PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,995
نام
ehsan
نكته بسيار جالب و عجيبي اين وسط وجود داره كه برخلاف شيوه انتخاب هاي هرساله ي GCA هست :d
اگر دقت كني هر بازيي كه تو بخش بهترين نمايش كانديد شده در سبك خودش بهترين بازي انتخاب شده .....خب تا اينجا مسئله اي نيست ....در بخش PC در حضور Star Wars جايزه رو fallout گرفته كه نشون ميده قطعا در بخش بهترين نمايش Star Wars نمي تونه بهترين بشه چون fallout ازش بهتر بوده كه خب تا اين جا هم مسئله اي نيست اما ....اما تو بخش بهترين بازي كنسول در حضور fallout 4 و horizon و البته Star Wars جايزه به U4 داده شده و با توجه به عادت GCA قطعا fallout و horizon هم نمي تونن بهترين نمايش بشن چون U4 ازشون بهتر بوده و بايد جايزه بهترين نمايش رو هم به U4 ميداد ولي جالبه كه به fallout داده !
حالا چرا اين كار رو كردن واقعا نميدونم !!:d
شما تمام انتخاب هاي سال هاي گذشته GCA رو نگاه كني اين نكته رعايت شده مگر اين كه هر دو تا بازي مالتي پلتفرم بودن يكيشون رو در PC بهترين كرده و يكيشون رو در كنسول و در اخر هم جايزه بهترين نمايش به يكيشون داده.....

حالا فارغ از اين مسائل .....به هرصورت u4 بهترين بازي كنسول ، بهترين بازي اكشن ادونچر و جايزه ويژه بهترين گرافيك رو برده و از لحاظ تعداد جوايز با fallout 4 برابري ميكنه كه بسيار هم عاليست:d

احتمالا داورهای هر بخش با هم متفاوتن و از این موارد پیش میاد.
 

ArianAwesome

کاربر سایت
Aug 24, 2014
1,483
نكته بسيار جالب و عجيبي اين وسط وجود داره كه برخلاف شيوه انتخاب هاي هرساله ي GCA هست :d
اگر دقت كني هر بازيي كه تو بخش بهترين نمايش كانديد شده در سبك خودش بهترين بازي انتخاب شده .....خب تا اينجا مسئله اي نيست ....در بخش PC در حضور Star Wars جايزه رو fallout گرفته كه نشون ميده قطعا در بخش بهترين نمايش Star Wars نمي تونه بهترين بشه چون fallout ازش بهتر بوده كه خب تا اين جا هم مسئله اي نيست اما ....اما تو بخش بهترين بازي كنسول در حضور fallout 4 و horizon و البته Star Wars جايزه به U4 داده شده و با توجه به عادت GCA قطعا fallout و horizon هم نمي تونن بهترين نمايش بشن چون U4 ازشون بهتر بوده و بايد جايزه بهترين نمايش رو هم به U4 ميداد ولي جالبه كه به fallout داده !
حالا چرا اين كار رو كردن واقعا نميدونم !!:d
شما تمام انتخاب هاي سال هاي گذشته GCA رو نگاه كني اين نكته رعايت شده مگر اين كه هر دو تا بازي مالتي پلتفرم بودن يكيشون رو در PC بهترين كرده و يكيشون رو در كنسول و در اخر هم جايزه بهترين نمايش به يكيشون داده.....

حالا فارغ از اين مسائل .....به هرصورت u4 بهترين بازي كنسول ، بهترين بازي اكشن ادونچر و جايزه ويژه بهترين گرافيك رو برده و از لحاظ تعداد جوايز با fallout 4 برابري ميكنه كه بسيار هم عاليست:d

به نظر من اصلا لازم نیست اینقدر ریز و با دید کاراگاهی به قضیه نگاه کنیم GCA بنظرم خیلی متعادل و خوب تصمیم میگیرن چون از منتقدای سایتای بزرگ تشکیل شدن الانم هم آنچارتد و هم فالوت ترکوندن...نمایش فالوت اینقدر خوب بود که بر حسب سلیقه هم شده یسری به آنچارتد ترجیحش بدن و بلعکس!
این جوایز بهانه هستند...ناتی داگ است که میماند! :D

البته اینم باید در نظر گرفت که مدت زمان نمایش فال اوت 40 دقیقه بوده و نمایش uncharted حدود 7 دقیقه بوده .

اگر ناتی داگ قرصت داشت که نمایش دوم رو هم به e3 برسونه به نظر من خیلی فرق میکرد . همین نمایش دومش خیلی تو سطح بالاتری از e3 بود .

و همینطور که اگر بتزدا امسال کنفرانس نداشت و مجبور میشدن فال اوت رو تو یکی از کنفرانس ها با مدت زمان خیلی محدود نمایش بدن بازم بدون شک یک همچین بازخوردی به وجود نمیومد

در کل نظرات متفاوت هستش یکی uncharted رو best show انتخاب میکنه دیگری فال اوت رو .

بالاتر اشاره کردم این جایزه ها بر اساس نسخه ی کامل نمایش ها داده شده (همونایی که پشت در بسته نشون دادن و دموهای بازی هم شامل میشه) :)
 
آخرین ویرایش:

SPILL

کاربر سایت
May 20, 2013
2,239
نام
HESAM
به نظر من اصلا لازم نیست اینقدر ریز و با دید کاراگاهی به قضیه نگاه کنیم GCA بنظرم خیلی متعادل و خوب تصمیم میگیرن چون از منتقدای سایتای بزرگ تشکیل شدن الانم هم آنچارتد و هم فالوت ترکوندن...نمایش فالوت اینقدر خوب بود که بر حسب سلیقه هم شده یسری به آنچارتد ترجیحش بدن و بلعکس!
این جوایز بهانه هستند...ناتی داگ است که میماند! :D

البته اینم باید در نظر گرفت که مدت زمان نمایش فال اوت 40 دقیقه بوده و نمایش uncharted حدود 7 دقیقه بوده .

اگر ناتی داگ قرصت داشت که نمایش دوم رو هم به e3 برسونه به نظر من خیلی فرق میکرد . همین نمایش دومش خیلی تو سطح بالاتری از e3 بود .

و همینطور که اگر بتزدا امسال کنفرانس نداشت و مجبور میشدن فال اوت رو تو یکی از کنفرانس ها با مدت زمان خیلی محدود نمایش بدن بازم بدون شک یک همچین بازخوردی به وجود نمیومد

در کل نظرات متفاوت هستش یکی uncharted رو best show انتخاب میکنه دیگری فال اوت رو .
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
تشکر ویژه برای گرافیک یک اثر
Uncharted 4: A Thief’s End
j2z5wmuwq58t04wbcogh.jpg


:-$
 

mikammi

کاربر سایت
Feb 9, 2014
455
نام
shahab
خب این آنچارتد هم می آد و مثل قبلی ها بازی می کنیم و حالش رو می بریم. ولی برای مایی که به قول معروف ذهن "به نوامیدی خود معتاد" داریم فضای گرفته ی لست یه چیز ویژه تریه تا فضای شوخ و شنگ آنچارتد..

حالا اگه بخوام به جنبه های مختلف شماره ی بعدیش فکر کنم واقعا اذیت کننده ست چون خیلی زود بیاد می ره واسه اوایل 2018 ولی..
ولی نمی دونم چی شدهاز صبح دارم به افکت های بلاد اند گور شماره ی بعدی(با توجه به این هیولایی که از آنچارتد داریم می بینیم) فکر میکنم و کلیه هام از خوشی داره مور مور می شه..:-s

تحمل فکر کردن به همین رو ندارم حتی.. خدایا بذار من فقط افکتهای بلاد اند گور لست بعدی رو ببینم بعد اگه خواستی جونم رو بگیر :((

 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
خب این آنچارتد هم می آد و مثل قبلی ها بازی می کنیم و حالش رو می بریم. ولی برای مایی که به قول معروف ذهن "به نوامیدی خود معتاد" داریم فضای گرفته ی لست یه چیز ویژه تریه تا فضای شوخ و شنگ آنچارتد..

حالا اگه بخوام به جنبه های مختلف شماره ی بعدیش فکر کنم واقعا اذیت کننده ست چون خیلی زود بیاد می ره واسه اوایل 2018 ولی..
ولی نمی دونم چی شدهاز صبح دارم به افکت های بلاد اند گور شماره ی بعدی(با توجه به این هیولایی که از آنچارتد داریم می بینیم) فکر میکنم و کلیه هام از خوشی داره مور مور می شه..:-s

تحمل فکر کردن به همین رو ندارم حتی.. خدایا بذار من فقط افکتهای بلاد اند گور لست بعدی رو ببینم بعد اگه خواستی جونم رو بگیر :((


به شخصه از همون فضای شوخ و شنگی که شما تصویر کردی به همون اندازه فضای تاریک TLOU لذت میبرم!

از این آنچارتد لذت ببرین! کلا تا حرف آنچارتد میشه نمیدونم چرا خیلی ها میرن تو فاز TLOU 2 از همین UC4 لذت ببرین اونم به موقعش! شکر خدا سری UC اونقدر مولتی جذابی داره که تا هر وقت که TLOU بیاد سرگرم کنه مارو!
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,076
نام
AmiR
برداشت من:
یادمه خودشون گفتن که این نسخه نسبت به نسخه های قبلی تم تاریک تری داره (Dark) .
با توجه به موفقیت TLoU به نظرم انتظار میرفت که یه خورده از میزان فان بودن جو بازی کم کنن
تا هم هوادارای فضای تاریک آخرالزمانی TLoU رو راضی کنن هم هواداری محیط فان آنچارتد رو.
(یه چیزی بین این دوتا)
 

MEHRAN ARBABI

کاربر سایت
Aug 20, 2011
1,767
نام
mehran
خب این آنچارتد هم می آد و مثل قبلی ها بازی می کنیم و حالش رو می بریم. ولی برای مایی که به قول معروف ذهن "به نوامیدی خود معتاد" داریم فضای گرفته ی لست یه چیز ویژه تریه تا فضای شوخ و شنگ آنچارتد..

حالا اگه بخوام به جنبه های مختلف شماره ی بعدیش فکر کنم واقعا اذیت کننده ست چون خیلی زود بیاد می ره واسه اوایل 2018 ولی..
ولی نمی دونم چی شدهاز صبح دارم به افکت های بلاد اند گور شماره ی بعدی(با توجه به این هیولایی که از آنچارتد داریم می بینیم) فکر میکنم و کلیه هام از خوشی داره مور مور می شه..:-s

تحمل فکر کردن به همین رو ندارم حتی.. خدایا بذار من فقط افکتهای بلاد اند گور لست بعدی رو ببینم بعد اگه خواستی جونم رو بگیر :((

تا اونجا که یادمه گفتن تم تاریک که میتونه فقط رنگ بندیش باشه یعنی همون نیتن شوخ و شنگ
ولی خوب با پا به سن گذاشتن نیتن خیلی طبیعی هست که از شوخیش هم کم شه
 

LeBron James 6

کاربر سایت
Mar 18, 2012
1,886
نام
S'Ali Ghaderi
تا اونجا که یادمه گفتن تم تاریک که میتونه فقط رنگ بندیش باشه یعنی همون نیتن شوخ و شنگ
ولی خوب با پا به سن گذاشتن نیتن خیلی طبیعی هست که از شوخیش هم کم شه

باو چی میگین تو همین تریلر ۱۵ دقیقه ای نیتن همون شوخ طبعیشو با سالی داشت :d دقیقا عین نسخه های قبل
اصلا تم بازی تاریک نمیشه، آره خوب ممکنه تو یه جزیره که نیتن تا حالا توش نرفته یکم محیط جو تاریک بگیره اما آنچارتد میمونه همیشه آنچارتد! نه چیزی شبیه TLOU !
 

red dead space

کاربر سایت
Mar 4, 2011
93
نام
بهزاد
باو چی میگین تو همین تریلر ۱۵ دقیقه ای نیتن همون شوخ طبعیشو با سالی داشت :d دقیقا عین نسخه های قبل
اصلا تم بازی تاریک نمیشه، آره خوب ممکنه تو یه جزیره که نیتن تا حالا توش نرفته یکم محیط جو تاریک بگیره اما آنچارتد میمونه همیشه آنچارتد! نه چیزی شبیه TLOU !
اگه قرارباشه تاریک بشه ام از نصفه ی دوم به بعد میشه؛ ایناکه تاحالا نشون دادن تو شهر مث قسمتای قبلی که داستان اوج نگرفته و توجنگل ام تیپ های اموزش دادن براکار با طناب و داشت برا نصفه ی اوله
اونم نه اصلا در حد و اندازه ی لست ؛ تاریک شدنی که بدلیل پایان داستان سه گانه و مرگ احتمالی یکی از کاراکترها (خدای نکرده کلویی،النا یاسالیوان) طبیعیه.
--------------------------
من خودم جو انچارتد بیشتر به روحیاتم میخوره، اخرای لست دیگه گلبم گرفت
 

HRD HIRAD

کاربر سایت
Sep 28, 2010
184
سلام دوستان برای ما که تازه پلی استیشن گرفتیم این داستان بازی ربطی به شماره های قبل داره اگه داره از کجا باید داستان رو بگیرم
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
سلام دوستان برای ما که تازه پلی استیشن گرفتیم این داستان بازی ربطی به شماره های قبل داره اگه داره از کجا باید داستان رو بگیرم
حدودا 3-4 ماه دیگه
نیتن دریک کالکشن میاد که از نسخه 1 تا 3 رو توش ریمشتر کردن و گرافیکشم نسبت به پی اس 3 بهبود هایی داشته . همونو بگیرید کارتون راه میوفته :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر