masoud101

کاربر سایت
Sep 26, 2014
534
نام
مسعود
فصل جدید black mirror از دید شما هم افتضاح بود یا من فقط اینطوریم؟
واسه منم همینطور بود .
اسم این رو باید یک‌ سریال دیگه میگذاشتن .
Cabinet of curiosities by guilermo del toro
 
آخرین ویرایش:

Price_One

کاربر سایت
Feb 28, 2015
519
تو silo دختره چطوره تونست زنده بمونه؟ دختره چیو میدونست که شهردار شوکه شد؟
قضیه ازین قراره که اون heat tape هایی که باهاش دستای کسایی که برای پاکسازی میرفتن میبستن از عمد مشکل داشته و باعث میشده سموم داخل هوا وارد لباس بشه و باعث کشته شدن افراد بشه و دختره(جولیت) هم این قضیه رو فهمیده بود و با اون پیرزنه(مارتا والکر) و دوستاش تونسته بودن اون tape هارو جابجا کنن. کسایی که کتاب رو خوندن میگفتن این مورد رو تو کتاب بهتر توضیح داده شده. تو ردیت هم اکثرا متوجه این قضیه نشده بودن.
 
آخرین ویرایش:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
چقدر خوب بود Silo و عجب پایانی! از اون سریال‌هایی هست که خیلی با سلیقه من جوره و گذشته از داستان و حال و هوایی که داره، بازیگرهاش هم واقعاً عالی هستن.
خیلی منتظرم ببینم ادامه ماجرا چی می‌شه. حیف که متأسفانه Silo هم مثل خیلی از سریال‌های معروف این سال‌ها، اقتباس از داستانی هست که قبلاً منتشر شده و برای همین دو تا خطر در کمین بیننده‌ها هست. یکی لو دادن مستقیم و رک و راست توسط ملت، یکی هم این حالت که یه عده از قبل در جریان داستان هستن و میان ادامه ماجراها رو به عنوان حدس و نظریه و اینا اعلام می‌کنن و مثلاً می‌گن «حدس می‌زنم فلان شخصیت فلان طور می‌شه و...» در حالی که حدس نیست و طرف داستان رو خونده. :|
چقدر بانو ربکا فرگوسن خوبه! :D تا قبل از Dune فقط توی Doctor Sleep دیده بودمش (Mission: Impossibleها رو ندیدم) و اون فیلم کلاً جذبم نکرد و این شخصیت هم هرچند ویژگی‌های جالبی داشت، ولی خیلی هم چیز خاصی نبود. ولی به شدت حال کردم با حضورش توی Dune و الآن هم دیگه Silo حجت رو برام تموم کرد و تبدیل شد به یکی از بازیگرهای محبوب بنده. :D امیدوارم همین‌طور خوب پیش بره و به جاهای بالاتری برسه.
 

bayern_vahid

کاربر سایت
Dec 9, 2009
5,727
نام
وحید
واسه منم همینطور بود .
اسم این رو باید یک‌ سریال دیگه میگذاشتن .
Cabinet of curiosities by guilermo del toro
دقیقا منم یاد کابینت عجایب دل تورو افتادم
میشه گفت بجز اپیزود اول هیچ ربطی به هدف اصلی سریال نداشت
 
  • Like
Reactions: masoud101

saeedonly

کاربر سایت
Nov 22, 2012
1,074
Black mirror رو دیشب تموم کردم. قسمت اخرش با این که خوشم اومد ولی در کل رفته تو فاز تخیلی و از علمی تخیلی خارج شده بنظرم تو این دو قسمت اخر. من به بلک میرور برای ایده های جالب علمی تخیلیش و نشون دادن اثرات تکنولوژی علاقه مند شدم و این تغییر رویه عجیبه بعد پنج فصل. Silo هم خیلی خوب تموم کردن فصل اولو. اینا تا حالا تقریبا نیمه اول کتابشو اقتباس کردن و نیمه دوم کتابش جذاب تر بود برام.
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

Price_One

کاربر سایت
Feb 28, 2015
519
اين bear و silo يكى بياد خلاصه بگه موضوعشون چيه ببينم تماشا كنم يا نكنم :D
من تا قبلش شناختی از سریال silo نداشتم اینو یکی از سایت های دانلودی به عنوان خلاصه گذاشته بود، منم خوشم اومد دان کردم. اسپویل در حد همون قسمت اوله ولی باز میزارم تو اسپویلر.
10هزار بازمانده از آخرالزمان در «سیلو»های چند ده طبقه ای که کیلومترها در اعماق زمین وجود دارد و آنها را از دنیای سمی و خطرناک بیرون محافظت میکند،زندگی میکنند.یک قانون اساسی و مهم بر سیلو حاکم است: “نگو که میخوای بری بیرون”، اگر چنین حرفی بزنی به راحتی از سیلو خارج میشوی، ولی دیگر راه بازگشتی به وجود ندارد!
 
  • Like
Reactions: HIGH VOLTAGE

jj191

کاربر سایت
Aug 22, 2021
450
سلام دوستان
به اخرین قسمت های سریال سقوط اسمان ها رسیدم. سریال خوبی بود ممنون از دوستی که معرفیش کرد.
الان بازم یه سریال اخرزمانی پایان یافته میخواستم معرفی کنید یا فیلم.شما پیشنهادات خوبی میدید. سریال سرگذشت ندیمه چطوره ندیدمش؟ پیشنهاد بهتری دارید؟
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر