Multi Platform The Witcher 3: Wild Hunt

سازنده
CD Project Red
تاریخ انتشار
May 2015
ناشر
CD Project Red
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
https___image-api.nrj.fr_http_www.nrj-games.fr%2Fuploads%2Fpages%2F5d024cf13e6cd_the-witcher-c...jpg


Developer : CD Project Red
Publisher : Bandai Namco / Warner Bros
Genre :Action RPG
Platform : PC / Xbox One / PS4
Release Date : 19 May 2015
29 اردیبهشت 1394


سومین نسخه از سری محبوب و تحسین شده The Witcher، تحت زیر نام The Wild Hunt در حال ساخت و توسعه می‌باشد. بازی قرار است بزرگترین عنوان ساخته شده در این سری باشد و پایانی بزرگ را بر این 3گانه رقم خواهد زد.


اطلاعات منتشر شده:

  • گیم پلی همانند عنوان دوم خواهد بود که صدالبته تغییراتی نیز به دنبال خواهد داشت،
  • بازی یک دنیای Open World بزرگ و زنده را به تصویر خواهد کشید به گونه ای که بزرگترین دنیا را در تاریخ بازی های RPG خواهد داشت،
  • جزئیات بازی "30 برابر" بزرگتر از 2 عنوان پیشین خود خواهد بود،
  • استفاده از اسب و قایق برای جستجو در دنیای پهناور بازی، اضافه شده است. همچنین عنصر Fast Travel را در بازی شاهد خواهیم بود،
  • به گفته سازندگان، بازی "20 برابر" بزرگتر از عنوان Skyrim خواهد بود،
  • هر عملی از سوی بازیکنان بر روی دنیای بازی تاثیر به سزایی خواهد داشت،
  • هر ماموریت شامل روش هایی خواهد بود که از طریق آن ها می‌توان آن ماموریت را به پاین رساند. در واقع بازی گزینه های مورد نظر را پیش روی بازیکن خواهد گذاشت که از آزادی عمل بالایی برخوردار خواهند بود،
  • مبارزات همانند نسخه دوم در قالب مبارزات تن به تن و استفاده از جادو خواهد بود،
  • امکان قطع عضو در بازی وجود خواهد داشت،
  • به گفته سازنده، چیزی بیش از 100 ساعت برای اتمام بازی نیاز خواهد بود، 50 ساعت برای ماموریت های اصلی و 50 ساعت برای ماموریت های فرعی،
  • سیستم آب و هوا و شبانه روز بازی به صورت دینامیک خواهد بود،
  • هوش مصنوعی NPC ها به مراتب بیشتر از قبل شده است و اکان تعامل با محیط اطراف به صورت واقع گرایانه صورت خواهد گرفت،
  • به گفته سازندگان، چیزی بالغ بر 80 هیولا در دنیای بازی وجود خواهد داشت که هر کدام هوش، نیروها و صفات مخصوص به خود را خواهند داشت،
  • همراه با چرخه شبانه روز، نیروها و مهارت های هیولاها نیز متغیر خواهد بود، همانند قدرت گرفتنِ یک گرگ نما در شب مهتابی، که به بازیکنان اجازه خواهد داشت استراتژی مورد نظر خود را برای شکار پیاده کنند،
  • ساخت سلاح و معجون ها نیز همچنان در بازی حضور دارد اما بر خلاف نسخه پیشین، عمق بیشتری به خود خواهند گرفت،
  • مکانیزم های جدیدی همچون Witcher Sense، مبارزه بر پشت اسب و شنا در زیر آب ها و همچنین استفاده از تیر و کمان به بازی اضافه شده اند،
  • گرالت قادر به پریدن از روی اشیاء مختلف و بالا رفتن از ساختمان های خواهد بود. به گفته سازندگان این مکانیزم همانند سری Assassin's Creed نخواهد بود، بلکه بیشتر شبیه به عنوان Uncharted ساخته شده است،
  • نشانه های Witcher (که تحت عنوان Sign از آن ها یاد میشد) به 10 عدد افزایش یافته اند که 5تای آن ها از قبل وجود داشته اند،
  • بازیکن قادر خواهد بود که هنگام سواری بر پشت اسب، از بمب و Sign ها استفاده کند،
  • داستان بازی ادامه ای بر نسخه پیشین خود خواهد بود،
  • ماموریت گرالت "شخصی تر" توصیف شده است،
  • بازی به شرح مفصلی در مورد Wild Hunt ها خواهد پرداخت، کسانی که پس از ورود به هر منطقه، تنها ویرانی بر جای خواهند گذاشت،
  • بازی با استفاده از جدیدترین نسخه موتور گرافیکی استودیو CPR یعنی Red Engine 3 بهره خواهد برد که با سازنده توانایی خلق جلوه های بصری فوق العاده و دیگر المان های موجود داده است،
  • هیچ گونه بارگذاری در حین ورود از منطقه ای به منطقه ای دیگر وجود نخواهد داشت.
  • در بازی 4 درجه سختی وجود دارد (Easy, Normal, Hard, Dark) که هر کدام میزان توانایی هیولاها را تغییر میدهند. Hit Point/Hit Box ها در هر 4 درجه سختی ثابت هستند.
  • بعد از تموم کردن هر کدام از قراردادهای شکار هیولا میتونید با استفاده از یه Mini Game برای گرفتن پول بیشتر چانه زنی کنید.
  • ماموریت های فرعی بسیار خوب طراحی شده اند و نویسندگی و پراکندگی داستانی آنها بسیار بالاست.
  • استفاده از دارو برای درجات سختی بالاتر بسیار حیاتی است. هر ترکیب را فقط کافیست یکبار درست کنید و پس از آن در صورت داشتن الکل میتوانید آن را دوباره پر کنید. داروها را میتوان برای کارایی بهتر آپگرید کرد. هرچند داروهای قویتر میزان آلودگی سمی بدن شما را نیز بالاتر خواهند برد.
  • Novigrad و No Man's Land در واقع یک نقشه بوده و در مجموع بسیار بزرگتر از Skyrim هستند. جزیره های Skellig دیگر بخش بزرگ بازی را تشکیل میدهند. در کنار آن، 5-6 منطقه جداگانه دیگر از جمله Kaer Morhen در بازی وجود دارند.
  • Witcher 3 هیچگونه Respawning (ظهور مجدد) برای دشمنان ندارد. در طول 2 روز بازی او دشمنانی که کشته بود دوباره در آنجای قبلی ظاهر نشده اند.
  • بهترین Item های بازی از راه Crafting(ساختن) بدست می آیند.
  • مجله GS بشدت از داستان و نحوه پخش شدن خط های داستانی (شاخ و برگ گرفتن آن) و این حقیقت که نمیتوان به راحتی آنها را حدس زد، راضی بودند.
  • برای کسانی که میخواهند یک راه خاص را بروند و بازی را به یک صورت خاص تمام کنند، به دلیل وسعت داستان و نحوه پخش شدنش سخت است که بفهمید دقیقا از کجا کار "خراب" شد تا بخواهند با یک Save/Load ساده به آنجا برگشته و اشتباهتشان را اصلاح کنند.
  • برخلاف سیستم انتخاب دیالوگ در عناوین Bioware، در Witcher 3 تصمیم ها به صورت "خوب" و "بد" دسته بندی نشده اند. (بسته به موقعیت) خود بازیکن باید متوجه شود که کدام تصمیم بد و کدام خوب است.
  • W3 دو شهر بسیار بزرگ به نام های Novigrad و Oxenfurt خواهد داشت. هر دو بسیار زنده به نظر میایند.
  • منطقه No Man's Land شامل 25 روستای کوچکتر خواهد بود.
  • در بازی دهکده هایی به بزرگی Flotsam از نسخه 2 وجود دارد.
  • Geralt میتواند از مردم دزدی کند. هرچند سیستم فعلی بسیار ساده و آسان است و جای کار دارد.
  • بخشهای Ciri در مجموع بین 5 تا 10 ساعت خواهند بود و بیشتر مانند یک بازی Action Adventure میباشند تا RPG. بسته به موقعیت Ciri توانایی های خاصی خواهد داشت و از درخت آپگرید در این بخشها خبری نیست.
  • میتوان با ساخت کیسه هایی برای زین اسب خود Storage ـتان را افزایش دهید، هرچند برای دسترسی به آیتم های قرار داده شده در این Storage ها باید به پیش اسبتان رفته و از آنجا برشان دارید.
  • ریش Geralt با گذر زمان رشد خواهد کرد. برای کوتاه نگه داشتنش مجبورید بعد از چند روز به آرایشگاه بروید.
  • جزییات ریز زیادی همچون توقف Roche برای خوردن سیبی از یک سبد، در بازی وجود دارد.
  • دنیا میتواند بر اساس تصمیمات شما تغییر کند اما این موضوع محدودیتی دارد. مثلا همانند Skyrim نمیبینید که مردم یکدفعه ای با اژدها درگیر شوند.
  • بازی Open World است اما تقریبا همه چیز "کنترل شده" است و سازنده برای همه بخش ها "برنامه ریزی" کرده است.
  • گرلت در مورد بسیاری از اتفاقات بازی نظر میدهد/حرف میزند. مثلا هنگامی که دارد رد چند نفر یا یک شکار را میگیرد.
  • انواع بسیار زیادی از دشمنان در بازی وجود داشته و هر یک حس متفاوتی نسبت به دیگری دارند.
  • ماموریت های فرعی بسیار عالی کار شده اند و هر کدام داستان خاص خود را گفته و نسبت به Geralt واکنش نشان میدهند.
  • تمام دنیا بسیار زنده و واقع گرایانه بنظر میاید.
  • هر منطفه در بازی رنگ پردازی و احساس خاص خود را دارد.
  • "غیرممکن است که بتوانید 2 بار ویچر 3 را دقیقا به یک صورت تمام کنید"
  • Open World بودن بازی ممکن است بر روی Pacing افرادی که زیاد اهل RPG نیستند تاثیر بگذارد.
  • موسیقی بازی در کل خوب بوده و بسته به موقعیت بازی به صورت داینامیک عمل میکند. هرچند نمیتوان گفت موسیقی شاهکار یا فوق العاده است.
  • خشونت تصویری بازی بسیار زیاد بوده خصوصا در موارد قطعی اعضای بدن و به نسبت TW1 و TW2، هرچند بازی همچنان طبیعی به نظر میاید.
  • تنها لودینگ بازی در محیط خارجی مپ بین سرزمین اصلی و Skellig است.
  • بعضی ساختمان های بسیار بزرگ و داستانی ممکن است لودینگ داشته باشند، هرچند ساختمان های عادی اینگونه نیستند.
  • تمام Item های انتخاب شده در خود بازی بر روی Grealt قابل مشاهده هستند.
  • مبارزه با دستان خالی برگشته است، اینبار بدون QTE. مبارزات به صورت طبیعی برگشته و دارای ضربات سریع و قوی میباشند.
  • شهرها دارای اکوسیستم واقع گرایانه هستند، به عنوان مثال همانند قرون وسطا در حومه شهر میتوان Craftsman ها را پیدا کرد.
  • ماموریت های فرعی به صورت رندوم و اتفاقی طراحی نشده و هر کدام مکان و داستان مخصوص خود را دارند.
  • محیط هیچ تغییر یکدفعه ای نخواهد داشت (مثلا از صحرا یدفعه ای به منطقه مرطوب و جنگلی تبدیل شود) تغییرات محیط کاملا طبیعی و واقع گرایانه هستند.
  • در طول این 12 ساعت دنیای بازی هیچوقت احساس پوچی یا خالی بودن نداشته است.
  • بازی بسیار جذاب است و شما را "به دورن خود" میکشد. W3 توانسته بدون از دست دادن پیچیدگی نسخه های قبلی در عین حال بسیار روانتر از آنها باشد.
می‌توان گفت سازنده ها برای خلق این عنوان از تمام توانایی خود استفاده برده است. تا بدین جای کار پیش نمایش های بازی فوق العاده بوده و جایزه های بسیاری را از سایت ها و مجلات به خود اختصاص داده است.

لینک های مرتبط:



 
Last edited by a moderator:

rahavard

کاربر سایت
Jul 14, 2010
63
نام
فرهاد
جایی خوندم که زیرنویس فارسی رو این نسخه هم کار میکنه اما من ریختمش ولی جز کلمه تنظیمات، هیچی فارسی نیست. کسی میدونه چکار باید کرد؟

ضمن اینکه از بس سنگینه بازی که واسه من فریم به فریم اجرا میشه.
با این سیستم داغونم تا الان رو هیچ بازی ای مشکل خاصی نداشتم اما الان این بازی داغونه.
دوست عزیز تو تنظیمات زیرنویس رو بزار فارسی اوکی میشه
 

Annunaki ™

کاربر سایت
Jan 14, 2014
3,751
نام
رضا.آ
الان این 45 گیگ آپدیت با بیس خود بازی هست یا این فقط آپدیته ؟
یعنی اگه من خود بازی رو از استیم پاک کنم دوباره بخوام از نو دانلود کنم همین 45 گیگ هست یا 90 گیگ ؟؟ :|
 
  • Like
Reactions: Taha75

SiminSecret

کاربر سایت
Sep 7, 2010
4,910
نام
مهراد
نسخه کامل زیرنویس خریدی یا رایگان؟
چون منم میخواستم امتحان کنم با زیرنویس فارسی بازی کردن چه احساس متفاوتی داره.
من هنوز بازیو دانلود نکردم ولی زیرنویسش از همون سایت معروف کرک شده!

به جرعت میگم هر بازی که حتی ذره ای از سبک و حسش خوشم نمیومده هم، به خاطر زیرنویس فارسی تا تهش رفتم :) بازی هایی که خوشم میاد که اصل
 

Vesemir

A WITCHER ON THE PATH
کاربر سایت
May 29, 2014
1,428
نام
کیوان
الان این 45 گیگ آپدیت با بیس خود بازی هست یا این فقط آپدیته ؟
یعنی اگه من خود بازی رو از استیم پاک کنم دوباره بخوام از نو دانلود کنم همین 45 گیگ هست یا 90 گیگ ؟؟ :|
پاک کنی از اول دانلود کنی 51 گیگ باید دانلود کنی. حجم بازی تغییر چندانی نکرده.
 

.Amirone

ソニー株式会社
کاربر سایت
Oct 1, 2009
7,701
مود RT روی 5 باگ داره چرا؟ :|
از همون سکانس اول تو بالکن کرمورهن و افکت مه وابرها قشنگ بندری میزنه تا لباس خود گرالت وقتی حرکت میکنه :|
من امروز دانلود کردم روی مود RT دارم بازی می کنم این مشکلاتی که می گی نداره، آپدیت 4.002. روی این مود فریم دراپ برخی نقاط داره و باید به آپدیت های مکرر CDPR بعد از ریلیز عادت کرد
 
آخرین ویرایش:

pvt.miller

کاربر سایت
May 13, 2013
831
نام
Arya Faraji
دو تا فیکس داخل اینترنت من پیدا کردم واسه خودم جواب داده اف پی اس بهتر میشه:
یکی اینکه داخل. NVIDIA Control panel بخش Manage 3D settings فایل exe ویچر رو اد کنید threaded optimization رو روشن کنید.
و اینکه از داخل ستینگ خود گیم
NVIDIA Reflex Low Latency رو روشن کنید.NVIDIA Hairworks هم خاموش کنید.
Ray Tracing هم فعلا کلا خاموش کنید غیر کارت گرافیک سری ۴۰ بقیه همش مشکل داره.
با این تغییرات من رو ultra+ و DLSS balance رو رزولیشن 1440p با 3070 شصت فریم میگیرم کرش هم نداشتم در کل مشکلی نداره.
 

amirmahmood

کاربر سایت
Nov 12, 2009
3,207
نام
امیر محمود
بازی قطعا نیاز به optimization و patch داره. همچنین من منتظر آنالیز Digital Foundry و Alex برای نسخه PC هستم. معمولا Alex تنظیمات optimized رو هم در آنالیز هاش اشاره می کنه.
متاسفانه اگر کارت تون ضعیف تر RTX 3080 هستش، از آپدیت next-gen نمی تونید بهره چندانی ببرید. من خودم با تنظیمات maxed out و DLSS2 Quality فریم بین ۶۰ تا ۸۰ هستش و میشه به راحتی بازی کرد. ولی خب سیستم من کلا outlier هستش و نباید ملاک قرار بدیم.
برای بهبود نرخ فریم، سه حالت مختلف زیر رو تست کنید:
- گزینه های RT رو خاموش کنید. یا فقط RT GI رو روشن کنید.
- گزینه Hairworks رو خاموش کنید یا درجه AA اش رو کم کنید. اگر کارت تون AMD هستش، شاید بهتر هستش که کلا این گزینه رو خاموش کنید.
- همه تنظیمات گرافیکی را روی +َUltra نذارید. مثلا foliage، water روی ultra بذارید و ببینید چقدر فریم بیشتر میشه.

در آخر در نظر داشته باشید که بازی از نظر گرافیکی بهبود قابل توجه داشته و چندین تنظیمات گرافیکی مختلف اضافه شده. همه این ها با هم به هر حال فشاری زیادی روی PC تون میاره و همانطور هم که CD Projekt در معرفی این اپدیت گفته، بعضی از تنظیمات جدید مثل RT برای push دادن سیستم های ‌PC enthusiast ها هستش.
 
آخرین ویرایش:

(STALKER)

کاربر سایت
Aug 4, 2011
261
نام
سامان
نگران لینک نیم بها نباشید، خوشبختانه مدیر اون سایت معروف تو تلگرام یه کانال ممنوعه داره هر چی بازی از سایتش حذف شده لینک میزاره اونجا و بروزرسانی رو هم انجام میده :)

من میخواستم دانلود کنم تقریبا 90 گیگ بود نسخه GOG! صبر میکنم فشرده کنن یکی دوتا آپدیت هم بیاد بعد تست میکنم چون زیرنویس هم هست، اولین تجربه م میشه.
درود
لینک کانال رو میفرستی لطفا
 

LOST

کاربر سایت
Jun 27, 2008
3,122
نام
مهراد
1 (1).png 1 (2).png 1 (4).png 1 (3).png 1 (5).png

به عکس ها دقت کنید سه مورد رو +ultra از ultra نسخه اصلی بهتره رفلکشن آب تراکم گیاهی و lod جالبه ویچر روی پی سی 7 سال از عمرش میگذره به حدی هنوز خوبه که اگه اپشن rt و dx12 فاکتور بگیریم عملا از نظر گرافیکی رو dx11 نمیتونیم اسم next gen روش بذاریم.

یک مورد جالب دیگه که بحثش داخل ردیت بود روی اپدیت جدید +hbao حذف کردن و اگه rt فعال نکنید یه دانگرید خوشگل از سایه ها میبیند.

3.png
 

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,404
نام
Majid
کلی ریویو منفی ثبت شده واسش از بعد آپدیت که اگه فیکسش نکنن بلند مدت ممکنه گند بزنه تو نمره پرفکت استیمش:
1671294196995.png

بنظرم فعلا برگردید DX11 و اگه پرفورمنس خوب بود چند تا ماد خوبم بزنید کنارش نتیجه بهتری هم باید بده.
 
آخرین ویرایش:

Moh rahimi

کاربر سایت
Jun 12, 2017
260
سلام دوستان یه مطلبی که برام عجیبه اینه که رو مود performance رزولوشن بازی انگار بالاتر از حالت RT هست و بازی شفاف تره درسته تو rt سایه ها و رفلکشن آب بهتره ولی انگار یکم تاره...
 

NHM

کاربر سایت
Jun 26, 2010
3,711
خیلی کژوآل دوباره دانلود کردم با DX12 رفتم داخل بازی، با 1070 رو 1440p دور و بر 18 فریم میداد :))

DX11 رفتم حدود 70 تا میداد راضیم :D ترکیب Medium و High

ولی خیلی استاتر داره، رو SSD هم ریختم

درایور هم آپدیته 527.56



FSR 2.1 آپشنش کجاست؟ نکنه انحصاری DX12 کردن؟ :D
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر