Multi Platform The Dark Pictures Anthology

سازنده
Supermassive
تاریخ انتشار
August 2019
ناشر
Supermassive
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
sb6g_the-dark-pictures-anthology-2-780x246.jpg

«The Dark Pictures» یک سری بازی جدید ترسناک است که قرار است در قالب یک مجموعه توسط «Supermassive Games» و «Bandai Namco» ساخته شود . نخستین بازی از The Dark Pictures Anthology با نام Man of Medan در سال 2019 برای پلتفرم‌های Xbox One ، PlayStation 4 و PC منتشر خواهد شد.
1vx_5687568.png
Man of Medan داستان چهار فرد آمریکایی را روایت می‌کند که به همراه کاپیتانشان سوار یک قایق می‌شوند و در پی لاشه‌های یک هواپیما از جنگ‌ جهانی دوم هستند . سفر آن‌ها تا قبل از طوفان به آرامی دنبال می‌شود اما پس از آن همه چیز تغییر می‌کند. بازیکنان در طول بازی می‌توانند به جای هر پنج شخصیت، بازی کنند که این مسئله خط داستانی منشعب، راه‌های متفاوت و پایان‌های متفاوتی را به ارمغان می‌آورند.
to0k_525.png
Pete Samuels، مدیر سوپرمسیو گیمز و تهیه‌کننده اجرایی این بازی، در خصوص این سری جدید گفت:
ما به طرز باورنکردنی برای معرفی Dark Pictures Anthology هیجان‌زده‌ایم ، نخستین قسمت این سری یعنی Man of Medan هیجان زده‌ایم. هر نسخه، به صورت مستقل منتشر خواهد شد. ما این فرصت را در اختیار داشتیم تا هر بار یک تجربه ترسناک منحصر به فرد با داستان‌های جدید، محیط، شخصیت‌ها و بازیگران جدید را خلق کنیم.
این بازی با همکاری شرکت باندای نامکو تولید می‌شود و به نظر می‌رسد از نخستین سری‌ بازی‌هایی است که در این فرمت منتشر خواهد شد. فرمتی که بیش‌تر یادآور سریال‌های آنتالوژی تلویزیونی است. شما می‌توانید اولین تریلر این بازی را در زیر مشاهده کنید.

دو دامنه تجاری The Dark Pictures و Man of Medan در 26 ژوئن سال قبل ثبت شد و به دنبال آن دامنه تجاری Little Hope در 29 نوامبر و همچنین دامنه تجاری Shattered State در تاریخ 17 اوت 2018 ثبت شدند. به همین خاطر احتمال دارد نام دو قسمت آینده نیز Little Hope و Shattered State باشد .

 
آخرین ویرایش:

majidred2011

< RED PHANTOM >
کاربر سایت
Jul 16, 2011
11,373
نام
Majid
چرا کسی ندیدم درمورد این حرف بزنه :D
View attachment 2021-11-01 06-24-33 00 00 04-00 00 32-1.mp4
شیدینگ پوست صورت، حرکت سر و هماهنگیش با چشم و کلا رئالیسمش شاید فقط تو یک چیزی مثل TLOU2 دیدم، واقعا کم نظیره.
این قسمت خودت میتونی سر رو تکون بدی و انیمیشن ضبط شده نیست برعکس از کاتسینای خود بازی بهتره :D جای تعجبش اینجاس با این بیس ریگ عالی خود کاتسینا انیمیشناش مشکل داره و انگار کارکترا موقع حرف زدن چشماشون با حرکاتشون هماهنگ نیست و همه جارو نگاه میکنن غیر شخصیت روبروشون :| هر اپیزود منتظرم این قضیه رو حل کنن اما تو هر سه تاش این قضیه هست امیدوارم سیزن بعدی بهتر کنن این قضیه رو.
 
  • Like
Reactions: kamyy and hitman68

Taha75

کاربر سایت
Jan 24, 2022
1,663
نام
طاها
بازی روز جمعه ۲۷ آبان عرضه خواهد شد.

طبق اعلام رسمی، The Devil in Me قسمت پایانی فصل اول بازی سریالیِ ترسناکِ روایت‌محورِ The Dark Pictures Anthlogy خواهد بود. این عنوان داستان قاتل سریالی H.H. Holmes را روایت خواهد کرد که در یک قلعه (هتل) تو در تو قربانی‌های خود را به قتل می‌رساند. به مانند سایر قسمت‌های این سری، شما می‌توانید بازی جدید را به صورت آنلاین و آفلاین چندنفره یا کاملاً تک‌نفره تجربه کنید .
 
  • Like
Reactions: hitman68

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر