Uncharted 3: Drake’s Deception

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,146
نام
حسین
اکثر 360 فن ها :)) هیچ وقت بعضی جمله ها مثل " U3 یه آشغال جلوی گیرز 3 هست " " U3 همون اشغالی هست که U2 بود " .... رو یادم نمی ره :)) لول
راستش من که یادم نمیاد:dچون تو دنیا بعید میدونم کسی باشه که از آنچارتد بدش بیاد.شاید عاشقش نباشه.ولی قطعا ازش نفرت نداره که بخواد ترولش کنه.بعدشم تا اونجا که یاد دارم خود ps فنا میگفتن بازی شاید تغییر خاصی با شماره قبل نکنه:d
 

.:Pouria:.

کاربر سایت
Sep 20, 2009
2,382
نام
-_-
راستش من که یادم نمیاد:dچون تو دنیا بعید میدونم کسی باشه که از آنچارتد بدش بیاد.شاید عاشقش نباشه.ولی قطعا ازش نفرت نداره که بخواد ترولش کنه.بعدشم تا اونجا که یاد دارم خود ps فنا میگفتن بازی شاید تغییر خاصی با شماره قبل نکنه:d

درست نیست اسم ببرم ولی اگه یه سر به ارشیو تاپیک انچارتد vs گیرز بزنی دستت میاد چی می گم :d
اون شخص هم که می گی از سوپر فن های انچارتد هست ولی زیادی هایپ زده شده داری هایپ زدایی می کنه :d:d
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اتفاقا تو mw2 زمون خودش واقعا خیلی عالی جای پا میموند کلا برف ها پف میکردند میرفتند کنار :D حداقل در این زمینه عالی کار کرده بودند :D من فقط اینو گفتم که بعضی فکر میکنند برای اولین بار چنین اتفاقی میفته خب این مشخصه هرچقدر میریم جلو اینطور چیزها پیشرفت میکنه .
اگه MW2 زمان خودش عالی بود پس جای پا روی برف U2 که همون سال اومد چی بود ؟! :-/
اون انیمیشن دشمن هم که میگی بیشتر مختص FPS ـه نه سوم شخص مراجعه شود به Killzone که n تا انیمیشن وجود داشت برای دشمن ها ! به هر جاشون میزدی یه اتفاقی می افتاد و هر دفعه اکثراً متفاوت با دفعات قبل !
کی بود میگفت بازی نسبت به u2 پسرفت کرده ؟؟
yahoo_4.gif
خودت و یکی دیگه از بچه ها :D پست ها تون رو هنوزم دارم :D نشون بدم :D
اون شخص هم که می گی از سوپر فن های انچارتد هست ولی زیادی هایپ زده شده داری هایپ زدایی می کنه
yahoo_4.gif
yahoo_4.gif
اگه کسی فک کرده می تونه من و پست هام رو برای U3 علم کنه از همین الان بگم خودم سنگ روی یخش میکنم :D
چون قبلاً هم گفتم چیزی هم بگم از روی علاقه ـست نه مخالفت :D
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
اگه MW2 زمان خودش عالی بود پس جای پا روی برف U2 که همون سال اومد چی بود ؟! :-/
اون انیمیشن دشمن هم که میگی بیشتر مختص FPS ـه نه سوم شخص مراجعه شود به Killzone که n تا انیمیشن وجود داشت برای دشمن ها ! به هر جاشون میزدی یه اتفاقی می افتاد و هر دفعه اکثراً متفاوت با دفعات قبل !
اهان شما اون n تا را میتونی برای ما بشماره چندتا بود ؟! من منتظرم ببینم از طرف سازنده ها چند عدد گذارش شده !
بعد چرا تو سوم شخص نباید انتظار انمیشن دشمنها را داشت ؟ اگه دشمنها انیمیشنشون عالی باشه کار خیلی بدی کردند ؟
 
آخرین ویرایش:

u.s.a

کاربر سایت
May 19, 2009
15,146
نام
حسین
من فکر میکنم لوکیشن صحرا رو بینظیر طراحی کردن.نورپردازی و تکسچر هم فوق العادست.برعکس اون ویدیو که تکسچر تو ذوق میزد این یکی بدجور خفن بود:d
 

VecchiaSignora

کاربر سایت
Sep 11, 2010
4,807
نکته جالب صحراش اینه که کارگردان بازی اعلام کرده بصورت ow طراحی شده و میتونی به هر جایی که بخوای دسترسی داشته باشی!
طراحی چنین جزئیاتی با سخت افزار 6 سال پیش!
یک کلام فوق العادست.

دوستان ویدیو ها همه خراب شده اند یک سالمشو بزارید ممنون
تقریبا بیشتر لینک های بروی نت پاک شدند.مگر دوستانی که دان کردند بخوان دوباره آپ کنند.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
اهان شما اون n تا را میتونی برای ما بشماره چندتا بود ؟! من منتظرم ببینم از طرف سازنده ها چند عدد گذارش شده !
بعد چرا تو سوم شخص نباید انتظار انمیشن دشمنها را داشت ؟ اگه دشمنها انیمیشنشون عالی باشه کار خیلی بدی کردند ؟
برای K2 در سال 2009 این عدد بیش از 100 انیمیشن مختلف برای هر کرکتر اعلام شده بود K3 رو اطلاع ندارم ولی افزایش این عدد به 300 در سال 2011 کار خیلی نو و جدید و ابتکاری ای نیست که برای اولین بار انجام شده باشه و بخواد صنعت گیم رو تکون بده !
چون که شما داری انیمیشن دشمن های یه بازی اول شخص رو با انیمشن دشمن های یه بازی سوم شخص مقایسه کنی ! اول شخصی که حتی اگه مثل HALO 3 چیف رو کاملاً داخل بازی ساخته باشن ماکزیمم یه کف دست و ساعد ازش معلومه ! اونوقت حتماً توقع داری دشمن ها انیمیشنشون مثل سوم شخصی باشه که شخصیت اصلی داخل بازی باید انواع انیمیشن های مختلف رو نسبت که نوع بازی کردن گیمر داشته باشه ! این حرفت مثل این می مونه که من بیام بگم چرا انیمیشن شخصیت اول ریج اندازه نیت نیست ! فک نمی کنم انقدر موضوع پیچیده ای باشه !
 

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,804
نام
فرخ
برای K2 در سال 2009 این عدد بیش از 100 انیمیشن مختلف برای هر کرکتر اعلام شده بود K3 رو اطلاع ندارم ولی افزایش این عدد به 300 در سال 2011 کار خیلی نو و جدید و ابتکاری ای نیست که برای اولین بار انجام شده باشه و بخواد صنعت گیم رو تکون بده !
چون که شما داری انیمیشن دشمن های یه بازی اول شخص رو با انیمشن دشمن های یه بازی سوم شخص مقایسه کنی ! اول شخصی که حتی اگه مثل HALO 3 چیف رو کاملاً داخل بازی ساخته باشن ماکزیمم یه کف دست و ساعد ازش معلومه ! اونوقت حتماً توقع داری دشمن ها انیمیشنشون مثل سوم شخصی باشه که شخصیت اصلی داخل بازی باید انواع انیمیشن های مختلف رو نسبت که نوع بازی کردن گیمر داشته باشه ! این حرفت مثل این می مونه که من بیام بگم چرا انیمیشن شخصیت اول ریج اندازه نیت نیست ! فک نمی کنم انقدر موضوع پیچیده ای باشه !

چه استدلال های جالبی داریم ! شما لطف کن اون بازی هایی که میشناسی 200 تا یا بالاتر برای دشمنهای انیمیشن مردن طراحی شده ! نام ببر ما ازتون ممنون میشیم ! بعد اونوقت بیا برای من بگو که طراحی 300 تا انمیشن برای دشمنها کار خیلی نو و ابتکاری نیست ! lol !
حداقل بیا با دلیل و مدرک حرف بزن تا بدونیم از خودت حرف در نمیاری ؟!
تو این نسل قبل rage فکر نکنم بازی ای بهتر از mw2 و kz3 انیمیشن مردنه دشمن براشون تهیه شده باشه ؟ ولی محض اطلاع برای هر دشمنه rage به میزان 500 عدد انیمیشن مختلف و غیر قابل پیشبینی و تمام real time طراحی شده .
ولی در مورد بازیه سوم شخص ! دشمن دشمنه ! چه سوم شخص چه اول شخص ! توبازیهای سوم شخص اگه انمیشنه دشمنها هرچقدر بهتر باشه به اون میزان هم لذت میبری از دیدنشون بالاخره تو داری مُردن اون دشمن ها را میبینی پس چه بهتر که طبیعی تر بمیرند ! اگر این حرفه من اشتباهه بیا ما را روشن کن . پس منم فکر نکنم چیز پیچیده ای گفته باشم که نتونی درکش کنی !
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
چه استدلال های جالبی داریم ! شما لطف کن اون بازی هایی که میشناسی 200 تا یا بالاتر برای دشمنهای انیمیشن مردن طراحی شده ! نام ببر ما ازتون ممنون میشیم ! بعد اونوقت بیا برای من بگو که طراحی 300 تا انمیشن برای دشمنها کار خیلی نو و ابتکاری نیست ! lol !
حداقل بیا با دلیل و مدرک حرف بزن تا بدونیم از خودت حرف در نمیاری ؟!
تو این نسل قبل rage فکر نکنم بازی ای بهتر از mw2 و kz3 انیمیشن مردنه دشمن براشون تهیه شده باشه ؟ ولی محض اطلاع برای هر دشمنه rage به میزان 500 عدد انیمیشن مختلف و غیر قابل پیشبینی و تمام real time طراحی شده .
ولی در مورد بازیه سوم شخص ! دشمن دشمنه ! چه سوم شخص چه اول شخص ! توبازیهای سوم شخص اگه انمیشنه دشمنها هرچقدر بهتر باشه به اون میزان هم لذت میبری از دیدنشون بالاخره تو داری مُردن اون دشمن ها را میبینی پس چه بهتر که طبیعی تر بمیرند ! اگر این حرفه من اشتباهه بیا ما را روشن کن . پس منم فکر نکنم چیز پیچیده ای گفته باشم که نتونی درکش کنی !
تعداد بالای انیمیشن میشه ابتکار توی صنعت بازی :D ! جالبه :D انیمیشن به فضای دیسک بازی مربوطه عزیزم اون 100 تایی هم که گفتم مربوط به انیمیشن مردن بود که توی یه مصاحبه دیدم میگفت به خاطر فضای زیاد بلوری تونستیم 100 تا بزاریم ! که اونم اتفاقاً REAL TIME بود ! مثلاً توی کیلزون 3 میشد به جای 3D که بی خود حجم پر کرده بود 300 یا بیشتر انیمیشن مردن بزارن ! اصلاً ربطی به ابتکار نداره ! هر بازی ای که سازنده ـش بتونه و تواناییش رو داشته باشه می تونه ! ریج هم با 3 تا دیسک DVD می تونسته خب گذاشته ! فردا روز راه رفتن استاد هم میشه ابتکار توی صنعت بازی :D
جالبه شما توی سوم شخص عوضه شخصیت اصلی رو ببینی دشمنا رو میبینی حال میکنی :D شخصیت اصلی هم دایورت میشه به ... :D بسیار عالی >:d
جمله ی آخرم انقدر سنگین بود با تغییر فعل کپی پیستش کردی :D
----------
تذکرات لازم هم که این بالا آقا کیوان داد ! :D فک نکنم دیگه جای بحثی باشه ؟!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر