The Evil Within

با درود
من دیدم حیفه واقعاً یکی از شاهکارهایی که در آینده داره میاد تاپیک نداشته باشه ، پس با کپی برداری از 2 مطلب بخش اخبار تاپیکش رو زدم....

THE EVIL WITHIN

Developer : Tango Gameworks a division of ZeniMax Asia K.K
Director : Shinji Mikami
Publisher : Bethesda Softworks
Release Date : October 14, 2014

این بازی در سال 2014 و برای PC , XBOX 360 , PS3 , Xbox one & PS4 میاد
The Evil Within is in development for PC, PS3, Xbox 360 and next generation consoles and is slated for release in 2014.
The Evil Within announcement screenshots arrive | VG247
theevil.jpg



بعد از مدت‌ها انتظار بلاخره بازی جدید آقای شینجی میکامی، مرد افسانه‌ای دنیای گیم، و خالق سری بازی Resident EVil با نام The Evil Within منتشر شد. در همان پخش اولین تریلر اطلاعات کوتاهی پیرامون آمدن بازی در سال 2014 و پلتفرم‌ها آن در رسانه‌ها ذکر شد. در همین راستا نیز اطلاعات نسبتا کامل تری بدست‌مان رسید که به صمع و نظر شما خواهیم رساند.

در جدیدتری خبری که آمد بازی با موتور گرافیکی قدرتمند شرکت id software یعنی id Tech 5 در حال ساخت می‌باشد. بی‌شک ارائه و بکار گیری این موتور قوی در بازی که سبکی ترسناک را دارد می‌تواند بسیار حائز اهمیت باشد. در دیگر سو نیز سازنده بازی استودیو Tango Gameworks می‌باش. این استودیو ژاپنی که در سال 2010 توسط خود اقای میکامی تاسیس شد؛ قرار است اولین پروژه مهم خود را در سال 2014 با نام The Evil Within روانه بازار نماید.

در مورد داستان بازی، شخصیت اصلی آن کارگاهیست با نام Sebastian. وی در یک روز عادی به همراه همکارش وقتی داست یک جنایت سریالی را دنبال می‌کرد توسط یک نیروی ترسناک و مرموز مورد حمله قرار می‌گیرد؛ سباستین که شاهد کشته شدن تک، تک همکارانش توسط این نیروی عجیب و مررموز است، مورد حمله قرار می‌گیرد و هوشیاری خود را از دست می‌دهد. وی مدتی بعد در یک مکان به هوش می‌آید و می‌بیند دور و اطرافش پر از موجودات عجیب و غریب است، لذا برای فهمیدن این که چه اتفاقی افتاده است شروع به تجسس می‌کند.

طبق اخبار اقای میکامی در بازی خود از المان‌های survival horror به نحو بسیار سختی قرار است بهره گیرد؛ محدویت‌هایی پیرامون تیر، تفنگ و منابع انرژی در بازی به کار رفته اند تا ترس و وحشت و استرس را هر چه بیشتر به بیننده القا نماید. میکامی در این بازی به شما قول یک بازی با اتمسفر بسیار ترسناک، و عنوانی که می‌تواند مخاطب را بترساند را می‌دهد.

در بازی دشمنان شما دارای هوش بالایی هستند و زمانی که در ترس خود فرو رفته‌اید و به دنبال را چاره هستید، آن‌ها برای شما در حال تدارک حیله‌ و تله هستند. این تله ها می‌تواند به صورت دام بری شما باشد که بسیار مرگبار نیز هستند. شاید یکی از نقاط قوتی که سال ها در سبک های این چنینی ندید‌ایم، بودن معماهایی باشد که ساعت ها و حتی روزها وقت شما را بگیرد، میکامی نیر در این مورد اعلام کرده است در بازی شما با پازل‌ها، و معماهای بسیاری سخت و گوناگونی مواجه خواهید شد.

نکته مهم: در بازی طبق خبر اگر شما در تله ای بیفتید و در آن بمیرید، جسد مرده شما بعد از ادامه آن مرحله دشمن شما خواهد بود!

در آخر نیز سازندگان عنوان می‌کنند بازی The Evil Within دارای یک سناریو بسیار هیجان‌انگیز می‌باشد و هر کارکتر دارای شخصیت خواصی است که باعث با کیفت تر شدن این بازی شده است. دنیای بازی انچنان تاثیر گذار است که شما کاملا تنش و اضطراب را در بازی مشاهده خواهید کرد.
37903263874037134400.jpg




IGN امروز اولین پیش نمایش The Evil Within به همراه مصاحبه ای با سازندگان بازی را منتشر کرده که خلاصه ی آن به شرح زیر است:

از مصاحبه
*******
کلی:​


  • [*=right]میکامی عاشق سبک Surviaval-horror هست. اما در این سال های اخیر به نظر میرسه این سبک از هسته ی خودش فاصله گرفته و به چیز دیگری تبدیل شده. میکامی در صدد بازگرداندن آن می باشد.
    [*=right]میکامی در نظر داره ترکیب تماع عیاری از وحشت و اکشن رو به ارمغان بیاره. وی فکر میکنه بالانس بین این دو تا بسیار مهمه و دو نیمه ی سبک Surviaval-horro رو تشکیل میدهند. میکامی این سبک را اینجوری توصیف میکنه که در آن بازی هم باید ترسناک باشه (با یه سری موجودات کاملا عجیب و مخوف) و در عین حال به بازیکن امکان حمله ور شدن عمیق به سوی این موجودات ترسناک رو بده.
    [*=right]وی میخواد وقتی بازیکنان بازی رو بردارند، این حس کاملا درشون به وجود بیاد که بگند، "من سال هاست که همچین بازی به این اندازه ترسناک و وحشت آور، بازی نکرده بودم".
    [*=right]میکامی در نظر داره که یک ترس روانشناسانه رو ارائه بده و بازیکنان رو مجبور به انجام کارهایی کنه که برایشان ناخوشایند باشه. (از دید روان شناسانه)

داستان:​


  • [*=right]سه کاراگاه به محل جنایت که یک تیمارستان است، اعزام میشوند، جایی که به نظر میرسه کشتار مخوفی صورت گرفته است. پلیس زودتر به محل اعزام شده است و زمانی که این سه با تاخیر به آن جا می رسند، هیچ کدام از پلیس ها به جز اتوموبیل های خالیشان را در محل نمیببیند. در داخل تیمارستان یک سری جسد وجود داره.
    [*=right]با ضربه ای که به سر شخصیت بازی در ادامه داستان وارد می شود، وی از هوش می رود و در محل دیگری به هوش می آید. و خوب داستان بازی اینجوری شروع می شود که "من کدوم گوری هستم، اینجا چه خبره؟ این قتل ها برای چیه؟".
    [*=right]میکامی میخواد داستان بازی تمرکز کمتری بر روی پیچش های داستانی (twist) و تغییرات ناگهانی داشته و بیشتر سعی داره روی جنبه ی مرموز بودن و رمز آلود بودن داستان تمرکز کنه.


گیم پلی:​


  • [*=right]میکامی از سلاح هایی که در بازی می توانید استفاده کنید به "اسلحه های گرم مانند پیستول و شاتگان و اسلحه های سرد مثل چاقو و تبر" اشاره داشت. مورد دیگری که میتوانید به عنوان سلاح و کشتن دشمن استفاده کنید، استفاده و گذاشتن تله می باشد.
    [*=right]میکامی اصلا دوست نداره که شخصیت بازی قدرت های فراانسانی داشته باشه و یا این بتونه از اسلحه های سنگین مثل مچین گان استفاده کنه.
    [*=right]تیم بازی به شدت در حال کار بر روی یک مکانیزم "احساسی" در گیم پلی هستند. طوری که تیم بازی میخواد بازیکنان در هنگام رویارویی با دشمنان اون حس وحشت و ترسی که آن ها در نظر دارند را به آدم القا کنه.
    [*=right]میکامی در نظر داره لوکیشن ها، سناریوها و موقعیت های مختلف و متفاوت از همی بسازه که اوضاع دائما برای بازیکنن در حال تغییر باشند.

انجین:


  • [*=right]همون طور که می دانید بازی از انجین ID-Tech 5 استفاده میکنه که هم مناسب بازی های شوتر اول شخص و هم سوم شخص می باشد. اما تیم بازی تغییرات زیادی در انجین بازی صورت داده تا اون استایل گرافیکی و هنری که در یک بازی horror میخواهند را بتوانند بدست بیارند.


شخصیت ها و دشمنان:​


  • [*=right]یک سری زامبی های مرسوم در بازی حضور دارند.
    [*=right]بعضی دیگر از دشمنان شما بسیار عجیب و غریب هستند و با نگاه کردن به آن ها برای تشخیص این موضوع که چجوری میخوان به سمت شما بیایند و یا چجوری میخواند به شما ضربه وارد کنند، سخت است. این باعث میشه حس اضطراب و همچین حس مردد بودن در شما به وجود بیاد.
    [*=right]شخصیت ها و موجوداتی که از لحاظ ظاهری عجیب و غیر عادی هستند که حس کنجکاوی شما بر می انگیزند.



از پیش نمایش IGN:


  • [*=right]شخصیت اصلی بازی، سباستین به همراه دو کاراگاه خود وارد تیمارستان میشوند. دو همکار وی که یکی آن ها جوزف نام داره و دیگری که یک زن می باشد و بقیه به اسم "بچه" ا[احتمالا به خاطر سن پایین و تازه کار بودن] صدایش میکنند.
    [*=right]جسد های زیادی در گوشه و کنار بیمارستان وجود داره. سباستین در یکی از نمایشگرهای مربوط به دوربین های مراقبتی، شخص ناشناسی را می بینید که در حال کشتن یک پلیس می باشد. که در ادامه داستان همان شخص ناگهان از گوشه به سباستین ضربه ی محکمی وارد میکند که باعث می شود وی از هوش برود.
    [*=right]قسمت های داخلی بدن انسان و همچنین خون زیادی در جای جای محیط تیمارستان دیده میشوند.
    [*=right]سباستین سپس در مکان دیگری و به صورت کله پا آویزان از یک قلاب به هوش میاد. چندین جنازه ی دیگر به مانند سباستین آویزان هستند. یک فرد روانی با چاقوی قصابی و کاملا خونی در آن جا حضور دارد که سپس یکی از جنازه های آویزان شده رو به پایین می آورد و بعد از گذاشتن جسد بر روی میز، شروع به سلاخی کردن آن میکند.
    [*=right]انمیشین ها و سرعت حرکت شخصیت بازی بر حسب این که آیا دشمن در مقابل شما وجود داره یا نه تغییر میکند.
    [*=right]سباستین هشدار مرد قصاب رو بر می انگیزه. وی (قصاب) اسلحه ی معروف میکامی، یعنی یک اره برقی، را در دست میگیره و به شخصیت ما حمله ور میشود. در این جا شاهد یک سکانس تغییب و گریز هستیم که سباسیتن به سختی میتواند از محلکه بگریزد.
    [*=right]در صورتی که مرد قصاب شما را گم کند. بی جهت با اره برقی خود به این طرف و آن طرف ضربه می زند. در صورت این که دوباره شناسایی شوید، وی بدون معطلی به شما حمله ور میشود. شما همچین می توانید با پرت کردن آجر حواس وی را پرت کنید.
    [*=right]سباستین بالاخره میتواند توسط یک آسانسور از محلکه میگریزد. وی ناامیدانه از تیمارستان پا به فرار میگذارد. بیرون از تیمارستان اتومیبل های پلیس که در آتش دارند میسوزند را مشاهده میکند و سپس آن جا ترک میکند. پیش در آمد و بخش ابتدایی بازی در این جا به پایان می رسد.
    [*=right]بخش دوم دمو در ادامه ی بازی و در یک محیط تاریک و باز اتفاق می افتد که در انتهای آن به یک کلبه ی متروکه ختم می شود. سباستین سپس وارد کلبه می شود و با یک سری زامبی های "مرسوم و معمول در بازی ها" رو به رو میشود.
    [*=right]این زامبی ها به نظر میرسه آثار شکنجه و عذاب در ظاهرشون دیده میشه.
    [*=right]در حالی که سباسیتن در حال تیراندازی به زامبی ها برای نجات خود می باشد، ناگهان صحنه و محیط بازی در حین مبارزه تغییر میکند و شاهد یک سکانس با درخشش زیاد بر روی تصویر و همچنین به نظر میرسد سباستین در حال خونریزی است دیده می شود. سپس وی خود را در تیمارستان دوباره پیدا میکند.
    [*=right]دمو در انتها با بیرون آمدن یک موجود جن مانند و دارای چندین پا از یک استخر خون و حمله ور شدن سریع آن به سمت شما به پایان می یابد.


56806186217435437684.jpg


پیش نمایش وبسایت PCGames.de:



  • [*=right]تیم بازی برای افرایش حس سینماتیک، مقدار HUD را به شدت کاهش داده است. به گفته ی PCGames تقریبا هیچ گونه رابط کاربری ای در صفحه وجود ندارد. (IGN تنها به تولبار جان اشاره کرده است.)
    [*=right]منوی حلقه مانند برای اسلحه ها inventory
    [*=right]انتخاب سریع آیتم ها بوسیله ی دی پد
    [*=right]وجود بسته های سلامتی جان
    [*=right]درست به مانند RE4 شما در ابتدای بازی با یک مرد اره برقی بدست و تعداد زیادی زامبی رو به رو خواهید شد. اما با این تفاوت که در اینجا می توانید از تله و یک سری آپشن های دیگه استفاده کنید که باعث تفاوت در رویکرد مبارزه ها شده است.
    [*=right]با یک تله گذاری درست می توانید چندین هدف رو با هم نابود کنید.
    [*=right]موسیقی زیادی در دمو وجود نداشت که این موضوع حتی باعث شده بازی وحشتناک تر جلوه کنه.


کانسپت آرت ها و تصویر In-Engine (تصویر سوم) از ویدیو:




ویدیوی مصاحبه با سازنده ها:
Making The Evil Within: Survival Horror Returns - YouTube

پیش نمایش IGN:
The Evil Within First Look - IGN

با تشکر از kolange_edalat & behrooz که من فقط اطلاعاتشون رو کپی کردم برداشتم آوردم :biggrin1:

تریلر جدید 28 می 2013

تصاویر The Evil Within
 
آخرین ویرایش:

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
من چند روز قبل كه داشتم تريلر بازي رو ميديدم متوجه يه موضوعي شدم كه حداقل براي خود من خيلي جالب بود. شايد خيلي از شما تا به حال متوجهش شده باشيد ولي خوب من جديدا متوجهش شدم و تا به حالم مشابهش رو ( به اين صورت ) تو بازي ديگه اي نديدم.

سيستم محدوديت تير و مهمات تو RE هاي كلاسيك به شكلي بود كه براي مثال تو كل روند بازي به شما 40 تا تير Shotgun داده ميشد كه بايد ازشون به نحو احسن استفاده ميكرديد وگرنه اواخر بازي با مشكلاتي مواجه و يكم اذيت ميشديد. تا الان چندين بار تو مقاله هاي متفاوت به سيستم محدوديت مهمات اين بازي اشاره شده و واضحه كه تو طول روند بازي استفاده ي درست از مهمات يه امر مهم و حياتيه ولي مسئله اينجاست كه اين سيستم محدوديتي كه داريم در رابطه باهاش حرف ميزنيم اون چيزي نيست كه تو ذهن خيلي از ماها نقش بسته! من خودم فكر ميكردم كه ميزان مهمات تو بازي خيلي كمه ( كه حقيقتا هم كمه ) و اين مورد برامون مشكل ساز ميشه ولي موضوع اصلي اينه كه سيستم محدوديت تو اين بازي به شكليه كه شما اوايل بازي تنها مي توني 5 تا تير براي Shotgun و 2 تا تير براي Flash Bolt ( همون تيركمون ) و 20 تا تير براي Handgun برداري كه در نوع خودش جالبه. البته اين محدوديت به مرور زمان و با Upgrade كردن سباستين برداشته ميشه و مي تونيم مهمات بيش تري رو با خودمون حمل كنيم.

نميدونم اين سيستم محدوديت تير چطوري پياده سازي شده ولي من به شخصه اون سيستم كلاسيك قبلي رو ترجيح ميدم:d




========================================================

كسي هستش كه بدونه اين بخش Agony Bolts براي Upgrade چه چيزي به كار ميره؟! من دو سه جا در مورد بازي خوندم ولي چيزي در اين رابطه توضيح نداده بودن :d يه لحظه پيش خودم گفتم شايد مربوط به Flash Bolt بشه ولي بعدش چشمم به بخش Weapons افتاد و كلا اپيك فيل شدم :d




خوب الان يكم بيش تر جست و جو كردم و يه چيزايي دستگيرم شد :d

هيچ كجا دقيقا گفته نشده كه Agony Bolts چيه و براي Upgrade كردن چه چيزي به كار ميره ولي حدس من اينه كه به همون Flash Bolt مربوط ميشه و در واقع ميشه از طريق اين بخش تيرهاي معمولي رو به تيرهاي خاص ( سمي، آتشين، برقي و ... ) تبديل كرد چون تو يكي از منابع نوشته بود كه به كسايي كه بازي رو پيش خريد كرده باشن دوتا آيتم ( Incendiary Agony Bolt و Poison Agony Bolt ) داده ميشه كه به وسيله ي مورد اولي ميشه به واسطه ي جرقه هاي آتش زا دشمنارو دور كرد و به وسيله ي دومي ميشه دشمن هارو سمي كرد كه باعث كاهش سرعتشون ميشه و تو مواقع حساس ميتونه به فرار كردن سباستين كمك كنه. در نتيجه فكر كنم كه اين همون سيستم ساخت مهماتي هست كه مشابهش رو توي RE3 هم ديديم و تجربه كرديم.


 
Last edited by a moderator:

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
خوب الان يكم بيش تر جست و جو كردم و يه چيزايي دستگيرم شد :d

هيچ كجا دقيقا گفته نشده كه Agony Bolts چيه و براي Upgrade كردن چه چيزي به كار ميره ولي حدس من اينه كه به همون Flash Bolt مربوط ميشه و در واقع ميشه از طريق اين بخش تيرهاي معمولي رو به تيرهاي خاص ( سمي، آتشين، برقي و ... ) تبديل كرد چون تو يكي از منابع نوشته بود كه به كسايي كه بازي رو پيش خريد كرده باشن دوتا آيتم ( Incendiary Agony Bolt و Poison Agony Bolt ) داده ميشه كه به وسيله ي مورد اولي ميشه به واسطه ي جرقه هاي آتش زا دشمنارو دور كرد و به وسيله ي دومي ميشه دشمن هارو سمي كرد كه باعث كاهش سرعتشون ميشه و تو مواقع حساس ميتونه به فرار كردن سباستين كمك كنه. در نتيجه فكر كنم كه اين همون سيستم ساخت مهماتي هست كه مشابهش رو توي RE3 هم ديديم و تجربه كرديم.



اره درست فکر کردی. به همان تیر کمان مربوط میشه. این تیر کمان قادر هست که انواع و اقسام تیرها را به دشمنان شلیک کند!
عکس و توضیحات

تیرکمانِ سپاستین گلوله های متنوعی را شلیک می کند از جمله: Harpoon Bolts, Explosive Bolts, Ice Bolts, Incendiary Bolts, Electric Bolts, Flash Bolts, Poison Bolts. تصویر زیر هم یک نوع از همین گلوله ها است.

131.jpg
 

amir nakhaee

کاربر سایت
Dec 13, 2013
1,802
نام
امیر
گیم پلی فوق العاده بود ! تقریبا به غیر از انیمیشن ها هیچ مشکلی نداشت ! اوایل در مورد گرافیکش نگران بودم ( چون این 2 تریلر منتشر شده واقعا کیفیت افتضاحی داشتن طوری که همین گیم پلی پ با این که نزدیک به 15 دقیقه بود ولی فقط 24 مگ حجم داشت ) ولی اولین تریلر منتشر شده از گیم پلی رو که با کیفیت بالا بود دیدم و گرافیکش در سطح خوبی قرار داشت و با توجه به این که مال سال 2013 بود میشه امید داشت که گرافیک پیشرفت خوبی داشته باشه. به هر حال هم گرافیک خوب بود هم فریم ریت.
جو موجود توی بازی واقعا با روح و روانت بازی میکرد ! قشنگ میشد حس عناوین " ترس و بقا " رو توش حس کرد و درش غرق شد ! چه بخاطر وجود موسیقی های ارومی که در بازی پخش میشد چه وجود معما هایی که باعث سردرگمی میشد ! بازی به موقع باعث میشد شکه بشی و به موقع بهت ارامش میداد. همه چی درست و به جا بود.
در کل این گیم پلی خیلی امید واردم کرد و امیدوارم بتونه متای بالایی کسب کنه تا بتونه این سبک رو که تقریبا از بین رفته دوباره احداث کنه !
 

Dark War

کاربر سایت
Jan 9, 2011
2,522
نام
امير حسين
تو اين دوتا تريلري كه هفته گذشته از بازي منتشر شد شاهد معرفي يه شخصيت جديد بوديم كه متاسفانه هيچ كسي تو اين تاپيك بهش اشاره نكرد.

Piggy :bighug:



:d

اين دوستمون كه داشت بازي رو تست ميكرد رسما براي Piggy در قياس با سباستين شخصيت خيلي بيش تري قائل بود :d حقيقتا اگه نخوام دروغ بگم من خودمم با Piggy خيلي بيش تر از دكتر و لسلي ( :| ) ارتباط برقرار كردم :d

در كل ايني كه بازي رو تست ميكرد خيلي بچه شاد و شنگولي ميزد :d من به جاي اينكه سر تريلر بازي احساس ترس كنم و به قول دوستان كار دست خودم بدم فقط داشتم به حرفا و حركات اين بابا ميخنديدم :d
كلي سرچ كردم اما نتونستم پيدا كنم كه اسمش چيه! :d

يه جايي از تريلر بازي ( پارت اول ) موقعي كه داره با افراد دهكده ميجنگه اصلا توجهي به دشمناي بازي نمي كنه و چندبار داد ميزنه كه " Piggy بيچاره من دارم ميام تا تو رو نجات بدم" رسما اون لحظه داشتم از شدت خنده منفجر ميشدم :d

يه قسمت ديگه اي از تريلرم وقتي كه سباستين ميوفته توي خون و يه سري جسد تكه تكه شده رو مي بينه ميگه كه " اين Piggy ـه ؟! نه به من نگو كه اين Piggy ـه ". رسما با اين ديالوگش جو و اتمسفر صحنه رو به فنا ميده ولي در كل خيلي جالبه:d من نصف اين حجم احساساتي رو كه اين دوستمون در قبال Piggy نشون داد تو صورت خود سباستين نديدم :d


صحنه اي هم كه Rebone Laura سباستين رو دنبال ميكنه و يكي از زامبي ها از در مياد بيرون و گير Rebone Laura ميوفته خداست :d اين بابا بعد كلي داد زدن شروع ميكنه به گفتن اينكه " آره اونو بخورش، نه منو. من يه سوئدي هستم و طعم من خيلي خوب نيست و ... " كه رسما كركر خنده ايه در نوع خودش :d

در كل تو اين دوتا تريلر تيكه هاي ناب و خنده دار زيادي از خودش ول ميده :d به شخصه از اين به بعد هرگونه تريلر بازي رو بدون حضور اين شخص و Piggy تحريم ميكنم :d
 

655

کاربر سایت
Sep 27, 2012
2,368
نام
RZA
تو اين دوتا تريلري كه هفته گذشته از بازي منتشر شد شاهد معرفي يه شخصيت جديد بوديم كه متاسفانه هيچ كسي تو اين تاپيك بهش اشاره نكرد.

Piggy :bighug:



:d

اين دوستمون كه داشت بازي رو تست ميكرد رسما براي Piggy در قياس با سباستين شخصيت خيلي بيش تري قائل بود :d حقيقتا اگه نخوام دروغ بگم من خودمم با Piggy خيلي بيش تر از دكتر و لسلي ( :| ) ارتباط برقرار كردم :d

در كل ايني كه بازي رو تست ميكرد خيلي بچه شاد و شنگولي ميزد :d من به جاي اينكه سر تريلر بازي احساس ترس كنم و به قول دوستان كار دست خودم بدم فقط داشتم به حرفا و حركات اين بابا ميخنديدم :d
كلي سرچ كردم اما نتونستم پيدا كنم كه اسمش چيه! :d

يه جايي از تريلر بازي ( پارت اول ) موقعي كه داره با افراد دهكده ميجنگه اصلا توجهي به دشمناي بازي نمي كنه و چندبار داد ميزنه كه " Piggy بيچاره من دارم ميام تا تو رو نجات بدم" رسما اون لحظه داشتم از شدت خنده منفجر ميشدم :d

يه قسمت ديگه اي از تريلرم وقتي كه سباستين ميوفته توي خون و يه سري جسد تكه تكه شده رو مي بينه ميگه كه " اين Piggy ـه ؟! نه به من نگو كه اين Piggy ـه ". رسما با اين ديالوگش جو و اتمسفر صحنه رو به فنا ميده ولي در كل خيلي جالبه:d من نصف اين حجم احساساتي رو كه اين دوستمون در قبال Piggy نشون داد تو صورت خود سباستين نديدم :d


صحنه اي هم كه Rebone Laura سباستين رو دنبال ميكنه و يكي از زامبي ها از در مياد بيرون و گير Rebone Laura ميوفته خداست :d اين بابا بعد كلي داد زدن شروع ميكنه به گفتن اينكه " آره اونو بخورش، نه منو. من يه سوئدي هستم و طعم من خيلي خوب نيست و ... " كه رسما كركر خنده ايه در نوع خودش :d

در كل تو اين دوتا تريلر تيكه هاي ناب و خنده دار زيادي از خودش ول ميده :d به شخصه از اين به بعد هرگونه تريلر بازي رو بدون حضور اين شخص و Piggy تحريم ميكنم :d
این یارو pewdiepie نبود ؟:d
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
خب بالاخره مچ این بابا را گرفتیم. وقتی میگم این تریلر همون pax هست حرفمو جدی نمیگیرید! خب حالا ببنید گرافیک واقعی را. اقا چرا من البرت وسکر شدم هان چرا امیر حسین نشد! بالاخره یک چیزی هست که من شدم!

LTFxLN7.gif



5PJ2GhE.gif
 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
خب بالاخره مچ این بابا را گرفتیم. وقتی میگم این تریلر همون pax هست حرفمو جدی نمیگیرید! خب حالا ببنید گرافیک واقعی را. اقا چرا من البرت وسکر شدم هان چرا امیر حسین نشد! بالاخره یک چیزی هست که من شدم!
نورپردازیش خیلی خیلی بهتر شده ! از اون حالت خشک در اومده خیلی بیشتر به نظرم جوش سنگینتر شده D:
بسیار عالی !
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
نورپردازیش خیلی خیلی بهتر شده ! از اون حالت خشک در اومده خیلی بیشتر به نظرم جوش سنگینتر شده D:
بسیار عالی !

وای ارمان تو خوشت بیاد منم میاد! چه روحیه لطیفی داری عزیزم!!!!:-o

MNJPFeo.gif


ارمان نگاه کن به پنجره ببین الان درخت قشنگ معلوم هست ولی ان که پسره داره بازی میکنه تار و تاریک هست. فکر کنم دارند پولیش میکنند و یک تریلر توپ همین روزا میدند بیرون.
درخت چه ترسناک هست!
 
آخرین ویرایش:

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
وای ارمان تو خوشت بیاد منم میاد! چه روحیه لطیفی داری عزیزم!!!!:-o



ارمان نگاه کن به پنجره ببین الان درخت قشنگ معلوم هست ولی ان که پسره داره بازی میکنه تار و تاریک هست. فکر کنم دارند پولیش میکنند و یک تریلر توپ همین روزا میدند بیرون.
درخت چه ترسناک هست!
خوشم اومد دیگه D: خب خیلی بهتر شده اخه ÷_×
اره دقیقا D: درختهاش رو
رنگ امیزیش یاده استایله Resident evil 1-3 میندازه من رو .
 

Triangels

플레이 스테이션 팬
کاربر سایت
Sep 17, 2007
9,891
نام
ارمان
من دمویی که PewDiePie بازی کرد 3 قسمتش رو دیدم D:
حدودا هر قسمتش 15 دقیقه بود که روی هم 45 دقیقه تغریبا gameplay بازی هست .

اولین چیزی که به چشم خورد این بود که فضاسازی بازی خارق القعاده هست. یعنی اونطوری که من دیدم واقعا استادادنه طراحی شده به طوری که محاله یه گوشه از بازی احساسه راحت یا امنیت به ادم دست بده . کلا اتمسفر خیلی سنگینی توی بازی بود و یه حسه استرسه شدیدی رو 100% روی بازیباز میزاره D: یعنی اصلا فکر کنم داغون میکنه ادم رو ×_× توی دموی یه قسمت قصر مانند بود که شبیه RE1 بود و یه قسمت توی یه ده کده مانند بود که بازم شبیه به بخشه اوله RE4 بود اما کلا جوه محیط خیلی سنگین بود .
صدا گزاریش خیلی خوب به نظر میرسه .
ظاهرا گوشه کنار محیط رو باید گشت چون پر از loot و اینطور چیزا هست.

یه چیزی که دیدیم این بود توی این 45 دقیقه تغریبا فقط حالت استرس بود یعنی حالت ترس نداشت بیشتر قسمتهای بازی هم اونطوری که بازی کرد همه رو با تیراندازی و اکشن میشه رفت و نمیدونم دلیلی برای stealth اینطوری میمونه یا نه. البته اگر روی درجه سختی بالا مهمات رو به شدت کم کنن احتمالا مجبور بشیم stealth بریم اما نمیدونم مکانیزم stealth تا چقدر خوب کار میکنه . چون یه قسمت این طرف داشت اروم حرکت میکرد بعد از یه محیط که رد شد ناگهای یه زامبی ( یا حالا هرچیزی که هستن ) در و شکست و اومد تو و تغریبا بقیه زامبیایی که حالت stealth ازشون رد شده بود همه حمله کردن که خودشم بیخیال شد زد همه رو کشت. ظاهرا همه ammo بالاخره drop میکنن با اینکه کمه انگاری یه جوری کمه به هوای اینکه به بازیباز فشار بیاره دقیت تیر اندازی رو روی headshot بزاره . تغریبا حالت action بازی همونی بود که توی RE4 بود و میشه گفت فرقی نداشت ....
حتی یه قسمت از بازی خیلی کلاسیک دربه اصلی قفل شد و بایستی کلی زامبی میکشت تا دربه اصلی بازی بشه. برای همین فکر نمیکنم stealth معنی خیلی داشته باشه اگر بشه کله بازی رو این تیپی رفت. اما جاهایی که تیر اندازی نمیکرد کلا محیط بازی خیلی بسته و ترسناک بود . قسمتهای از محیطها هم طله دارن که ظاهرا هر طله رو میشه با یه mini game ساده خنثی کرد و Loot اش کرد تا بعد مثل همون طله رو craft کرد.
یه چیزی که از بازی اصلا خوشم نیومد تعقیب و گریزهایی بود که توسط یه تعداد از دشمنها انجام میشد که ظاهرا توی بازی قابلیت کشتنشون نیست و فقط بایستی فرار کرد. فرار کردنها اقلب به دویدن و نهایت چندبار خزیدن خطم میشد که امیدوارم تنوع بیشتری بدن که از حالت ساده و کلیشه ای در بیاد.

ظاهرا یه تعداد معما هم توی بازی هست که یکیش رو اینجا انجام داد اما اینی که نشون داد در کلی خیلی ساده و معمولی بود و کلا به پیدا کردن item ها و سرهم کردنشون و توجه کردن به محیط میشه حل کرد. به نظرم این تیپ چیزیا gameplay رو خیلی متنوع میکنن اگر تعدادشون زیاد نباشه و زیاد دنگ و فنگ نداشته باشن . کلا اینکه یه حالت بالانسی داشته باشن .

بعدشم دیگه از نظر گرافیکی که texture ها تعطیل بودن ... بعضی از مدلهای توی بازی واقعا افتضاح بود ( مثل علفها که میشد دید در واقع pixle pixle بودن ) .... اما نورپردازی و فیزیکی و رنگ امیزی بازی واقعا عالی هست . بخشه هنری بازی فوق العقاده خوب به نظر میرسه طوری که تغریبا هر بخشی که بازی کرد شکل و شمایل خودش رو داشت و نمیتونم بگم مدلهای مشابه توش زیاد بود . از این نظر واقعا عالی بود .

دوربین بازی مقداری مشکل برانگیز هست. چند بار شد که بازی میکرد اصلا خودش رو نتونست درست ببینه و یا محیط رو درست ببینه و اینکه کجا داره میره و این باعث از دست رفتن جونش میشد مخصوصا توی جاهای تنگ .

اما در کل هیجان بازی و اینکه یه حسی به ادم میده که با ترس از محیط باید همه جا رو جست و جو کرد خیلی خوب به نظر میرسه.


تغریبا میتونم بگم این دموی 45 دقیقه نظرم رو نسبت به بازی خیلی خیلی + کرد با اینکه میشه گفت gameplay بازی دقیقا همون Resident Evil 4 هست اما حداقل از نظر محیط سازی و جو خیلی بیشتر به سمت ترسناکی رفته و کلا بازی خیلی نافرم میاد ( از نظر خشونت و تمه ترسناکش ) ... به نظره من بازیه کاملا PErfect هنوز نمیاد اما فکر نمیکنم در زمینه خودش رقیبه خاصی امسال داشته باشه ! خیلی هم عالی . باید منتظره demo و trailer های بیشتر موند.

باید دید تا زمان عرضه چی میشه D: آمیدوارم بازی به اندازه کافی طولانی باشه !
 

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
بچه ها یک مصاحبه به طنز یکی از عزیزان گذاشته بود تو تاپیک ایکس 360 من گفتم بگذارم اینجا. بخوانید و لذت ببرید.
قسمت خبرنگار شوخیه،ولی میکامی جدیه


خبرنگار
: شینجی بازی چرا دو اسمه شد؟مگه مرض داشتی؟

میکامی
: در ژاپن به این دلیل که تلفظ کردن اسم "سایکو بریک" نسبت به The Evil Within آسونتره این تصمیم رو گرفتیم و بازی دو اسمه شد.در مورد اینکه چرا از دو واژه ی سایکو (دیوانه) و بریک (شکستن) استفاده شده میکامی میگه که: از کلمه سایکو به این دلیل استفاده شد که در ارتباط با فضا و عناصر بازی هستش.در مورد کلمه بریک هم توضیح میده که شخصیت بازی بر تمام پلیدی ها و موجودات وحشتناک غلبه میکنه و یجورایی در حال شکستن ترس خودش هست.

خبرنگار: خب معیوب اسم بازی رو کلا میزاشتی سایکو بریک دیگه!!چ کاریه...

خبرنگار: این سباستین بیچاره چ گناهی کرده ک انقد بلا میخوای سرش بیاری؟؟ببینم اصلا بچه باجنمی هست؟؟کم نیاره یه وخ!

میکامی: سباستین یک شخصیت قویه و به اندازه کافی برای مقابله با همه چیز قدرت داره.البته ما نخواستیم ک یک سوپرمن رو طراحی کنیم و مثل همه ی مردهای دیگه عادیه و شما میتونید باهاش همذات پنداری کنید.من طرفدار فیلمهای ترسناکی هستم که شخصیت هاشون مثل آدمهای عادی جامعه هستن و در مقابله با موجودات شیطانی فریاد میکشن و فرار میکنن.وقتی که چنین شخصیتی داشته باشید همیشه بوی مرگ رو احساس به مشام میرسه و هیجان بالاتری رو تجربه میکنید.

خبرنگار: آها پ عمه ی عمو پو رنگ میخواد از آلن ویک تقلید بکنه،نه شما!!

خبرنگار: شینجی این دختره چیه تو بازی گذاشتی؟؟حال و حوصله بچه داری نداریم!!

میکامی: به هیچ وجه مثل شخصیت های دیگه ای که تا حالا دیدید نیست که ریتم بازی رو به هم میزنن،،بلکه در پیشبرد بازی نقش مهمی خواهد داشت.حتی در لحظاتی با کمک همدیگه دشمنا رو شکست میدید.

خبرنگار: نورپردازی و کلا نور چ نقشی تو بازی داره؟

میکامی: در همین حد بگم که نور عنصر بسیار مهمی در بازی به شمار میره.

خبرنگار: خب؟ بقیش؟

میکامی: فعلا قصد نداریم اطلاعات بیشتری رو منتشر کنیم.

خبرنگار: باز تحویلت گرفتم هوا برت داشت؟؟ بزنم شبیه بابا پنجعلی بشی؟؟ شرط میبندم اون فانوس که دست سباستینه تو طول بازی خیلی ب کار میاد..نه؟؟

میکامی: (میخنده و سرشو تکون میده)

خبرنگار: زهربز ب چی میخندی؟؟ آها پس درست گفتم!

خبرنگار: میتونی قول بدی که این بازی شلوارمونو خیس کنه؟(این دیگه عین سوال خودش بود)

میکامی: آره!!
+
یک سری دیگه از اطلاعاتی که خبرنگار ما بدست آورد:

- عملا هیچ گونه رابط کاربری در بازی نیست.اسم اشیایی که قابل استفاده هستن با نزدیک شدن بهشون محو میشه.

- موسیقی و افکت های صوتی زیادی وجود نداره.صداها در راستای اطلاع یافتن شما از حوادثی که رخ میشه به کار گرفته شده.شما قادر به دیدن دشمنا نیستین ولی میتونین با توجه ب صداها از وجود اونا باخبر بشید(آلوده ی این بخشم).

- رنگ های زیادی در بازی وجود نداره.

- یکی از تله های شما "بمب ناخن" هست.(این نوع بمب از تعداد زیادی میخ تشکیل میشه که با مواد منفجره توی یه بطری میکس میشه،،تصور کنید چ چیز نافرمی میشه نتیجش) این بمب رو میتونید پشت درها و زیرپنجره ها کار بذارید.

- یک منوی دایره ای هم برای اطلاع شما از inventory و سلاح هاتون طراحی شده.البته میتونید با استفاده از D-pad مواردی رو که میخواید با سرعت بیشتری انتخاب کنید.

- وقتی که هدف گیری میکنید دوربین روی شونتون فوکوس میشه.

- بازی در قاب سینمایی و عریض طراحی شده،پس اگه بازی رو در قاب 16:9 انجام بدید پایین و بالای تصویر نوار میفته.

- هیچ قسمت مولتی پلیر و co-op در نظر گرفته نشده و فقط مود سینگل پلیر موجوده.
 
آخرین ویرایش:

BEHZAD WESKER

کاربر سایت
Jan 13, 2014
2,053
نام
بهزاد
بچه ها منوی بازی!:bighug: حالا نمیدونم فیک هست یا واقعی! ولی احتمالا به سبک رزیدنت یک نفر میگه د ایوووووول ویدین
Bananeyessss.gif
Bananeyessss.gif
Bananeyessss.gif


10453468_502772073189670_5885237687623391058_n.jpg
 
آخرین ویرایش:

uriel

کاربر سایت
Dec 6, 2010
2,846
من که از لحاظ عنصر ترسش مطمئنم همون چیزی خواهد شد که وعده داده بودن، والا من تریلراشو میدیدم نفسم گرفته شد، اون تیکه که laora افتاد دنبالمون اصلا نفسم بند اومد، اتمسفر بازی هم واقعا وحشتناکه، موسیقی و صداگزاریش با اینکه خیلی خوب شنیده نمیشد از بس ایشون حرف میزدن(:d) ولی بازم گاهی که به گوش میرسید واقعا عالی بود، اگه بتونن مشکلات تکنیکی بازیرو حل کنن فکر نمیکنم ضعیف عمل کنه، مهماتشم توی اکثر مواقع که دقت کردم خیلی کم بود و بیشتر وقتا هم که out of ammo میشد. من خودم شخصا خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم، توی این سال ها بازیه SH درست و حسابی بازی نکردم واقعا، Pure horror ها هم که با اینکه خوب عمل کردن بعضی هاشون مثل amnesia ، ولی کلا توی مدیوم گیم خیلی برای من سرگرم کننده نیستن، بازی باید همونطور که میکامی گفته حداقل یه چیزی داشته باشه که از خودت دفاع کنی، آخه همش فرار و قایم شدن هم بعد از مدتی لوس میشه واقعا. این بازی کانسپت اولیش و همینطور بعد از اون تریلرها و محتوایی که تا الان ازش منتشر کردن واقعا منو مجذوب کرده، دوست دارم مشکلاتش حل بشه تا یه عنوان خوب رو تجربه کنیم، من امیدوارم.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر