Silent Hill جديد شبيه به Silent Hill 2 خواهد بود

MANIX

کاربر سایت
May 18, 2007
2,500
نام
حميدرضا
7393-silenthill8-jpg.html


مارك بركا( Mark Berka) طراح ارشد Silent Hill 8 مي گويد بازي از تم اكشني كه در Homecoming ايجاد شده بود فاصله خواهد گرفت و خيلي شبيه به Silent Hill 2 خواهد شد. اين شماره الهام هاي زيادي از نسخه دوم گرفته و قرار است اتمسفري شبيه به آن بازي داشته باشد.قرار است اعضاي اصلي تيم Silent Hill هم روي اين بازي كار كنند. تيم غربي كه مشغول ساخت اين بازي هستند Team Silence نام دارد و بعضي از سران Team Silent (تيم ژاپني سازنده Silent Hill هاي اصلي) مثل Hiroyuki Owaku كه نويسنده چهار شماره Silent Hill بوده به ساخت نسخه جديد Silent Hill كمك مي كند.

اين شماره قرار است بيشتر تم Psychological Horror (ترس روانشناسانه) داشته باشد تا Survival Horror. ماجراي Silent Hill 8 در رابطه با گير افتادن يك زنداني به نام مورفي پندلتون (Murphy Pendleton) در Silent Hill است و مارك بركا گفته است اين شخصيت بسيار غني با گذشته اي پيچيده است كه به درد اين بازي مي خورد. تا به حال همه چيز در مورد Silent Hill 8 نويد بازگشتي دوباره به اوج را دارد و قرار است اين ماه اطلاعات جديدي از بازي عرضه شود.
 

FaRd!N

Nothing as it Seems
کاربر سایت
Aug 30, 2007
14,104
نام
فردین
دارم درست میبینم :o

من سایلنت هیل رو باشماره 2 و با معرفی پسر عموم شناختم و بازی کردم. هیچ وقت اون زیر زمین متحرک گردان با آب هایی که از سقفش میریخت پایین رو یادم نمیره. دختره هم نشسته بود اون ور میله های زندان باید میرسیدیم بهش (در حال که درختره قبلا مرده بود :D)

اگه بتونن این کار رو بکنن شاهکار میشه :x
منظورت اینه که بتونن این صحنرو پیاده سازی کنن یا بره تو حال و هوای اون نسخه؟دی
نگفتم صحنه رو پیدا سازی کنن. او جمله آخرم ربطی به اون تعریف بالام نداشت. اون صرفا یه خاطره بود که همیشه تو ذهنم میمونه. منظورم این بود که اگه بتونن ببرن به اون حال و هوا خوب میشه.
 
آخرین ویرایش:

Master

کاربر سایت
Mar 16, 2006
401
نام
حسین
عمرا بتونن یه چیزی به ابهت سایلنت هیل 2 بسازن اون بازی محشره بود .
اما خبر خیلی خوبیه امیدوارم واقعا بعد از سالیان دراز یک سایلنت هیل واقعی ببینیم .
 

jeyowich

کاربر سایت
Oct 4, 2006
355
نام
م.مهدي
60 تا سایلنت هیل می سازن هی میکپی برداری از شماره 2 میکنن ادم زد حال می خوره امیدوارم سبک خودش رو حفظ کنه و تمش برگرده به همون حال و هوای قدیم
 

horror_08

کاربر سایت
Aug 22, 2007
2,414
نام
Ashkan
حرف زدن که کاری نداره ، باید دید توی عمل چند مرده حلاجن!
البته همین که اعضای TS توی این گروه جدید باز دور هم جمع شدن خودش جای امیدواری باقی میذاره !
همون موقع تریلر E3 هم گفتم که به نظر خیلی شبیه به SH2 میاد و جو بازی رو سعی کردند به قبل برگردونن حالا این که تا آخر چه قدر توی این راه موفق باشند باید نشست و نظاره کرد!
در هر صورت خبر خوشحال کننده ای بود!
 

T7T

کاربر سایت
Sep 26, 2010
703
بنظر من اتمسفر , موزیک , داستان شماره 2 خیلی بالا بود . حتی دشمنانی که در بازی بودند هم با شخصیت ما ارتباط داشتن میکروبها انگلها و همینطور مری که الهه عذاب ما بود :x اگه این کار و بتوانند انجام دهند که شاهکار بزرگی خلق کردند فقط امیدوارم در حد حرف نباشه .
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر