سر F4 یادمه ملت صداشون بابت گرافیک بازی تو تریلر رونماییش دراومده بود پشت بندش پیت هاینز تو توئیتر اومد گفت همینی که هست میخواید بخواید میخواید هم نخواید !!! چند وقت پیش که Emil Pagliarulo دیزاینر BGS اومد اون حرفا رو کما بیش تکرار کرد و تمام سعی خودش رو کرد که تقصیرا رو دوباره بنداز گردن پلیرا میشد فهمید در ـه هنوز که هنوز رو همون پاشنه میچرخه و از اون بدتر اینکه یـ سری هم دائم با جمله "نه من مشکلی ندارم باهاش ، همینی که هست Deal with it " همیشه پشت بتزدا در میان .
بتزدا چند ساله میخواد بگه من برام پشیزی اهمیت نداره ملت چی مخیوان یـ سری دیزاین مال 10 قرن پیش رو ادامه میدم همینی که هست . اخه مگه میشه استدیو یـ سری مشکلات پیش و پا افتاده رو جلو چشاش ببینه ولی باز دوباره همون اشتباهات رو انجام بده ؟ بدبختی ماجرا اینجاست که BGS یـ کامیونیتی ماد ساز داره که همین الانش بخوای از 0 تا صد یـ بازی رو بسازی میتونی از همین ماد ساز ها ایده بگیری و ببریش جلو ولی در کمال ناباوری میبینیم سر یـ چیز ابتدایی مثل Inventory دوباره اینا گند زدن !! Inventory رو هزاران بار همین کامیونتی راه ساخت و طراحی ادمی زادش رو نشون داده ولی خب کی به کیه گور پدر کامیونیتی ما راه خودمون رو میریم LOL
یـ تیم میشه Larian Studios که تا خر خره از ملت فیدبک گرفتن و شاهکار تحویل دادن یکی هم میشه BGS که قشنگ با یـ شیب مولایم از ارش داره به فرش میره .