PlayStation The Order 1886

برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-1_13923773342.jpg




درود


باوجود cut scenes های , حوادث سریع زمان و همچنین تیراندازی و کاور عالی عنوان انحصاری Ready At Dawn چیزی بییشتر از یک بازی زیبارا نشان دهد .تولید یک لانچ یا IPبزرگ کار ساده ای نیست . در این میان The Order: 1886 به عنوان یکی از بازی های اصلی PS4 کار دشواری را در پیش دارد ! زیرا خوب بودن به تنهای کافی نیست



بازی باید طوری ساخته شود که باعث فروش بیشتر کنسول شودو مردم را برای خرید PS4قانع کند اگر این گونه نشود در چشم تولید کنند و ناشر بازی شکست خورده هست



از این رو Ready At Dawn با سوم شخص کردن ان کار راکمی راحتر کرده هست ! همانطور که می دانید متقاعد کردن عموم برای خرید بازی که سبک ان را درک کرده اند و قبلا تجربه خوبی از ان داشته اند کار راحتی هست .در حال حاضر رقابت برای خرید بازی هست .در این میانThe Order: 1886 در حال حاضر برتر از سایر عناوین عمل کرده و ارزش سرمایه گذاری را دارد

انقلاب صنعتی .قرن نوزدهم و همچنین شهر لندن همه و همه طور خاصی طراحی شده اند سازنده در تلاش هست تا قدرت باز ی خود را به وسیله تیراندازی عالی مخصوصا در میان جمعیت زیاد و مکان های بسیار زیبا به نمایش در اورد

دودی که از دودکش ها خارج می شود کشتی های پرنده که در اسمان پر شده اند , اسلحه های عالی که در دست شخصیت باز ی هست و همچنین لباس های اشرافی که برتن دارند همگی سبب شده اند تا شاهد یک بازی عالی در سال 2014 باشیم
اما اول از همه داستان بازی هست که بسیار زیبا طراحی شده هست که به خوبی علم و قدرت و سیاست را با هم ترکیب کرده هست
روایت داستان بدین گونه هست که هزار سال قبل از داستان اصل بازی انسان ها به 2 گروه کامل و نیمه کامل تقسیم شده اند .جنگ اصلی میان این 2 گروه هست زیرا با ورود به دوره عصر صنعتی انسان های کامل با طراحی سلاح به طور کامل توان مقابله با نیمه انسان هارا دارند


گروهی قدیمی وعجیب به نام The Orderوجود دارد که از 100ها سال قبل برای محافظت از انسان ها با نیمه انسان ها مبارزه می کردند اما در این میان جنگ های داخلی انسان ها باعث فراموش شدن هدف اصلی ان هایعنی مبارزه با نیمه انسان ها شده هست


در این میان افراد فقیر و ضعیف شده شهر لندن به سبب اینکه The Order فقط از ثروتمندان حمایتو محافظت می کند دست به قیام و شورش زدن که سبب شد گروه The Order فعلا درگیر این مسئله باشد.
شما دربازی کنترل شخصی به نام Galahad را دارید که یکی از اعضای تیم 4 نفره The Order می باشد .




برای مشاهده تصویر اصلی (768x320) روی این نوار کلیک کنید.
Global-Exclusive-3_13923773352.jpeg




داستان بازی بیشتر مربوط به زندگی Galahad می باشد.در این خصوص Ru Weerasurya مدیر باز ی می گوید ( اتفاق های زیادی در اطراف Galahad روی خواهد داد و این فرد سبب می شود که شما داستان بازی را به طور کامل درک کنید همچنین تکامل Galahad را در طول بازی خواهید دید )


Ready At Dawnمی گویدقسمت زیادی از داستان بازی از طریق cut scenes های پشت سرهم روایت می شودبرای مثال نصف دموی 20 دقیقه ای بازی که پشت درهای بسته نشان داده شده CUT SCENESبود


در دمو دیدیم که Galahad و چند تن از دوستان او از روی پشت بام در حال بررسی خرابه ها بودند که فکر می کردند یکی از افراد مهم شورشی در انجا مستقر هست.هر موقع Galahad دوربین را در جلوی چشمش قرار می داد بازیکن کنترل دوربین را می گرفت و م یتوانست به هر نقطه از شهر نگاه کند .
جالب تر اینجاست که وقتی شما مناطق را با دوربین زیر نظر دارید Galahad درباره مناطق مختلف به شما توضیح می دهد ولی چیز یکه مهم هست این هست که شما در هر صورت یک راه برای جلو رفتن دارید و Galahad درباره ان راه نظر خواهد داد

وقتی از Weerasuryaدرباره طراحی باز ی سوال کردیماین چنین گفت ( هدف ما نشان دادن تحول ما بین سینما مبارزه حرکت های رفت و برگشت را بدون درز نشان دهیم چیزی که مردم دقیقا ان را درک می کنند همه تلاش ما این هست که کاری کاملا متفاوت از سبک سوم شخص بسازیم )



بعد از تماشای دوربین در دموی 20 دقیقه ای Galahad به طرف پایینخیابان حرکت می کند که شاهد نورپردازی فوق العاده عالی هستیم که نشان از کیفیت بالای The Order: 1886 هست .نورپردازی و کیفیت عالی بافت ها و همچنین چهره ها و صورت افراد حرکت پارچه های لباس در هنگام حرکت بسیار زیباو عالی کار شده اند که همه و همه نشان از قدرت و توانای بالای PS4هست ظاهرا باز یاز سال 2010در حال ساخت بود هست .متاسفانه در قسمت مبارزه ها حرف زیاد ی برای گفتن ندارد .Galahad پشت دیوار سنگر گرفت و برای چند ثانیه شلیک می کند و سریع به جلو حرکت می کند که این کار ها باعث می شود خاطرات Marcus در بازی Gears of Warباری ما زنده کند.
صدا گذاری اسلحه ها خوب هست و تیرها به راحتی باعث تخریب محیط می شوند و به راحتی از پشت دیوار عبور می کنند .وقتی دست به اسلحه می برید دشمان سریع تر می شوند تا در امان بماند این موردی هست که قبلا ان را مشاهد نکرده ایم .


در ادامه دموی بازی Galahad با دشمنی که پشت دیوار مخفی شده هست شروع به مبارزه تن به تن می کند در همین بین دکمه ای خاصی در صفحه نمایش ظاهر می شوند .باری مثال در مبارزه تن به تن 3 گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه نمایش ظاهر می شود



و شما با انتخاب یکی از آنها صحنه بعدی را ارائه می دهید به عنوان مثال هنگام مبارزه تن به تن Galahad سه گزینه کشتن نکشتن و گرفتن سلاح در صفحه ظارهر میشود .Ready At Dawnاین حالت را که دریک لحظه فرصت دارید با زدن یک دکمه کار خاصی را انجام دهید را QTEنامید هست که وقتی شکست خوردید دیگر نیاز نیست مرحله را تکرار کنید



برای مشاهده تصویر اصلی (768x432) روی این نوار کلیک کنید.
RAD037_PLAYTHRU_SS_005_1392377344.jpg





Weerasurya دراین خصوص گفته ( QTEs نوع خاصی از احساس به بازیکن منقل می کند و سبب می شود که بیشتراز قبل به شخصیت باز ی نزدیک شوید و حالتی را تجربه کنید که نمی توان ان را با دوربین بازی مشاهد کرد )

QTE ها کاملا متفاوت و خاص هستن بدین صورت که وقتی بازیکن اول لحظه ی رخ داده ای را مشاهده م یکند بازیکن دوم آنرا طور دیگر و متقاوتر مشاهد خواهد کرد که سبب خواهد شد QTEمتفاوت باشن ولی بیشتر داستان از طریق ان ها جلو خواهد رفت



گونه ای متفاوت تر می بیند و این باعث می شود که گاهی اوقات نتیجه QTE ها متفاوت باشند اما هنوز هم بیشتر داستان از طریق ان ها پیش می رود. Weerasurya میگوید در مورد مولتی پیلر بازی خیلی بحث کردیم وفکر می کردیم که عالی هست اما به این نتیجه رسیدیم که این برای یک IPجدید کاردرستی نیست .
با یبه گونه ای هست که باید به بخش سینگل توجه می کردیم و ما دوست نداشتیم که تیم سازنده به 2 گروه مختلف تقسیم شوند این اصلا جالب نبود که نصف تیم مشغول بخش سنگل بازی باشند و قسمت دیگر مشغول ساخت بخش مولتی



در هر صورت ظاهرا راه خوبی را در پیش گرفته اند بخاطر اینکه دوست دارن یک IP جدید را تجربه کنیم زیرا زمان زیادی باقی نمانده هست

نکته اخر این هست فشار زیادی بر روی The Order: 1886 به عنوان تنها شوتر PS4هست .با نمایش داده شده باز ی پتانسیل بالای دارد ولی هنوز مابه اندازه زیاد هیجان زده نشده ایم و این حالت تاقبل از انشار بازی باید اتفاق افتد



ipجدید سانتا مونیکا ! معرفی شد :d
آقای Shuhei Yoshida مدیرعامل کل Sony Entertaiment بعد از آنکه بر روی Stage آمد و یک IP ای را که به عنوان بزرگترین عنوان و اینکه 14 استدیو داخلی برای PS4 بر روی آن کار می کنند را معرفی نمود.
یکی از انحصاری های استدیو های داخلی، بازی The Order: 1886 از استدیو Santa Monica می باشد. در مدت ها قبل این بازی شایعه شده بود.
The Order: 1886 اولین IP ای است که تحت استدیو Ready at Dawn ساخته خواهد شد. این بازی در برهه ای تاریخی رخ می دهد که تکنولوژی پیشرفته،در یک جنگ که دشمنی قوی و خطرناک وجود دارد باعث دگرگون شدن این مبارزه می گردد.
بازی 40 سال پس از انتقلاب صنعتی اتفاق می افتد. یک نفر که ریشه ای انسانی دارد، تمایل به غلبه و پیروز شدن بر این جنگ 100 ساله دارد.
شما در نقش یک شوالیه خواهید بود و زمانی که این جریانات رخ می دهد، کارکتر در تلاش است که به شخصیت های تاریخی کمک کند.


این تیزری از بازی! (همون صحنات تریلر اصلیه! هنوز خود سونی تریلر اصلی رو آپ نکرده! :d ) 10 مگ
Exclusive video I The Order 1886_ PS4 Trailer.mp4
این عکس اگر با سایز اصلیش (غیر بند انگشتی منظورمه :d ) گذاشته بشه پست اول به نظرم قشنگ میشه! :d (حجمی نداره،زیاد بزرگم نیست :d )


این هم سایز پوستری فکر کنم:-" 12 مگ :p
9012354948_127c7652a9_o.jpg

بازی هم دستپخت Ready at Dawnـه! :d

ا
  • مکان تریلر در دوره تاریخی Neo-Victorian در شهر لندن است .
  • سازندگان در حال تلاش برای ارائه ورژنی از دوره Neo-Victorian شهر لندن با توجه به تاریخ هستند .
  • بازی برای بیش از 2 سال در حال توسعه بوده و ایده های بازی به مدت 7 سال در دست طراحی بوده است .
  • بین کاراکترهای بازی از لحاظ ( علم شیمی ) رابطه های قوی ای وجود دارد که متعلق به The Order است و هدفشان حفاظت از انسانها در برابر دشمنان است . آنها برای بیش از یک قرن در جنگ هستند و هدفشان این است که بشریت را از دست هیولا ها امن نگاه دارند .
  • ممکن در بازی بخشی برای سفارشی سازی سلاح ها وجود داشته باشد ، اما هنوز در این مورد صحبتی نشده .


The Order: 1886 هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد ، اما به زودی به صورت انحصاری برای PS4 منتشر خواهد شد .




 
آخرین ویرایش:

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
نظر منو بخوای باید برا هر فیلم, سریال یا بازی اهنگسازی رو انتخاب کنن که قبلا تو اون ژانر یا بهتر بگم فضا و اتمسفر کار نکرده باشه. مثلا جالب نمیشد اگه میخواستن برا بازی بتمن هم دوباره هانس زیمر یا جیمز نیوتون هاوارد رو انتخاب کنن. :d
نـه دیگه :d این نظر شماست و محترمـه ولی به نظر من اگه کسی رو بیارن که قبلا تجربه کار در این حیطه رو داشته باشه بهتر میباشد . :d
 

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,367
نام
プレイステーション
نـه دیگه :d این نظر شماست و محترمـه ولی به نظر من اگه کسی رو بیارن که قبلا تجربه کار در این حیطه رو داشته باشه بهتر میباشد . :d

داداش گلم اینم نظر شماست و محترمه ولی این مدل انتخاب کردن اهنگساز درست نیست. چون طرف هرچی تو ذهنش داشته در مورد اون فضا و اتمسفر ساخته رفته پی کارش. اهنگساز جدید مساویست با خلاقیت و ایده جدید و در نتیجه مخاطب تو لذت میشه غرق :d
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
داداش گلم اینم نظر شماست و محترمه ولی این مدل انتخاب کردن اهنگساز درست نیست. چون طرف هرچی تو ذهنش داشته در مورد اون فضا و اتمسفر ساخته رفته پی کارش. اهنگساز جدید مساویست با خلاقیت و ایده جدید و در نتیجه مخاطب تو لذت میشه غرق :d
قربـان :d IP ـه جدید میباشد و ریسک کردن اصلا درست نیست باید کسی رو بیارن که امتحانش رو پس داده باشه ! از شماره دومش که موفقیت اثر تضمین شد هر کس خواستن بیارن ! :d
 

king ps3

کاربر سایت
Jun 8, 2009
1,367
نام
プレイステーション
قربـان :d IP ـه جدید میباشد و ریسک کردن اصلا درست نیست باید کسی رو بیارن که امتحانش رو پس داده باشه ! از شماره دومش که موفقیت اثر تضمین شد هر کس خواستن بیارن ! :d

نشد!:d ینی Austin Wintory امتحانش رو پس نداده هنوز :-?
 

Sɯαsƚikα

April 26 , 2016
کاربر سایت
Jan 2, 2013
4,620
نام
peɪmɑːn
Shinobi602 که منبع قابل اطمینانی هم هست :-" گفته جلسه ای با حضور رسانه ها برگزار شده ، بنظرتون واکنش ها چطور بوده ؟!
Absolutely Incredible
و اضافه کرده که بیست و هفت همین ماه ساعت 6 صبح پیش نمایش ها سرازیر میشن دقیقا روز ریلیـز واچ داگـز گوجیرا
zpegddriu5hj9pb8k8kr.gif
:d
و اینکه احتمال تاخیر خوردن بازی هست :|
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,083
نام
نـــــــویـــــــــد
تاخير كلا چيز خوبي نيست و دهن آدم سرويس ميشه اما به شخصه فكر ميكنم اگر تاخير بخورد كاملا به صلاح بازي و ما گيمران خسته دل خواهد بود :d
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,307
نام
امیر حسین
اصلا این تاپیکو که میاری بالا قلب من هی تالاپ تالاپ میکنه :D

این فکر کنم تو مایه های منوی بازیه:

82664603107276179841.png

پ ن: یعنی میشه بعد از E3 یه دموی قابل بازی بندازن ازش تو استو!!! اخ که چه حالی بده اونوقت میشه تاخیرشم تحمل کرد :D
اتفاقا منم فکر میکنم همین میزگرد بشه Main Menu بازی! :d کلا هم خیلی خفن میشه اگر بشه! >:)
این عکس از اون تریلر داستانی :


حالا اینجا یا نوک شمشیر ، روی گزینه ی مورد نظر باشه،یا دوربین بچرخه و بیاد روی صورت ملت( مثل GOW! >:) ) یا نمیدونم،یه جوری این میزگرد باشه این وسط! :d
به نظرم هم Main Menu بازی ساده نخواهد بود! :-" یه چیز خفنیست که به بازی بیاد! :d :-"


حالا یا همین حالت های بالا ، یا مثلا حتی مثل GOW:A ! در کل یه چیز ساده، با 4تا گزینه ی New Game , Continue , Extra و ... شاهد نخواهیم بود به نظرم:-" ( البته GOW به طور کلی همینه،ولی اون نیم ریخ کاراکتر اصلی،بس خفنش کرده >:) کلا یه چیز متحرکی خواهد بود:-" )
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,307
نام
امیر حسین
آقا من از اخبار این بازی عقب افتادم. ربطش به گاو چیه دقیقا؟ :d
ربط خاصی نداره:-"
فقط Ready at Dawn تجربه ی ساخت 2تا GOW رو داره! ( CoO و GoS ) که جفتشون بازی های خوفی بودن مخصوصا GoS !
و اینکه سانتا هم توی این پروژه کمکشون میکنه! البتهسانتا به کدوم استودیو کمک نمیکنه؟ :|
---
یه چیز دیگه یادم اومد،گرچه این فکر نکنم عملی بشه:-" ، بخش Extra بازی GOS ، که معبد زئوس بود به شدت خفن بود و حال میداد:-" یه همچین حرکتی اگر برای بازی برن خیلی خوفه! گرچه فکر نکنم برن:(
کلا یه چنین چیزی رو من برای همه بازی ها میخوام ولی هیچکی عملی نمیکنه:( ، مثلا فرض کنید گنج های آنچارتد رو به جای اون لیست،یه اتاقی(خونه سالی مثلا:-" ) براش بزارن و اونجا ببینیمشون! خیلی خفن میشه:-" یه جورایی مثل ACـها! :d (الان یادم اومد AC این رو از AC II داشته :-" )
درسته AC یه بازی OWـه ، ولی خو...از این چیزا تو بقیه ی بازی ها استفاده کنند خیلی حال میده :d
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر