PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:

Justiciar

کاربر سایت
Jul 13, 2012
1,472
مصاحبه USGamer با Kurt Margenau، طراح ارشد Uncharted 4

طراح ارشد Uncharted: این یک بازی Open World نیست، یک ماجراجویی به سبک Uncharted است

t6klb513uba2gg28j20o.jpg


من نسخه طولانی‌تر تریلر رو در جلسه مخصوص اعضای رسانه، پشت درهای بسته تماشا کردم. در تریلر، Nathan طناب متصل به پشت ماشینی که در حال تعقیب Sam هست رو با سختی در چنگ گرفته. در حالیکه خودرو از پل بیرون میاد، نیت روی گل و لای کشیده میشه و در همین حال، هم باید با افرادی که قصد کشتنش را دارند مبارزه کند و هم آرام آرام خودش رو به ماشین برسونه. از اینجا تریلر شبیه به آنچارتدی که می‌شناسیم شد، نیت از یک ماشین به ماشین دیگه میپره و افردی که مانعش میشن رو از پا در میاره. در نهایت نیت به سم میرسه که داره نهایت سعی خودش رو میکنه که با موتورسیکلتش، افرادی که در حال تعقیبش هستند رو جا بگذاره. قطعا من خیلی مشتاقم که راجب به پیش‌زمینه داستانی اینجا بیشتر بدونم چون نیت و سم همون شوخی‌ها و دست‌انداختن‌های مغرورانه‌ای رو دارند که نیت و سالی دارند؛ سم یک شخص جدید و ناخوانده نیست.

آخرین بخش هیجانی تریلر هم زمانی اتفاق میافته که کامیونی که نیت در حال کنترلشه، تصادف میکنه و نیت و سم مجبور میشن هر دو سوار موتورسیکلت سم بشن تا از دست خودروی نظامی فرار کنند. سم رانندگی میکنه و نیت هم با یک اسلحه نیمه اتوماتیک به سمت APC تیراندازی میکنه. در نهایت اگر به اندازه کافی گلوله به سمت خودروی نظامی شلیک کرده باشید، تعقیب و گریز با یک انفجار بزرگ و چندتا لطیفه کنایه‌آمیز خاتمه پیدا میکنه.

بعد از این، نیت، سالی و سم در یک هتل همدیگر رو ملاقات می‌کنند تا در مورد گنج بزرگ بعدی صحبت کنند. این بار قراره به جزیره‌ای سفر کنیم که گمان میره Libertalia، کلنی افسانه‌ای دزدان دریایی درش قرار داره. مستعمره‌ای که ساکنینش همه چیز رو با هم تقسیم می‌کردند، از جمله ثروتشون. اما قبل از این که ماجراجوئی گروه شروع بشه، با النا روبرو میشن که از این که همسرش دروغی راجب به یک قرارداد در مالزی سرهم کرده که به ماجراجوئی خودش برسه، خوشحال نیست. Uh oh.

ojp9w28c0qtdws73y6ww.jpg

اعتراف می‌کنم که این دمو یکی از سکانس‌های اکشن طولانی سری آنچارتد بوده که تمرکز، بیشتر روی کاریه که سازنده‌ها از شما انتظار دارند انجام بدید تا اینکه با خلاقیت خودتون مرحله رو پیش ببرید. اگر بخش قطار در Uncharted 2 رو انجام داده باشید مقصود من رو متوجه میشید؛ هرگونه انحراف از مسیر مساوی بود با مرگ. بخشی که در دموی Uncharted 4 مشاهده کردیم از set piece ـهای قبلی بازتر و آزادتر به نظر می‌رسید، ولی هنوز هم میشه حد مرز دنیای نیت رو مشاهده کرد.

بعد از مشاهده دمو، با طراح ارشد بازی، Kurt Margenau، مصاحبه‌ای داشتم تا راجب به محتوای نمایش E3 و اینکه Naughty Dog بازی رو در آینده به چه سمتی میبره صحبت کنم.

دوست داشید با Uncharted 4 چه چیزی رو محقق کنید که Naughty Dog در عناوین قبلی انجام نداده بود؟

تکامل. این بار Uncharted رو بسیار بیشتر از سه عنوان گذشته جلو می‌بریم. PlayStation 4 حافظه بیشتری در اختیار ما میگذاره بنابراین میتونیم فضاهای بزرگتری خلق کنیم، هوش مصنوعی پویاتری بسازیم... در اصل انتخاب‌های بیشتر برای گیمر. اضافه کردن وسایل نقلیه به Uncharted کار بزرگیه که همیشه می‌خواستیم انجامش بدیم. وسایل نقلیه رو که در این نوع set piece استفاده شدند مشاهده کردید، اما در اکتشاف، حل معماها، مبارزه، همه ستون‌های مختلف Uncharted هم مورد استفاده قرار می‌گیرند. قرار دادن انتخاب‌های بیشتر در دست گیمر مثل چند ریسمان‌ و بعد بافتن یکپارچه همه این‌ها در کنار هم. برای ما بخش مهمی از Uncharted همیشه جریان داشتن و روان بودن بازی بوده، یگانگی داستان با گیم‌پلی با بریدگی‌های کمتر. دمویی که مشاهده کردید هم همین ویژگی را داشت.

جزیره محل اصلی وقایع Uncharted 4 است. آیا جزیره به صورت جهان باز طراحی شده؟

خیر جهان باز نیست، حداقل نه بر طبق تعریفی که در این صنعت رواج دارد. ولی بدون شک بازتر از عناوین قبلی. در دموی PlayStation Experience محیط آزادتری برای اکتشاف/مبارزه نشان دادیم که مسیرهای حرکتی متفاوتی داشت. میتونید به طور کامل از کنار دشمن‌ها عبور کنید یا با استفاده از پوشش گیاهی گمشون کنید. مسلما بخش‌هایی از بازی هست که قراره بسیار بزرگ باشند، ولی همچنان همون ترن هوایی، همون تجربه جهت دار، همون داستان هدایت شده. یک ماجراجویی مهیج به سبک Uncharted ـه که شما رو به جلو هدایت میکنه.

آیا برقرار کردن این تعادل کار دشوارتریه؟ ساخت عنوانی جهت‌دار در مقابل فضاهایی بزرگتر با انتخاب‌های بیشتر؟

حقیقتا کار سختیه. تنظیم ریتم سخته. کنار اومدن با این مفهوم زمانبر بود. زمانیکه محیط‌ها رو آزادتر طراحی می‌کنیم و اجازه بیشتری به فضا میدیم در موقعیتی که نمیدونیم گیمر چه مدتی رو قراره اونجا سپری کنه، و در همین حال میخواهیم با هر ترفند طراحی که در اختیار داریم بازیکن رو به جلو سوق بدیم، به سمت هدف. ولی ریتم باید با داستان متناسب باشه. زمانی که یک تعقیب و گریز نفس‌گیر داریم محیط رو طوری باز طراحی نمی‌کنیم که بتونید به هر سمتی برید. در دمو، حتی در همون منطقه، مسیر بازتره. همه راه‌های فرعی که می‌بینید، میتونید واردشون بشید. مجبورتون می‌کنیم ولی در همین حال انتخاب‌های زیادی هم در اختیارتون قرار میدیم.

d6lm6vue8d8ctwv8ex51.jpg

دمو بازتابی از set piece ـهای هدایت شده Uncharted ـهای قبلیـه، که گزینه‌های زیادی برای پیشروی نداشتند. اگر از مسیر اصلی منحرف می‌شدید، اغلب کشته میشدید. آیا Uncharted 4 از این لحاظ متفاوت است؟

هدف اینه که تا جایی که ممکنه، گزینه‌های زیادی پیش روی شما بگذاریم. ما علاقه‌ای نداریم این طور باشه که بازیکن با خودش فکر کنه «What the hell، من میخواستم اون طرفی برم و بازی نگذاشت». سعی می‌کنیم اجازه بدیم این انتخاب‌ها رخ بدند و بعد دوباره شما رو هدایت کنیم. در مسیر اصلی قرارتون بدیم و لحظات کلیدی قرار بدیم که به بازی شما جهت بدند.

علاوه بر این قصد داریم شما رو با رانندگی و مکانیزم طناب هم آشنا کنیم. قصد داریم فرصت‌هایی قرار بدیم که این کارها به نحوی انجام بشن که بازیکن احساس کنه این مکانیزم‌ها رو به خوبی میشناسه و به اون‌ها احاطه داره. تا این قسمت از بازی به اندازه کافی با طناب تمرین کردید و با نمادگراییش آشنا شدید. این اولین باری نیست که رانندگی می‌کنید. این دمو، نقطه اوج این مکانیزم‌ها هستند و شما رو مجبور می‌کنند به نحوی دیوانه‌وار ازشون استفاده کنید.

جدای از طناب و رانندگی، آیا تغییر قابل ملاحظه دیگری هم در هسته مکانیزم‌های Uncharted ایجاد کردید؟

بازی همچنان حس یک Uncharted رو القا میکنه. ما به نقطه صفر برگشتیم. برای این بازی زمان بیشتری برای فکر کردن داشتیم، میشه گفت همه مکانیزم‌ها رو تا هسته مرکزیشون پیش رفتیم و بعد با انیمیشن‌های جدیدتر، دوباره طراحی کردیم. فیزیک تعبیه شد، برای مکانیزم‌های صخره‌نوردی ragdoll ـی طراحی شده که به حرکات نیت وزن و واقعگرایی بیشتری میده. همه مکانیزم‌ها از نو ساخته شدند. و یک سری چیزهایی هستند که ما برای صحبت دربارشون...در آینده هیجان زده‌ایم.

780gbwsf59lb522fiqwt.jpg

متوجه شدم که در بخش تیراندازی دمو، idle انیمیشن‌های بیشتری هست، مثل زمانی که نیت صورت خودش رو از گلوله‌ها برمیگردونه. آیا این صرفا برای زیبایی بصریه یا چیز بیشتری پشتش هست؟

ما همیشه دوست داشتیم کاراکترهامون تا حد امکان expressive باشند. زمان زیادی برای دیدن چهره کاراکتر نیست. در مدت Cutscene ـها، مطمئن میشیم که صورت کاراکتر رو ببینید و بهتون یادآوری می‌کنیم که در نقش Nathan Drake بازی می‌کنید. یکی از زمان‌هایی که زیاد نیت رو می‌بینید زمانیه که در سنگر و پشت به دشمنه. این زمان، زمان خوبیه، بنابراین دوست داریم تا جاییکه ممکنه این انیمیشن‌ها طبیعی و زنده به نظر برسند. همه واکنش‌ها، همه حالات صورت. چیزهای خیلی زیادی از The Last of Us و سیستم حرکات و اشارات در مکالمه‌ها، مثل زمانی که به Ellie نگاه می‌کنید و واکنش نشون میدید، یاد گرفتیم. این سیستم رو در Uncharted هم به کار بردیم و حتی بهتر و پویاتر کردیم.

در ایده‌های اولیه برای Uncharted 4، چیزی بود که موفق به انجامش نشده باشید؟

نه واقعا. این بازی بزرگیه و ما هم کارهای دیوانه‌وار انجام میدیم. وسیله نقلیه مورد بزرگی بود. همیشه تو فکرش بودیم. از زمانی که Uncharted 3 عرضه شد در حال ساخت تکنولوژی وسیله نقلیه بودیم و مدل‌سازی می‌کردیم. خیلی هیجان‌انگیزه که تونستیم بالاخره وسایل نقلیه رو وارد بازی کنیم و درست انجامش بدیم. روشی که لایق اسم Uncharted باشه انجامش بدیم.

خانواده موضوعیه که در Uncharted 4 شاهد بازگشتش هستیم و در انتهای دموی اختصاصی E3 دیدیم که Nathan بین دو خانواده‌اش قرار گرفته. آیا این بخش بزرگی از درگیری‌های عاطفی این نسخه است؟

این موضوع هسته اصلی کل داستان به شمار میاد. نیت و سم 15 سال از هم جدا بودند و نیت با النا زندگی آرومی داره و چون برادرش به کمک نیاز داره، دوباره وارد این دنیای ماجراجویی و شکارگنج میشه. نیت بین دو نیمه متفاوت زندگیش قرار گرفته. در قسمتی از بازی که در دمو نمایش داده شد، نیت کاملا برگشته و دوباره وارد ماجراجویی شده. از درگیری نیت هم چیزهایی خواهید دید.

f76szmnyaupxbap0z2u9.jpg


Uncharted 4 ماه مارس 2016 به صورت انحصاری برای PlayStation 4 عرضه می‌شود.

[ USGamer ]
 
آخرین ویرایش:

Ehsan of War

ehsanofwarـه سابق ... D:
کاربر سایت
Jan 18, 2015
550
نام
احسان
ميخواستم بعد تريلر E3 فقط لانچ تريلر بازيرو بيينم اما واقعا مقاومت سخته :d
يه حسي بهم ميگه نيت بهين النا و سم قرار ميگيره و به سم كمك ميكنه و النا رو از دست ميده :d :bighug:
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,075
نام
AmiR
اقايون نظرتون چيه؟ ببينيم؟ :d نبينيم ؟ :d
يه وقت مزه بازي نپره موقع بازي كردن نسخه اصلي ؟ :d
مشاوره ميخوام :d

تصميم گرفته شد :d
نميبينم :d
فقط يه سوال:
اين تريلر فقط از توييچ ـه ؟ يعني هيچ امكاني وجود نداره واسه دانلود بياد ؟
يه وقت نظرم عوض شد پشيمون نشم >:):d

ميخواستم بعد تريلر E3 فقط لانچ تريلر بازيرو بيينم اما واقعا مقاومت سخته :d
يه حسي بهم ميگه نيت بهين النا و سم قرار ميگيره و به سم كمك ميكنه و النا رو از دست ميده :d :bighug:

شما ...... مارو! :D/:)
خواستی ببین نخواستی نبین، والله:d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر