 1 هم کمتر بود معما های 1 و تنوع مراحل اون بازم از این ویتاش بهتر بود.

---------- نوشته در 10:59 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 10:54 PM ارسال شده بود ----------

از بابت یکبار بازی .بازی نبود که ارزش 100 تومن رو داشته باشه کپی بود تجربه یک بارش بد نبود .به نظرم یونیت 13 بهتر بود ایده جدید با گرافیک خوب داره .یا حتی نینجا گیدنش. باز سازی شده هست اما سخته وارزش داره بخره ادم.
و اینک اخرالزمان ...
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,328
نام
امیر حسین
من خودم که این رو بازی نکردم ولی به دوستان بگم که روی درجه سختیه کراشینگ یک صحنه مخفی داره :d (البته مخفی که نیست! منظور این بود که فرق داره یک جاش و خیلی باحاله :d )
 

moj1370

کاربر سایت
Jun 3, 2010
941
من خودم که این رو بازی نکردم ولی به دوستان بگم که روی درجه سختیه کراشینگ یک صحنه مخفی داره :d (البته مخفی که نیست! منظور این بود که فرق داره یک جاش و خیلی باحاله :d )
آره...اصلا مسخره بازی میشه=))...من مونده بودم!!!!!
 

omiid

کاربر سایت
Dec 23, 2011
543
آخرش ارزش داره بخریم یا نه؟؟؟؟!!!!

بسته به سلیقه شماست اگه جور در میاد بگیر لذت ببر.من خودم انچارتد های پی اس 3 رو خوشم امد این ارزش صد تومن رو نداشت به نظرم.یه روزه تمام میکنی.

---------- نوشته در 07:43 PM اضافه شد ---------- نوشته قبلی در 07:42 PM ارسال شده بود ----------

و اینک اخرالزمان ...
جواب منطقی بود؟
یا.....
 

Fëanor

Spirit of Fire
کاربر سایت
Aug 22, 2008
7,258
نام
برهان
خوب من تقریبا در آستانه پلات کردن بازی هستم و دور سومی هست که دارم بازی می کنم و بنظرم نمره ای که سایت ها دادن تقریبا منصفانه و در بعضی موارد زیادی هم بوده:D

من خودم به شخصه بهش 7.5 میدم چون مشکلاتی در زمینه گیم پلی و گرافیک داره که نمیشه ازش چشم پوشی کرد. مثلا تو گیم پلی بدترین چیزش اینه که وقتی یک دشمن رو مخفیانه میکشی اگه یکی دیگه تا بالا سرش هم بیاد خبردار نمیشه و نمیگه این بابا چرا رو زمینه حتی روی Crushing! تو بخش Platforming هم باگ هایی وجود داشت و گاهی اوقات اعصاب خورد کن میشدش. سیستم تیراندازی هم اگر نمیشد به کمک قابلیت حرکتی کنسول نشانه رو جابه جا کرد نمیدونم چطوری می خواستم بازی رو تموم کنم:D البته از معماهای بازی نباید بگذرم که بنظرم واقعا عالی بود و تنوع سلاح ها هم خوب بود. ارزش تکرار بازی هم به شدت بالاست چون آیتم های مخفی بیشماری تو بازی هست و واقعا از این نظر کار سازنده ها عالی بوده.
تو زمینه گرافیکی هم بنظرم بازی نوسان داشت و تو بعضی قسمت ها عالی بود مثل طراحی چهره هایی که تو میان پرده ها نشون میداد اما در مقابل بعضی جاها پارگی تصویر و پیکسل پیکسل شدنش خیلی به چشم میومد و حتی تو مراحل آخر من افت فریم هم داشتم که کاملا محسوس بود چون یک نارنجک انداختم بین 4-5 تا دشمن و بعد که منفجر شد یک لحظه همه چی قفل شد انگار و خیلی تو ذوق میزدش.

در مجموع به عنوان یک بازی لانچ خیلی خوب بود اما جا برای پیشرفت هنوز داره و اگر قرار باشه در آینده نسخه ای برای این کنسول بیاد امیدوارم این مشکلات رو نداشته باشه.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر