Tom Clancy's EndWar

به نظر شما این بازی چگونه عمل خواهد کرد؟

  • عالی

    رای‌ها: 4 36.4%
  • خوب

    رای‌ها: 2 18.2%
  • متوسط

    رای‌ها: 5 45.5%
  • ضعیف

    رای‌ها: 0 0.0%

  • مجموع رای دهنده‌ها
    11

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
نام:Tom Clancy's EndWar
سازنده:Ubisoft Shanghai
ناشر:Ubisoft
پلتفورم:PC-X360-PS3-PSP-DS(این مقاله بر اساس نسخه های X360-PS3 نوشته شده است)
سبک:استراتژی هم زمان RTS
درجه سنی:T
تاریخ عرضه:4 نوامبر
-----------------------------------------------------
زمانی فرا رسیده که شما صدایتان به عنوان قویترین سلاح تلقی میشود.بنشینید بر پشت میز فرماندهی و با صدایتان نیروهایتان را به انتهای جنگ برسانید...
سری بازی تام کلنسی همیشه در مورد داستان های نظامی بوده است ولی این دفعه این داستان در قالب یک بازی استراتژی هم زمان وارد میدان شده است.در سال 2020 جنگ جهانی سوم بالاخره به وقوع پیوست.از سال 2011 که اتحادیه اروپایی ها و امریکا و روسیه به تکنولوژیهای خاص نظامی مانند SLAMS (Space-Land-Air Missle Sheild رسیدند آتش این رقابت افروخته شد.کم کم تمامی قدرت های نظامی به جان یکدیگر افتادند تا به گونه از یکدیگر پیشی بگیرند روسیه نفت را به بشکه 800 دلار رساند و در سال 2016 جنگ اتمی بین ایران و عربستان رخ داد که 20 میلیون کشته به ارمغان اورد.در سال 2018 کشورهای اروپایی اتحادیه خود را تشکیل دادند. چندی بعد امریکا Freedom Star که یک ایستگاه فضایی بود وارد مدار زمین کرد که بزرگترین توانایی آن بعد از جاسوسی و ازمایش پایان دادن به عمر زمین فقط در 90 دقیقه بود.در مدتی بعد که امریکا دوباره قصد پرتاب ماهواره ای را داشت به منظقه پرتاب موشک حمله شد و کسی مثل روسیه و اتحادیه اروپا مظنون نبودند زیرا از همان ابتدا به خاطر Freedom Star امریکا را تحت فشار قرار داده بودند و حالا جنگی جهانی در پیش است اماده باشید...
اساس گیم پلی بازی مانند بازی های این سبک نابود کردن دشمنان است البته باید بدانید که دیگر شما به دنبال جمع کردن منابع و یا ساختن پایگاه و ساختمان ها نیستید و فقط با نیروهایی که در اختیار دارید و یا به شما اضافه میشوند باید به ماموریت بروید.البته باید بدانید از جنگ های عظیم 200-300 نیرویی خبری نیست چون تاریخ به جلو حرکت کرده و جنگ با نیروهای متخصص و مجهز انجام میشود.
نواوری بزرگی که در این سبک ایجاد شده توانایی کنترل بازی با استفاده از صدا هست به طوری که میتوانید با وصل کردن هدست و با استفاده از دستوراتی که از قبل تعیین شده نیروهای خود را کنترل کنید به طور مثال "Unit 1 Camera " دوربین را بر روی واحد 1 می اورد و یا 'All Tanks Attack " فرمان حمله به تانک ها است.شما میتوانید جملاتی برای حمایت و فرار و پناه گیری و درخواست نیروی کمکی و... نیز با صدایتان بدهید.البته نگران نباشید بازی قابلیت قدیمی یعنی کنترل با دسته را نیز دارد اما مانور اصلی بازی بر روی همین کنترل با صدا است که با توجه به تریلر ها و نمایشها بازی واقعا قوی و روان کار شده است.
همانطور که اشاره شد در بازی 3 گروه مختلف وارد جنگ شده اند و هر کدام قابلیت های منحصر به خود را دارند به طور مثال روسها سربازان ویژه ای در استفاده از موشک هاو سلاح های سنگین دارند و اروپایی ها متخصص هایی در موارد غیر نظامی و دستگاه ها ی الکترونیکی دارند و امریکایی ها واحد هوایی بدون سرنشین و جاسوس ها مخفی خواهند داشت.جالب است بدانید هر گروه دارای 150 اپگرید و هر واحد دارای 6 درجه از تجربه است که با آن میتوانید لشگر عظیم خود را آنطور که دوست دارید بسازید.
بخش چند نفره نیز قابلیت های جالبی دارند به طور مثال در Death Match دوازده نفر که هر کدام 3 گروه نظامی کنترل میکنند به جنگ یکدیگر روند و باید جالب باشد.
گرافیک EndWar با توجه به سبک آن در سطح بسیار خوبی قرار دارد و انفجار ها و عمق دید واقعا خود نمایی میکند و جزییات واحد ها بسیار زیبا طراحی شده است. فیزیک نیز جالب طراحی شده و ریختن ساختمانها و... در حین جنگ واقعا دیدنی است.
صداگذاری بازی نیز همانطور که انتظار میرود باید بسیار حرفه ای کار شده باشد جالب است بدانید که40 هزار خط دیالوگ ضبط شده است که 9 هزارتای آنها به واحد های اختصاص دارند که میتواند در پیشبرد حملات شما مفید باشد.
در کل میتوان گفت بزرگترین بازی استراتژی کنسولی نواورانه شاید همین بازی باشد.
 

Attachments

  • 011.jpg
    011.jpg
    74 KB · مشاهده: 3
  • 11.jpg
    11.jpg
    62.8 KB · مشاهده: 3
  • 24535_normal1.jpg
    24535_normal1.jpg
    46.3 KB · مشاهده: 2
  • end_war1.jpg
    end_war1.jpg
    31 KB · مشاهده: 1
  • end_war21.jpg
    end_war21.jpg
    41.4 KB · مشاهده: 2

MGS

کاربر سایت
Sep 30, 2005
3,336
نام
Hesam
دستت درد نکنه حسام جون:love:
خواهش میکنم:love:
ممنون هم اسم.
clap.gif
خواهش میکنم هم اسم :love:
 
آخرین ویرایش:

old_snake

کاربر سایت
Jan 18, 2007
3,509
نام
alireza
کنترل بازی معلوم نیست چی از آب دربیاد، یا خیلی سیستم مزخرفی میشه و یا اینکه خیلی خوب میشه ! ( وسط نداره ) ولی من کلاً هم از داستان بازی خوشم میاد و هم از جوی که تو بازی حاکم هست ... باید صبر کرد دید چی میشه ...
 

.Masoud.

کاربر سایت
Jul 28, 2007
1,640
آقا دستت درد نکنه !!
بازی که خیلی بهش امید دارم !!:love:
سبک استراتژی رو متحول میکنه اگه ایده هاش عملی بشه !!!!!
ایشالا میترکونه !!!:D
 

ehsanslipknot

کاربر سایت
Nov 11, 2006
1,182
نام
Ehsan
به شدّت منتظر این بازی بودم و هستم
فقط امیدوارم بازیِ خوبی از آب در بیاد.

در Death Match دوازده نفر که هر کدام 3 گروه نظامی کنترل میکنند به جنگ یکدیگر روند
این قسمت اشک شوق آدم رو جاری میکنه :D

پ.ن:ممنون حسام جان:love:
 

The Joly Joker

کاربر سایت
Aug 7, 2007
164
نام
فرشید
ممنون از Preview بسیار خوبی که نوشتید.
بشخصه بخاطر برخی اظهارات اخیر عوامل تولید این بازی ، امید زیادی به این بازی ندارم ...
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر