PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,253
نام
AliDEvil
يه سوال
برا اين تروفى ها بايد new game كنيم ؟؟
بعد اينكه ميپرسه كه statics رو پاك كنه بايد پاك كنه يا نه ؟؟ برا گرفتن تروفى تموم كردن زير ٦ ساعت


Sent from my iPhone using Tapatalk

آره باید New Game بزنی ، فقط برای دو تا تروفی باید Statics پاک شه، یکی همین زیر 6 ساعت ، اون یکی هم تموم کردن بازی با 70% دقت توی تیر اندازه

ما بقی تروفی ها از روی Chapter Select میتونی راحت بگیریشون
 

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
خب ما هم دیشب بازی رو تموم کردیم
بازی به معنای واقعی Masterpiece بود و جایی برای هیچ حرف و انتقادی رو باقی نمیزاره
دقیقا مثل آنچارتدای دیگه عالی و عالی و باز هم عالی بود
گرافیک هم که بماند عملا در دنیای واقعی به سر میبردم و هر وقت ناتان عزیزم خدایی نکرده کشته میشد بد جور ناراحت میشدم چون این شخصیت کارتونی نبود بلکه واقعی بود واقــــــــعیه واقــــــــــــعی بود لامصب :D
هوش مصنوعی و واکنش کاراکترا به حرکات و .... هم که بماند همگی در حد نمره ی فرای 10\10 بودند !!

فقط من چند تا نکته رو که از نظرم خوبه بگم رو ذکر کنم

شخصیت ویکتور رو برای صحته پایانی و مبارزات اصلی با سم و نیت میپسندیدم و شخصیت ریف یه مقدار خنده دار بود (تا حدی که نگاش میکردم اصلا فکرشو نمیکردم که بخوایم صحنه پایانی بازی با این مبارزه کنیم :D)


این صحنه،

View attachment 59580

نبودش در پایان بازی کاملا حس میشه و اون لذتی که پایان آنچارتد ها همیشه به من داده این نسخه نداده چون همش و همش منتظر بودم یه اتفاق خیلی بزرگ و مهم تو کشتی بیوفته و بعدش این صحنه به نمایش در بیاد، که وقتی این اتفاق نیوفتاد یه مقدار چپتر پایانی برام مضحک شد! اگه مبدونستم این تریلر رو نمیدیدم :|:D

در مورد صحنه های کشنده و قلب درار که ضربان ادمو *1000 میکنه :D هم بنظرم بازی به اندازه کافی ازشون داشت اما خب چون چپتر ها و کلا بازی یه مقدار طولانی شد دوستان عزیز فکر میکنن یه افت خیلی محسوسی در بخش مبارزات و صحته های حماسی هست (اصطلاحا از واژه نزدیکی به TLOU هم معمولا استفاده میکنند :D:|) که بنظرم غلطه اما در کل محیط های بازی چون اکثر جنگلی و سرسبز بود ادمو خیلی میبرد توی حس TLOU و تنها شباهتی که بازی با تلو پیدا کرده بود شاید همین محیط هاش بودن

از نمونه های این صحنه ها ::

منفجر شدن اون برج بلند توسط ار پی جی های نیروهای ریف که منو یاده صحنه فروریختن ساختمون توسط موشک های هلیکپتر در انچارتد 2 انداخت
یا در اخر چپتر 20 که اون ماشین افتاد به دنبالمون و اون صحنه قلب درارو در هنگام فرار کردن برامون درست کرد
صحنه ی فرارمون با سم
یا صحنه ی اول بازی در قایق
یا اونجا که ماشینمون رو ابشار گیر کرد
یا قسمتای درگیری با نیدین
و
.
.


اما در کل من UN3 رو در راس صحنه های حماسی و هیجان اور میدیدم وبه معنای واقعی بجز 2 3 چپتر آغازین تغریبا همه جای بازی ارامش و قرار رو از بازی کننده میگرفت و در کل من نسخه 3 رو از این نظر، از تموم نسخه ها قوی تر و پربارتر میبینم و قبل از اومدن نسخه چهارم، از هر نظری تکامل یافته ترین انچارتد رو 3 میدونستم

و اما میرسم به یکی از مسایلی که باز هم در مقایسه با نسخه 2 و 3 یکم ناراحتم کرد و اون هم چیزی نبود بجز متنوع نبودن مکان چپتر ها
انچارتد 4 عملا کل چپتر هاش در یک محیط مشابه (جزیره) بود و این خیلی ادمو عذاب میداد و یکم خسته کننده میشد "در مورد نسخه 2 و 3 خودتون بهتر میدونید، در بدترین حالت 2 یا 3 چپتر رو ثابت در یک نوع محیط داشتیم و مکان های بازی هر لحظه تغییر میکرد، (از سوریه به یمن به فرانسه به عربستان و نسخه 2 هم به همین شکل) اما من واقعا یه مقدار این موضوع متنوع نبودن چپتر ها یکم خستم کرد و به قول دوستان یاده TLOU میوفتادم که محیط بازی مثل یک فیلم سینمایی یک استایل خاص رو داشت و بس

آخرین تفاوت (یا همون یه مقدار ضعف :-SS) که باز هم یه مقدار منو ناراحت کرد صداگذاری بازی (تم های زیر بازی، به خصوص هنگام مبارزات) که باز هم از نظر بنده بهترین تم ها رو نسخه 3 بازی داشت که فوق العاده حماسی و عالی بودن و هنگام مبارزات ادم اینقدر هیجانی میشد که بعد از اتمام یک مبارزه شاید هم ساده، دوست داشتی بری یه خیابونو کامل بدوی وبرگردی :D


در بقیه موارد هم انچارتد 4 شاهکار هست و بجز بازی بعدی خوده ناتی داگ، حتی اگه تا 10 نسل دیگه هم ناتی بازی نده، بهترین خواهد ماند :) امتیازم به بازی در کل 10/10
از نظر ارزشی هم نظرم U4>U3>U2>U1 هست و دقیقا به ترتیب، یعنی نسخه های آنچارتد دقیقا به ترتیب تولید و ریلیز، به تکامل خودشون رسیدند
ببخشید سرتونو درد آوردم
فقط نظرات شخصی بود و اگه کسی با این حرفا موافق نیست لطفا ناراحت نشه ممنون میشم

بلاخره يكى از محيط بازى هم گفت :-bd من هى ميخواستم به محيط و تكرارى شدن لوكيشن ها تنوع كمتر نسبت به سرى هاى قبل خرده بگيرم اما روم نميشد;;) گاها بسيارى از لوكيشن خيلى شبيهش در سرى هاى قبل بود مثل برج پاناما (انچ ١) يا ديدار با سالى (انچ ٣) خونه ى گرده همايى دزداى دريايى فكر كنم بود كه بهشون ركب ميزنن (انچ٣) و زير زمين ها و چندجا ديگه. منظورم اين نيست كه عينا كپى كرده بودن اما حس تازگى به ادم نميداد.
اما با تمام اين احوال هيچ چيزى از ارزش بازى كم نميكنه:D
نظرم درباره سرى انچارتد ها
U3>U2>U4>U1
:Dlol
 

Ehsan of War

ehsanofwarـه سابق ... D:
کاربر سایت
Jan 18, 2015
550
نام
احسان
بلاخره يكى از محيط بازى هم گفت :-bd من هى ميخواستم به محيط و تكرارى شدن لوكيشن ها تنوع كمتر نسبت به سرى هاى قبل خرده بگيرم اما روم نميشد;;) گاها بسيارى از لوكيشن خيلى شبيهش در سرى هاى قبل بود مثل برج پاناما (انچ ١) يا ديدار با سالى (انچ ٣) خونه ى گرده همايى دزداى دريايى فكر كنم بود كه بهشون ركب ميزنن (انچ٣) و زير زمين ها و چندجا ديگه. منظورم اين نيست كه عينا كپى كرده بودن اما حس تازگى به ادم نميداد.
اما با تمام اين احوال هيچ چيزى از ارزش بازى كم نميكنه:D
نظرم درباره سرى انچارتد ها
U3>U2>U4>U1
:Dlol
خب U4 و ديگه ميذاشتي اخر راحت تر بودي كه :D
 
  • Like
Reactions: .:HO3IN:.

stanley

کاربر سایت
Nov 24, 2013
3,617
خب U4 و ديگه ميذاشتي اخر راحت تر بودي كه :D
نه حقيقتش واقعا حال كردم با بازى خيلى زياد، نكست جن ترين بازى بنظرم، به دليل ضيق وقت هم يك روزه تمومش كردم و الان بيصبرانه منتظر فرصتم دوباره از اول با فراغ بال بشينم بازى كنم اينقدر خوب و دلچسبه ولى اون دوتا نسخه هه از لحاظ محتوا... رفيق يچيزى ديگه بودن:D
 

Mprince

کاربر سایت
Jul 21, 2008
1,626
نام
محسن
بلاخره يكى از محيط بازى هم گفت :-bd من هى ميخواستم به محيط و تكرارى شدن لوكيشن ها تنوع كمتر نسبت به سرى هاى قبل خرده بگيرم اما روم نميشد;;) گاها بسيارى از لوكيشن خيلى شبيهش در سرى هاى قبل بود مثل برج پاناما (انچ ١) يا ديدار با سالى (انچ ٣) خونه ى گرده همايى دزداى دريايى فكر كنم بود كه بهشون ركب ميزنن (انچ٣) و زير زمين ها و چندجا ديگه. منظورم اين نيست كه عينا كپى كرده بودن اما حس تازگى به ادم نميداد.
اما با تمام اين احوال هيچ چيزى از ارزش بازى كم نميكنه:D
نظرم درباره سرى انچارتد ها
U3>U2>U4>U1
:Dlol
کاملا موافقم واقعا از نظر تنوع و تازگی لوکیشن ها بازی اون چیزی که انتظار داشتم نبود و منم نسخه 2 و 3 رو بیشتر دوست داشتم و به نظر من U2 با فاصله نسبتاً زیاد بهترین نسخه این سری بود.
 

ATAR

کاربر سایت
May 9, 2011
343
پیشنهاد میکنم این صفحات وب رو بخونید درباره ی هنری اِوری و توماس‌تو و اورنگ‌زیب :
Henry Every - Wikipedia, the free encyclopedia
Ganj-i-Sawai - Wikipedia, the free encyclopedia
Thomas Tew - Wikipedia, the free encyclopedia
فرانسیس دریک
اورنگ‌زیب
هنری آوری و اورنگ‌زیب و حجاج
هنری آوری و اورنگ‌زیب و کمپانی هند شرقی
افرادی که ماجراجویی کار دستشان داد
راستی اگر کسی تونست داستان کل بازی رو با تمام دیالوگ ها نوشته های داخل بازی بگه من نفهمیدم دقیقا چرا توماس و هنری به جون هم افتادند
یه جا از توبازی هم سم به نیتن میگه اینجا صدها سال طول کشیده تا ساخته شه ولی هنری 40 سالش بوده فقط
hg57_uncharted_5.jpg
1qu6_uncharted_5-2.jpg
داخل بازی هم گنچ هایی که نام پرشیا داشت از بقیه بیشتر بود به نظرتون نسخه ی بعد جریان بازی تو ایرانه ؟
دانلود آهنگ های بازی با کیفیت اورجینال
 
آخرین ویرایش:

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,063
نام
نـــــــویـــــــــد
پیشنهاد میکنم این صفحات وب رو بخونید درباره ی هنری اِوری و توماس‌تو و اورنگ‌زیب :
Henry Every - Wikipedia, the free encyclopedia
Ganj-i-Sawai - Wikipedia, the free encyclopedia
Thomas Tew - Wikipedia, the free encyclopedia
فرانسیس دریک
اورنگ‌زیب
هنری آوری و اورنگ‌زیب و حجاج
هنری آوری و اورنگ‌زیب و کمپانی هند شرقی
افرادی که ماجراجویی کار دستشان داد
راستی اگر کسی تونست داستان کل بازی رو با تمام دیالوگ ها نوشته های داخل بازی بگه من نفهمیدم دقیقا چرا توماس و هنری به جون هم افتادند
یه جا از توبازی هم سم به نیتن میگه اینجا صدها سال طول کشیده تا ساخته شه ولی هنری 40 سالش بوده فقط
hg57_uncharted_5.jpg
1qu6_uncharted_5-2.jpg
داخل بازی هم گنچ هایی که نام پرشیا داشت از بقیه بیشتر بود به نظرتون نسخه ی بعد جریان بازی تو ایرانه ؟
دانلود آهنگ های بازی با کیفیت اورجینال

البته ما دیگه نسخه ای ازین بازی نخواهیم دید و پروندش کلا بسته شد
خودشون هم بارها گفتن
 

farzad2236

کاربر سایت
Apr 24, 2016
89
خوب بلاخره منم موفق شدم تا چپتر 7 برم.شاید تکراری باشه نظر دادن در مورد گرافیک بازی ولی چیزی که واقعا آدمو به شوق میاره تمیزی و شارپ بودن گرافیک بازیه.
دلیلشم خود دیجیتال فاندری اشاره کرده و اون آنتی آلایزینگ فوقالعاده بازیه.نمیدونم واقعا از چه تکنیکی استفاده کردن که تصاویر فوقالعاده شارپه و دندونه نداره.
این تکنیکا در کنار نورپردازی فوقالعاده و افکتهای اختصاصی بازی با اون ریزه کازی هایی که ناتی داگ بهش توجه میکنه بهترین گرافیک نسلو ارائه میده.
تا اینجا هم صحنه های ادونچر بازی خیلی بیشتر از اکشن هاش بوده و دلیلش واقع گرایانه تر شدن بازیه من به شخصه حال کردم ولی شاید خیلی ها که علاقه به صحنه های اکشن بعضا غیر واقعی دارن نا امید بشن.این بازی چیزیه که نسل 8 واقعا بهش نیاز داشت...
 
  • Like
Reactions: Ehsan of War

aliahmadi2

کاربر سایت
Sep 26, 2008
4,253
نام
AliDEvil
Persian Boronze Bowl
Persian Silver pen box
Persian Leather notebook Case
Persian Ring

منم همین سوال واسم پیش اومد چرا از اسم Persian و یا اون دانشگاه ایران توی بازی هست، در صورتی که داستان بازی هیچ ربطی به فارس یا ایران پیدا نمیکنه :-??
 

processor

کاربر سایت
Sep 15, 2013
155
نام
ALI TARIK
منم همین سوال واسم پیش اومد چرا از اسم Persian و یا اون دانشگاه ایران توی بازی هست، در صورتی که داستان بازی هیچ ربطی به فارس یا ایران پیدا نمیکنه :-??
اگه فقط ایران بود آره ولی از موقول و خیلی از کشورا هستن هم آیتم هم اون تحقیقا که نمونه پرسپولیس ایرانو گذاشتی از بقیه جاهایه جهان هم هست . در کل اون خونه خودت دیدی حکم موزه داشت یه آرشیو از گنده هایه دنیا .
این که از ایران به عنوان متمدن ترین یا قدیمی ترین کشور دنیا ازش تو اینجور جاها یاد نشه بیشتر تعجب داره تا این که یاد بشه.
دیگه اینکه کره زمین اول ایران بوده بعد شده کره زمین هم اثبات شدس تو آخرین کلیپی که خودم دیدم 11 تمدن دنیارو میگفت که ایران اول بود و مصرو چین و ایناها زیر ایران بودن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر