نمایشگاه/رویداد Ubisoft E3 2018 Press Conference

نمایش کدام بازی را بیشتر دوست داشتید؟

  • Anthem

  • The Division 2


Results are only viewable after voting.

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
2pzh_beyond-good-and-evil-2-artworks-12-pc-games_b2article_artwork.jpg


8lm6_ubi_e3_armin_2.jpg


Wf-YB65pl1cQmA

با سلامی مجدد و خیلی گرم خدمت بازی سنتری های عزیز، دوستان یوبی فن و عزیزان عزیزتر از جان یوبی هیتر :x:D

باز هم قراره در خدمت شما عزیزان باشیم با کنفرانس E3ـی دیگه و مجددا هم مسئولان ارشد یوبی که در بازی سنتر حضور دارند به بنده اطلاع دادند که تاپیک مانند سال گذشته ایجاد و پیش برده شود.

البته امسال از سایر دوستان عقب افتادیم، هنوز هم که هنوزه (هنوز یعنی آخرای 19 اسفند) تاریخ و ساعت کنفرانس تایید نشده، اما وجودش حتمی هست!

سال گذشته کنفرانس می رفت که کاملا جدید و غیر قابل پیش بینی باشه، اما با درایت فراوان مسئولان یوبی، هرچی عنوان بزرگ بود توی ماه March معرفی شد، حالا یا فقط اسم یا لوگو یا اصلا نمایش کامل، به همون روال (گویا حال کردن با این روش) امسال گفتن یکم خفن تر عمل کنیم، توی یک Livestream ساده اومدن و The Division 2 رو معرفی کردن (اینجاست که می گن مااااا..شا.....ه)، اینجوری بود که همه، حتی خود استودیو سازنده هم شوکه شد!

اما امسال در کل برنامه مشخص تری در پیش هست، قاعدتا نماش از عنوان های The Crew 2، Skull & Bones, The Division 2, Starlink, Beyond Good & Evil 2 رو خواهیم داشت به علاوه گل سر سبد مجلس Just Dance (20)18

طبق برنامه مالی این شرکت هم در سال مالی 2018-2019 شاهد عرضه 4 عنوان AAA خواهیم بود که تا به حال 3 تا از اون ها مشخص هستند (البته از من می شنوین به اون لیست اعتمادی نیست، Skull & Bones بهش می خوره به تاخیر اساسی رو در پی داشته باشه، The Division 2 هم اصولا نباس زود بیاد!)

حدس و گمان ها رو هم از پست اول حذف می کنیم، آنتی هایپ هم به شدت روندش رو حفظ می کنیم، باشد که رستگار هم شویم.

اخبار و شایعات و .... به همین پست اضافه می شن، نظر سنجی از الان خیلی زوده، اما به موقع اون ها هم راه اندازی می شن، اطلاعات دقیق کنفرانس و انشالله بعد از اون لینک دانلود هم با فونت درشت در خدمت شما عزیزان قرار می گیره!

خدارو شکر اینجا زیاد به حاشیه نمی ره، اما به هر حال از همکاری شما سپاسگذار خواهیم بود.

لیست بازی هایی که احتمال نمایش آن ها در کنفرانس بالاست

ftax_beyond_good_amp_evil_2.jpg

Beyond Good & Evil 2

این بازی رو شاید بتوان یکی از جاه طلبانه ترین پروژهای یوبیسافت دانست و نمایش گسترده از آن توسط تیم ساخت تایید شد.

wt9w_the_division_2.png

Tom Clancy's The Division 2

ساخت بازی تقریبا در ماه های اول عرضه نسخه نخست بازی استارت خورده و تایید شده که از بازی در طی کنفرانس E3 2018 رونمایی می شود.

6r1s_logo.jpg

Assassin's Creed Odyssey
خلاصه بعد از n+1 لیک و شایعه و درد و مرض این عنوان هم به صورت رسمی با یه گیف لگد زنیِ خشونت بار معرفی شد و پرونده 3 تا عنوان AAA امسال یوبی رو بست. سورپرایز بی سورپرایز!!!

pi4d_for_honor_season_6.jpg

For Honor's Season VI "Heroes March"

آپدیت بعدی بازی For Honor قرار است دارای محتویات زیادی باشد به حدی که می تواند زمانی از کنفرانس E3 را به خود اختصاص دهد.

f2u7_skull_amp_bones.jpg

Skull & Bones

بازی با محوریت دزدان دریایی که سال گذشته معرفی شد، اما اطلاعات زیادی از آن زمان منتشر نشده، می توان انتظار نمایش های بیشتری از بخش داستانی بازی را داشت.

hudn_the_crew_2.jpg

The Crew 2

این بازی با گسترش در تمام بخش های موجود در نسخه اول قرار است در انتهای ماه June عرضه گردد، اما می توان انتظار نمایشی جدید از بازی، رونمایی از محتوای Season Pass و همچنین اعلام تاریخ Beta بازی در جریان کنفرانس را از آن داشت.

llyu_starlink.jpg

Starlink - Battle for Atlas

یکی دیگر از IPهای جدید یوبیسافت این بازی بود که سال گذشته معرفی شد. این بازی که می خواهد گجت های فیزیکی را وارد گیم پلی خود کند توسط شعبه Toronto یوبیسافت برای همه کنسول های نسل حاضر در حال ساخت است، البته تا به حال نسخه PC آن تایید نشده است.

tux9_transference.jpg

Transference

بازی VR که توسط Elijah Wood و استودیوش با همکاری یوبیسافت مونترال در حال ساخت هست و سال گذشته با دمویی کوتاه معرفی شد. با توجه به حضور Elijah Wood در E3 Colossum می توان انتظار نمایش جدیدی از این بازی را نیز داشت.

pve_just_dance.jpg

Just Dance

اصلا بدون این سری کل کنفرانس ارزش دیدن نداره!!! حالا همه بیان وسط یکم کالری بسوزونیم :D


آپدیت های خبری

2fe2_dxxufjbx4aausah.jpg
  • ادامه عنوان Tom Clancy's The Division در برنامه هفتگی بازی معرفی شد. بازی حدودا بیش از 2 سال در مرحله ساخت توسط استودیو Massive Entertainment با همکاری چندین شعبه دیگه از Ubisoft هست. اطلاعات دیگه ای از بازی داده نشده و باید منتظر اطلاعات بیشتر در E3 بود!

xe9i_photo_2018-03-13_15-55-37.jpg
  • لیست شدن نسخه جدید از سری Splinter Cell در وبسایت Amazon کانادا! (رسمی بود تاپیک PC هم شیرینی برای من :D)
  • گزارش سال مالی 2017-2018 هم در تاریخ 17 ماه May منتشر می شه، احتمالا از برنامه برای امسال هم مواردی گفته بشه. البته امیدوارم که همه چیز رو لو ندن!
 
آخرین ویرایش:

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,301
نام
امیر حسین
بین POP و UBIART انتخاب سخت بود، ولی چون من ادامه POP 2008 میخوام و به نظرم با Ubiart ترکیب فوق العاده خفنی میتونه بشه!(اگر امکان ساخت سه بعدی باشه باهاش!) یک تیر دو نشون زدم و Ubiart رو انتخاب کردم:))

و چرا AC تو نظرسنجی نیست:( من از حضور هر ساله AC حمایت میکنم:(
 

Max Blood

کاربر سایت
Feb 17, 2016
819
نام
پویا
عجب نظر سنجی زیبایی:D
به POP رای دادم چون خیلی وقته دلم براش تنگ شده و با توجه به کارهایی که یوبی کرده به نظرم حداقل یه عنوان خوب و لذت بخش میتونه ازش دربیاره تا بعد از مدت ها دلی از عزا دربیارم:x
اگه میشد یه گزینه ی دیگه رو هم انتخاب کنم به SC رای میدادم چون بعد از POP خیلی دلم برای SC تنگ شده... ولی خب برخلاف POP با روندی که یوبی پیش گرفته میترسم بازی زیاد تغییرات تو خودش داشته باشه و با مکانیک های جدیدی که تو بیشتر بازی های یوبی هست کلا حس و حال بازی بپره:D
بعد از اینا هم از بازی جدید یوبی آرت هم استقبال میشه:x
 

-Poormaz-

کاربر سایت
Oct 6, 2009
4,117
نام
پوریا
Splinter cell که همه میدونیم نمایش داده میشه فقط میموند POP که دلم میخواست بهش رای بدم ولی در آخر به new IP رای دادم. شاید خبر Far cry 6 روی رای من تاثیر منفی گذاشت. نمیدونم ولی به نظرم یوبی به یه IP جدید و سینگل پلیر و صد البته خوب نیاز داره. یه IP که اگه آخر سال جایزه ای نبرد همه بگن چرا. یه IP که فقط برای فروش یا مسائل مالی نباشه. این کمپانی با این استودیوهای قوی که زیر نظرش داره خیلی کارا میتونه بکنه. کاش میزاشتی دو تا رای بدیم.
 
آخرین ویرایش:

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
به نظرم Splinter Cell هم OW کرده باشن یا دیگه سندباکسه حداقل یک حالت کمپ داشته لاشه احتمال میدم یا پایگاه و بری سر وقت هدف ها ..
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
Splinter cell که همه میدونیم نمایش داده میشه فقط میموند POP که دلم میخواست بهش رای بدم ولی در آخر به new IP رای دادم. شاید خبر Far cry 6 روی رای من تاثیر منفی گذاشت. نمیدونم ولی به نظرم یوبی به یه IP جدید و سینگل پلیر و صد البته خوب نیاز داره. یه IP که اگه آخر سال جایزه ای نبرد همه بگن چرا. یه IP که فقط برای فروش یا مسائل مالی نباشه. این کمپانی با این استیدیو های قوی که زیر نظرش داره خیلی کارا میتونه بکنه. کاش میزاشتی دو تا رای بدیم.
ایشالله BGE 2 8-}
اون قضیه FC6 هم فکر کنم از نظر سنجی اومده باشه، ولی به هر حال از همین الان ساختش شروع می شه، شاید هم شروع شده باشه مراحل اولیه و چیز عجیبی نیست.
در کل توی این کنفرانس خیلی خیلی دوست دارم AC جدیدی نبینیم، همونطور که قبلا گفتم دوست دارم ایده های Origins رو همون تیم که ساخته تکمیل کنه، نه اینکه یک تیم دیگه تغییرات بده!
WD3 رو بیشتر دوست دارم ببینم، اما بازم اگر زمان لازم هست برای بهتر بودنش، اینم نباشه مشکلی نیست.
کاش یه تیزر کوتاه از Avatar هم بدن ببینیم Massive داره چیکار می کنه!

در مورد عدم حضور AC و WD هم توی لیست، بیشتر هدفم عنوان هایی بود که چند سالی هست خبری ازشون نیست، وگرنه خوب می شه توی نظر سنجی دیگه همه این ها رو با هم آورد. تعداد یک رای هم جالب کرد کارو دیگه :D>:)
 
  • Like
Reactions: voldmort

Ali Venom

کاربر سایت
Jul 2, 2013
6,703
نام
ali
من رای ام 50-50 بین شاهزاده ایرانی جدید و SC بود ولی خب خیلی واقع گرایانه به SC رای دادم :D با اون لیک فروشگاه والمارت هم نمایشش 100% قطعی شده. شیک و مجلسی به ارزوم میرسم :D
NEW IP هم خیلی دوست دارم ببینم یوبی بتل رویال چی میزنه
 

SHANSER

کاربر سایت
Jun 17, 2009
6,724
نام
منصور
امسال سورپرایز یوبی باید همون SC جدید باشه یادمه حدود سال 2008 قبل از Convection یک تمی برای سم فیشر در نظر گرفته بودن که حالت تنهایی و افشردگس و مو و ریششم بلند بود و یک تم خاکستری بازی در نظر داشتن که حیف اون کنسل شد بتونن یک داستان خوب طراخی کنن حسابی میگیره دوباره ولی حالا نیان یک بازی انلاین نعرفی کنن از splinter cell !!
splinter_cell_conviction.jpg
 

voldmort

AʙʏsSw̶ᴀʟᴋεЯ
کاربر فعال
May 28, 2015
10,014
نام
ali
نظرسنجی رو حداقل 2 گزینه ایی میکردی:D
قطعا اول سم فیشر بعد ریمن:-?
با AC مشکل ندارم(مخصوصا زمان ژاپن فئودال)ولی امیدوارم خبری از FC6 نباشه!
BGE 2 هم شدید استقبال میشه:x
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
Closed Beta بازی The Crew 2 قراره 31 May شروع بشه، از لینک زیر می تونین ثبت نام کنین:
TC2 | betaregistration

2تا تریلر جدید هم منتشر شده:


Ubisoft® - Official Ubisoft News, Previews and Features.

لینک بالا عکس از نمای خونه توی بازی هم گذاشته که به سبک Test Drive Unlimited 2 پیاده سازی شده! حالا اینکه امکان خرید این مکان ها باشه یا نه معلوم نیست، اما وجود دارن!
از اپراتورهای جدید Rainbow Six Siege هم رونمایی شده که می تونید ببینید:


متاسفانه چیزی نداشتم لینک مستقیم کنم!
 

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
نظر سنجی تا 3 ساعت دیگه فقط ادامه داره، امروز گزارش مالی شرکت منتشر می شه و امکان داره مثل سال قبل خیلی از بازی ها رو معرفی کنن، برای همین قبل از انتشارش نظر سنجی هم بسته می شه! ببینیم چه می کنن امسال که بر اساس اون نظر سنجی بعدی رو انتخاب کنیم :D
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,250
نام
ماکان
SC که به نظر من قطعا تو کنفرانس مایکرو معرفی میشه و شاید نمایش بیشتر بره تو کنفرانس خود یوبی، و باز هم منطقن نباید خبری از PoP بشه اما با این حال من کماکان منتظرم یا PoP جدید معرفی کنن یا Rayman
 
  • Like
Reactions: armin_shadow

armin_shadow

A New Era Begins
ناظم انجمن
Mar 18, 2006
3,233
نام
آرمين
گزارش مالی منتشر شده

امسال قبل از 31 مارچ 2019 یوبی 3تا بازی AAA منتشر می کنه! یکی The Crew 2 یکی The Division 2 و بعدی هم مشخص نیست. Skull & Bones هم همونطور که حدس می زدم رفت برای سال مالی بعد!
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر