نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2018 Press Conference

نمایش کدام بازی را بیشتر دوست داشتید؟

  • Anthem

  • The Division 2


Results are only viewable after voting.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
2pzh_beyond-good-and-evil-2-artworks-12-pc-games_b2article_artwork.jpg


8lm6_ubi_e3_armin_2.jpg


Wf-YB65pl1cQmA

با سلامی مجدد و خیلی گرم خدمت بازی سنتری های عزیز، دوستان یوبی فن و عزیزان عزیزتر از جان یوبی هیتر :x:D

باز هم قراره در خدمت شما عزیزان باشیم با کنفرانس E3ـی دیگه و مجددا هم مسئولان ارشد یوبی که در بازی سنتر حضور دارند به بنده اطلاع دادند که تاپیک مانند سال گذشته ایجاد و پیش برده شود.

البته امسال از سایر دوستان عقب افتادیم، هنوز هم که هنوزه (هنوز یعنی آخرای 19 اسفند) تاریخ و ساعت کنفرانس تایید نشده، اما وجودش حتمی هست!

سال گذشته کنفرانس می رفت که کاملا جدید و غیر قابل پیش بینی باشه، اما با درایت فراوان مسئولان یوبی، هرچی عنوان بزرگ بود توی ماه March معرفی شد، حالا یا فقط اسم یا لوگو یا اصلا نمایش کامل، به همون روال (گویا حال کردن با این روش) امسال گفتن یکم خفن تر عمل کنیم، توی یک Livestream ساده اومدن و The Division 2 رو معرفی کردن (اینجاست که می گن مااااا..شا.....ه)، اینجوری بود که همه، حتی خود استودیو سازنده هم شوکه شد!

اما امسال در کل برنامه مشخص تری در پیش هست، قاعدتا نماش از عنوان های The Crew 2، Skull & Bones, The Division 2, Starlink, Beyond Good & Evil 2 رو خواهیم داشت به علاوه گل سر سبد مجلس Just Dance (20)18

طبق برنامه مالی این شرکت هم در سال مالی 2018-2019 شاهد عرضه 4 عنوان AAA خواهیم بود که تا به حال 3 تا از اون ها مشخص هستند (البته از من می شنوین به اون لیست اعتمادی نیست، Skull & Bones بهش می خوره به تاخیر اساسی رو در پی داشته باشه، The Division 2 هم اصولا نباس زود بیاد!)

حدس و گمان ها رو هم از پست اول حذف می کنیم، آنتی هایپ هم به شدت روندش رو حفظ می کنیم، باشد که رستگار هم شویم.

اخبار و شایعات و .... به همین پست اضافه می شن، نظر سنجی از الان خیلی زوده، اما به موقع اون ها هم راه اندازی می شن، اطلاعات دقیق کنفرانس و انشالله بعد از اون لینک دانلود هم با فونت درشت در خدمت شما عزیزان قرار می گیره!

خدارو شکر اینجا زیاد به حاشیه نمی ره، اما به هر حال از همکاری شما سپاسگذار خواهیم بود.

لیست بازی هایی که احتمال نمایش آن ها در کنفرانس بالاست

ftax_beyond_good_amp_evil_2.jpg

Beyond Good & Evil 2

این بازی رو شاید بتوان یکی از جاه طلبانه ترین پروژهای یوبیسافت دانست و نمایش گسترده از آن توسط تیم ساخت تایید شد.

wt9w_the_division_2.png

Tom Clancy's The Division 2

ساخت بازی تقریبا در ماه های اول عرضه نسخه نخست بازی استارت خورده و تایید شده که از بازی در طی کنفرانس E3 2018 رونمایی می شود.

6r1s_logo.jpg

Assassin's Creed Odyssey
خلاصه بعد از n+1 لیک و شایعه و درد و مرض این عنوان هم به صورت رسمی با یه گیف لگد زنیِ خشونت بار معرفی شد و پرونده 3 تا عنوان AAA امسال یوبی رو بست. سورپرایز بی سورپرایز!!!

pi4d_for_honor_season_6.jpg

For Honor's Season VI "Heroes March"

آپدیت بعدی بازی For Honor قرار است دارای محتویات زیادی باشد به حدی که می تواند زمانی از کنفرانس E3 را به خود اختصاص دهد.

f2u7_skull_amp_bones.jpg

Skull & Bones

بازی با محوریت دزدان دریایی که سال گذشته معرفی شد، اما اطلاعات زیادی از آن زمان منتشر نشده، می توان انتظار نمایش های بیشتری از بخش داستانی بازی را داشت.

hudn_the_crew_2.jpg

The Crew 2

این بازی با گسترش در تمام بخش های موجود در نسخه اول قرار است در انتهای ماه June عرضه گردد، اما می توان انتظار نمایشی جدید از بازی، رونمایی از محتوای Season Pass و همچنین اعلام تاریخ Beta بازی در جریان کنفرانس را از آن داشت.

llyu_starlink.jpg

Starlink - Battle for Atlas

یکی دیگر از IPهای جدید یوبیسافت این بازی بود که سال گذشته معرفی شد. این بازی که می خواهد گجت های فیزیکی را وارد گیم پلی خود کند توسط شعبه Toronto یوبیسافت برای همه کنسول های نسل حاضر در حال ساخت است، البته تا به حال نسخه PC آن تایید نشده است.

tux9_transference.jpg

Transference

بازی VR که توسط Elijah Wood و استودیوش با همکاری یوبیسافت مونترال در حال ساخت هست و سال گذشته با دمویی کوتاه معرفی شد. با توجه به حضور Elijah Wood در E3 Colossum می توان انتظار نمایش جدیدی از این بازی را نیز داشت.

pve_just_dance.jpg

Just Dance

اصلا بدون این سری کل کنفرانس ارزش دیدن نداره!!! حالا همه بیان وسط یکم کالری بسوزونیم :D


آپدیت های خبری

2fe2_dxxufjbx4aausah.jpg
  • ادامه عنوان Tom Clancy's The Division در برنامه هفتگی بازی معرفی شد. بازی حدودا بیش از 2 سال در مرحله ساخت توسط استودیو Massive Entertainment با همکاری چندین شعبه دیگه از Ubisoft هست. اطلاعات دیگه ای از بازی داده نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر در E3 بود!

xe9i_photo_2018-03-13_15-55-37.jpg
  • لیست شدن نسخه جدید از سری Splinter Cell در وبسایت Amazon کانادا! (رسمی بود تاپیک PC هم شیرینی برای من :D)
  • گزارش سال مالی 2017-2018 هم در تاریخ 17 ماه May منتشر می شه، احتمالا از برنامه برای امسال هم مواردی گفته بشه. البته امیدوارم که همه چیز رو لو ندن!
 
آخرین ویرایش:

mentor

کاربر سایت
Nov 26, 2013
113
عجب هایپی شدم برای ac چه اسم قشنگیم داره. اودیسه.
انشالله ارسطو هم تو باری باشه به سبک داوینچی برامون معما طرح کنه یا برامون چیز میز بسازه :D
اگه اطلاعات لیک شده درست باشن که ظاهراً درستن، داستان بازی مربوطه به زمان سلسله فلاوین‎ها یعنی حول و حوش 70 میلادی که ارسطو در اون زمان در قید حیات نبوده:D

پ‎ن. خوشبختانه تو اون دوره جنگ و درگیری با ایران نداشتن:-"
 

FPS Eager

کاربر سایت
Jan 27, 2013
1,355
نام
امیرعلی
تعجب میکنم هنوز دوستان با این رفتار یوبی به این فرانچایز امید دارن! AC از اون افتضاح بعد از unity دیگه از دست رفت! حالا اینم که یک سال بهش استراحت دادن بخاطر این تغییرات گسترده بود و معلوم بود نمیخوان pattern عرضه رو تغییر بدن، بهرحال اگه هنوز طرفدار این سری هستید ناگزیرید به این روند عادت کنید یا کلا بیخیالش بشید(مثل من :|) این سری تا یه مدت کلا کنار گذاشته نشه تا همه تشنه اومدن یه نسخه جدید ازش بشن درست نمیشه.
 

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
اخهه... خیلی دلم برای یوبی سوخت... یک بار تو عمرش داشت بدون لیک AC رو جلو میبرد که همونم گند خورد بهش :D
قبل Origins لیکی براش اومده بود که گفته بود ادامه بازی در یونان هست، از همون موقع خیلی خیلی ایمان داشتم این نسخه یونانه :D و خب بود دیگه!
امیدوارم سوپرایزی مونده باشه برای E3 :D
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
نههههههههههه
اسمش که اودیسه هست، بره دوران پهلوانی یونانی ها:(:-? مثلا فکر کن بجای ارسطو نستور برامون طرح معما بریزه :-t ولی بعید بدونم یوبی همچین فانتزی بریزه:-??
اگه اطلاعات لیک شده درست باشن که ظاهراً درستن، داستان بازی مربوطه به زمان سلسله فلاوین‎ها یعنی حول و حوش 70 میلادی که ارسطو در اون زمان در قید حیات نبوده:D

پ‎ن. خوشبختانه تو اون دوره جنگ و درگیری با ایران نداشتن:-"

حضور فیزیکیشم مهم نیست، دست نوشته هاش رو پیدا کنیم بدیم builder ـه گروه برامون بسازتشون :D کاملا احتمالش هست.
یا مثل acbh که میرفتیم تو مقبره ها که تهش آرمور بروتوس رو بگیریم، شاید یه چیزی توی اون مایه ها بذارن :D
در کل که HYPE is real و این حرفا :D کاری که یوبی کرد با فرنچایز و اون یک سال استراحتی که داد مشخصه که روی همه بازی های تحت ساخت ـه این سری اثر گذاشته.
از اونجایی هم که اوریجینز یه soft reboot برای سری حساب میشد، میتونم انتظار اینو داشته باشم که گیمپلی اودیسه چیزی کمتر از اوریجینز نداشته باشه.

+حس میکنم یه چیزی مثل اون فرگمنت هایی که توی ACU بودن رو دوباره توی این بازی میبینیم ( Time Anomaly )به این صورت که یه بخش هایی کاملا سینمایی و کارگردانی شده هستن و باید یه سری مسیر خطی رو پیشرفت.
شاید مثلا توی زمان گذشته بریم ( چون یه سری شایعه اومده که میگن داستان شخصیت بازی 400 سال قبل از میلاده، که اگه درحالت کلی درنظر بگیریم اوریجینز شروع داستان حساب میشده و خیلی جلوتر از این زمان بوده و نباید انقد دیوانه باشن که یه اوریجین هم برای اوریجینز بسازن :D !
پس منطقیش این میشه که با time anomaly یه لحظه میریم تو 400 سال قبل میلاد مسیح چندتا ماموریت خطی انجام میدیم و دوباره میایم سراغ اون کارکتر جدیدمون که حدود 100 سال داستانش از بایک جلوتر هست و بازی روند روتین اپن ورلدش رو ادامه میده :D )
 

saphire

کاربر سایت
Dec 9, 2007
2,578
نام
امیرحسین
سقراط قبول نیست؟ :-":D
بیشتر پزشک بود تا مهندس اون. ولی خوب از قضیه مرگش می شه داستان ACـه جالبی در اورد. تمپلار ها باهاش مشکل داشتن و به سبک بابای اتزیو زدن ترکوندنش:D ولی خوب بازم نمی شه رفت قبل تر از اوریجینز:(
 

Paradise Lost

کاربر سایت
Feb 4, 2016
3,096
نام
احمد
بیشتر پزشک بود تا مهندس اون. ولی خوب از قضیه مرگش می شه داستان ACـه جالبی در اورد. تمپلار ها باهاش مشکل داشتن و به سبک بابای اتزیو زدن ترکوندنش:D ولی خوب بازم نمی شه رفت قبل تر از اوریجینز:(
سقراط؟ پزشک؟:eek: فیلسوف بود بیشتر :Thinking:
 

mentor

کاربر سایت
Nov 26, 2013
113
اون بقراط بود که پزشک بود سقراط زمینه کاریش فلسفه بود:D
کلاً یونان دکتر و مهندس و فیلسوف زیاد داشته که بتونن نقش داوینچی رو تو بازی داشته باشن ولی انتخاب این دوره تاریخی تو یونان یه کم عجیبه چون نه مرکز قدرت بوده و نه کلاً خبری خاصی بوده اونجا:-?
 

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
iy4n_photo_۲۰۱۸-۰۶-۰۱_۰۶-۲۲-۳۷.jpg


خب تو تریلری که برای For Honor دادن اگه یکمی دقت کنیم اونور هیروها به یه چیز جالبی برمیخوریم اونم اینکه معماری هستش که با معماری پرشین یکی هستش.تو Prince Of Persia هم این مدلی زیاد دیدیم.اصلا نمیدونم جریان چیه دارن به پرنس هینت میدن یا هیرو ایرانیه کلا طراحی مپ جوریه که به ایرانی ها بیشتر میخوره.مپ حالت شن یا صحرا مانند داره.نخل هم داره البته.یه احتمال دیگم هست که تو اسپانیا باشه چون لباس شخصیته هم بهش میخوره اما اون شمشیر هیچ جوره به جایی غیر از ایران نمیخوره.از طرفی بقیه احتمالات اونقدر بزرگ نبودن یا به درد فور انر نمیخورن که بخوان بیارنشون تو بازی.شاید فکشن مرسنری اضافه کنن!!
اسپارتان!بیخیال همین الانشم کرکتر رومی داریم.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,997
نام
محمد
کل بازی رو که نمی تونن توی کمتر از یک سال بسازن، حالا شاید بعدا بایک رو هم جایی دیدیم!
یه شخصیت زن و یه شخصیت مرد هست توی بازی، ولی نمی دونم چطور پیاده سازی شده! شاید شبیه همون Syndicate باشه! ولی هر کدوم هویت خودشون رو دارن.
بچه ها تو تاپیک یه لیک گذاشتن. به نظر میرسه کلا دو تا شخصیت از هم جدا هستن و با انتخاب هر کدوم مراحل داستانی مخصوص به خودش را میریم.

iy4n_photo_۲۰۱۸-۰۶-۰۱_۰۶-۲۲-۳۷.jpg


خب تو تریلری که برای For Honor دادن اگه یکمی دقت کنیم اونور هیروها به یه چیز جالبی برمیخوریم اونم اینکه معماری هستش که با معماری پرشین یکی هستش.تو Prince Of Persia هم این مدلی زیاد دیدیم.اصلا نمیدونم جریان چیه دارن به پرنس هینت میدن یا هیرو ایرانیه کلا طراحی مپ جوریه که به ایرانی ها بیشتر میخوره.مپ حالت شن یا صحرا مانند داره.نخل هم داره البته.یه احتمال دیگم هست که تو اسپانیا باشه چون لباس شخصیته هم بهش میخوره اما اون شمشیر هیچ جوره به جایی غیر از ایران نمیخوره.از طرفی بقیه احتمالات اونقدر بزرگ نبودن یا به درد فور انر نمیخورن که بخوان بیارنشون تو بازی.شاید فکشن مرسنری اضافه کنن!!
اسپارتان!بیخیال همین الانشم کرکتر رومی داریم.

من از همینش می ترسم. طبق تجربه اینا وقتی میخوان با الگو گیری از خاورمیانه هیرو طراحی کنن میرن سمت لباس های عربی و این چیزا و تهش یه ساراسن مزخرف میدن بیرون که یه سپر و یه شمشیر دستشه.
امیدوارم قدرت تخیلشون بیشتر از این حرفا باشه وگرنه به شخصه اصلا استقبال نمی کنم!
فکشن مرسناری که گفتی به نظرم از محتمل ترین گزینه هاست.
اسپارتان هم خوبه دیگه!خیلی کوله:D اینا که سربازای رومیو به اسم شوالیه به خورد ما دادن، بیان اسپارتانم بدن مجموعه کامل بشه:D
 

THE BEST BOY

کاربر سایت
Aug 14, 2011
802
نام
امير
بازم زدن بازي را دو شخصيتي كردن كه.

با اين حساب احتمالا دوباره سازنده سينديكيت داره ميسازش كه به نظرم بيخودترين AC اين سري را ساخته بود.

البته بيشترين دليلش بخاطر دو شخصيت بودن بازي و بي ريخت ترين لباس هاي كل اين سريش بود. AC بايد يه شخصيت مرد محور باشه من نميدونم چه گيري دادن به گذاشتن زن تو بازي و بازي هايي هستن كه شونصد تا نسخه ازش اومده كه همه مرد بودن اون وقت ملت گير ميدن فقط چرا اين بازي اينقدر مذكر توشه. جالبه كه خود رييس يوبي سافت چند سال پيش ميگه ميخوايم از اين به بعد بازي هامون شخصيت محور بيشتر باشه تا داستان محور اون وقت الان زدن اينجوريش كردن.

يه بيچاره اي مثل سازنده يونيتي كه به نظرم بهترين AC اين نسل و جزو چهارتاي برتر سري ساخته بود را ميزنن استديوشو منفجر ميكنن اون وقت دوباره به سازنده سينديكيت اعتماد كردن. جان مادرتون حداقل هر كاري ميكنيد يكم به طراحي لباس هاي شخصيت ها هم برسيد و حداقل همون سفارشي سازي يونيتي را كپي كنيد تو اين، حالا گسترش دادنشو نخواستيم.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: Milad_HW

sajadkh

کاربر سایت
Jul 28, 2012
2,181
نام
Sajjad
بچه ها تو تاپیک یه لیک گذاشتن. به نظر میرسه کلا دو تا شخصیت از هم جدا هستن و با انتخاب هر کدوم مراحل داستانی مخصوص به خودش را میریم.



من از همینش می ترسم. طبق تجربه اینا وقتی میخوان با الگو گیری از خاورمیانه هیرو طراحی کنن میرن سمت لباس های عربی و این چیزا و تهش یه ساراسن مزخرف میدن بیرون که یه سپر و یه شمشیر دستشه.
امیدوارم قدرت تخیلشون بیشتر از این حرفا باشه وگرنه به شخصه اصلا استقبال نمی کنم!
فکشن مرسناری که گفتی به نظرم از محتمل ترین گزینه هاست.
اسپارتان هم خوبه دیگه!خیلی کوله:D اینا که سربازای رومیو به اسم شوالیه به خورد ما دادن، بیان اسپارتانم بدن مجموعه کامل بشه:D
دقیقا.حتی خود پرنس هم لباسش و بعضی از نقاط بازی بیشتر به عرب ها میخوردن نه ایرانی ها.اما خب اون معماری و طراحی نقشه به ایرانی بودنش بیشتر میخوره.فکرکنم تا جایی که میدونم نایت ها به خاورمیانه هم اومده بودن شاید کلا استوری در انتظاره و اونجایی هم که بانو واردن وارد شن ها میشه خیلی خوبه.اون سرباز هایی که میجنگن سپرشون پرشین ماننده
نمیدونم چرا ولی حس میکنم این هیرو دو شمشیره :Dحالا اگه ایرانیم باشن چرا تو خاک و شن و صحرا؟
نه:Dبسه دیگه کرکتر رومی و یونانی.همون سنت پدر مادر همه هیروهای اون محلاته:D
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,997
نام
محمد
دقیقا.حتی خود پرنس هم لباسش و بعضی از نقاط بازی بیشتر به عرب ها میخوردن نه ایرانی ها.اما خب اون معماری و طراحی نقشه به ایرانی بودنش بیشتر میخوره.فکرکنم تا جایی که میدونم نایت ها به خاورمیانه هم اومده بودن شاید کلا استوری در انتظاره و اونجایی هم که بانو واردن وارد شن ها میشه خیلی خوبه.اون سرباز هایی که میجنگن سپرشون پرشین ماننده
نمیدونم چرا ولی حس میکنم این هیرو دو شمشیره :Dحالا اگه ایرانیم باشن چرا تو خاک و شن و صحرا؟
نه:Dبسه دیگه کرکتر رومی و یونانی.همون سنت پدر مادر همه هیروهای اون محلاته:D
مشکل اینجاست که اینا تفاوت پارسی با عربی را نمیدونن.یه چیزی میکس می کنن از هر دو میدن بیرون:D
اره. توی جنگ های صلیبی یه صد سالی میومدن و می رفتن.
همون اراموشا به اندازه کافی رو مخ هست:D
سنت بنده خدا که انقدر نرفش کردن الان هیچی نداره دیگه:D سیزن ۲ یه ابهتی داشت برا خودش. کابوس بود:|

پ.ن: از استوری هم به شدت استقبال میشه هر چند خیلی بعیده:(
 
  • Like
Reactions: sajadkh

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر