سگ Naughty

کاربر سایت
Jun 6, 2013
204
نام
رضا
این سریال Sugar چه وایب خوبی داره من که فعلا تا اینجا پیشنهاد میکنم احتمالا بعضی‌ها مثل من با این استفاده از کلیشه‌ها به طور آگاهانه و هوشمندانه داخل سریال و اوماج و اشارات هالیوودی ارتباط بگیرن.
ناگفته نمونه که هر قسمت تموم میشه میخوای قسمت بعدو سریع شروع کنی ببینی چی میشه و این میستری و کاراگاه بازی و تویست‌ها به کجا میکشه و ببینی با اون سرنخهایی که بهت دادن آیا حدسیاتت درست بوده یا نه یعنی اون سبک میستری نیست که خود سازنده هم ندونه کجا میخواد بره.
جالبه که سریالش همزمان منو یاد گیم LA Noire و سریال Community انداخت!
 

hamid_barca

کاربر سایت
Dec 23, 2006
3,908
Baby Reindeer رو اگه ندیدید پیشنهاد میکنم ببینید سریال خوبیه.نکته جالبش اینه که بازیگر اصلی تمام اتفاقات رو از رو زندگی واقعی خودش نوشته و باید هشدار بدم همین باعث میشه بعضی از صحنه ها احتمالا به شدت بیشتری براتون آزاردهنده باشه.

ملت همیشه در صحنه خارجی هم افتادن دنبال آدمهای واقعی داستان و حتی برای بعضی ها که اشتباهی فکر میکردن این شخصِ تو داستانه کلی دردسر درست کردن و پای پلیس هم به میون اومده :|
 

ClaP TraP

کاربر سایت
Oct 5, 2014
466
نام
علی
فکر میکردم بهترین سریالی که تو زندگی ام دیدم breaking bad بوده!
بعد که the leftovers رو دیدم نظرم کامل عوض شد.
عجب سریالی بود لامصب. چند روزه میخوام یه سریال جدید‌ شروع کنم اما‌ نمیتونم، هنوز تو فاز این سریالم و موسیقی متنشو گوش میدم.
متاسفانه بعد از دیدن leftovers هیچ سریالی نمیتونه جاش رو پر کنه.
هی بیشتر و بیشتر سریال میبینی تا شاید مثلش پیدا بشه ولی نمیشه.
آخرش هم میشینی دوباره از اول گوشش میکنی و موسیقیش رو روی تکرار میزاری مثل یه عزیز از دست رفته
 

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
765
نام
Saeed
۲۰ سال پیش در چنین روزی آخرین قسمت یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال جهان با عنوان Friends پخش شد!

❒ این سریال تقریبا همیشه در فهرست بهترین سریال های تاریخ حضور دارد و رکورد پربیننده ترین سریال کمدی از شبکه های کابلی را از آن خود کرده است.

❒ سریال هنوز هم جزو پر بیننده ترین هاست و از زمان به پایان رسیدنش تاکنون هر ساله یک میلیارد دلار برای استودیو وارنر سود به ارمغان آورده است.

❒ وارنر به شش بازیگر اصلی نفری ۲ درصد از سود خود معادل ۲٠ میلیون دلار دستمزد سالانه میدهد.

❒ دیوید شوییمر علاقه ای به بازی در سریال نداشت، با این وجود خالقین سریال به او گفتند که سریال را شخصا برای او نوشته اند و شخصیت راس گلر برای او نوشته شده.

❒ نام سریال به جای دوستان، قرار بود کافه بی خوابی، ما شش نفر و دوستان ما، باشد که در آخر موقع پخش به دوستان تغییر کرد.

❒ متیو پری اصلا قرار نبود در سریال بازی کند او در سریال LAX 2194 بازی میکرد و نمیتواسنت همزمان هر دو را داشته باشد، اما در نهایت بیننده کم LAX 2194 باعث شد سریالش لغو شد و در نهایت به دوستان رسید.

❒ سریال جلوی تماشاگران واقعی فیلمبرداری میشد، البته به غیر سکانس های پایانی که طرفداران را شوکه و غافلگیر میکرد، برای اینکه این داستان لو نرود، سکانس ها بدون تماشاگر ضبط میشد.

⭐️IMDB: 8.9/10
🍅 Rotten Tomatoes: 78%
Ⓜ️ Metacritic: 65/100

View attachment 1000021626.mp4
 

mahdi-xbox

کاربر سایت
Dec 24, 2010
1,638
نام
Leo Fitz
سریال "Debris" در مورد سقوط اشیای فرا زمینی ئ ناشناخته رو سطح زمینه که تاثیراتی رو آدما میزاره...دو تا مامور از سیا و mi6 مامور میشن درمورد این اشیا و اتفاقاتی که باعثشون میشه تحقیق کنن.
با دیدن و شنیدن این خلاصه داستان شاید همه تصور کنن سریال معمایی و هیجان انگیز باشه . همچنین من که یه مقدار وایب "فرینج" گرفتم ازش...
ولی درحقیقت اشیا ناشناخته بهونه ـست و 90 درصد داستان رو مخاطب باید با تروماهای شخصیت های اصلی و همچنین شخصیت های فرعی سروکله بزنه!
50 درصد از هرقسمت رو هم باید شاهد گریه و اندوه شخصیت ها باشیم!
همه اینا منو یاد Leftovers انداخت 🗿
بزرگوار میخوای سوپر درام بسازی چرا پای مسائل ماورایی رو وسط میکشی ؟
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,795
نام
وحید
دوستانی که سایت ارشیو دار خوب سراغ دارن اگر زحمتی نیست اگر کسی لینک دانلود رایگان از سریال ted lasso بصورت کامل با زیرنویس چسبیده و بدون سانسور داره ممنون میشم برام بفرسته
 

SaeedKING

کاربر سایت
May 2, 2015
765
نام
Saeed
دوستانی که سایت ارشیو دار خوب سراغ دارن اگر زحمتی نیست اگر کسی لینک دانلود رایگان از سریال ted lasso بصورت کامل با زیرنویس چسبیده و بدون سانسور داره ممنون میشم برام بفرسته
این بات تلگرام به آرشیو زرفیلم متصله و تمام آرشیو این سایت رو میتونید با این بات رایگان دریافت کنید. برای ted lasso هم نسخه اصلی با زیرنویس و نسخه دوبله شده با کیفیتهای مختلف موجوده.
@StreamWideBot
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر