Uncharted 3: Drake’s Deception

.:Melkor:.

Dark Lord
کاربر سایت
Feb 7, 2011
844
نام
Fallen
به نظر من اگه UN3 از نظر گرافیک در حد UN2 باشه باز هم ارزش بازی کردن داره.من مطمئنم ND بازی رو به حدی زیبا و چشم نواز و البته فک برانداز:d میسازه که نتونید چشم از تلویزیون بردارید.من همین حالا هم که UN2 بازی میکنم خوشم میاد یه گوشه از بازی بایستمو هنر ND رو تماشا کنم و به آهنگ زیبای بازی گوش کنم.تا اومدن UN3 نمیدونم چجوری تحمل کنم.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
با وجود گرافیک بالا به نظرم دینامیکش خیلی ضعیفه.ای کاش به این جنبش هم مثل گرافیک بها میدادن
منظورت فیزیک هست آیا ؟! یا عناصر محیط ؟ :D
(هر چی می خوای بگو بحث دوستانس کسی حمله نمی کنه :D)
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
من منظور دوستمون رو گرفتم اما شدیدا مخالفم :D
ما دو جور آبجکت داریم ؛دسته اول اونایی که ثابت هستن ، و تکون نمیخورن ، میز ، صندلی ، دیوار و ... اینا استاتیکی هستند ؛ و دسته دوم که خیلی مهم هست و در راستای هر چه بهتر شدن گرافیک هنری کمک میکنه اجسام دینامیکی هستند ، پرچمها ، حیوانات ، پرندگان ، یا حتی آب ...
به نظرم آنچارتد توی این زمینه فوق العادست ... شما کافیه مرحله فرار از هلی کوپتر(چه اسمی:D!) رو توی آنچارتد 2 به یاد بیارید ، یا مرحله نپال ، یا هر جای دیگه ... فوق العاده بود و همه چیز تقریبا متحرک بود ...
الآن این موضوع و توجه بهش توی بازی ها خیلی اهمیت پیدا کرده ...
 

LBJ4Ever

FedExpress
کاربر سایت
Apr 11, 2011
6,293
نام
Afshin
من یکی اگه فقط همون صحرا رو بهم بدن و بگن فقط همین رو میتونی بازی کنی ، بازم بازی رو میخرم . دینامیک مینامیک هم واسم مهم نیست :d
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,102
نام
مصطفی
چرا هرچی این تریلر بیابون میبینم سیر نمیشم ؟؟!!!
خیلی خوفه کاش اصلاً نمیدیدم !
با وجود گرافیک بالا به نظرم دینامیکش خیلی ضعیفه.ای کاش به این جنبش هم مثل گرافیک بها میدادن
شاید بنده خدا منظورش دینامیک و تحرک گیم پلی بوده باشه:d
 

malek911

کاربر سایت
Aug 22, 2007
5,943
نام
malek
من منظور دوستمون رو گرفتم اما شدیدا مخالفم :D
ما دو جور آبجکت داریم ؛دسته اول اونایی که ثابت هستن ، و تکون نمیخورن ، میز ، صندلی ، دیوار و ... اینا استاتیکی هستند ؛ و دسته دوم که خیلی مهم هست و در راستای هر چه بهتر شدن گرافیک هنری کمک میکنه اجسام دینامیکی هستند ، پرچمها ، حیوانات ، پرندگان ، یا حتی آب ...
به نظرم آنچارتد توی این زمینه فوق العادست ... شما کافیه مرحله فرار از هلی کوپتر(چه اسمی:D!) رو توی آنچارتد 2 به یاد بیارید ، یا مرحله نپال ، یا هر جای دیگه ... فوق العاده بود و همه چیز تقریبا متحرک بود ...
الآن این موضوع و توجه بهش توی بازی ها خیلی اهمیت پیدا کرده ...
همین مرحله صحرا رو در نظر بگیرید,وقتی ناتان استارت دویدن میکنه یه چند قدمی سر میخوره ویا وقتی داره میپیچه بازم سر میخوره ویا وقتی میخاد بایسته.دشمناش هم که بدتر از خودش.پریدناش هم که شده مثل هالو.هیچ یک از اجسام سنگینی خودشون رو موقع افتادن یا حرکت کردن ندارن همشون در نقش کائوچو هستن.مچ ناتان هم دیگه مثل نسخه 2 هنوز نافرمه.یادمه تو نسخه دوش وقتی ناتان داشت با تپانچه از کابل میومد پایین مچش 120 درجه خم شده بود.و نکته آخرم اینکه مرز تداخلی اجسام ضعیفه و ناتان مدام تو در و دیوار میره.
البته این ایرادا به خاطر گرافیک بالاش هستش و چون میخام این بازیرو مثل 2 نسخه قبلیش حتما تجربه کنم واسه همین واسم آزار دهنده هستش که رفعشون نکردن
 

Kavigne

کاربر سایت
Sep 16, 2007
7,940
راستش رو بخوام بگم من هم انیمیشن ها نیت رو خیلی نمیپسندم :D ! یبار گفتم همه برو بچ ، از نیما و کیوان گرفته ، تـــــــــا احسان و ... همه دیگه :D ... همه سوژمون کردن ... ! میدونی نوتی داگ خیلی زحمت میکشه سر موشن کپچر ، حتی بیشتر از حد معمول ، اما این پریدن ها هنوز نمیدهد واقعی بودن را ... البته تو نسخه دوم خیلی نسبت به نسخه اول پیشرفت کرده ، و تو نسخه سوم هم به نسبت نسخه دوم عالی شده ... ولی هنوز هم پلتفرمینگ توم ریدر : آندرورد رو نگاه میکنم ، از آنچارتد 3 بیشتر میپسندم ... البته این هیچ چیزی از ارزشهای این بازی شاهکار کم نمیکنه ، ولی تو دلم مونمده بود دلم میخواست بگمش تو تاپیک :D !
پ.ن : منظورم از پلتفرمینگ ، پرش از لبه هاست .
مثلا تریلر E3 رو ببین ، با تکون خوردن کشتی نیت هم انیمیشن های مختلفی بخود میگیره ، که خیلی عالیه ، اما وقتی میپره و یک لبه رو میگیره :D ... ... ...
 

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
گذشته از این بحث های صحرا و اینا من شدیداً تو کف لول دیزاین بازی هستم. ناتی داگ همیشه نشون داده تو این مورد خارق العادست و توی U3 فکر کنم به اوج خودش میرسه. گیم پلی کشتی در مقابل فرار و دنبال کردن هواپیما, قصر در حال سوحتن و بیابون و... فقط میشه گفت کی تا یک ماهه دیگه صبر میکنه :D !!!
 
  • Like
Reactions: hosein me

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
آقا یه سوال بازی رو 1080P اجرا میشه ؟ تاریخ انتشار به تاریخ خودمون دقیقاً کی میشه ؟
مرسی
خیر, 720p. ده آبان.
---

Just WOW, Draw Distance !!!
36vta0l7n1p4bxv55xfc.jpg

@ اُمید
آره اشتباه میکردم :D !
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: kayne

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
راستش رو بخوام بگم من هم انیمیشن ها نیت رو خیلی نمیپسندم :biggrin1: ! یبار گفتم همه برو بچ ، از نیما و کیوان گرفته ، تـــــــــا احسان و ... همه دیگه :biggrin1: ... همه سوژمون کردن ... ! میدونی نوتی داگ خیلی زحمت میکشه سر موشن کپچر ، حتی بیشتر از حد معمول ، اما این پریدن ها هنوز نمیدهد واقعی بودن را ... البته تو نسخه دوم خیلی نسبت به نسخه اول پیشرفت کرده ، و تو نسخه سوم هم به نسبت نسخه دوم عالی شده ... ولی هنوز هم پلتفرمینگ توم ریدر : آندرورد رو نگاه میکنم ، از آنچارتد 3 بیشتر میپسندم ... البته این هیچ چیزی از ارزشهای این بازی شاهکار کم نمیکنه ، ولی تو دلم مونمده بود دلم میخواست بگمش تو تاپیک :biggrin1: !
پ.ن : منظورم از پلتفرمینگ ، پرش از لبه هاست .
مثلا تریلر E3 رو ببین ، با تکون خوردن کشتی نیت هم انیمیشن های مختلفی بخود میگیره ، که خیلی عالیه ، اما وقتی میپره و یک لبه رو میگیره :biggrin1: ... ... ...

کیوان خواهشاً بحث شبیه ساز فیزیک و رئالیستیک بودن بازی رو باز نکن!:D یه سری عناصر رو باید برای لذت بخش تر شدن گیم پلی داشته باشه . بازیه دیگه :D (البته نیت خیلی باحال میپره کلا مثل صدا گذار خودش نولان نورث شخصیت فانی و بامزه ایه:D)
میدونم منظورت سکو بازی و آویزون شدن از لبه هاست. میتونی از این نظر این بازی رو با سری AC مقایسه کنی . اگه توجه کنی شخصیت اصلی سری AC موقع بالا رفتن از اجسام و ساختمونها باگهای عصفناکی داره یا عموماً روی پشت بام ها و لبه ها دست و پای اتزیو یا الطائر یا whatever !:D روی هواست . اونوقته که یه سکو بازی بدون باگ و انیمیشنهای خوب به چشم میاد.:D

@رضا
یادته به من میگفتی اون صحنه آبادی و خرابه ها سرابه؟ نیت سراب دیده!:D
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,301
نام
امیر حسین
به زور جلوی خودمو گرفتم تا تریلر صحرا رو نبینم :d حالا هی تعریف کنید و منو وسوسه کنید ... :d :d :d

ولی من بیشتر از همه دوست دارم مراحل معبد(یا همچین چیزایی :d ) رو که قسمتیش رو تو تریلرهای E3 نشون دادن بازی کنم! :d اونجایی که عنکبوت ها بودن یا لون 2 تا مجسمه ی غول آسا که کنار در ایستاده بودن :d
این مراحل به نظرم خیلی جالب و جلب به نظر میرسند :d :d :d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
همین مرحله صحرا رو در نظر بگیرید,وقتی ناتان استارت دویدن میکنه یه چند قدمی سر میخوره ویا وقتی داره میپیچه بازم سر میخوره ویا وقتی میخاد بایسته.دشمناش هم که بدتر از خودش.پریدناش هم که شده مثل هالو.هیچ یک از اجسام سنگینی خودشون رو موقع افتادن یا حرکت کردن ندارن همشون در نقش کائوچو هستن.مچ ناتان هم دیگه مثل نسخه 2 هنوز نافرمه.یادمه تو نسخه دوش وقتی ناتان داشت با تپانچه از کابل میومد پایین مچش 120 درجه خم شده بود.و نکته آخرم اینکه مرز تداخلی اجسام ضعیفه و ناتان مدام تو در و دیوار میره.
البته این ایرادا به خاطر گرافیک بالاش هستش و چون میخام این بازیرو مثل 2 نسخه قبلیش حتما تجربه کنم واسه همین واسم آزار دهنده هستش که رفعشون نکردن
صحرا رو که ندیدم ولی با توجه به چیزایی که از آنچارتد می دونم جواب میدم :biggrin1: اون سُر خوردن نمی دونم دقیقاً چی منظورته ولی اگه منظورت اینه که قبل از اینکه راه بیوفته و پاهاش حرکت کنه کرکتر توی محیط جابه جا میشه به خاطر اینه که بازی هنوز کامل نیست و این چیزا که هیچی خیلی بدتر از ایناش که قبلاً خودم بهش اشاره کردم طبیعیه ! :biggrin1: مثل اینکه پای نیت روی پله های نردبان قرار نمیگیره ولی توی 2 همچین چیزی نبود ! یا همون فرو رفتن دست و پاش توی محیط هم مربوط به همین ناقص بودن نسخه ای هست که دارن پخش میکنن و گرنه بچه ها از صحنه های مشابه عکس گذاشتن که این فرو رفتن درست شده بود :biggrin1: پرش هاش هم که خب منم می دونم تخیلیه ولی اگه بخواد خیلی معمولی و با استیل واقعی پریدن یه مسافت زیاد رو توی بازی بپره خیلی ضایع تر میشه تا این حالت :biggrin1: (مثلاً فرض کن یه خورده پاش رو باز میکنه در حد یه پرش کوچک انسان معمولی بعد 2 متر میپره :biggrin1: خیلی خنده دار تر میشه :biggrin1:)
جرم اجسام رو هم من که چیزی ندیدم :biggrin1: توی مرحله ی هواپیما یه چهار تا ساک و این حرفها بود که خب پاچیدنشون این ور اونور خوب بود کپسول گازی هم که روی زمین بود قل خورد فقط , تا اینجا که مشکلی نداشت :biggrin1: در صورتی که توی مرحله ی کشتی بعد از واژگون شدن کشتی ماشین که چپه شد و تر کید یا وقتی آب نصف کشتی رو گرفت جعبه هایی که به آب سقوط میکردن دقیقاً مطابق وزنشون به سطح آب فشار وارد میکردن و هر چی گنده تر بودن کندتر وارد آب میشدن :biggrin1: توی 2 هم که جعبه ها یا سنگ ها به اندازه وزنشون شدت افتادن روی زمین یا گرد و خاک بلند شدنشون فرق میکرد :D نمی دونم شما چی دیدی ؟ اگه میشه اون صحنه ی مورد نظر رو بگو :biggrin1:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر