به نام خدا
باز هم Naughty Dog و باز هم Uncharted 3 ! به مانند دو بازی قبل شماره سوم از فرنچایز آنچارتد روند دو بازی قبلی را در پیش گرفته و این بار به خلق افکت "آتش" و تاثیرات آن بر محیط به مانند " آتش گرفتن مواد اشتعاع زا به تدریج " میپردازد تا بار دیگر ارزش ها و دستاوردهای گرافیکی خود را ثابت کند .
در همین راستا آقای Arne Meyer در مصاحبه ای گفت :
آتش در بازی ثابت نخواهد بود ، به طور واقعی شئ مثل چوب را میسوزاند و در هر لحظه اتفاق می افتد و جلو میرود همان طور که گیمر انتظار دارد ... برای مثال بازیباز میتواند در جای خود بنشیند و سوختن تدریجی یک ساختمان را بنگرد ، اگر مدت طولانی صبر کنید خود به چشم خواهید دید .
این قابلیت باعث خلق منظره های دیدنی و جذاب خواهد شد .
این تکنیک واقعا چالش برانگیز است ، مثل تاثیر آن بر لبه های بالایی اجسام که آن ها را میگیرید اما بسیار زیبا و درخشان خواهد بود ، برای مثال کاغذی را در نظر بگیرید که از گوشه می سوزد و خاکسترهای آن در هوا پخش میشود یا گوشه زمینه تصویر که منظره جالبی را خلق می کند .
همچنین این تکنیک به پویا بودن گیم پلی و به واقعیت نزدیک شدن روند بازی کمک شایانی میکند .
شما میتوانید تیرهایی را ببینید که میسوزند و وقتی می افتند یا زمانی که راه شما را سد می کنند می توانید پشت آنها کاور بگیرید ، اما مواظب میزان دوام آن ها بر اثر سوختن آتش باشید !
آیا ND میتواند به وعده هایش درباره افکت آتش عمل کند ؟ باید صبر کرد و دید ...
http://www.vg247.com/2011/02/08/uncharted-3-to-push-the-envelope-with-fire-effects/ http://www.vg247.com/2011/02/08/uncharted-3-to-push-the-envelope-with-fire-effects/