Uncharted 3: Drake’s Deception

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
فرخ جان بعضی حرفات خیلی بی منطقی هست و فقط هی می خوای پای rage رو بکشی وسط ! من اصلا هیچ وجه تشابهی بین این دو تا بازی نمی بینم !!!! این بحث جاش اینجا نیست ! صحبت انمیشن ها و مقایسه یه بازی TPS با FPS کاملا غلط هست ! هیچ وجه تشابهی نیست بینشون !

میدونی هیچ حرفات جون میده وسه امضاء ؟!

والا حرف های شما هم کم امضا خور نیست ...

به هر حال این مقایسه از نظر من کلا اشتباه هست و اصلا ربطی بهم ندارن و از همه مهم تر جاش اینجا نیست ...
این تاپیک فن های بازی هست نه آنتی فن هاش

توی پست قبلیم هم گفتم هر موقع همه سازندها یا حداقل اون بازی های مذکور تعداد انیمیشنهای طراحی شده در بازیشون رو اعلام کردن بعد شما بحث مقایسه ای بکن.

امید جان اصلا گیریم اعلام کردن ! باز هم مقایسش درست نیست ! طبیعی بودن و با کیفیت بودن انیمیشن مهم هست و گرنه می شه 1000 تا انیمیشن هم گذاشت ولی درپیتی !!!

تاپیک به خون داره کشیده می شه :d
 
  • Like
Reactions: Kainé

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
با بقیه حرفات کاری ندارم ! متاسفانه تا همینجاش میتونی ببینی ! لابد انیمیشنهای KZ3 خشک و خالی بوده دیگه ؟! یا مثلا بازی X که میگم 500 نوع انمیشن داره خشک و خالیه دیگه ؟
پس لطفا برای ما توضیح بده چجوری میشکه انیمیشنهای انچارتد 3 فشار زیادی به سخت افزار وارد میکنه ؟ ولی انمیشنهای اون یکی بازیها که هم نرم اجرا میشن و هم تعدادشون زیاده و غیر قابل پیشبینی( که خیلی مهمه همین غیر قابل پیشبینی) هستند میشه کشک و راحت ؟!
من وقتی دارم مثال از 500 عدد انیمیشن حرف میزنم به همون میزان هم این انیمیشنها نرم و طبیعی دارن اجرا میشن !
هر 3 این بازیها انیمشینهای خوبی دارن . شما چرا اسرار داری بگی یه کدومشون بهتره با تعداد انیمیشنهاش بیشتره؟
توی پست قبلیم هم گفتم هر موقع همه سازندها یا حداقل اون بازی های مذکور تعداد انیمیشنهای طراحی شده در بازیشون رو اعلام کردن بعد شما بحث مقایسه ای بکن.
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,103
نام
مصطفی
بابا چرا الکی در مورد یه همچین مسئله پیش پا افتاده ایی اینقدر بحث میکنید ؟؟ :d

بحث سره این نیست که چندتا انیمیشن برای killzone طراحی کردن بحث اینجاست که تمام انیمیشن های killzone و سایر بازی ها دیگه راندومی انتخاب میشه !( اگرم نباشه بسیار محدود هست) برین همین الان بازی بذارید تو دستگاه بعد تیر بزنید به دست یه هلگاست بعد ببین چه انیمیشنی میبینید و دفعه بعد تیر بزنید به اون یکی دستش ( در مورد پاها هم همین قضیه صادقه ببینید انیمیشن چه تفاوتی میکنه !!!

کاملاً مشخصی انیمشن ها راندومی و تصادفی انتخاب میشن !! اصلاً کسی منکر تعداد بالای انیمیشن های killzone نیست ولی نباید حق هم نا حق کرد :d ریج بر خلاف تمام بازی ها در لحظه انیمیشن هاش رو رندر میکنه یعنی به هر قسمت از بدن تیر بزنی در هنون لحظه انجین انیمیشن مربوط به اون قسمت از بدن محاسبه میکنه و نمایش میده ، مثلا اگه 10 بار تیر بزنی به دست یه کاراکتر هر 10 بار انیمیشن های مربوط به دست نشونت میده (که همونم به خاطر تنوع زیادی انیمیشن ها هر بار متفاوته )در صورتی که killzone انیمیشن هاش راندومی انتخاب میشه ...

امیدوارم این آخرین پست در مورد این قضیه باشه :d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
با بقیه حرفات کاری ندارم ! متاسفانه تا همینجاش میتونی ببینی ! لابد انیمیشنهای KZ3 خشک و خالی بوده دیگه ؟! یا مثلا بازی X که میگم 500 نوع انمیشن داره خشک و خالیه دیگه ؟
پس لطفا برای ما توضیح بده چجوری میشه که انیمیشنهای انچارتد 3 فشار زیادی به سخت افزار وارد میکنه ؟ ولی انمیشنهای اون یکی بازیها که هم نرم اجرا میشن و هم تعدادشون زیاده و غیر قابل پیشبینی( که خیلی مهمه همین غیر قابل پیشبینی) هستند میشه کشک و راحت ؟!
من وقتی دارم مثال از 500 عدد انیمیشن حرف میزنم به همون میزان هم این انیمیشنها نرم و طبیعی دارن اجرا میشن !
آقا من تا همینجا میبینم شما با دید وسیعت (که قابلیت شمردن تعداد انیمیشن های بازی رو هم داره) تاپیک رو ول کن بزار به حال خودش باشه ! انیمیشن های آنچارتد 3 مثل اینکه به جای فشار به کنسول به جای دیگه ای فشار آورده :D
شما اول مشکلت رو با خودت حل کن که منظورت تعداد انیمیشن ـه یا کیفیتش بعد ! انیمیشن آنچارتد 3 هم انیمیشن ـه انیمیشن دانته اینفرنو هم انیمیشن ـه :D کیفیت یه بحثه تعداد یه بحث دیگه !
شما اگه تعداد انیمیشن های آنچارتد 3 رو میدونی که بسم ا... بیا مقایسه ! اگه با چشم هم میشمری بازم عیبی نداره بیا ! ولی اگه نمی دونی بحث رو بی خود کش نده !
بحث سره این نیست که چندتا انیمیشن برای killzone طراحی کردن بحث اینجاست که تمام انیمیشن های killzone و سایر بازی ها دیگه راندومی انتخاب میشه !( اگرم نباشه بسیار محدود هست) برین همین الان بازی بذارید تو دستگاه بعد تیر بزنید به دست یه هلگاست بعد ببین چه انیمیشنی میبینید و دفعه بعد تیر بزنید به اون یکی دستش ( در مورد پاها هم همین قضیه صادقه ببینید انیمیشن چه تفاوتی میکنه !!!

کاملاً مشخصی انیمشن ها راندومی و تصادفی انتخاب میشن !! اصلاً کسی منکر تعداد بالای انیمیشن های killzone نیست ولی نباید حق هم نا حق کرد
yahoo_4.gif
ریج بر خلاف تمام بازی ها در لحظه انیمیشن هاش رو رندر میکنه یعنی به هر قسمت از بدن تیر بزنی در هنون لحظه انجین انیمیشن مربوط به اون قسمت از بدن محاسبه میکنه و نمایش میده ، مثلا اگه 10 بار تیر بزنی به دست یه کاراکتر هر 10 بار انیمیشن های مربوط به دست نشونت میده (که همونم به خاطر تنوع زیادی انیمیشن ها هر بار متفاوته )در صورتی که killzone انیمیشن هاش راندومی انتخاب میشه ...

امیدوارم این آخرین پست در مورد این قضیه باشه
yahoo_4.gif
هیچی حالا این یکی اومد ! :D ببین ! بحث رو خود فرخ سر تعداد شروع کرد ! کیلزون رو خودشون اعلام کردن real time ـه بعد تو کشف کردی نیست :D
قضیه هم خیلی واضحه وقتی میگیم کیلزون مثلاً 100 تا داره ریج 300 تا خب معلومه دیگه باهوش ! :D مثلاً کیلزون از 100 تا 2 تاش رو گذاشته واسه دست ریج هم خب وقتی 300 تا داره مثلاً 10 تاش رو به دست اختصاص میده :D زیاد فکر نمی طلبید :D
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Behnam_Yakuza

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
فرخ جان بعضی حرفات خیلی بی منطقی هست و فقط هی می خوای پای rage رو بکشی وسط ! من اصلا هیچ وجه تشابهی بین این دو تا بازی نمی بینم !!!! این بحث جاش اینجا نیست ! صحبت انمیشن ها و مقایسه یه بازی TPS با FPS کاملا غلط هست ! هیچ وجه تشابهی نیست بینشون !
این پستی هست که من صفحات قبل دادم !
اونکه اصلا شکی درش نیست کلا تو بازی های سوم شخص ( چون فقط تو سوم شخص شخصیته دیده میشه :biggrin1:) کلا انچارتد 3 توسوم شخص ها بی رقیبه از لحظ انیمیشن بعد اون فکر کنم بازی AC باشه .
این طرفه میخواد حرفه خودش را تو کرسی بنشونه که انیمیشنهای بازی های KZ3 و......چیزه خاصی نیست ! یعنی به خطر جانبداری از بازی مورد علاقش باعث میشه بازی های دیگه را له کنه ! این غیر منطقی هست یا حرفه من ؟!
هر 3 این بازیها انیمشینهای خوبی دارن . شما چرا اسرار داری بگی یه کدومشون بهتره با تعداد انیمیشنهاش بیشتره؟
توی پست قبلیم هم گفتم هر موقع همه سازندها یا حداقل اون بازی های مذکور تعداد انیمیشنهای طراحی شده در بازیشون رو اعلام کردن بعد شما بحث مقایسه ای بکن.
دیگه نام بردن نمیخواد تو همین نسل کاملا مشخصه کدوم بازیهای FPS انمیشنهای خوبی داشتند و ازشون زیاد تعریف شده .
شما اول مشکلت رو با خودت حل کن که منظورت تعداد انیمیشن ـه یا کیفیتش بعد ! انیمیشن آنچارتد 3 هم انیمیشن ـه انیمیشن دانته اینفرنو هم انیمیشن ـه
biggrin1.gif
کیفیت یه بحثه تعداد یه بحث دیگه !
شما مثل اینکه خیلی دوست داری خودت را بزنی به کوچه خودت چپ ؟! لابد گفتم کیفیت انمیشنهای بازی هایی که نام بردم بد بودن دیگه ؟!
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
اصلا کاری ندارم که انمیشنهای ناتان واقعا طبیعیه ولی انمیشنه پیشبینی شده همین عکس را منظورمه !
ناتان دستش تقریبا نیم متر از دیوار فاصله داره ولی دستش را به صورت تکیه کرده به طرف دیوار برده فاصله دستش را با دیوار ببینید ! یعنی اگه 100 بار هم از این ورودی رد بشید همین انیمشن را خواهید دید . حالا اگه فقط از نزدیک دیوار این کار را میکرد و دستش به دیوار تکیه داده میشد باز یه چیزی :D

673hlg572nbsdmef9uc4.jpg
 

kayne

کاربر سایت
Jan 13, 2009
3,103
نام
مصطفی
هیچی حالا این یکی اومد ! :D ببین ! بحث رو خود فرخ سر تعداد شروع کرد ! کیلزون رو خودشون اعلام کردن real time ـه بعد تو کشف کردی نیست :D
قضیه هم خیلی واضحه وقتی میگیم کیلزون مثلاً 100 تا داره ریج 300 تا خب معلومه دیگه باهوش ! :D مثلاً کیلزون از 100 تا 2 تاش رو گذاشته واسه دست ریج هم خب وقتی 300 تا داره مثلاً 10 تاش رو به دست اختصاص میده :D زیاد فکر نمی طلبید :D
باز شروع کرد !!! یه زمانی هم سازنده ها گفتن تعداد پلی گون های killzone 3 ، سه برار 2 هست بعدی چی دیدم ؟؟ گفتن محیط سه برابر بعد چی دیدیم؟؟ (جواب درست درمون بده:d )

از طرفی دارم میگم برو همین الان تست کن بعد باز میگی سازنده ها گفتن !! :d برو تست کن ببین انیمیشن هاش چطوری رندر میشه !!
بازم میگم بحث سره تعداد یا تکراری بودن نیست چیزی که ملت گذاشته تو کف تاثیر پذیری تمام قسمت های بدن تو ریج هست. اینکه انجین بازی در لحظه و بر اساس تیر هایی که به قسمت های مختلف بدن میخوره همزمان انیمیشن های مربوط به اون قسمت رو رندر میشه همین :d
احسان بیخیال باو دیگه خدایی داری زور میگی همین الان برو یه تریلر از ریج ببین :d
 

Robin Hood

کاربر سایت
Feb 14, 2008
3,219
نام
امید
خیلی حال میکنم با این انیمیشنش :biggrin1:
مثکه برای هر جا و مکان بازی انیمیشنهای مجزا طراحی کردن . اون گیم پلی کشتی رو یادته رضا چطور نیت دستشو به درو دیوار میزاشت .مشخصه کاملاً با محیط تعامل داره :D
ناتان دستش تقریبا نیم متر از دیوار فاصله داره ولی دستش را به صورت تکیه کرده به طرف دیوار برده فاصله دستش را با دیوار ببینید ! یعنی اگه 100 بار هم از این ورودی رد بشید همین انیمشن را خواهید دید . حالا اگه فقط از نزدیک دیوار این کار را میکرد و دستش به دیوار تکیه داده میشد باز یه چیزی
biggrin1.gif
این تریلر از build ـه کاملا بازی نیست این مشکلات و باگهای انیمیشن تو نسخه اصلی برطرف میشه:D
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اصلا کاری ندارم که انمیشنهای ناتان واقعا طبیعیه ولی انمیشنه پیشبینی شده همین عکس را منظورمه !
ناتان دستش تقریبا نیم متر از دیوار فاصله داره ولی دستش را به صورت تکیه کرده به طرف دیوار برده فاصله دستش را با دیوار ببینید ! یعنی اگه 100 بار هم از این ورودی رد بشید همین انیمشن را خواهید دید . حالا اگه فقط از نزدیک دیوار این کار را میکرد و دستش به دیوار تکیه داده میشد باز یه چیزی :D

673hlg572nbsdmef9uc4.jpg
توی تریلر e3 توی تریلر خود نمایشگاه این کار رو میکرد ولی توی دمویی که توی اون نشست گیم اسپات زنده اجرا شد چون بعضی جاها رو سریع حرکت میکرد این کار رو نمیکرد ! لابد باید یه بار پاشو بزنه یه بار دستشو یه بار با سر بره توی چارچوب !
انیمیشن تکرار پذیره ! اون چیزی که تکرار پذیر نیست فیزیک ـه و چیزی که باعث میشه گیمر فک کنه انیمیشن تکراری نیست تعداد انیمیشنه ! و گرنه انیمیشن یه چیز آماده و از قبل ضبط شدس !
اینو با خودت تکرار کن !
-------------------------------------------------------------
شما مثل اینکه خیلی دوست داری خودت را بزنی به کوچه خودت چپ ؟! لابد گفتم کیفیت انمیشنهای بازی هایی که نام بردم بد بودن دیگه ؟!
تا جایی که میدونم احسان ـم ! کوچه ی احسان چپ هم نشنیدم تا حالا ! شاید طرفای شما مرسوم باشه ! ولی وقتی چیزی نداری بگی آبرومندانه برو کنار نمی خواد به اصطلاح خودت منو تحقیر کنی !
خودت اول اومدی گفتی تعداد :
اهان شما اون n تا را میتونی برای ما بشماره چندتا بود ؟! من منتظرم ببینم از طرف سازنده ها چند عدد گذارش شده !
بعد چرا تو سوم شخص نباید انتظار انمیشن دشمنها را داشت ؟ اگه دشمنها انیمیشنشون عالی باشه کار خیلی بدی کردند ؟
بعد من تعدادی رو که خواستی گفتم و :
چه استدلال های جالبی داریم ! شما لطف کن اون بازی هایی که میشناسی 200 تا یا بالاتر برای دشمنهای انیمیشن مردن طراحی شده ! نام ببر ما ازتون ممنون میشیم ! بعد اونوقت بیا برای من بگو که طراحی 300 تا انمیشن برای دشمنها کار خیلی نو و ابتکاری نیست ! lol !
حالا هم کیفیت رو علم کردی ! (البته همه بحث هات همینجوریه!) بعداً هم احتمالاً کار به موشن بلر خوردن حرکات میکشه ! البته این عوض کردن نرم بحث از تخصص هات هست ! یه بار هم سر بحث با ماکان این کار رو کردی (جالبه اونم اشاره کرد !) کلاً من که بحث رو ول کردم ! ادامه بده موفقیت از آن توست .
----------------------------
باز شروع کرد !!! یه زمانی هم سازنده ها گفتن تعداد پلی گون های killzone 3 ، سه برار 2 هست بعدی چی دیدم ؟؟ گفتن محیط سه برابر بعد چی دیدیم؟؟ (جواب درست درمون بده
yahoo_4.gif
)

از طرفی دارم میگم برو همین الان تست کن بعد باز میگی سازنده ها گفتن !!
yahoo_4.gif
برو تست کن ببین انیمیشن هاش چطوری رندر میشه !!
بازم میگم بحث سره تعداد یا تکراری بودن نیست چیزی که ملت گذاشته تو کف تاثیر پذیری تمام قسمت های بدن تو ریج هست. اینکه انجین بازی در لحظه و بر اساس تیر هایی که به قسمت های مختلف بدن میخوره همزمان انیمیشن های مربوط به اون قسمت رو رندر میشه همین
yahoo_4.gif
خوشت اومده ؟! :D نه ؟ پاشو بیا پروفایل :D
 
آخرین ویرایش:

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,808
مثکه برای هر جا و مکان بازی انیمیشنهای مجزا طراحی کردن . اون گیم پلی کشتی رو یادته رضا چطور نیت دستشو به درو دیوار میزاشت .مشخصه کاملاً با محیط تعامل داره :D

این تریلر از build ـه کاملا بازی نیست این مشکلات و باگهای انیمیشن تو نسخه اصلی برطرف میشه:D
دقیقا!تا اونجایی که من تمام تریلر هارو دنبال کردم ناتان در حالت دویدن این انیمیشن رو انجام نمیده فقط مواقعی که بصورت آروم راه میره این کار رو انجام میده فرقی هم نداره کجا و کدوم دیوار باشه کاملا real time هستش!:d
 
  • Like
Reactions: Kainé

Tommy Fisher

Shit happens
کاربر سایت
Apr 5, 2009
5,954
نام
رضـا
انیمیشن های نیت قابل پیش بینی شد :lol: !
این ویدئو رو ببینید
http://www.youtube.com/watch?v=rLZSlZ1XHmk
حالا اگر یکبار دیگه همین سکانس بازی بشه مطمئن باشید اکثر انیمیشن ها کاملاً متفاوت خواهند بود. مثل همون گیم پلی فرودگاه که دو تا ویدئو ازش اومد برید ببینید و تفاوت ها ر احساس کنید !

توی تریلر e3 توی تریلر خود نمایشگاه این کار رو میکرد ولی توی دمویی که توی اون نشست گیم اسپات زنده اجرا شد چون بعضی جاها رو سریع حرکت میکرد این کار رو نمیکرد ! لابد باید یه بار پاشو بزنه یه بار دستشو یه بار با سر بره توی چارچوب !
دقیقاً میخواستم به همین مورد اشاره کنم. هرچند همین انیمیشن دست زدنش به دیوار یا چارچوب برای حفظ تعادل هم انواع زیادی داره .

مثکه برای هر جا و مکان بازی انیمیشنهای مجزا طراحی کردن . اون گیم پلی کشتی رو یادته رضا چطور نیت دستشو به درو دیوار میزاشت .مشخصه کاملاً با محیط تعامل داره :D
دقیقاً :D. این تعامل داینامیک انیمیشن ها با environment یکی از چالش های اصلی ناتی داگ بوده به گفته خودشون !
 
آخرین ویرایش:

daxpax

کاربر سایت
Feb 27, 2009
1,285
ND پدر خودشو در اورد سیتم animation blending درست کرد حالا اینجا تو بازی سنتر ثابت شد که همه چیز اسکریپتد هستش هاها عالیه
این هم یکی از مصاحبه های که راجع به انیمیشن و سیستم بلندینگش صحبت
Evan Wells: Yeah, and it was already our number one priority in original Uncharted. To create this animation system that would allow us to blend dozens of animations all at once. We've got these extensive debug options and you can bring up the animation tree on the screen and sometimes you literally can't fit all the animations on one screen. And that's just Drake. All of our characters have the same abilities, so any single frame that you take from the game might have about 100 animations in play. And it's all to honor the gameplay, to make sure the player feels in control the entire time.

شدهhttp://www.pcworld.com/article/173010/uncharted_2_among_thieves_interview_part_four.html


 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Tommy Fisher

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
انیمیشن های نیت قابل پیش بینی شد :lol: !
این ویدئو رو ببینید
http://www.youtube.com/watch?v=rLZSlZ1XHmk
حالا اگر یکبار دیگه همین سکانس بازی بشه مطمئن باشید اکثر انیمیشن ها کاملاً متفاوت خواهند بود. مثل همون گیم پلی فرودگاه که دو تا ویدئو ازش اومد برید ببینید و تفاوت ها ر احساس کنید !
در راستای گفته هات رضا :D
http://
و
http://
و خیلی چیزای دیگه که میشد در آورد :D
 
  • Like
Reactions: Tommy Fisher

daxpax

کاربر سایت
Feb 27, 2009
1,285
اگر دوستان بخش مولتی بازی انجام میدادند می دیدند که تمام شخصیت ها انیمیشن های یکی دارند و دریک انیمیشن جدا نداره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر