Stronghold Crusader 2 معرفی شد

Celebrimbor

Vae Victus
کاربر سایت
Aug 23, 2010
1,411
نام
مسعود
Stronghold-Crusader-2.jpg

[FONT=&amp]
[/FONT]

[FONT=&amp]Stronghold Crusader 2[/FONT][FONT=&amp] توسط [/FONT][FONT=&amp]Firefly Studios[/FONT][FONT=&amp] به عنوان نسخه ی بعد سری استراتژی [/FONT][FONT=&amp]Stronghold[/FONT][FONT=&amp] معرفی شد.
[/FONT]
[FONT=&amp]این بازی بازیکنان را به صحراهای باستانی میانه ی شرقی می برد تا شاهد پیکارهایی بیشتر از نوع [/FONT][FONT=&amp]Real-Time[/FONT][FONT=&amp] بین خلیفه ها و شوالیه ها باشند.
[/FONT]
[FONT=&amp]Firefly[/FONT][FONT=&amp] اظهار داشته بازی دارای جلوه های بصری کاملا جدید ، واسط جنگ جدید([/FONT][FONT=&amp]battle interface[/FONT][FONT=&amp]) و انجینی تقویت شده شامل افکت ها ، انیمیشن ها و فیزیک های سبک [/FONT][FONT=&amp]Real-Time[/FONT][FONT=&amp] خواهد بود.هوش مصنوعی نیز بهبود یافته همچنین شاهد نقشه هایی کاملا جدید ، کلاس یونیت ها ، تله ها و طراحی قلعه ها خواهیم بود که همگی سعی خواهد شد به بهترین نحو ممکن انجام بگیرند.
[/FONT]
[FONT=&amp]سیمون برَدبِری ([/FONT][FONT=&amp]Simon Bradbury[/FONT][FONT=&amp]) مدیر ارشد اجرایی [/FONT][FONT=&amp]Firefly [/FONT][FONT=&amp] و طراح مراحل این بازی در این باره می گوید:[/FONT][FONT=&amp]" [/FONT][FONT=&amp]Stronghold Crusader[/FONT][FONT=&amp] بازی مورد علاقه ی ماست ، همچنین بازی مورد علاقه ی طرفداران ماست و جزو بازیهایی بوده که طی سالهای اخیر منتظر بودیم تا آنرا به مرحله ی ساخت و تولید برسانیم. [/FONT][FONT=&amp] هم اکنون و سرانجام [/FONT][FONT=&amp]Firefly Studios[/FONT][FONT=&amp] این فرصت را به دست آورده و مطمئن باشید نا امیدتان نخواهیم کرد."[/FONT]
[FONT=&amp]
نسخه ی اصلی و اول [/FONT][FONT=&amp]Stronghold Crusader[/FONT][FONT=&amp] حدود 10 سال پیش عرضه شد و توانست فروشی بالغ بر 2.5 میلیون نسخه را کسب کند. اگر بخواهیم فروش کلی این سری را در نظر بگیریم که شامل[/FONT][FONT=&amp] Stronghold[/FONT][FONT=&amp] ، [/FONT][FONT=&amp] Stronghold Crusader[/FONT][FONT=&amp] و[/FONT][FONT=&amp] Stronghold Kingdom banners[/FONT][FONT=&amp] میشود این سری بیش از 6 میلیون نسخه فروش داشته است.
[/FONT]
[FONT=&amp]کار ساخت [/FONT][FONT=&amp]Stronghold Crusader 2[/FONT][FONT=&amp] توسط [/FONT][FONT=&amp]Firefly Studios[/FONT][FONT=&amp] انجام خواهد شد البته با جستجویی که در منابع سایت [/FONT][FONT=&amp]Gambitious[/FONT][FONT=&amp] به عمل آمده.
[/FONT]
[FONT=&amp]هزینه های اضافی که بواسطه ی فروش این سری و طرفداران [/FONT][FONT=&amp]Firefly Studios[/FONT][FONT=&amp] تهیه شده صرف پولیش کردن این بازی ، بسته های الحاقی آن و هزینه های مربوط به انتشار بازی خواهد شد.[/FONT]
[FONT=&amp]
انتظار می رود [/FONT][FONT=&amp]Stronghold Crusader 2[/FONT][FONT=&amp] در اواخر سال 2013 میلادی عرضه شود.[/FONT]

[FONT=&amp]
منبع : Stronghold Crusader 2 announced, coming late 2013 | VG247
[/FONT]
 
آخرین ویرایش:

susha

کاربر سایت
Jun 11, 2011
3,009
نام
مجید
امیدوارم بتونند اون لذت قدیمی رو بهمون بدن .. مخص.صا وقتی با کله کچلها یک گله میساختم حمله میکردم .. هیچی جلو دارم نبود :(
 

Soheil

Set Free The Devil Inside
کاربر سایت
Sep 5, 2006
4,647
نام
سهيل
يكي از بهترين RTS هاي تاريخ بدون شك همين بازيه.Stronghold Crusader رو شايد بگم يك هزار ساعتي بازي كردم.

به معناي واقعي جزيئات بازي فوق العاده بود.

بي صبرانه منتظرم ببينم مي تونن اون خاطرات رو دوباره زنده كنن يا نه.

 

Inquisitor

Righteous Armors Me
کاربر سایت
Dec 6, 2007
3,636
نام
کامیار
واقعا همین عنوان ها هستن این سبک رو زنده نگه داشتن!فقط امیدوارم عین 3 نباشه که من هیچی ازش نفهمیدم!:d
 

Grey Warden

Dragon Age Scholar
Loyal Member
Sep 13, 2006
6,427
نام
مجتبی
خدایی چه خاطراتی با این بازی داریم,من همیشه با این اسنیک مشکل داشتم نکبت هرچی رو که خارج قلعه بود میومد به آتیش میکشید!!:))
یادش به خیر!
 

gome

کاربر سایت
Jan 6, 2011
106
ای یادش با اون تیر اندازهای سوار کار 200 300 تا ازشون می ساختیم بعد می ریختیم سر قلعه حریف ای حال می داد یعنی رسما می پوکید
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر