Multi Platform Tekken 7

اولین اطلاعات عنوان Tekken 7 لیک شد

logo_main.png




Information



  • Tekken 7 در اوایل سال 2017 بر روی PS4, X1 و PC عرضه خواهد شد.
  • Tekken 7: Fated Retribution معرفی شد. نسخه آپدیت شده Tekken 7 که شخصیت های بیشتر و آپدیت های بیشتری به همراه خواهد داشت. این نسخه برای عرضه بر روی آرکید و کنسول ها در نظر گرفته شده است.
  • Akuma از Street Fighter به عنوان شخصیت مهمان در T7: FR حضور خواهد داشت.
  • بازی با موتور گرافیکی Unreal Engine 4 در دست ساخت است.
  • مکانیزم جدیدی تحت عنوان Rage Drive به بازی اضافه شده که امکان کنسل کردن یک حرکت و ادامه دادن کمبوها با حرکات دیگر را می‌دهد. این قابلیت همانند دیگر قابلیت ها تنها در وضعیت Rage در دسترس بوده و انجام دادن آن، این حالت را از بین می‌برد.
  • مبارزات به صورت 1 به 1 دنبال خواهند شد و خبری از حالت 2 به 2 نیست.
  • داستان بازی پیرامون خاندان میشیما خواهد بود و به ریشه های داستانی و چگونگی شکل گیری ژن شیطانی باز خواهد گشت. به گفته کاتسوهیرو هارادا، بسیاری از اسرار این سری در این نسخه فاش خواهند شد.
  • شخصیت Kazumi در این نسخه حضور خواهد داشت و نقش مهمی را ایفا خواهد کرد.
  • 2 مکانیزم جدید به بازی اضافه شده است: Rage Art که زمانی که خط سلامتی به مقطعی بحرانی رسیده باشد، به بازیکن این اجازه را خواهد داد که علاوه بر افزایش قدرت ضربات، فنونی بسیار قدرتمند را پیاده سازی کند / Power Crush که به بازیکن اجازه خواهد داد که حرکات خود را علی رغم ضربه خوردن از حریف دنبال نماید، اگرچه ضربات دریافتی همچنان سلامتی را کاهش خواهند داد.
  • سیستم Bound که باعث پرت شدن حریف به هوا و دنبال کردن کمبو توسط بازیکن میشد، تا حد زیادی کمرنگ شده است و تعداد فنونی که این حرکات را انجام میدهند، زیاد نخواهند بود. علاوه بر این بازیکن قادر نخواهد بود که در میانه کمبو از این سیستم استفاده کند.
  • برای جبران کمرنگ شدن سیستم Bound، به بسیاری از حرکات، کمبوهای جدیدی اضافه شده تا به گسترش دادن کمبو کمک کند.
  • در صورت استفاده از Rage Art، وضعیت Rage از بین می‌رود.
  • برخلاف دو عنوان قبلی، بازیکن در حالت Rage، افزایش ضربات نخواهد داشت و فقط امکان دسترسی به Rage Art رو خواهد داشت.
  • Rage Art تمامی شخصیت ها لزوما همانند یکدیگر نمی‌باشد و برای برخی از شخصیت ها به صورت دیگری عمل میکند.
  • قابلیت جدیدی به نامِ Super Slow Motion به بازی اضافه شده است. زمانی که هر دو بازیکن خونِ کمی داشته باشند و به عبارتی توی حالت Rage باشند، زمانی که همزمان با هم حمله کنند، صحنه اسلو موشن شده و به نقل از هارادا، حسی هیجان انگیزِ سینماتیک به بازیکن ها منتقل میکند. که یا ضربه ها خطا میروند، یا Double K.O اتفاق میوفتند و یا K.O رخ میدهد.
  • به گفته هارادا شخصیت Katarina برای تازه واردان مناسب خواهد بود.
  • دوربین بازی نسبت به Tekken Tag Tournament 2 عقب تر گذاشته شده است.
  • تعداد شخصیت ها نسبت به TTT 2 کمتر خواهند بود.
  • افکت های گرد و خاک، آب و عرق کردن شخصیت ها در بازی وجود خواهد داشت.
  • مکانیزم دوربین بازی این اجازه را به بازیکنان خواهد داد که طرف مورد علاقه خود را برای شروع مسابقه انتخاب کنند. بسته به انتخاب بازیکنان، دوربین در طرفین مناسب قرار خواهد گرفت.

txcy_char_t7.png

5nsi_btn_josie_off.png
h2u_btn_chloe_off.png

k2fv_btn_gigas_off.png
b5th_btn_claudio_off.png

k2z5_btn_kazumi_off.png
czuj_btn_katarina_off.png

zzok_btn_kuma_off.png
ieb7_btn_panda_off.png

nfjy_btn_shaheen_off.png
n6ed_btn_lee_off.png

y2ow_btn_mraven_off.png
69kt_btn_miguel_off.png

536g_btn_eliza_off2.png

ghsk_btn_heihachi_off.png
9o6a_btn_gouki_off.png

tqnj_btn_kazuya_off.png
3qvd_btn_jin_off.png

w3qf_btn_hwoarang_off.png
7yto_btn_devil_off.png

kmaw_btn_dragunov_off.png
7a34_btn_feng_off.png

205h_btn_lars_off.png
80tj_btn_king_off.png

r29p_btn_asuka_off.png
1om7_btn_alisa_off.png

yfvt_btn_bryan_off.png
wmx4_btn_bob_off.png

r39t_btn_nina_off.png
rpk_btn_xiaoyu_off.png

cwid_btn_lili_off.png
gn96_btn_leo_off.png

s1s_btn_law_off.png
d1ib_btn_steve_off.png

0fef_btn_paul_off.png
jq8p_btn_yoshimitsu_off.png

x2qd_btn_jack_off.png


siy_t7.png



0gyf_btn_articsnowfall_on_%282%29.png
xtx4_btn_abandonedtemple_on_%282%29.png

7qf_btn_dragonsnest_on_%282%29.png
ksx_btn_devilspit_off_%282%29.png

owyz_btn_jungleoutpost_on_%282%29.png
rtq2_btn_forgottenrealm_on_%282%29.png

ykif_btn_mishimadojo_on_%282%29.png
txr4_btn_mishimabuilding_on_%282%29.png

w94o_btn_twilightconflict_on_%282%29.png
owjx_btn_souq_on_%282%29.png
 
آخرین ویرایش:

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
من نمیدونم چه کاریه که مسابقات 2 به 2 رو جدا مسازه !!
خب چی میشه هر دو حالت با هم امکان انتخابش باشه
اونجوری خیلی متنوع تر و مفرح تر میشه تا این که فقط یک به یک بازی انجام بشه !
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
من نمیدونم چه کاریه که مسابقات 2 به 2 رو جدا مسازه !!
خب چی میشه هر دو حالت با هم امکان انتخابش باشه
اونجوری خیلی متنوع تر و مفرح تر میشه تا این که فقط یک به یک بازی انجام بشه !
هارادا گفته بود چون خیلیا با 2تا کرکتر نمیتونن بازی کنن، به خاطر همین حالت 1 به 1 انتخاب کردیم. تمام نسخه های شماره دار حالت 1 به 1 دارن. از طرفی سیستم 1 به 1 با 2 به 2 به کل فرق میکنه و تغییرات اساسی توی گیم پلی باید اعمال بشه که همین باعث میشه نشه اینکارو انجام داد (مثلا Bound رو برای کدوم حالت در نظر بگیریم که حالت دیگه ضربه نخوره و ...)
 

Darkside Fury

کاربر سایت
Nov 23, 2007
2,606
نام
Sadegh
هارادا گفته بود چون خیلیا با 2تا کرکتر نمیتونن بازی کنن، به خاطر همین حالت 1 به 1 انتخاب کردیم. تمام نسخه های شماره دار حالت 1 به 1 دارن. از طرفی سیستم 1 به 1 با 2 به 2 به کل فرق میکنه و تغییرات اساسی توی گیم پلی باید اعمال بشه که همین باعث میشه نشه اینکارو انجام داد (مثلا Bound رو برای کدوم حالت در نظر بگیریم که حالت دیگه ضربه نخوره و ...)


البته من تو تکن خیلی حرفه ای نیستم :D
همینجوری خیاری با دوستان بازی میکنیم و خیلی حال میده :D
بوند چی هست حالا ؟ :D
 

HamidoOs

کاربر سایت
Jun 28, 2007
1,073
نام
حمید
مفرح تر
راستش موضوع اینه که این تیپ فایتینگ‌ها رو بیشتر برای مسابقات طراحی می‌کنن، نه تفرح!
البته همیشه جوری طراحی می‌کنن که بازیکن معمولی هم لذتشو ببره (مخصوصاً خودِ تکن خیلی این قضیه رو رعایت می‌کنه) اما تأثیر «تک کاراکتر یا دو کاراکتر بودن» روی گیم‌پلی، خیلی مهم‌تر از این حرفاست!
 
آخرین ویرایش:

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
یه سری حرف های پیش اومده بود که میگفت بودجه Tekken 7 یک چهارم بودجه Tekken 5 هست. که باعث شد ملت فحش بکشن به هارادا و نامکو بندای و ...
یه خورده بعدش هارادا شفاف سازی کرد که در واقع برعکسه. یعنی بودجه ای که صرف T5 شد یک چهارم بودجه ای هست که صرف T7 شده. بنابراین اصلا نگران نباشین:d

یه سری اطلاعات کوچک هم اومده:

توی لوکیشن تست، عنصر Lighting کلا حذف شده بود. علاوه بر این عنصر، کلی از عناصر دیگه توی نسخه نهایی حضور پیدا میکنن و به بازی جلوه های فوق العاده ای میدن.
حرکت های جدیدی به هر کرکتر اضافه شده. تیم سازنده میخواد اول نظر بازیکنا رو ببینه و بعدش برای تصمیم نهایی اقدام کنه.
گفته توی لوکیشن تست، بازیکنای حرفه ای شاید متوجه شده باشن که Sidestepping کمرنگ تر شده.
میگه داریم فکر میکنیم که شاید بعضی از کرکترها رو با گذشت زمان عرضه کنیم.
لوکیشن تست بعدی توی دسامبر یا اوایل نوامبر هست.
 
آخرین ویرایش:

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
فقط وفقط استیو و دیگر هیچ.
حالا تو این سری هست؟
----------------------------------------------------
این قضیه ی 2به2 خیلی مسخره بود به نظرم آخه اصلا این به چه دردی میخوره؟به نظرات دوستان بی احترامی نشه ولی خدایی به درد نمیخوره یعنی روی بازده عملکرد و نتیجه ی پایانی هیچ تاثیری نداره
 

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
این قضیه ی 2به2 خیلی مسخره بود به نظرم آخه اصلا این به چه دردی میخوره؟به نظرات دوستان بی احترامی نشه ولی خدایی به درد نمیخوره یعنی روی بازده عملکرد و نتیجه ی پایانی هیچ تاثیری نداره
منظورت از نتیجه پایانی دقیقا چیه؟
توی لوکیشن تست، عنصر Lighting کلا حذف شده بود. علاوه بر این عنصر، کلی از عناصر دیگه توی نسخه نهایی حضور پیدا میکنن و به بازی جلوه های فوق العاده ای میدن.
حرکت های جدیدی به هر کرکتر اضافه شده. تیم سازنده میخواد اول نظر بازیکنا رو ببینه و بعدش برای تصمیم نهایی اقدام کنه.
گفته توی لوکیشن تست، بازیکنای حرفه ای شاید متوجه شده باشن که Sidestepping کمرنگ تر شده.
میگه داریم فکر میکنیم که شاید بعضی از کرکترها رو با گذشت زمان عرضه کنیم.
لوکیشن تست بعدی توی دسامبر یا اوایل نوامبر هست.
YES
YES
NO
NO

Whatever
 

x-x

کاربر سایت
Sep 19, 2009
668
نام
رضا
منظورت از نتیجه پایانی دقیقا چیه؟
منظورم به بردو باخت آخر بازیه.ببینید شما وقتی با یه شخصیت خوب مبارزه می کنید و به تمامی فنونش تسلط دارید دیگه لوزومی نداره که شخصیت و عوض کنید حتی اگه به اون هم مسلط باشید.تو این لحظه ی تغییر ذهن شما هم باید یه تغییر سریع بکنه که این وقفه میندازه توی روند مبارزه.سیستم سلامتی هم نصف میشه یعنی عملا هیچ فرقی نمیکنه.
حالا یه بحثی هست که مثلا بگیم فلان شخصیت نمیتونه در مقابله فلان شخصیت دووم بیاره که به نظر من همه ی انتخاب های بازی یه احتمال هستند تو انتخاب دو نفر هم ممکنه به دو نفر انتخابی حریف نخوره که به نظر من همین یکی از چالش های زیبای بازی هست

- - -ویرایش - - -
 
آخرین ویرایش:

Trunks

کاربر سایت
Jan 2, 2008
7,173
نام
Shahab
منظورم به بردو باخت آخر بازیه.ببینید شما وقتی با یه شخصیت خوب مبارزه می کنید و به تمامی فنونش تسلط دارید دیگه لوزومی نداره که شخصیت و عوض کنید حتی اگه به اون هم مسلط باشید.تو این لحظه ی تغییر ذهن شما هم باید یه تغییر سریع بکنه که این وقفه میندازه توی روند مبارزه.سیستم سلامتی هم نصف میشه یعنی عملا هیچ فرقی نمیکنه.
حالا یه بحثی هست که مثلا بگیم فلان شخصیت نمیتونه در مقابله فلان شخصیت دووم بیاره که به نظر من همه ی انتخاب های بازی یه احتمال هستند تو انتخاب دو نفر هم ممکنه به دو نفر انتخابی حریف نخوره که به نظر من همین یکی از چالش های زیبای بازی هست

- - -ویرایش - - -

:blink::blink::blink::blink:
95 درصد مغز من بعد از این کامنت تبدیل به خاکستر شد...
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,038
نام
مازیار
همون باقلا پخته بهتر از اون ضعیفه ها مثل نینا و اسوکا و... هست :d
اره اصفهان :p

با فینیکس اسمشر یا بدون اون ... والا با یه ضربه 150 درصد جون کم میکنه ... بدون اون فنش همون باقالا بخته هم نیست اصلا با شخصیت های قابل و بالانسی مثل اسوکا و نینا مقایسش نکن
 

saman3256

کاربر سایت
Dec 30, 2012
81
نام
saman
با فینیکس اسمشر یا بدون اون ... والا با یه ضربه 150 درصد جون کم میکنه ... بدون اون فنش همون باقالا بخته هم نیست اصلا با شخصیت های قابل و بالانسی مثل اسوکا و نینا مقایسش نکن

ببین اون شربه 150 بردارن بهترین ضربه تنه و ارنجش که سریعترین و بهترین فنش هست!!!
اونو بردارن قبول عقب ضربدر اسوکا هم بردارن ببینم بازم برش میدارن خخخ

تازه پاول بیشترین بکشی و جاخالی رو داره!!!
سرعت دفاعش هم بهتره!!
پس چرت نگو :d
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,038
نام
مازیار
ببین اون شربه 150 بردارن بهترین ضربه تنه و ارنجش که سریعترین و بهترین فنش هست!!!
اونو بردارن قبول عقب ضربدر اسوکا هم بردارن ببینم بازم برش میدارن خخخ

تازه پاول بیشترین بکشی و جاخالی رو داره!!!
سرعت دفاعش هم بهتره!!
پس چرت نگو :d

اتفاقا تو تیکن تگ ریسکی ترین حرکت اسوکا همون عقب ضبدرشه چون رو به جلو نیست و نهایش یه قدم جلوترش رو پوشش میده ... چند فن جایگزین با ریسک کمتر و برد بهتر جایگزین داره
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر