PC Total War: Rome II

attachment.php



بخش 1) اطلاعات بازی:


Developer: The Creative Assembly
Publisher: Sega
Platform: PC
Genre: Strategy
Release Date: September 03, 2013
نقشه کمپینگ
attachment.php



  • 183 سرزمین,117 فکشن,500 یگان مختلف بعلاوه 30 نوع شهر و 70 ساختمان مختلف در بازی هست.
  • قسمت شرقی نقشه به باختر که شامل سرزمین های شرقی ایران باستان می شود در بازی وجود دارد.
  • ارتش ها به شیوه های مختلفی در نقشه حرکت می کنند مثلا در حالت (forced march) مسافت بیشتری حرکت می کنند که البته باعث ضعف هایی شامل آسیب پذری نسبت به حملات ناگهانی می شوند.
  • جنگ های داخلی در بازی باعث حفظ تعادل Gameplay می باشند و بازیکنان باید از نظر نظامی قدرتمند باشند.
  • دریاهای مناطق مختلفی در بازی وجود دارد که این دریا ها بین قلمروهای مختلفی تقسیم شده و هر منطقه با نیروی دریایی مخصوص خودش اختیار آن دریا را خواهد داشت.
  • هر Turn در بازی 1 سال محسوب میشه ولی با این همه 4 فصل در بازی وجود دارند.
  • CA تلاش داره بازیکنان را به مبارزات در زمین های باز ترقیب کنه و اعتقاد داره در بازی بر روی محاصر قلعه ها نباید متمرکز شد
  • کاراکترها در بازی مسیر بیشتری را می پیمایند.
  • ارتش ها میتواند از رودخانه ها بدون ساخت پل یا کشتی حرکت کنند.
  • رشد شهرها بیشتر در نقشه مشخص می شود و بازیکنان قادرند این پیشرفت در ساختمان های مخصوصی که در نقشه وجود دارد مشاهده کنند.


نقشه جنگ



  • در بازی طبیعت تخریب نمی شود. . .یعنی انتظار مواردی مثل دختان جنگلی در حال سوختن را نداشته باشید
  • اگر ارتش شما نتواند نیروهای دشمن را ببینند در نتیجه شما هم در بازی قادر به مشاهده ی آنها نیستید.
  • هوش مصنوعی دشمنان بیشتر قابل باور هست
  • لکه های خون در زمین های جنگی که با جنازه پوشیده شده باشند قابل دیدن هست هر چند که بسیار کم باشد.AC احتمال زیادی برای DLC خون وجود دارد
  • فصل ها در زمین مبارزه قابل مشاهده خواهند بود یعنی اگر در فصل زمستان مبارزه کنید زمین مبارزه هم برفی خواهد بود.
  • نقشه های جنگی به خوبی بقیه چیزهایی که تا به جال دیدید کار شده است.در واقع مثلا اگر جنگی را در جنگل Teutoburgشروع کنید همان زمین تاریخی Battle of the Teutoburg Forest را به شما می دهد.

یگان ها



  • کاراکترها در بازی خصوصیات و مهارت های مختلفی دارند و تجربه سریعتر کسب می کنند.
  • سواره نظام میتواند به کلی صف آرایی دشمن را بهم بزند.
  • سربازان Barbarian در بازی برگشته اند.
  • نیروهای پیاد مظام در هنگام مورد حمله قرار گرفتن از سپرهای خود استفاد میکنند
  • برگشتن و خارج شدن از صف آرایی testudo بسیار سریع و روان است.
  • سربازان رومی در هنگام دویدن میتوانند نیزه های خود را بیاندازند.
  • خوک های آتشینبه بازی برگشته اند.
  • تیر کمان ها بعضی در زره و سپرهای جنگی فرو میرود و بعضی پس از بر خورد به زمین می افتند که در هنگام زوم کردن قابل مشاهد هست.

بخش مولتی پلیر



  • TLC هایی برای این بخش از سمت سازندگان در نظر گرفته شده

نیروی دریایی



  • نیروی دریایی را نیز همانند نیروی زمینی می توان در حالت های مختلف مثل Raiding Mode قرار داد
  • کشتی های جنگی قابلیت Ramming و انتقال نیرو ها به کشتی دشمن هنگام مبارزه را دارند(Ramming اینکه کشتی در حال حرکت خودش به کشتی دیگه بکوبه)

اطلاعات کلی




  • در شوگان 2 اگز کمپینگ طولانی را انتخاب میکردید 240 Turn برای پیروزی و اتمام بازی داشتید و در ناپلئون 244, امپایر 200 و در مدیوال دو 230 ولی در Rome 2 شما 300 Turn برای اتمام باری در اختیار دارید.
  • چگونگی پابان بازی بستگی شیوه ی بازی شما دارد.اگر شما روش محتاطانه در بر خورد بازی اشراف زادگان , خانوادها . . .داشته باشید نسبت به کسی که همه را به جنگ بطلبه متفاوت خواهد بود.برای روم شما میتوانید از جمهوری و ستا دفاع کنید یا اینکه یا دیگر خانواده های رومی مبارزه و خود سناتوری کنید.اشاره شد که این موضوع به صورت مخصوص در فکشن های دیگر نیز هست.
  • به نظر میرسه که ورژن مخصوصی برای خون در بازی مشخص شده ولی هنوز رسما اعلام نشده است.


بخش 2) لینک ها:

GameSpot




بخش 3) توضیحات:

بدون شک سری Total War را باید جز بهترین استراتژی های تاریخ دانست. اکنون دنباله ی یکی از بهترین نسخه های سری Total War یعنی Rome تحت عنوان Rome II مدتی پیش رسما از سوی Sega تایید شد.
استراتژی بازها نسخه ی اول Total War: Rome را به یاد دارند، بازی فوق العاده جذاب که در سال 2004 منتشر شد و توانست با دریافت نمرات بالا خود را به عنوان یکی از بهترین نسخه های سری Total War معرفی کند. (Meta: 92)
Rome II Total War در تاریخ 3 سپتامبر 2013 بصورت انحصاری برای PC منتشر خواهد شد.


بخش 4) معرفی اقوام حاضر در بازی:

روم:
Romefactionbannermap.jpeg


روم

“Strength, honour, duty.”
*قدرت*افتخار*وظیفه*

جمهوری روم در دوره ی اوج شکوفایی است و Pyrrhus سپاه جنگجوی مهاجم یونانی اش به سواحل ایتالیا رانده شدند.جمهوری روبه رشد روم قدرت ارتشش را تقویت میکنه تا به اهدافشان برسند.روم قدرت مسلط بز شبه جزیره ایتالیاست و در نقطه بسیار حساس تاریخی قرار دارد و برای گسترده شدن نیاز به فتوحات دارد.در شمال اتحادیه اتروسکوها و آنسوی آن سرزمین های Barbarian هاست.در شرق یونان و در جنوب و غرب Carthaginians ها قرار دارند.

400px-FactionRevealRomelink.jpg


از زمان برکنار شدن سلطه ی پادشاه اتروسکوها در حدود 500 سال پیش از میلاد جمهوری روم به شیوه ای حکومت می کرد که مانند آن در هیچ قدرتی دیده نمیشد.خدمت نظامی برای مردم اجباری بود که مهمترین کمک مردمی به جمهوری روم بود و روم را کاملا نظامی و قدرتمند می کرد.قدرت نظامی ارتش روم بر نظم ,تربیت و اصول تاکتیکی سختیگبرانه تکیه می کرد.ارتش بسیار مجهز و فرم داده شده و پیاد نظام سنگین ستون فقرات ارتش بود.مردان جوان با پوشش های زرهی کمتر در خط اول قرار داشتند (Hastati نوعی نیروی پیاده نظام) و پشت آنها نیروی ماهر و مجهز و آموزش دیده تر قرار داشتند.نیروی مسنتر و باتجربه تر معروف به triarii سپاه را منسجم نگه میداشتند.این ترکیب یک پارچه توسط سواره نظام یا equites ها پشتیبانی می شدند.(equites به سواره نظام های میگفتند که شوالیه بودند و از نظر رنکی قبل از سناتورها قرار داشتند).
روم به عنوان یک فکشن قابل بازی از نظر اقتصادی در تجارت آهن و از امکانات نظامی پیشرفته ای بر خودار است و در کنترل توده ی مردم برای نگه داری نظم اجتماعی ماهر بودند.بعلاوه بازیکنان برای انجام امورات روم باید یکی از سه خانواده ی قدرتمند روم را انتخاب کنند.(The Julia, The Cornelia, and the Junia) که هرکدوم از این خانواده ها برتری های سیاسی , نظامی و فرهنگی دارند.

700px-FactionRevealRome1.jpg
پارت ها:


Parthia4.jpg





Parthia
پارت

R2_logomon_256.png


“Tolerance, justice, profit”
*بردباری*عدالت*سود*

به قدرت رسیدن ارشک رهبر قبیله پارنی.او به آنها اطمینان غلبه بر سلوکی ها را که پارتاوا را مورد حمایت قرار می دادند را داد.پارتاوها تلاش آنها را برای رهایی از سلطه یونانی مقدونی ضعیف می کرد.در ابتدای ترقی پارتها یک امپراتوری شرقی قابل مقایسه با سلسله ی هخامنشی قدیمی و یکی از محدود تمدن هایی که تقریبا از نظر قدرت و ثروت با رومی ها برابر حساب می شدند بودند.
قبایل متحد پارتی,پارت ها برای اسب هایشان ,کمانداران اسب سوار چادرنشین و سوار نظام سنگین معروف بودند,آنها بعدها زره هایی از آهن یا برنز ساختند که سوار و هم اسب را مورد پوشش قرار می داد.برای پیاده نظام هم انها متکی به قوم ایرانی و نیروهای نیزه دار و قوی هیکل و گاهی اوقات هم از نیروهای مزدور که مجهز و آماده به فرم سلوکی ها بودند.
پارس ها ترکیبی از فرهنگ محلی و یونانی بودند,دین پارت ها شیوه و فلسفه ی ستایش از خدایان یونانی و ایرانی و زرتشتی بود.به مرور زمان اشراف زادگان بر نواحی قابل کشت تسلط گرفتند که اقتصاد بر اساس آن بود.هنگام ظهور جاده ابریشم تاجران به راحتی میتوانستند در دنیای باستانی حرکت و با نواحی شرقی معامله کنند..میزان احترامی که آنها برای فرهنگ های خاجی داشتند موجب فتح آسانتر مناطق جدید می شد هر چند شیوه زرتشتی به معنی نفرت و دوری از برده داری بود که برای اقتصاد و نظم عمومی آنها مضر و زیان آور بود.کماندارهای به دلیل کمانداران فوق العاده و نیروی سواری ماهر مشخصه ی سپاه آنها در مبارزه زمین های باز بود.




کارتاژ:

Carthage_map.jpg



Carthage
کارتاژ


“Democracy, commerce, faith"
*دموکراسی*تجارت*ایمان
قلب تپنده کارتاژ خود شهر کارتاژ است.یک بندرگاه مهم و قطب شلوغ معامله کالا در شمال ساحل آفریقا.از زمان خودمختار شدن آنها از اجداد فنیقیی شان به سرعت یک ارتش قابل توجه تاسیس گردید.نیروی دریایی و امپراتوری تجاری مختص به خودشان.کارتژی ها پابرجا به اعتقادات شرکی همانند گذشتگانشان بودند.کارتاژی ها خدایان متعددی را پرستش می کردندد و در میان این خدایان, رئیسشان Ba al hamon فرمانروای بزرگ و Taint الهه ی پشتیبان کارتیژ بود.بسیاری از مردم به قربانی کردن کودکان در معبدهایشان اعتقاد داشتند.







کارتاژ یک دولت تجاری توسعه طلبانه با جمعیت کم بومی بود.بنابراین اکثریت ارتش را نیروهای مزدور تشکیل می داد که هسته ی اصلی نیروهای زمینی به حساب می آمدند.هرچند نیروهای ویژه ی کارتژی نیز وجود داشتند که به گروه مقدس و فیل های قدرتمند جنگی شمال آفریقا معروف بودند.ملوان های تربیت شده دارای کشتی های سریع و قابل مانور با قدرت خوب و قابلیت پرتاب توپ ها بودند.از 6 قرن فبل از میلاد کارتاژ رابطه تجاری با روم برخوردار بود.این دو ملت در کنار یکدیگر با همکاری در زمان جنگ های Pyrrhic مبارزه کرده بودند.هر چند این یک اتحاد برای سهولت در جلوگیری از سپاه قدرتمند و برتر یونانی ها از شمال ایتالیا و سیسلی بود.نتیجه ی جنگ شاید برای روم بیشتر فایده داشت.کارتاژ در سیسیلی تسلط پیدا کرد اما روم تمامی سواحل ایتالیا را تصرف و از آن خود کرد.به این صورت است که تنش بین این دو ملت به عنوان 2 فکشن قابل بازی بسیار بالاست.کارتاژی ها از مهارت در دریانوردی و شهرت به عنوان یک ملت برای معاملات تجاری عالی برخوردار هستند.
همچنین از دید دموکراسی دولت کارتاژ از رضایت اکثر مردم بر خوردار بود.بازیکنان حق انتخاب دارند که به عنوان یکی از 3 قدرت اصلی سیاسی در بازی ایفای نقش کنند که هر کدام برتری و مزایای نظامی , اقتصادی و فرهنگی خود را دارند.




مقدونی:

Macedon1.jpg



Macedon
مقدونی

“Glory, order, power.”

*شکوه*نظم*قدرت*

نا امید از برگشت به دوران شکوه,مقدونی ها خود را در محاصره ی مرزهای قبل از اسکندریه توسط Illyrian ها, Thraciansها و شهرهای دولت یونانی یافتند.آیا مقدونی ها میتوانند دوباره به دوران شکوفایی و قدرت خود تحت سلطه الکساندر جدید برسند؟
مقدونی حکومتی است که پادشاه قدرت را کنترل و دولت به مردم خدمت میکند.این تفاوت در خزانه داری که سوخت یک اقتصاد کشاورزی , جنگلداری و سیستم مالیاتی بندرگاهها است گسترش پیدا میکنه.به استثنا معادن طلا و نقره در اختیار پادشاه است.سپاه مقدونی به همان شیوه ی فیلیپس دوم و الکساندر باقی ماند که تمرکز روی پیاد نظام و سواره نظام داشت و توسط فرماندهان شجاع و قهرمان هدایت میشد.تنها تغییرات کوچی در تاکتیک ها,تکنولوژی و سیستم محاصره کردن نسبت به روزهای اوج قدرت مقدونیه ایجاد شد و سپاه مقدونیه با ادامه شیوه اصلاحات الکساندر در Hoplite ها (نوعی از سربازها) و اعتماد به مشاوران مشهور و سواره نظام Thessalian به کار خود ادامه داد. مقدونی ها هرگز دارای نیروی دریایی قدرتمند نبودند و با تکیه بر خدابان یونانی مانند آتنا و رودز امور دریانوردی خود را می گذراندند.
به عنوان دولت جانشین ,مقدونیه نفع بسیاری در جنگ با مناطق غیر یونانی برد و برای هر ایالتی که صاحب شد از در درآمد و بهبود رشد ایالت هایش بهره برد.جنگجوهای با تحربه یونانی هنجنین برتری نسبت به barbarian ها داشتند.تحت فرماندهی Antigonus Gonatus آنها حاکمان بخشنده و تجار زیرکی بودند و از افزایش رو به افزون در آمد و اکثریت راضی مردم بهره می بردند.هر چند حکومت های دیگر نمی توانستند مقدونی ها را بخاطر تمایلات سلطه گریشان ببخشند.به همین ترتیب برای بازی کنان مقددونی بسیار سخت است که اعتماد و وفاداری آنها را کسب کنند.


آیسن:


Iceni2.jpg



Iceni
آیسن


“Iron, conquest, pride.”
*آهن*پیروزی*غرور*

آیسن ها یک قبله عصر آهنی در جنوب بریتانیا هستند.آیسن ها مردم متکبر و شجاع بودند.آنها در دشت هاسکونت داشتند و مرز آنها با دریای شمال و جنوب, باتلاق و مرداب ها بود.آنها مهاجمان آموزش دیده بودند و به صورت مداوم با قبابل همسایه Coritani و Atrebates درگیر می شدند.
آیسن ها اصولا از پیاده نظام در هنگام جنگ استفاده میکردند.این نیروها دارای سپرهای بزرگ بیضی شکل و یا مستطیلی شکل همراه با شمشیر یا نیزه بودند.تفاوت عمده آیسن ها نسبت به قبیله های نژاد سلتی,نقاشی و یا خالکوبی بدنشان همراه با استفاده بهتر از از قلاب سنگ در میدان جنگ است.هرچند از نیروی سواره نظام سبک نیز استفاده میکردند.
آیسن ها و دیگر قبایل بریتانیایی به مانور بسیار بالا در جنگ با ارابه معروف بودند.بعد از به هم زدن نیروهای دشمن با javelin ها (نوعی نیزه که به صورت اختصاصی برای پرتاب کردن ساخته شده بود)رزمندگان پیاده می شدند و به مانند قهرمانان هومری مبارزه می کردند.آنها هیچ شباهتی به barbarians نداشتند.آیسن ها پایتختی به نام Venta Icenorum بنا کردند که در آن مراکز مذهبی بزرگی نیز قرار داشت.با آنکه کشاورز بودند ولی اقتصاد سطح بالایی داشتند.آنها حتی سکه های طلای مخصوص به خودشان را ضرب کرده بودند.فرهنگ,هنر و ثروت آنها به صورت گردن بندها و انواع دیگر جواهرات که توسط اشراف زادگان استفاده میشد قابل مشاهده بود.
آیسن به عنوان یک فکشن قابل بازی بسیار شجاع و جنگجو هستند.با تکیه بر الهه ای به نام Andraste آنها با قدرت بیشتری وارد میدان مبارزه میشدند.مهارت آنها در کار با آهن یک منبع بسیار خوب به همراه یورش و غارت بود.به عنوان یک ملت جنگجو مقدار رضایت مردم با هر اعلام جنگ جدیدی بیشتر میشه.
آیسن ها پتانسیل به تسلط گرفتن قبایل عصر آهنی بریتانیا را دارند.آن سوی سواحل آیسن ها نژاد سلتی Gaul و Iberia قرار دارد. آیا آیسن ها میتوانند آنها را زیر یک پرچم متحد کنند؟


آرونی (گل):


Averni3.jpg


Arverni (Gaul
آرونی

Averni_ico.png


“Belief, dignity, power.”
*اعتفاد*عزت*قدرت*

از تبار بسیاد دور سلت ها,آرونی های جنگجو یکی از قدرتمندترین قبیله های مرکز فرانسه هستند.بسیار متفاوت نسبت به بربری های غارتگر و مهاجم,آنها تمدن بسیار پیچیده و سطح بالایی در Nemossos داشتند , قلعه آنها نزدیک فلات Gergovia بود.
آرونی ها توسط پادشاه و رئسای قبایل حکمرانی می شدند اما تصمیمات در آخر با کاهنان بود.آرونها دارای اجتماعی با قوانین محکم و استوار بودند.قدرت و شخصیت هر مرد به مهارت او در جنگ بستگی داشت همانطور که برای یک رهبر اصل و نسب او ملاک به حساب می آمد.
آنها به شدت وابسته به نیروی زمینی بودند و بهترین استفاده را از Javelins می کردند و نیروی ویرانگری در هنگام بر خورد اولیه دز میدان جنگ داشتند.آنها توسط جنگجوهای ویژه همانند Spear Nobelها و Oathsworn ها فرماندهی می شدند.فرماندهان با مبارزه در میادین جنگ و اثبات خودشان مقام هایی همانند Champion را کسب میکردند.
هنگامی که مسائل به صورت ظاهری به گردن پادشاه و رئسای قبایل بود ولی درواقع کاهنان بودند که تصمیماتی همانند اعلام جنگ و یا صلح می گرفتند.اعتقادات آنها ترکیبی از ایمان به خدبان باستانی نورث و یونانی با باور به ارواح بود.دین در نواحی سلتی مهمترین عامل در متحد نگه داشتن قبایل مختلف گالتیک بود.
ظاهرا به صورت غیر قابل توقف قبایل گالتیک در 390BC روم را غارت کردند و در اوایل 279BC بخشی از دریای اژه را با حجوم به مقدونی ها,ترس ها و الیریان ها مورد حمله قرار دادند.شاید سرنوشت آنها آن طرف دریای بریتانیا جایی که تمام قبایل سلتی زیر سلطه یک پادشاه قرار دارد باشد و شاید هم در شمال که سر آخر پایانی به تهدید رو به افزایش رومی ها بدهند. آرونی ها در آمدشان در صنعتگری به همان اندازه ای بود که در سود با مهارت گالتیکی کار با طلا داشتند.در جنگ ها سواره نظام آنها از سوارکاران باالفطره بهره می بردند.در این حین پادشاه محبوب و دلاور و رئیسان قبیله ای که از آنها جنگجویان قدرتمند میساختند برایشان در مقابل قبایل وحشی دیگر احترام کسب می کردند.


سوئبی:


Suebi4.jpg



Suebi

سوئبی‌ها

“Blood, Nobility, Courage.”
*خون*اصالت*رشادت*

سوئبی ها مردم تسخیرناپزیری با فرهنگ ژرمنی که در شمال غربی فرانسوی ها سکونت داشتند.آنها از قبایل مختلفی تشکیل می شدند و زبان و اعتقادات مذهبی مشترکی داشتند.آنها به صورت متداوم به همسایه های گالیک خود از سوی رودخانه راین حمله میکردند.
به شدت متکی به نیروی زمینی بودند و تکنیک های کمین کردن شیوه ی غالب آنها در حجوم بردن به سمت دشمنان در زمین جنگ بود.آنها با امکانات کمی تجهیز بودند.بیشتر جنگجویان سوئبی از framea که یک نوع javelin به شکل نیزه بود استفاده می کردند.غالبا آنها بدون لباس جنگی و همراه خود سپرهای بیضی یا بلند شش ضلعی یا گرد خود را در میدان مبارزه می آوردند و چیزی بیشتر از عبای ساده یا لباس های دیگر نمی پوشیدند.هرچند دلاوری آنها در جنگ افسانه ای است و جنگجویانشان به راستی خوفناک بودند.حتی Centurion دلاور از دیدن سپاه در حال حمله غیرقابل کنترل سوئبی ها به لرزه در می آمدند و هنگامی که شکارچیان شیطانی به رنگ سیاه به سرعت از میان انبوه درختان جنگل به سمتشان نزدیک میشدند احساس می کردند دست سردی از ترس قلب آنها را چنگ می زند.
به درستی منزوی بودند.جولیوس سزار در نوشته ای اشاره کرده که ژرمن ها با قبایل خارجی به صورت محدود در صورتی که از غارت و یا برده ها ماذادی باشد معامله می کردند.
آنها برای آنکه خود را از برده های خود متفاوت نشان دهند,مردم آزاد و جنگجوها موهایشان را طوری بالای سرشان گره می زدند که به گره ی سوئبی معروف شده بود پادشاه, رئسای قبیله و قهرمانان ورزشی آنها نیز از مدل پر جزئیات این نوع بستن مو استفده میکردند.
به صورت ظاهری ایستادن در خط مقدم در جنگ بسیار مهم بود گرچه پادشاه و رئسا با معیار اصل و نسبشان انتخاب می شدند تا سنت های قهرمانانه ی ضروری متحد نگه داشتن قبایل را انجام دهند.
تحت فرماندهی صحیح سوئبی ها توانایی انجام یک هدف مشترک را دارند.آنها می توانند به راحتی بریتانیا , فرانسه و ایبریا را توسط نیروهای بیشمار خود سربه نیست کنند.
مانند همه ی فرقه های ژرمنی سوئبی ها استاد جنگ های جنگلی و غارت هستند.آنها قابلیت برخورد دیپلماتیک در مواقع مواجهه با قبایل وحشی دیگر و یا هر کسی که جرات سد راه آنها را داشته باشند دارند.آنها احساس غریبگی و دوری نسبت به تمدن خارجی دارند.مردم متمدن و یا وحشی برایشان مشابه است و به شدت با ستیزه جویانی که بر آنها پیروز شدند بر خورد میکنند.


700px-Suebi_berserkers_TWR2.png

مصر:




Egypt
مصر



“Legacy, independence, power.”
*میراث*استقلال*قدرت*

مصر در دوره ی Ptolemaic فرهنگ نزدیکی با تمدن یونان(در دوره ی Hellenistic) در حین حفظ بسیاری از رسومات مصری داشت.مصر توسط بطلمیوس در سال 305BC پس از مرگ الکساندر بزرگ پایه گذاری شد و تبدیل به یکی از مراکز فرهنگی و معاملات تحت نفود فرمانروایی مقدونی ها شد.
بطلمیوس یکی از جنرال های الکساندر بود که پس از مرگ ناگهانی الکساندر منصوب به حکم رانی در مصر شد.با متلاشی شدن امپراتوری الکساندر بطلمیوس اعلام استقلال کرد و کنترل مصر را از جنرال های رقیب در دوره ی جنگ های Successors در بین سال های 322_275 قبل میلاد به دست گرفت.
مذهب و سنت مصری ها را مورد پذیرش قرار دادند,در آن دوره در مصر پادشاهان خود را فرعون می نامیدند و با مهندسی سنتی به ساختن معبد ها و مقبره ها می پرداختند.مردمی با فرهنگ یونانی به تعلیم تشویق داده میشدند معهذا طبقه بالایی از یونانی/مصری ها ظهور پیدا کردند.اما همه چیز به این سادگی و هماهنگی نبود.سراسر قلمرو با سپاهی که بدنه آن از واحدهای نظامی یونانی و سربازهای مسن بازنشسته تشکیل شده بود.امتیازاتی که شهروندان یونانی داشتند موجب مورد حمله مکرر قرار گرفتن و قیام های خونین توسط مردم بومی می شد.
با ترکیب شیوه ی جنگی یونانی و مصری ارتش آنها را به سپاهی پیشرفته و متوازن تبدیل می کرد و همچنان یاد فرمانده ی قهرمان را گرامی میداشتند(الکساندر).آنها بهترین استفاده را از نیزه و پایک(نوعی سلاح نوک نیز)می بردند.نیروهایشان از نیروهای متنوع و شمشیرزنان , ارابه سواران (شمشیرزن) ماهر و نیروی خارجی که فیل های جنگی از آفریفا بودند تشکیل می شدند.موقعیت استراتژیک مصری ها در دریای مدیترانه طوری بود که نیاز به نیروی دریایی قدرتمند برای محافظت از مستعمرات و منافع تجاری خود بودند.
در همان حین که شهر الکساندریا تبدیل به مرکز تمدن و آموزش میشد حکمرانان فرصت طلب و قدرت طلبی داشت.این سلسله جدید امکان گسترش قلمرو و پیشرفت بسیار داشت.آنها سیاست مداران و تحصیل کردگان ماهری بودند و سلحشوری نیروی دریاییشان بدون سوال بود.هر چند به عنوان یک سلسله ی تازه بنا شده در زمین خارجی مصری های بومی کمی قابلیت تغییرات شرایط به عنوان قدردانی فرمانروایان جدید خود داشتند.


پنتوس:


Pontus

پنتوس





Ambition, Independence, Profit”

*جاه طلبی*خودکفایی*منفعت*

سرزمین کوهستانی در مرز دریای سیاه,پنتوس دارای دره های رودخانه ای پر آب و بنادر بسیاری است که آن را تبدیل به سرزمینی کشاورزی و اقتصاد متکی به معاملات تجاری می کند.این جغرافیا و مکان منجر به تمرکز نیروها به پیاده نظام و کشتی های جنگی شده و اینکه مخلوطی از نیروهای پیشرفته و قابل اطمینان یونانی و ایرانی ارتش پنتوس را تشکیل می دهند.نیروهای سپر برنزی نیزه دار تشکیل دهنده ستون فقرات ارتش هست و نیروهای سریع و کشنده ارابه سوار به راستی وحشت آوری دارند.
با کالاهای ارزشمند و فرمانروایان جاه طلب آگاه پنتوس به عنوان یکی از قدرتمندترین مناطق هنلستیکی(منظور مناطقی است که تحت تاثیر فرهنگ و دانش یونان هستند) موجود بمانند.با راههای ارتباطی به سرزمین های باستانی آنها بیشترین کنترل در معاملات و صادرات چوب,آهن گرانبها و استیل با ارزش را در دریای سیاه دارند.
در ابتدا پنتوس تحت کنترل ساتراپ ایرانی بود اما بعد تبدیل به یکی از ماطق تحت کنترل مقدونی ها توسط آنتیگون یکم در 333 BC پس از شکست نیروهای داریوش توسط الکساندر شد.اساسا پنتوس حالا یکی از مستعمارات یونانی است که تحت کنترل سلسله ایرانی بود.در 302 BC تحت سلطه Mithridates Ktistes ( موسس پترونس ) از امپراتوری مقدونی ها طی آشوفتگی هایی که در جنگ جانشینان بود جدا شدند.با شکست دادن و عقب راندن سپاه مهاجم بطلمیوس مصری آنها تشنه ی توسعه دادن مرزهای خود از سمت آسیای صغیر در سرزمین های اصلی یونانی و آنسوی آن هستند.
پادشاهی در حال پیشرفت پنتوس از ارتباط دیپلماتیک سالمی با مناطق یونان و قلمروهای پادشاهی داشت و به تفکیک پذیری در میادین جنگ به خصوص در مقابل نیروهای barbarian برجسته بودند.بخاطر ریشه های ایرانی, فرهنگ شرقی عملکرد نظم عمومی را در استان ها آسانتر کرده.

این فکشن از همان روز اول به عنوان یک آپدیت برای بازی Rome 2 در دسترس خواهد بود.









بخش 5) سیستم مورد نیاز:

System Requirements:
=============
Minimum
============
OS: Windows XP/Vista/7/8
CPU: 2 GHz Intel Dual Core Processor / 2.6 GHz Intel Single Core processor
Memory: 1.0 GB (Windows XP) 2 GB (Windows Vista / Windows 7 / Windows 8)
Video Card: 512 MB Direct 9.0c compatible card (shader model 3)
Hard Drive Space: 35 GB of free space
Sound: 100% DirectX 9.0c compliant card
Network: Internet connection required for product activation and multiplayer
Valve's Steam required

===========
Recommended:
===========
OS: Windows XP/Vista/7/8
CPU: 2nd Generation Intel Core i5 processor or greater
Memory: 2.0 GB (Windows XP and Vista)
Video Card: 1024 MB DirectX 11 compatible graphics card.
Hard Drive Space: 35 GB of free space
Sound: 100% DirectX 9.0c compliant card
Network: Internet connection required for product activation and multiplayer
Valve's Steam required




بخش 6) لیست ملیت های غیر قابل بازی:

لیست ملیتها و اقوامی که غیر قابل بازی هستن منتشر شده که از این قراره:

British 
Brigantes, Caledones, Demetae, Dumonii, Ebdani

Celtic (non-Gallic)
Aestii, Anartes, Eravisci, Galatia, Nori, Raeti

Celt-Iberian
Arevaci, Cantabri, Celtici, Edetani, Galleaci, Lusitani, Turdetani

Dacian
Bastarnae, Biephi, Getae

Gaulish/Gallic
Atrebartes, Aedui, Boii, Carnutes, Helvetii, Insubres, Liguria, Namnetes, Nervii, Pictones, Scordisci, Treverii, Veneti, Vivisci, Volcae

Germanic
Cherusci, Cimbri, Frisii, Gutones, Lugii, Marcomanni, Rugii, Sequanii

Hellenistic
Baktria, Knossos, Massilia, Pergamon, Rhodes, Sardes, Seleucid Empire, Syracuse

Illyrian
Ardiaei, Breuci, Daorsi, Delmatae

Sarmatian
Aorsoi, Roxolani, Siraces

Thracian
Odrysia, Triballi, Tylis

African
Gaetuli, Masaesyli, Garamantia, Nasamones, Cyrenaica, Blemmyes, Meroe, Axum

Italian
Etruscan League

Asia Minor (non-Hellenistic)
Cyprus, Bithynia, Trapezon, Cappadocia

Scythians
Catiaroi, Scythia, Cimmeria, Budini, Thyssagetae

Caucasus
Ardhan, Armenia, Colchis, Kartli

Iranian
Dahae, Khorasmii, Massagetae, Media Atropatene, Media, Persia, Parthava, Drangiana

Arabian
Gerrhea, Himyar, Ma'in, Mascat, Nabatea, Saba, Qidri

Phoenician/Carthaginian
Carthago Nova, Libue

Indo-Scythian
Aria, Arachosia, Sagartia
 

Attachments

  • uvxw2a9jj0tzqu4twbd.jpg
    uvxw2a9jj0tzqu4twbd.jpg
    164.2 KB · مشاهده: 1,152
  • Rome-2-Total-War.jpg
    Rome-2-Total-War.jpg
    80.1 KB · مشاهده: 1,130
آخرین ویرایش:

ETZIO Auditore

کاربر سایت
Mar 25, 2011
13
من هم فقط تونستم با ایران پیشرفت کنم اما بعضی ها می گفتن ایران ظعیفه و اینجور چیزا باید باگم ایران به نظرم بهترین کشور از نظر نظامیه کاتافراکت ها می تونند همه نیرو ها را به جز Pike man هارو نابود کنند این نوع نیزه دار ها هم به راحتی با سوار کماندار نابود میشن فقط بحث سر نیروی پیاده که با مود Parthian Empire این مشکلم بر طرف می شه
لینک مود :
Persian empire mod
لینک دانلود مود منیجر :
http://up.totalwar.ir/images/a40f350gi8aj4wx42xn.zip
این مود سه نوع گروه نیزه دار جدید دو گروه فیل سوار جدید یک گروه کاتافراکت طلایی با اندکی افزایش قدرت دفاعی سه نوع گروه شمشیر زن و تبر دار جدید دو گروه ارابه جدید یک گروه کماندار جدید و دو گروه شتر سوار جدید اضافه می کنه . سربازای جدید از روی فیلم 300 زده شدن فرمانده ها هم تو بخش کمپین تغییر می کنند و به رنگ سفید در میان

منصور جان عزیز این مود چجوری کار میده؟ من که هرکاری میکنم تو manager پیداش نمیکنه. اتوماتیک که پیدا نمیشه و دستی هم اصلا فایل های پک رو تو پنجره نشون نمیده که انتخاب کنم.مود رو هم تو data ریختم هم تو منو. show all pack types رو هم زدم. لطفا راهنمایی کن که خمار این مود شدم با این تعریفات.
1 ماهه داریم بازی میکنیم خسته شدیم همش swordman و ... کماندار ها که تیپشون افتضاحه. حالا یعنی elite هم هستنو اینن. در واقع پیاده نظام پارت ها افتضاحه!!! فقط swordman شون خوبه که اونام آرمور ندارنو بی ریختن.
 

parham_safa

Rossonero
مدیر انجمن
Sep 24, 2005
8,321
نام
پرهام
سلام
آپدیتهایی که گفتید و الان به 5 رسیده رو میشه جدا ریخت ( مثلاً فقط 5 رو بریزم ) یا اینکه همه رو باید بریزم ؟
 

Firesword

کاربر سایت
Jan 20, 2013
881
نام
Barbarian
مود Persian empire نیازی به مود منیجر نداره ولی اگه نشد از این مود استفاده کنید یادتون باشه که هیچکدوم از تیک هارو رو غیر از تیک مود فعال نکنید
عکسای مود جدید ولی یادتون این یونیت 10000 تا قیمتشه ولی بسیار قویه . اینم عکسا و لینک
http://up.totalwar.ir/images/hm4qh5rsf1fhppth6dvd.zip
منبع : توتال وار فارسی

n1v4lu8u9bon9e5kz3c6.jpg


baz6f2rmyvi5mqrgisx9.jpg
 

chiff

کاربر سایت
Jun 23, 2011
177
نام
صادق
ببخشید دوستان یه سوال کدوم یکی از آپدیت هایی که واسه بازی اومده فریم دهی رو بهینه میکنه؟
میتونم فقط همومنو بریزم؟
 

RONIIN

Tech Team
کاربر سایت
Sep 13, 2008
636
نام
خسرو
سلام دوستان خسته نباشید کسی از بچه های تهرانی میتونه یه لطفی در حق من بکنه بازی رو با تمامی پچهایی که تا الان معرفی شده به من بده..هزینش هم هرچی باشه به روی چشم چون جایی رو نمیشناسم که بازیرو به صورت کامل با پچهاش و مود منیجرش داشته باشه از طرفی هم خودم نت درست حسابی واسه دانلود ندارم...آقا یه خورده یاری کنید منو که بتونم این شاهکارو بازی کنم...
 

Sina Arsenal

کاربر سایت
Oct 18, 2012
75
یک موردی که خیلی رو اعصاب منه مدت زمانیه که صرف بقیه فکشن ها میشه تا حرکاتشونو انجام بدن، هیچ راهی وجود نداره که این قسمت سریع تر بگذره؟ با توجه به تعداد زیاد فکشن ها خیلی وقت گیره

* خود بازی یه گزینه داره تو تنظیمات که حرکات بقیه فکشن ها رو کامل نشون بده فقط حرکات مهم رو نشون بده یا اصلا نشون نده من دومی رو انتخاب کردم و نمیخوام گزینه سوم رو انتخاب کنم لطفا این راه رو پیشنهاد ندین:d
 

mafia 2

کاربر سایت
Jun 26, 2010
273
نام
MOHAMMAD
کسی پچ 5 از استیم گرفته؟؟چه تغییراتی داشته؟؟

من پچ رو ندارم اما تغییرات باید این باشه ...
Technical and Performance

Campaign

  • Improved Campaign AI decision-making speed when considering local forces prior to settlement attack
  • Fix to problem the AI interface received stances that were not up to date, when called to accepting a war declaration help request, or deciding whether to invite allies to a war.
  • Improved responsiveness of tabs in the Trade and Finance panel in Campaign mode.
  • Fixed a crash when loading an auto-save game.
  • Various campaign optimisations including: Fog-of-war update (improves frame rate when moving units, improves end turn times in games where the player has many allies) and Improved frame rate when lots of units are on screen.
  • Fix for rare crash when loading a Campaign save game.
  • Fixed various rare crashes during battles caused by unit card sorting.
Battle

  • The video memory footprint of battles has been reduced by up to 250MB.
  • Left-click and dragging units during battles is now more responsive.
  • Fix for slow down / performance hit when selecting AI siege equipment in the battle setup menu.


Gameplay Improvements

Campaign

  • Campaign AI now encourages factions to form allegiances more over time based on personality, perceived threat and existing balance of relationships the faction holds.
  • A new function has been added to the diplomacy screen, which allows the user to select AI factions, and then mouse over other faction icons on the map to display their relationships.
  • The chances of the AI betraying their allies has been increased, since it used to help them too often when a betrayal was a more appropriate action.
  • Allies that have made a decision to join a war, have that decision enforced at the Campaign AI to ensure consistency. E.g. To prevent Satrapies from joining a war and betraying their overlord at the same time.
  • Improved the AI’s consideration and use of payments in diplomacy
  • Garrisoned armed citizenry now reinforcing their army standing just next to the settlement they are Garrisoned in.
  • Fixed satrapies not recognising that they no longer have an overlord in some cases when they cease to be a satrapy.
  • Fixed a pathfinding data error that allowed paths to cross directly from beach to river on the Campaign map.
  • When a settlement is blockaded on the campaign map, a fix has been made to prevent the player from queuing more siege equipment in the construction queue than you are allowed.
  • Reduced the chance of AI armies standing close to the players army on the Campaign map in Forced March stance, allowing the player to ambush them.
  • Armies can no longer be garrisoned in a settlement and in Forced March stance at the same time, which led to an ambush battle outside of the settlement when it was attacked, and the winner not capturing the settlement.
  • When handing over a region in civil war, the armed citizenry in that region are now refreshed immediately, to prevent the player from recapture the settlement with no resistance from within.
  • During a multiplayer coop campaign, the client and host could both make decisions when attacked by the AI. However the user interface did not always display the correct choice. This is now fixed.
  • Rebels, Greeks and Gauls are now unable to capture the Bovianum settlement from the Samnites during the Prologue Campaign.
  • Objectives are now listed in The Invasion of Samnium chapter of the Prologue Campaign.
  • Converting an army in a port settlement to the port docks will no longer break it out of muster stance allowing it to recruit while moving .
  • Fix for Lode Stone technology not applying correct speed bonus to ships.
Battle

  • Improved gates so they don't open so prematurely for routers during battles.
  • Fix for Cavalry units not able to perform flaming arrow attacks on buildings.
  • Autonomous siege engines now have an ammunition limit during battles.
  • Fixed bug where routers appeared to walk in battles.
  • Added display of phase timers to Ability buttons in battles.
  • A unit tooltip will now display to indicate when units are withdrawing during battles.
  • Added a new Persian minor city battle map variation to the game.
  • Improved the in-battle AI's interactions with a Greek City battlefield.
  • Improved AI interactions with the walls in Hecatompylos (small) battle map.
  • Adjusted deployment zones in Greek Port (Antioch) map, to stop the defender from being able to deploy outside of the city.
  • Fixed a bug in the Antioch (large) battle map, that made traversable areas of the map untraversable to units.
  • Adjusted deployment zones in Carthago city map to stop the defender from being able to deploy outside of the city.
  • In Multiplayer, spectators can now see both the attackers and defenders units regardless of whether they're within line of sight (both in the battle itself and on the battle radar.)
  • Improvement for the timing in when pike men switch between pikes and swords during combat.
  • Re-jigged pike attacks slightly so that they don't end when the enemy run away, but instead, re-intercept.
  • Fixed bug in Ambush visibility which made unleashing war dogs invisible while the handler unit is hidden, causing the dogs not to be seen by the enemy.
  • Fixed certain capture points that were not assigned to the correct buildings in various siege maps
  • Smoothed out the deployment zones across all siege maps.
  • Fixed disembarking points in minor Barbarian port battle map, allowing units to disembark from ships correctly.
  • A wall piece that is partially underground in the small Barbarian City battle map has now been made to be un-dockable for siege equipment.
  • Fixed the collision on some large rocks in the Carthage battle map to prevent units from passing through them.


Balancing Changes

Campaign

  • Barbarians and Easterners can now also build military ports in minor settlements.
  • Increased campaign cap for the limited naval units, so more of them can be recruited.
Battle

  • Added new missile block chance for shields, and some new shield types added to enable better balancing.
  • Adjustments made to the Carthage chapter 6 difficulty.
  • Rebalanced the ranged damage effects for the Numidian Technology Tree.


Usability Improvements

Campaign

  • Agent success changes now reflects the fact that some actions (for example Assasination) require critical success to eliminate the character. A tooltip has been added to showing the sucees/failure precentage breakdown.
  • Fixed a bug in Multiplayer Campaign mode, where the player couldn't move their camera on the campaign map after spectating in another players' battle, if the player had the Overview Map opened before the battle.
  • Added faction icons to attitude / factors tooltip in Diplomacy to make it clearer whose relationship is being shown.
  • Added message events when a satrapy declares war on its overlord in Campaign modes.
  • Fix for Legendary difficulty auto-save occurring before dilemmas are decided in Campaign mode.
  • Fixed the cancel vassal diplomatic action which was not working correctly.
  • Fix for menus "sticking" when moving the mouse from a submenu button to the Encyclopaedia.
  • Fixed a number of formatting issues in the Multiplayer Campaign faction list user interface.
  • Durations are now displayed on effects in regions / factions where applicable.
  • Added experience and bonus icons to queued unit cards, so they are more consistent with recruitment and recruited units.
  • Fixed hull upgrade bonus icon not showing on recruitment cards.
  • When ordering an agent to perform an action against the enemy, if the player left clicks and holds on one of the action boxes, and then moves the cursor the action box will no longer disappear.
  • In Campaign modes, if the keyboard shortcut to end the turn is replaced by any other key, other than then default [ENTER], the new key will now end turn as expected.
  • Passive abilities are now coloured differently on the Unit Info Panel in Campaign modes to make them clearer.
  • Fixed duplicate faction icons appearing in Diplomacy, when war declared with satrapies.
  • Solved an issue that prevented the settlement looting panel from appearing, when Campaign Overview / Tactical Map was open.
  • The Forces tab in Campaign modes is now refreshed / updated faster in response to different actions taking place.
  • When returning to the campaign from a battle, besieging army's action points bar no longer doubles in length and extends beyond it's limit.
  • When an ally attacks a provincial capital in coop Campaign the other player will no longer be able to add and subtract siege equipment to the construction list during battle deployment.
  • Removed spaces between building upgrade icons in the Building Information panel to avoid info panel flickering in Campaign modes.
  • Improved the yellow selection highlighting on selected factions in the Campaign Faction Selection screen.
  • Added the option to delete key configuration files form the load key configuration dialog in the settings menu.
  • The "Battle Realism Mode" checkbox now greys out correctly when Legendary difficulty is selected in Campaign mode.
  • Consecrated Ground buildings in Campaign now show which culture they belongs to.
  • The "No Equipment Available" message on the pre-battle user interface in Campaign Mode is no longer displayed, if the player is the defender in a siege assault.
  • Added functionality to post-battle espionage icon so user can now see details about the conquered settlement.
  • Added missing tooltips to character skills on faction screen.
  • Fixes to the Campaign user interface to make objectives status text fit correctly within the available space.
  • When on the Campaign Map, if an Agent has no more action points and tries to perform an action on an enemy settlement, that action will become queued. If on the next turn the player captures that settlement that, upon ending turn the agent will no longer play the animation for the action on that now owned settlement.
  • When building Construction is paused in Campaign modes, a pause icon is now displayed to represent this.
  • Additional army names added for Germanic, Nomadic, Greek, Pontic, and Gaulish factions for more variety.
  • Fixed issue in the Prologue Campaign where the player couldn't declare war on the Greek States via move options and had to do it via diplomacy.
  • There is now a chance for Campaign characters to spawn with a wife in their household.
  • In Campaign, when selecting an opponent's settlement, then hovering the mouse over buildings in an owned settlement in the same province, the building information panel is now correctly displayed instead of being hidden.
  • Added an arrow icons to the Public Order entry in province dropdown, to indicate when Public Order is going up or down.
  • Solved issue that prevented the settlement button from being updated, when the province details panel is shown in the Campaign user interface.
  • The Conversion option is no longer displayed when the building is damaged on the Campaign map.
  • Fixed irrelevant attrition immunities being shown for ships in campaign on the Unit Info panel.
  • Remove misleading tooltips from unit cards in the unit exchange panel if they cannot be exchanged in Campaign modes.
  • Female character portrait / heads are shown when a "Subject Gains Notoriety" event occurs in Campaign, and the event involves a female character (e.g. the Vicious Words event).
  • Fixed a bug, where some Campaign Event Messages were automatically marked as read.
  • Dragging the mouse from a province owned by a certain faction, for instance Rhodes, into a sea region which they do not use, will no longer display their faction icon next to the contested status for the sea region.
  • Fixed un-openable event messages which sometimes appeared in Campaign modes.
  • Successful bribe attempt now shows correct family name on the message.
  • Mission event titles are now consistent between event messages and the event message list panel.
  • The correct cursor icon is now displayed when an Army at sea is selected and order to attack a garrisoned army in a port settlement.
  • The "opportune failure" part of agent action event messages will now only display for the faction that the agent belongs to.
  • After progressing through the Prologue from Chapter 1 to Chapter 3, exiting out of Chapter 3 at the start will no longer cause Chapter 3 to appear locked on the main menu.
  • Character Rank Up events now display the Character Type and new rank.
  • Fixed the window size of the games Launcher in certain desktop resolutions.
  • Fixed bug where placing the mouse over areas of attrition on the campaign map, would make the tooltip look like the area was an enemy.
  • Tooltips don't show ambush chance for fleets anymore.
  • Fixed tooltip height, when tooltips don't have any text in them.
  • Tooltip on Campaign map no longer stops showing ambush chance when placing the mouse over an attrition area.
  • Fix for number of available units is not displaying on mercenary recruitment cards.
  • Fixed an inconsistency with Silanus' name between Prologue Chapters. Throughout Prologue 2, Silanus was identified as 'Gaius Fulvius Silanus'. However during Prologue 3, he was identified as 'Gaius Silanus'.
  • Various minor text fixes in Campaign mode.
  • When the player doesn't have enough money to perform an agent action, and orders an agent to perform a certain action on an enemy, the list of options to perform will now be greyed out immediately, instead of only when the cursor is moved over the options.
  • Fix for incorrect hyperlink in the faction panel and incorrect tooltip on damaged buildings.
Battle

  • Added unit numbers to Unit Cards. These can now be enabled in battle interface options ("Unit Card Man Count" check box).
  • Added option to game settings menu to enable/disable aide de camp (Battlefield Advisor), so the player can now disable this panel from ever appearing.
  • Naval units are now grouped together depending on their unit type more often in deployment. This prevents them from colliding into each other so much at the start of a battle with large armies and large varieties of ships.
  • Fixing for invisible elephants making it appear like elephant riders were floating in the air during battles.
  • Fixed issue where dragging out units on the battlefield could get stuck on screen after deselecting the unit.
  • Chat toggle button is no longer greyed out in frontend when players set their state to "Ready" in a Multiplayer Battle or Campaign lobby.
  • Updated the Carthago radar image to better represent the terrain in the battle.
  • In a Multiplayer Lobby, when a team leader with one AI army on their team switches to the other side, the players Steam avatar no longer remains attached to AI army.
  • Fixed checkbox for "Battle Realism Mode", so it's no longer greyed out and un-ticked when the player has just quit a Legendary difficulty Campaign.
  • Fix for “Unit Size” option being reset to last saved setting when going hosting multiplayer battles.
  • Fixed the "Select All" functionality in battle setup screen ([CTRL]+[A] keyboard shortcut)
  • Various fixes for the Change Team button being in incorrect state in the battle setup menu.
  • The Battle HUD with double line Unit Cards will shrink to single line as units are removed.
  • The Spectator slot in a Multiplayer Lobby can be taken out of team 2 now if there is space there, and not on team 1.
  • Updated buildings on the radar map during battle for the "Armavir" battle map.
  • Improved boarding user interface in battles.
  • Added some user interface to remind player to use deployables during deployment, when they still have deployables un-deployed.
  • Reduced chance of siege towers moving away and leaving men behind if the user clicks to drop equipment, and orders it to be re-manned as troops are disembarking.
  • Added tooltips for ability effect icons on Unit Banners in battle, and made these icons larger.
  • Fixed transport ship icons not disappearing from their Unit Cards once the units disembarks
  • Fixed a large number of floating objects and clipping issues across a variety of siege maps.
  • Fixed floating buildings and battlefield props in an Egyptian Port battlefield.
  • Visually improved Greek Port battle map.
  • Removed some rocks from a port in the Antioch battle map to prevent ships passing through them when disembarking.
  • Changes made to the disembarkation areas in the large Carthago battle map to prevent ships from passing through the naval port buildings.
  • Adjusted beach landing / disembarkation areas in the Athenia battle map, to prevent ships going too far onto the land.
  • Adjusted beach landing / disembarkation areas in the Greek minor port battle map, to prevent ships going too far onto the land.


Known Issues


  • Changing the game's Texture Quality option during a campaign or a battle may cause the terrain to appear black. This can be avoided by changing this option with the Game Settings in the main menu, and will usually stop happening after starting the next battle or re-loading your campaign. This will be hotfixed in the near future.
  • The Mod Manager is currently only partially localised, so most compatible with English. We aim to localise this fully in the near future.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر