PlayStation Uncharted 4: A Thief’s End

همونطور که خبر دارید تعداد زیادی نسخه فیزیکی به دست مردم رسیده و کم کم باید شاهد لیک شدن عکس ها و ویدئو ها از بازی بشیم.

صحبت در مورد داستان بازی، صحنه های حساس، گذاشتن عکس و در کل هرچیزی که باعث اسپویل و حساسیت بشه، فقط و فقط در تگ اسپویلر و با ذکر اینکه داخل اسپویلر چی هست.

**صحبت در مورد قیمت بازی و فروشندگان و کلا هربحثی در رابطه با خرید ممنوع**

با تشکر ویژه از احسان Kaine و آرمان g.o.w برای کمک در آماده سازی این پست

10 حقیقتی که درباره Uncharted نمی‌دانید



sxe4v56vi6c8i8c0xz64.png
آنچارتد 4 آخرین قسمت از این سری محبوب و معروف Action/Adventure (اکشن-ماجراجویی) است.
در سال 2013 بود که اعلام شد نویسنده قسمتهای قبلی بازی یعنی «ایمی هنینگ» در حال نوشتن داستان بازی است. همینطور تایید شد که «جاستین ریچموند» کارگردان بازی خواهد بود؛ اما در سال 2014 بود که هر دو استودیوی ND را ترک کردند.
بعد از مدتی مسئولین استودیو اعلام کردند که بازی توسط نیل دراکمن و بروس استیرلی در حال توسعه است.
اولین تریلر بازی نیز به صورت رسمی در پایان کنفرانس E3 2014 سونی نمایش داده شد.
آنچارتد 4 بعد از سه بار تاخیر خوردن در تاریخ انتشار، بلاخره Gold شد و قرار است در تاریخ May 10, 2016 (بیست و یکم اردیبهشت 1395) منتشر شود.

داستان
داستان سه سال پس از اتفاقات قسمت سوم ،به نظر می رسد نیتن دریک دنیای گنج یابی را رها کرده اما این موضوع مدت زیادی طول نمی کشد چون که سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و از او درخواست کمک میکند و پیشنهاد وسوسه ای انگیزی به او می دهد.
سم و ناتان برای پیدا کردن گنج گم شده ی Henry Avery ، تصمیم می گیرندLibertalia (شهر رویایی دزدان دریایی) که در عمق جنگلهای ماداگساکار است را پیدا کنند.
این شماره بازیبازان را برای پیدا کردن گنج Henry Avery به سفری دور دنیا و محیطهایی همچون،جزیره های جنگلی،مناطق شهری و قلّه های برفی می برد.

شخصیت ها

nathan.png
Nathan Drake
وقتی 5 سال داشت مادرش خودکشی کرد و پدرش حضانت او را به دولت داد. ناتان در پرورشگاه Saint Francis بزرگ شد و زبان لاتین را نیز آموخت. در همین دوران بود که با سفرهای Sir Francis آشنا شد.
در قسمت اول بازی در حالی که به دنبال پیدا کردن تابوت فرانسیس دریک بود، در تابوت او دفترچه خاطراتی پیدا می کند و بر طبق نوشته های آن دفترچه به دنبال پیدا کردن «ال دورادو» می رود.

در قسمت دوم بازی ناتان به دنبال پیدا کردن Shambala است اما در طی جریانات بازی و برخورد با شخصی به نام Zoran Lazarevic's تلاش می کند تا جلوی او را بگیرد تا دستش به Shambala نرسد.

پس از اتفاقات قسمت دوم ناتان به یمن می رود تا Atlantis of the Sands که زمانی فرانسیس دریک بدنبال آن بوده را پیدا کند.

اما حالا در قسمت چهارم بازی شخصیت اصلی و محبوب، که از دنیای گنج یابی خداحافظی کرده تصمیم می گیرد بار دیگر برای پیدا کردن گنج دزدان دریایی به سفری دور دنیا برود.
این بزرگترین ماجراجویی ناتان است و این سفر توانایی های فیزیکی ،حل معما و مهم تر از همه ی اینها بهایی که او حاضر است برای نجات دادن اطرافیانش بپردازد را می سنجد.

sam.png
Sam Drake
برادر ناتان و 5 سال از او بزرگتر است. به نظر می رسد دلیل اصلی ناتان برای پیدا کردن گنج، ناپدید شدن سم بوده است. اینطور که گفته شده، "سم از ناتان کله شق تر است و کمی به دست آوردهای برادرش حسادت می کند."

پانزده سال قبل از اتفاقات قسمت چهارم، در حادثه ای نامشخص، ناتان شاهد تیر خوردن سم و همچنین کشته شدن یک نگهبان بود. ناتان از صحنه گریخته و سم زنده دستگیر و زندانی می شود.
پس از این اتفاقات ناتان به جستجو می پردازد تا بفهمد سم جان سالم به در برده یا نه، اما به این باور می رسد که به علت اثابت گلوله کشته شده است. بعد از آزاد شدن از زندان سم دنبال برادرش می گردد و او را پیدا می کند. ناتان که هیجان زده شده او را برای شام به خانه ی خود دعوت می کند،اما سم به او می گوید که دچار مشکل شده و به کمک او نیاز دارد.

elena.png
Elena Fisher
روزنامه نگار ، شخصیت تلویزیونی و خبرنگار آمریکایی که در تمام قسمتهای بازی ناتان را همراهی می کند. النا علاقه ی زیادی به رمز و رازهای باستانی دارد و برنامه ی تلویزونی او در مورد باستان شناسی باعث می شود که مورد توجه ناتان دریک قرار بگیرد.
ناتان تصمیم می گیرد النا را فریب دهد تا بتواند از طریق برنامه ی تلویزیونی او هزینه ی سفرش را تامین کند. در پی جریانات این قسمت ناتان و النا به هم علاقه مند می شوند.

در قسمت دوم سری، النا در حالی که در تلاش است ثابت کند Zoran Lazarevic's زنده است در نپال ناتان را می بیند و در ادامه ی راه با او همراه می شود در پایان این قسمت رابطه ی عاشقانه ی ناتان و النا جدی تر شده و به هم نزدیک تر می شود.

قبل از اتفاقات قسمت سوم بازی ناتان و النا با هم ازدواج می کنند اما بنا به دلایلی از هم جدا می شوند. النا که حالا خبرنگار شده به یمن سفر می کند. ناتان و سالیوان که به دنبال پیدا کردن Atlantis of the Sands هستند تصمیم می گیرند برای سفر به یمن از النا کمک بگیرند. النا به آنها کمک میکند تا به یمن سفر کنند و پس از اتفاقات زیاد
در پایان این قسمت النا و ناتان دوباره با هم ازدواج می کنند.

در قسمت چهارم بازی ناتان و النا که حالا ازدواج کرده اند ، در آرامش با هم زندگی می کنند تا سر و کله ی برادر ناتان یعنی سم پیدا شده و ناتان برای کمک کردن به دروغ به النا می گوید که برای انجام کار باید به مالزی برود.

sullivan.png
Victor Sullivan
سالیوان یار همیشگی ناتان و از کرکترهای محبوب بازی است. به گفته ی خودش دوران بچگی و پدر خوبی نداشته، به همین دلیل تصمیم گرفته که تشکیل خانواده ندهد. در دوران نوجوانی در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت میکرد و پس از آن رو به دزدی آورد و در ازای دزدی برای دیگران از آنها پول می گرفت. سالیوان سپس تحت حمایت Katherine Marlowe قرار گرفت.

وقتی در تلاش برای دزدیدن حلقه ی Sir Francis دریک است به ناتان دریک نوجوان برخورد می کند. بعد از نجات دادن ناتان از دست افراد Marlowe به ناتان پیشنهاد داد که از او مراقبت کرده و به او آموزش دهد و این نقطه ی شروع دوستی چندین ساله ی ناتان و سالیوان بود.
ناتان و سالیوان درموقعیتهای خطرناک زیادی قرار گرفتند و حتی با هم به زندان رفتند. اما سالیوان در همه حال از ناتان حمایت کرده و او را مثل پسر خود بزرگ کرد. حالا سالیوان بار دیگر آماده است تا در ماجراجویی جدید ناتان به کمک کند.

nadin.png
Nadine Ross
او یک مزدور و رئیس گروه مزدورهای آفریقایی به نام Shoreline است. به نظر می رسد Nadine و دار و دسته اش در گذشته مشکلاتی با Victor سالیوان داشته اند. او و همکارش Rafe قصد دارند اجازه ندهند که دست ناتان و برادرش سم به گنج دزدان دریایی برسد.

raph.png
Rafe Adler
او Nadine و افرادش را استخدام کرده که به او کمک کنند تا برای بدست آوردن گنج افسانه ای دزدان دریایی با ناتان و برادرش رقابت کند.

znggg53kbi6f7qvs233x.png

قسمت چهارم بازی عناصر زیادی از گیم پلی نسخه های قبلی را در خود دارد، که همه ی آنها برای قسمت جدید بهبود داده شده اند. بالا رفتن از محیط همانند گذشته یکی از ویژگی های اصلی بازی است. از ویژگی های جدید که در تریلر ها به چشم میخورد، میخ کوهنوردی است که ناتان می تواند به کمک آن از صخره ها بالا برود. همچنین ناتان حالا یک قلاب و طناب هم دارد، که می تواند به وسیله ی آن تاب خورده و به مکانهای دورتر بپرد یا از دست دشمن فرار یا حتی به آنها حمله کند.

سیستم مبارزات تن به تن پویاتر شده است، حالا دشمنان می توانند به ناتان ضد حمله بزنند یا در حین درگیری از سلاح گرم استفاده کنند.
دشمنانی که قصد پرت کردن آنها از لبه ها را دارید حالا میتوانند شما را بگیرند، بازیبازان باید آنها را به زور به پایین پرتاب کرده یا خود هم همراه آنها سقوط کند.

سیستم مخفی کاری تغییرات زیادی داشته است. ناتان می تواند در بین علفها مخفی شود و اگر کسی او را ببیند می توان با دور شدن از محدوده ی دید او دوباره به حالت مخفی درآید.
همینطور سیستم جدیدی در بازی طراحی شده که در صورت شناسایی شدن توسط دشمن، به بازیباز اخطار می دهد و همچنین نشان میدهد که آن دشمن در کدام سمت است.
دشمنانی که از خود تولید صدا می کنند، مانند سوت زدن، هایلایت می شوند.

همانند گذشته نیتن می تواند در هر حالتی تیر اندازی کند، حتی وقتی از روی طناب آویزان است. اشیایی که درون محیط هستند به وسیله ی تیر اندازی قابل تخریبند. به عنوان مثال اگر پشت یک کیسه ی شنی کاور بگیرید، شن درون کیسه با تیر خوردن خالی شده و کاور شما بی استفاده می شود.

برخلاف گذشته در قسمت جدید می توان چراغ قوه ی ناتان را به دلخواه خاموش و روشن کرد. می توان از چراغ قوه برای روشن کردن نقاشی های روی دیوار و اجسام استفاده کرد. ناتان حالا می تواند سر نخهایی پیدا کرده و آنها را به دفترش اضافه کند، در صورتی که در نسخه های قبلی فقط وقتی با معمایی رو به رو می شدید این سرنخ ها به طور خودکار به دفترچه ی ناتان اضافه می شد.

بازی دارای وسایل نقلیه کاملا قابل کنترل است. ناتان حالا می تواند سوار جیپ النا شده و محیط های بازی که تا حدودی تخریب پذیر هستند طی را کند. همچنین او می تواند وسایل نقلیه دشمنان را تصرف کند، و همینطور به دشمنانی که قصد گرفتن وسیله ی نقلیه ی او را دارند حمله کند.

آخرین مورد مشاهده شده در زمینه ی گیم پلی اضافه شدن سیستم انتخاب دیالوگ است. بازیبازان میتوانند دیالوگهایی مانند اتفاقات گذشته ای که برای ناتان افتاده را انتخاب کنند،اما این دیالوگها تاثیری در روند داستان ندارند.

e7f7wls53zwtalchfynx.png
با توجه به نسخه ی Beta بخش چند نفره ی بازی دچار تغییراتی شده.
سیستم aiming بازی کمی سنگین تر شده و همچنین قلاب و طناب بخش تک نفره در این بخش نیز حضور دارد،که می توان توسط آن با یک ضربه دشمن را از پای در آورد.
سیستم down و revive که در نسخه های قبلی وجود نداشت به بازی اضافه شده است.
همینطور دو مورد کاملا جدید با نامهای Mystical و Sidekick به بازی اضافه شده.
Mystical ها قدرت های جادویی و فوق طبیعی هستند که اغلب در بخش داستانی قسمتهای قبلی بازی شاهد آنها بودیم.

Mystical های معرفی شده در بتا:

staff.png
Staff of Ayar Manco

این Mystical با ارسال امواجی بازیکنان تیم حریف را بر روی نقشه علامتگذاری می کند.


Wrath of El Dorado
یک توتم که باعث احضار El dorado می شود و با پخش کردن ارواح ،به دشمنانی که در نزدیکی توتم هستند آسیب می زند.


Cintamani Stone
با استفاده از این Mystical میتوان هم تیمی های خود را در یک چشم به هم زدن Revive کرد.


Indra's Eternity
پرتاب کردن این Mystical باعث بوجود آمدن محیطی می شود که سرعت بازیکنان هنگام ورود به آن بسیار کم می شود.


Spirit of the Djinn
این Mystical به شما قدرت ماوریی می دهد و باعث می شود با سرعت بسیار زیادی حرکت کنید و ضربات مهلکی را به دشمن وارد کنید.

Sidekick یا همان دستیار ،افرادی هستند که توسط هوش مصنوعی بازی کنترل م شوند و در طول بازی می توان برای برنده شدن از آنها استفاده کرد.
Sidekick های معرفی شده در بتا:


Sniper
تک تیر اندازی که میتوان آن را در نقطه ی دلخواه قرار داد تا به دشمنانی که در محوطه ی دیدش هستند شلیک کند.


Savior
دستیاری دیگر که شما و هم تیمی هایتان را Revive می کند و همینطور به تیم شما مهمات می رساند.


Hunter
با سرعت زیاد دنبال دشمنان دویده و دستهای آنها را میگیرد تا بتوان به راحتی بر آنها غلبه کرد.


Brute
این دستیار قدرت تیر اندازی زیادی دارد و با Machine gun ای که در اختیار دارد به دشمنان شما حمله می کند.


Gear
مهمات(Gear) بازی شامل پنج مورد ،Grenade،Revivepak،Mine،C4و Smoke bomb است که هرکدام از آنها را می توان در حین بازی چند بار آپگرید کرد.

شخصیتهای قابل بازی در بخش Multiplayer:
Nathan Drake
Elena Fisher
Sam Drake
Victor Sullivan
Charlie Cutter
Chloe Frazer
Zoran Lazarević
Harry Flynn
Katherine Marlow
Knot
Orca

اسلحه ها

اسلحه های بزرگ(Long Guns)
AK-47
FAL
M14 Custom
XCR-160
MP34a
Mettler M-30
HS39Copperhead SR7
Mazur LDR
Spezzotti 12 guage

Pistols
Aegis 9mm
Para .45
Raffica
Fossa R-81
Revolver
Pistole

اسلحه های سنگین
RPG
Barok .44
Condor
ARX-160
China Lake GL
Stoner 63




 
Last edited by a moderator:

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
1سال اخر سماق بمكي هم اشتياقتو براي نسل بعد بيشتر مي كنه و خوبيش بر مدل ديگه اينه كه ديگه لازم نيست كل نسلو سماق بمكي بجز سال اخر!!

کسی قرار نیست کل نسل رو سماق بمکه ! یکی از دلایلی که یه سری 3 یا 4 می خرن به خاطر اینه که در کنار بازیای AAA ـش بازیای ژاپنی ای هست که برای این کنسول میان و برای بقیه نه و اکثراً اینجا حتی اسم هاشم نمی دونن و از نبود بازی دلواپسن !!! شما که ظاهراً نسل پیش 360 داشتی و در حال حاضرم انقدر از 4 و سیاست هاش بدت میاد برای چی خریدیش ؟ نمی خریدی هم خیال خودتو راحت می کردی هم اعصاب ما :)

پ.ن : حرف آخرم بود ، بحث به اندازه ی کافی منحرف شد ...
 

Remastered

کاربر سایت
May 9, 2014
431
نام
سياوش
1سال اخر سماق بمكي هم اشتياقتو براي نسل بعد بيشتر مي كنه و خوبيش بر مدل ديگه اينه كه ديگه لازم نيست كل نسلو سماق بمكي بجز سال اخر!!
خب به عنوان مثال در نسل قبل اصلا اين جوري نبود كه فقط سال اخر سوني انحصاري داشته باشه و از لحاظ انحصاري برتر باشه ...بلكه سوني با يه تاخير دوساله شروع كرد اما تا اخرش بدون افت پيش رفت و از 7 سالي كه طول كشيد نسل قبل سوني 4 سالش رو دست برتر رو در انحصاري ها داشت ...
نسل قبل سوني از سال 2008 تازه موتور انحصاري هاي شاخش راه افتاد با MGS4 و LBP و در سال 2009 با U2 و KZ2 و DS و IF وضعيت انحصاري هاش رو ارتقاع هم داد و به سطح فوق العاده بالايي رسوند .... در سال 2010 اين روند با GoW 3 و HR و LBP2 ادامه داد سال بعدش كلي عناوين انحصاري داشت از دنباله بازي هاش كه انقدر زياد بود بچه ها از ليستش امضا درست كرده بودن U3 و KZ3 و IF2 و...و در اخر در سال 2013 كه به نوعي سال اخر نسل قبل به حساب مي امد سوني برگ برندش يني TLoU رو ارائه كرد كه به اذعان اكثر گيمرها و منتقدين يا بهترين بازي نسل هفت هست يا يكي از سه بازي برتر نسل هفتمه .....
در نسل هشتم هم ميشه با توجه به همين پيشنه كه سوني از خودش نشون داده همين روند رو پيش بيني كرد ...
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
خب به عنوان مثال در نسل قبل اصلا اين جوري نبود كه فقط سال اخر سوني انحصاري داشته باشه و از لحاظ انحصاري برتر باشه ...بلكه سوني با يه تاخير دوساله شروع كرد اما تا اخرش بدون افت پيش رفت و از 7 سالي كه طول كشيد نسل قبل سوني 4 سالش رو دست برتر رو در انحصاري ها داشت ...
نسل قبل سوني از سال 2008 تازه موتور انحصاري هاي شاخش راه افتاد با MGS4 و LBP و در سال 2009 با U2 و KZ2 و DS و IF وضعيت انحصاري هاش رو ارتقاع هم داد و به سطح فوق العاده بالايي رسوند .... در سال 2010 اين روند با GoW 3 و HR و LBP2 ادامه داد سال بعدش كلي عناوين انحصاري داشت از دنباله بازي هاش كه انقدر زياد بود بچه ها از ليستش امضا درست كرده بودن U3 و KZ3 و IF2 و...و در اخر در سال 2013 كه به نوعي سال اخر نسل قبل به حساب مي امد سوني برگ برندش يني TLoU رو ارائه كرد كه به اذعان اكثر گيمرها و منتقدين يا بهترين بازي نسل هفت هست يا يكي از سه بازي برتر نسل هفتمه .....
در نسل هشتم هم ميشه با توجه به همين پيشنه كه سوني از خودش نشون داده همين روند رو پيش بيني كرد ...

حرف شما کاملا متین. ولی من اصلا با نسل قبل بجز سال اخرش هیچ کاری ندارم. میگم سال 2013 خیلی سونی خودشو خالی کرد از بازی. مخصوصا اینکه واقعا بیشترشون برای PS3 بودن (که بنظرم کاری بود که حداقلش پشتیبانی فوق العاده سونی رو از کنسولش نشون داد) ولی اگه از بین اون انحصاری های 2013 PS3 (مثلا Beyond - GOW A - GT6- Tlou و چند بازی indie دیگه مثل rain ) حد اقل GT6 و Gow A و یا Beyond رو میفرستاد به نسل بعد، اولا موقعیت رو برای عناوین لانچ حاظر کنسول (از جمله killzone) بهتر می کرد که حد اقل سازنده میتونست عنوانش رو یکم تاخیر بزنه و خیلی کامل تر و بهتر عرضش کنه که نتیجش عناوین بیشتر و بهتر و با کیفیت تر برای نسل میشد! حتی الان هم میتونم بگم (حرفمو تو 2-3 کامنت قبل هم تکرار کردم) کنسول حتی از عناوین AAA معرفی شده کمی بهره می بره. معمولا و قاعدتا عناوین AAA و عالی یک سال قبل از عرضشون معرفی میشن. پس میشه گقت از لانچ 2013 تا حد اقل اواسط 2016 تنها انحصاری های قابل قبول و خوب کنسول فقط Infamous - احتمالا BB- عنوان خلاقانه tearway و UC4 هست!

عناوین شرقی رو خیلی داخل نمی کنم. بشخصه تنها عنوانی که از این دسته منو گرفته FF XV و PERSONA 5 بودن!
 

The End Of Ps

کاربر سایت
Apr 5, 2012
3,748
نام
علی
1سال اخر سماق بمكي هم اشتياقتو براي نسل بعد بيشتر مي كنه و خوبيش بر مدل ديگه اينه كه ديگه لازم نيست كل نسلو سماق بمكي بجز سال اخر!!
الانشم کسی سماق نمیمکه ! 2 ماهه اخیر 2 تا بازی AAA اومده , اوردر و بلادبورن در حالی که بقیه دارن سماق میمکن , سال قبل هم انحصاری خیلی کم نبود ! حالا کجای این سماق مکیدنه من نمیدونم ! نسل قبل هم فقط سال آحر بود ؟!! والا تا جایی که یادمه بقیه کل نسل رو سماق مکیدن ! شما اگه داری سماق میمکی این مشکل شماست و میتونی بفروشی (خیلی راحت) چون ما که مشکل بودجه داریم پیدا میکنیم مخصوصا از امسال بیشتر هم میشه !
 

amir_clk500

کاربر سایت
Aug 26, 2007
783
نام
امیرحسین
بچه ها من كه نسل قبل ٣٦٠ ايي بودم ولي تو اين نسل tlou رو بازي كردم و الان انچارتد رو تو now به نظرم انچارتد خيلي قشنگتر از تلو بود! تلو داستانش قشنگ بود ولي گيمپلي اش به نظر من كاملا معمولي بود! چطوري انقد واسش به به چه چه ميكنن در حاليكه يه انچارتدي هم بوده!
 

SON OF HEAV3N

ESTEGHLAL
کاربر سایت
Oct 31, 2011
1,830
نام
روزبه
بچه ها من كه نسل قبل ٣٦٠ ايي بودم ولي تو اين نسل tlou رو بازي كردم و الان انچارتد رو تو now به نظرم انچارتد خيلي قشنگتر از تلو بود! تلو داستانش قشنگ بود ولي گيمپلي اش به نظر من كاملا معمولي بود! چطوري انقد واسش به به چه چه ميكنن در حاليكه يه انچارتدي هم بوده!

داداش سلیقه ای انتخاب این 2بازی برای اینی که بگیم کدوم بهتره
من بشخصه uncarted1رو بازی نکردم ولی 2و 3رو هرکدوم بالای 5بار تموم کردم چون خیلی به دلم نشسته بود بازی جالبی بود با شخصیت جالب که شوخی هاش معرکه بود و گیم پلی غنی داشت

ولی بازی tlouسلطان قلب ها هم چیش از uncartedکاملتربود می شد بگی استدیو NDدر ساخت TLOUیه تکامل رسیده من بشخصه TLOUرو چند برابر بیشتر UNCARTEDقبول دارم
 

g.o.w

کاربر سایت
Apr 27, 2006
10,278
نام
arman
بچه ها من كه نسل قبل ٣٦٠ ايي بودم ولي تو اين نسل tlou رو بازي كردم و الان انچارتد رو تو now به نظرم انچارتد خيلي قشنگتر از تلو بود! تلو داستانش قشنگ بود ولي گيمپلي اش به نظر من كاملا معمولي بود! چطوري انقد واسش به به چه چه ميكنن در حاليكه يه انچارتدي هم بوده!
عجیب ولی شما کاملا برعکس حس می کنی :| :D
 

amir_clk500

کاربر سایت
Aug 26, 2007
783
نام
امیرحسین
داداش سلیقه ای انتخاب این 2بازی برای اینی که بگیم کدوم بهتره
من بشخصه uncarted1رو بازی نکردم ولی 2و 3رو هرکدوم بالای 5بار تموم کردم چون خیلی به دلم نشسته بود بازی جالبی بود با شخصیت جالب که شوخی هاش معرکه بود و گیم پلی غنی داشت

ولی بازی tlouسلطان قلب ها هم چیش از uncartedکاملتربود می شد بگی استدیو NDدر ساخت TLOUیه تکامل رسیده من بشخصه TLOUرو چند برابر بیشتر UNCARTEDقبول دارم

خب اخه از چه لحاظ كاملتر بود؟ گرافيك؟ انچارتدم بالاس موسيقي؟ انچارتد حماسي تره! ديالوگ؟ انچارتد بازم بهتره تنوع مراحل؟ صد در صد مطمئنم انچارتد بهتره! تلو همش تو جاهاي متروكه خزه زده بود و يجورايي خيلي شبيه هم بود مراحلش و اما مهمترين چيز گيم پلي هستش كه لست او اس يه شوتر معمولي هست ولي انجارتد قابليتاي خيلي زيادي داره كه از همشونم ميشه استفاده كرد .. نميتونم هضم كنم چرا تلو بايد بهتر از انچارتد باشه؟

فكر ميكنم يه كم بخاطر اينكه بازيش طنزگونه اس و خالي بندي هستش و لست او اس كاملا جدي ( و حتي تو واقعيت ممكنه همچين اتفاقي بيفته مطالب مربوط به cordycepts هارو بخونيد) سبب شده منتقدين نمره بالاتر به لست او اس بدن.
 
آخرین ویرایش:

Mehdi Cage

Valar Morghulis
کاربر سایت
Dec 8, 2011
4,995
نام
مهدی
خب اخه از چه لحاظ كاملتر بود؟ گرافيك؟ انچارتدم بالاس موسيقي؟ انچارتد حماسي تره! ديالوگ؟ انچارتد بازم بهتره تنوع مراحل؟ صد در صد مطمئنم انچارتد بهتره! تلو همش تو جاهاي متروكه خزه زده بود و يجورايي خيلي شبيه هم بود مراحلش و اما مهمترين چيز گيم پلي هستش كه لست او اس يه شوتر معمولي هست ولي انجارتد قابليتاي خيلي زيادي داره كه از همشونم ميشه استفاده كرد .. نميتونم هضم كنم چرا تلو بايد بهتر از انچارتد باشه؟
من نمی‌دونم چه لزومی داره بین TLoU و Uncharted یکدوم رو انتخاب کنیم؟ یعنی نمی‌شه یک نفر مثل من عاشق هردو عنوان باشه؟ :-/
فكر ميكنم يه كم بخاطر اينكه بازيش طنزگونه اس و خالي بندي هستش و لست او اس كاملا جدي ( و حتي تو واقعيت ممكنه همچين اتفاقي بيفته مطالب مربوط به cordycepts هارو بخونيد) سبب شده منتقدين نمره بالاتر به لست او اس بدن.


Uncharted 2=> 96/100
The Last of Us=> 95/100

====
دو عدد نکته:
یک اینکه اون جنگلی که تو demo تو PSX پخش شد، از سال 2012 زیر دست Adam Littledale و Jeremy Huxley بوده.



دوم اینکه Coiln Moriatry (از IGN) از تاخیر Uncharted 4 ابراز خوشحالی کرده. :d


آقا این یعنی چی دقیقا؟ یعنی از سال 2012 دارن روی این محیط جنگل u4 کار میکنن؟
بله.
 
آخرین ویرایش:

idahadi21

کاربر سایت
Sep 8, 2008
1,930
نام
هادی
خب اخه از چه لحاظ كاملتر بود؟ گرافيك؟ انچارتدم بالاس موسيقي؟ انچارتد حماسي تره! ديالوگ؟ انچارتد بازم بهتره تنوع مراحل؟ صد در صد مطمئنم انچارتد بهتره! تلو همش تو جاهاي متروكه خزه زده بود و يجورايي خيلي شبيه هم بود مراحلش و اما مهمترين چيز گيم پلي هستش كه لست او اس يه شوتر معمولي هست ولي انجارتد قابليتاي خيلي زيادي داره كه از همشونم ميشه استفاده كرد .. نميتونم هضم كنم چرا تلو بايد بهتر از انچارتد باشه؟

فكر ميكنم يه كم بخاطر اينكه بازيش طنزگونه اس و خالي بندي هستش و لست او اس كاملا جدي ( و حتي تو واقعيت ممكنه همچين اتفاقي بيفته مطالب مربوط به cordycepts هارو بخونيد) سبب شده منتقدين نمره بالاتر به لست او اس بدن.

من عاشق آنچارتدم ولی tlou یه شوتر معمولی بود؟
اصلا سبک بازی رو میدونید؟ تو دیالوگ ها قطعا قوی تر بود.. داستان و گرافیکش هم بهتر بود... قرار نیس یکی از این بازی ها رو انتخاب کنیم ولی معلومه اصلا با. Tlou ارتباط برقرار نکردید..
 

red dead space

کاربر سایت
Mar 4, 2011
93
نام
بهزاد
بچه ها من كه نسل قبل ٣٦٠ ايي بودم ولي تو اين نسل tlou رو بازي كردم و الان انچارتد رو تو now به نظرم انچارتد خيلي قشنگتر از تلو بود! تلو داستانش قشنگ بود ولي گيمپلي اش به نظر من كاملا معمولي بود! چطوري انقد واسش به به چه چه ميكنن در حاليكه يه انچارتدي هم بوده!
اقا من چند صفحه پیش یه سوالی پرسیدم ازتون فک کنم ندیدن ؛ این بود که شما پینگ تون چجوری یود که تونستین ps now رو بدون مشگل بازی کنین ؟ دوست عزیزی پاسخ دادن که اینترنت پرسرعت گرفتن ۱۶ مگ که بله اون مشکلی تو ایران نیست سونی گفته ۵ مگ که خیلیا الان دارن ۶ مگ به بالاتوایران
اما
تو ایران بهترین پینگ با اروپا ۱۰۰ ( روسیه دربعضی ای اس پی ها ۸۰) و با امریکا حدود ۲۲۰ -۱۸۰ هست که بنظرمن میومد کلاد گیمینگ محقق نشه؟ ممنون میشم یه توضیح کوچیک بدی

در مورد تلو و انچارتد و تفاوت درنوع لذت بردن ازشون ! دوست دارم پرچونگی کنم اما به دلیل همون که تو اسپولیرهست ورود نمیکنم بهش

این چند صفحه اخر همینطوریش به حاشیه رفته من هم با این سوال ( درد مشترک دیگه این پینگ ) یه بادی به اتیش زدم!
 

last of amir

کاربر سایت
Sep 3, 2014
2,183
نام
Amir
خب اخه از چه لحاظ كاملتر بود؟ گرافيك؟ انچارتدم بالاس موسيقي؟ انچارتد حماسي تره! ديالوگ؟ انچارتد بازم بهتره تنوع مراحل؟ صد در صد مطمئنم انچارتد بهتره! تلو همش تو جاهاي متروكه خزه زده بود و يجورايي خيلي شبيه هم بود مراحلش و اما مهمترين چيز گيم پلي هستش كه لست او اس يه شوتر معمولي هست ولي انجارتد قابليتاي خيلي زيادي داره كه از همشونم ميشه استفاده كرد .. نميتونم هضم كنم چرا تلو بايد بهتر از انچارتد باشه؟

فكر ميكنم يه كم بخاطر اينكه بازيش طنزگونه اس و خالي بندي هستش و لست او اس كاملا جدي ( و حتي تو واقعيت ممكنه همچين اتفاقي بيفته مطالب مربوط به cordycepts هارو بخونيد) سبب شده منتقدين نمره بالاتر به لست او اس بدن.

داداش ميدونى چيه؟
گيم پلى تلو غنى و خيلى کامل بود
حتما نياز نيست که تو بازى از بالاى ساختمون بيفتى تا بازى قشنگ تر باشه که
مثلا هر جورى که دلت بخواد ميتونى مرحلرو تموم کنى
اين چيزاش خوبه
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر