Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,588
نام
سپهر
شروع شعاری داشت. آندروود دیگر قانون سرش نمیشه و فقط میخواد از خودش دفاع کنه و طرفداران خودش را پیدا کند. در این قسمت اول، اتفاق خاصی نیوفته و روند خانه پوشالی هم همینطوره. منتظر قسمت های بعدیشم.
 
  • Like
Reactions: TheGodfather

.SamueL.

کاربر سایت
Dec 9, 2012
1,481
برای بارِ سوم سریال Breaking Bad رو به طور کامل دیدم. حالا بماند که به دفعات قسمت های خاصش رو تماشا کرده بودم.
داشتم به این فکر می کردم، در آینده چه سریالی باید ساخته بشه تا جایِ Breaking Bad رو بگیره! واقعا احتمال رُخ دادن چنین اتفاقی به این زودی ها هست؟
وقتی این سریال رو تماشا می کنی، حس می کنی در حال زندگی درون اون شهری! داری با اون خونواده وقتت رو سپری می کنی و در کنارِ شخصیت های اصلی فیلم حضور داری! فقط نمی تونی حرف بزنی، تماشا می کنی!
فیلم های تاثیرگذار زیادی دیدم که از تماشا اون ها لذت بُردم. اما هیچ فیلم و سریالی مثل برکینگ بد برام موندگار نخواهد بود.
بهترین و بزرگترین برای همیشه!

متاسفانه یا خوشبختانه Better Call Saul داره جلو میزنه از بریکینگ بد (اینو از کسی میشنوی که تَه BB رو درورده و پوسترشم تو اتاقشه )

: دی
 

Dr.Trax

کاربر سایت
Jul 12, 2008
2,055
متاسفانه یا خوشبختانه Better Call Saul داره جلو میزنه از بریکینگ بد (اینو از کسی میشنوی که تَه BB رو درورده و پوسترشم تو اتاقشه )

: دی
دو فصل از Better Call Saul رو دیدم و می تونم بگم واقعا محشر بوده! کاملا عطر و بوی برکینگ بد رو می شه توش استشمام کرد!
سریال Better Call Saul یک قطعه از پازل سریال breaking bad هست و نمی شه این دو تا رو رقیب هم دونست! در واقع اگر سریالbreaking bad در کار نبود، شخصیت سال وجود نداشت!
واقعا خوشحالم Better Call Saul رو ساختن!
حس یک پدری رو دارم که پسرش رو از دست داده، ولی نوه ش جای پسرش رو براش پُر کرده! یک جایگزین خلف! :
D
 

Alkazar

کاربر سایت
Mar 1, 2012
3,168
نام
پویان
WTF?!!?!
2018 @-)
تا اون موقع همه چیه سریال از سرمون پریده
سلام
خب HBO منتظره که گات تموم بشه بعد برن سراغ وست وورلد.
سریال به اصطلاح پرچمدار شبکه است. بیشترین سرمایه‌گذاری و تبلیغ رو روش میکنند.

Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,588
نام
سپهر
اگ میدونی تو به من بگو:sob:

بهترین ترک های برکینگ بد

HesienBerg (فصل دوم)
1977- Ana Tijoux (فصل چهارم، قسمت دهم)

اینا بهترین ترک های بریکینگ بد هستند. این دومی که خداست.
 

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,588
نام
سپهر
واقعیتش یکی پیدا کردم نمی دونم همونه هنوز چک نکردم :-sولی آهنگ قشنگیه Ana Tijoux 1977

تدوینی که وینس گیلیان با این آهنگ در سکانس مسخره بازی جسی پینکمن در ماشین مایک میکرد، خیلی باحال و خنده دار بود. آهنگ خوبیه و لیریک خوبی داره.
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,390
نام
Majid
بتر کال سال فوق العادس، کاملا میتونه از نظر داستانی از بریکینگ بد جلو بزنه ( اگه تا الان نزده باشه ) اما بنظر من چیزی که هیچ وقت نمیتونه بتر کال سالو به بریکینگ بد تبدیل کنه شخصیتاش هستن، جیمی و چاک و مایک حرف ندارن اما آدم ارتباطی رو که با خانواده والتر وایت برقرار میکرد بنظرم یک چیزه تک و تکرار نشدنیی هست :D

و یک سوال اینکه بترکال سال این هفته چجوری شد؟ :| پخش رسمی نداشته، حتی زیرنویس انگلیسی هم براش نیومده اما لیک شده ولینکاش رو نت هست، گرفتم زیرنویس اسپانیایی داره آدم هنگ میکنه ولی گویا کامل هست :D الان چیکار کنیم نبینیم هفته بعد اصلیش بیاد؟
 
  • Like
Reactions: Alkazar

Origami 2008

عضو تحریریه
Oct 2, 2014
5,588
نام
سپهر
خیلی ها قصد دارند بریکینگ بد را با بتر کال مقایسه کنند ودر کنار آن معنقدند که از بریکینگ بد سبقت گرفته است. باید بگم که سخت در اشتباهید. بتر کال سال هنوز از بریکینگ بد جلو نزده است و حتی نزدیک هم نشده است. اولا شما در ژانر دو سریال دچار مشکل شده اید: بریکینگ بد یک سریال Crime Drama هست اما بترکال س بیشتر یک Legal Drama هست که لابه لای ان قصدداره یکم هم جنایی بشه. سریال از نظر موضوع و شخصیت اصلی داستان خیلی فرق داره و کاملا تضاد بر هم هستند. والتر میخواد برای حفظ خانواده اش، همه کار بگنه اما سال قصد داره که کلا از خانواده بکنه و شخص جدیدی میشه. بتر بیشتر شبیه دسر بعد از پایان بریکینگ بد میمونه. نه فراتر از غذای اصلی (ب.ب)

بتر کال سال هنوز مانند بریکینگ بد تو دل منتقدان و مراسم ها جا نگرفته و هم چنان از روند کند ان گله دارند. سریال سه فصلش اومده و هم چنان در جوایز امی از سریال های دیگر در گرفتن جوایز شکست میخوره و هنوز جایزه معتبری نگرفته.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر