Xbox Senua's Saga: Hellblade II

سازنده
Ninja Theory
تاریخ انتشار
May 21, 2024
ناشر
Xbox Game Studios
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox Series X|S
image(1)(2).png


داستان سنــوآ ادامه دارد...
______________________________________________________________________________________

اطلاعات منتشر شده از بازی :

  • مراحل ساخت این نسخه قبل از خریداری شدن نینجا تئوری توسط مایکروسافت شروع شده است.
  • مِلیـنا یورگِنز همانند نسخه اول در نقش سنــوآ به ایفای نقش خواهد پرداخت.
  • تمامی تصاویر موجود در تریلر معرفی، به صورت in-engine ضبط شده است.
  • موتور گرافیکی ساخت بازی Unreal Engine 5 می باشد.
______________________________________________________________________________________

تریلــر ها:



______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2021):

______________________________________________________________________________________
تـصاویر منتشر شده (TGA2019):

______________________________________________________________________________________
 
آخرین ویرایش:

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,539
نام
عرفان
این بازی باید نسبت به بازی قبلی باید بهتر باشه و اگه قراره همونو با گرافیک بهتر ارائه بدن، این یه ضعفه.
6 سال وقت گذاشتن که دوباره یه روکش بکشن رو قبلی، بگن بفرمایید ولی متاسفانه مانور بازی کاملا رو موشن کپچره

View attachment 336343

یه ویدیوی دو دقیقه ای از گیم پلی نمیدن، فقط میگن موشن و موشن
دنبال گیمپلی نباش
من خودم دنبال ایده های داستانی جدید و فضاهای وسیع تر هستم. دوست دارم داستان شاخه شاخه بشه و در چند زمان روایت بشه و از سادگی نسخه اول در بیاد
بازی میتونه "کمدی الهی" دنیای بازی ها هم بشه
کلا سفر قهرمان موضوع جذابیه
 
  • Like
Reactions: dark souls

blackorchid

کاربر سایت
Apr 6, 2024
95
كلا بازي جنبه روانشناختي داره و كامل با روح و روان ادم بازي ميكنه
تو نسخه اول هم فرمت ترس رو هميشه همراهت داشتي منتهي با سبك سوروايول هارر ها متفاوت بود درگيريهاي ذهني به همراه نجواهاي دروني و اتفاقات راز الود توي محيط بازي يه سبك خاص و جديد رو تعريف كرده بود
پتانسيل بازي بشدت بالاست و اميدوارم تو اين نسخه به پيكش برسه
 
  • Like
Reactions: Taha75

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
11,012
نام
محمد حسین
دنبال گیمپلی نباش
من خودم دنبال ایده های داستانی جدید و فضاهای وسیع تر هستم. دوست دارم داستان شاخه شاخه بشه و در چند زمان روایت بشه و از سادگی نسخه اول در بیاد
بازی میتونه "کمدی الهی" دنیای بازی ها هم بشه
کلا سفر قهرمان موضوع جذابیه
استودیو با بودجه پلی گراند، صرف وقت دو برابر فورزا.
بعد دنبال گیم پلی نباشم، بشینم منظره ببینم. من نمیدونم ولی گوش نینجا رو باید ماکرو بشه، دو هفته به ریلیز، با اینکه تازه preorder بازی باز شده، رتبش 350 هست تو فروش استیم.
کلا 20 هزار تا فالوور داره. این خوب نیست. شاید بازیش بهتون کیف بده ولی کار استودیویی که از پس هزینه هاش بر نیاد، جالب نیست.
امیدواریم، داقل بازیش بدرد بخور باشه و فقط گرافیک نباشه و موشن.
كلا بازي جنبه روانشناختي داره و كامل با روح و روان ادم بازي ميكنه
تو نسخه اول هم فرمت ترس رو هميشه همراهت داشتي منتهي با سبك سوروايول هارر ها متفاوت بود درگيريهاي ذهني به همراه نجواهاي دروني و اتفاقات راز الود توي محيط بازي يه سبك خاص و جديد رو تعريف كرده بود
پتانسيل بازي بشدت بالاست و اميدوارم تو اين نسخه به پيكش برسه
بازی خاص میخای بسازی، برو یه تیم کوچیک بردار، پنتیمنت و گراندد بساز و سر و صدا به پا نکن تا اینقدر.
از 2019 بازی هر سال تو ایونتا بوده. تهشم نفروشه، حور هزینه هاش میوفته رو دوش بقیه استودیوها و اخراج و تعدیل نیرو
 
  • Like
Reactions: pouria.sh

blackorchid

کاربر سایت
Apr 6, 2024
95
استودیو با بودجه پلی گراند، صرف وقت دو برابر فورزا.
بعد دنبال گیم پلی نباشم، بشینم منظره ببینم. من نمیدونم ولی گوش نینجا رو باید ماکرو بشه، دو هفته به ریلیز، با اینکه تازه preorder بازی باز شده، رتبش 350 هست تو فروش استیم.
کلا 20 هزار تا فالوور داره. این خوب نیست. شاید بازیش بهتون کیف بده ولی کار استودیویی که از پس هزینه هاش بر نیاد، جالب نیست.
امیدواریم، داقل بازیش بدرد بخور باشه و فقط گرافیک نباشه و موشن.

بازی خاص میخای بسازی، برو یه تیم کوچیک بردار، پنتیمنت و گراندد بساز و سر و صدا به پا نکن تا اینقدر.
از 2019 بازی هر سال تو ایونتا بوده. تهشم نفروشه، حور هزینه هاش میوفته رو دوش بقیه استودیوها و اخراج و تعدیل نیرو
اي پي كلا خاصه اون ريشه و فنداسيون نسخه اول اجرا شده و طبعا نسخه دوم هم بر همون اساسه
در مورد كيفيت بازي هم بايد ريليز بشه ببينيم چقدر موفق بودن
 

Starless

کاربر سایت
Jan 25, 2022
1,539
نام
عرفان
استودیو با بودجه پلی گراند، صرف وقت دو برابر فورزا.
بعد دنبال گیم پلی نباشم، بشینم منظره ببینم. من نمیدونم ولی گوش نینجا رو باید ماکرو بشه، دو هفته به ریلیز، با اینکه تازه preorder بازی باز شده، رتبش 350 هست تو فروش استیم.
کلا 20 هزار تا فالوور داره. این خوب نیست. شاید بازیش بهتون کیف بده ولی کار استودیویی که از پس هزینه هاش بر نیاد، جالب نیست.
امیدواریم، داقل بازیش بدرد بخور باشه و فقط گرافیک نباشه و موشن.

بازی خاص میخای بسازی، برو یه تیم کوچیک بردار، پنتیمنت و گراندد بساز و سر و صدا به پا نکن تا اینقدر.
از 2019 بازی هر سال تو ایونتا بوده. تهشم نفروشه، حور هزینه هاش میوفته رو دوش بقیه استودیوها و اخراج و تعدیل نیرو
به شخصه عاشق نحوه روایت، داستان و محیط بازی هستم. اصلا با دید این که بخوام یک گیمپلی ناب تجربه کنم سراغ بازی نمیرم.
من دوست دارم توی این عناصر نسبت به نسخه اول جهش داشته باشه، هرچند اگر در حد کیفیت نسخه اول هم باشه، باز قابل قبوله( ولی کمی ناامید میشم)
در مورد گرافیک و موشن هم چیزی نمیگم چون کاملا توی صنعت پیشروئه.
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,606
نام
محمد
بودجه Hellblade رو کجا نوشتن و همین طور بودجه مثلا Fable یا Forza Horizon؟ اعضای سازنده بازی فکر کنم ۸۰ نفر باشن، اونایی که روی Fable کار میکنن چند نفر هستن؟ ۳۰۰ نفر یا بیشتر؟ :D جدی چطور بودجه این دو بازی اندازه هم هستن؟
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
11,012
نام
محمد حسین
به شخصه عاشق نحوه روایت، داستان و محیط بازی هستم. اصلا با دید این که بخوام یک گیمپلی ناب تجربه کنم سراغ بازی نمیرم.
من دوست دارم توی این عناصر نسبت به نسخه اول جهش داشته باشه، هرچند اگر در حد کیفیت نسخه اول هم باشه، باز قابل قبوله( ولی کمی ناامید میشم)
در مورد گرافیک و موشن هم چیزی نمیگم چون کاملا توی صنعت پیشروئه.
میگیم، گیم یعنی بازی، پس باید براش گیم پلی تعریف بشه و گر نه میشه حرف اولم و خاص و مخاطب خاص پیدا میکنه.
بودجه Hellblade رو کجا نوشتن و همین طور بودجه مثلا Fable یا Forza Horizon؟ اعضای سازنده بازی فکر کنم ۸۰ نفر باشن، اونایی که روی Fable کار میکنن چند نفر هستن؟ ۳۰۰ نفر یا بیشتر؟ :Dجدی چطور بودجه این دو بازی اندازه هم هستن؟
فکر کنم، مخاطب سوالت منم. ولی ریپلی نشدم. در مورد نکته اولت من صرفا گفتم فورزا، نگاه نی گفتم بودجه پلی گراند، صرف وقت دو برابر فورزا.
2018 فورزا زد،2021 زد و 2025-2026 هم بعدیه، با احتساب dlc ها و ساپورت بازیا دو برابر ممیشه یا نه؟
ولی در مورد بخش دوم سوالت
__________
سال 2022 نینجا 20 تا
پلی گراند 40 ( یه گس پشتیبانی میکنه، یه گس میسازه فورزا 6 که احتمالا 2025 میاد یا 2026، یه فیبل میسازه که اونم 2025 میاد یا 2026)
نینجا از 2018یه bleeding edge داده که الانم داره بعدیو میده.
PLAYGROUND GAMES LIMITED filing history - Find and update company information - GOV.UK
rare هم هست میتونی چک کنی، شرکتهای انگبیسی بارگذاری میکنن، اینجا.
سالای قبلشم میتونی چک کنی. بودجه ساخت میدونم، میگی نیست و turn over هست ولی این بازیا عمده کارشون تو همین پلی گراند و نینجا هست
 

Attachments

  • companies_house_document_14.pdf
    977.2 KB · مشاهده: 1
  • companies_house_document_16.pdf
    1.1 MB · مشاهده: 0
  • companies_house_document_17.pdf
    971.4 KB · مشاهده: 1
آخرین ویرایش:

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,606
نام
محمد
میگیم، گیم یعنی بازی، پس باید براش گیم پلی تعریف بشه و گر نه میشه حرف اولم و خاص و مخاطب خاص پیدا میکنه.

فکر کنم، مخاطب سوالت منم. ولی ریپلی نشدم. در مورد نکته اولت من صرفا گفتم فورزا، نگاه نی گفتم بودجه پلی گراند، صرف وقت دو برابر فورزا.
2018 فورزا زد،2021 زد و 2025-2026 هم بعدیه، با احتساب dlc ها و ساپورت بازیا دو برابر ممیشه یا نه؟
ولی در مورد بخش دوم سوالت
__________
سال 2022 نینجا 20 تا
پلی گراند 40 ( یه گس پشتیبانی میکنه، یه گس میسازه فورزا 6 که احتمالا 2025 میاد یا 2026، یه فیبل میسازه که اونم 2025 میاد یا 2026)
نینجا از 2018یه bleeding edge داده که الانم داره بعدیو میده.
PLAYGROUND GAMES LIMITED filing history - Find and update company information - GOV.UK
rare هم هست میتونی چک کنی، شرکتهای انگبیسی بارگذاری میکنن، اینجا.
سالای قبلشم میتونی چک کنی. بودجه ساخت میدونم، میگی نیست و turn over هست ولی این بازیا عمده کارشون تو همین پلی گراند و نینجا هست
خودت باورت میشه با ۴۰ میلیون دلار بشه Forza Horizon و Fable ساخت؟ :D بعدش اصلا کلاس کاری PG و NT قابل قیاس نیست. PG یکی از بهترین های صنعت هست، NT هم استودیو خوبی هست ولی نباید توقع بیش از حد ازش داشت. هایپی که دور بازی بوده هم صرفا از جنبه تکنیکی بوده که خب از این نظر بهترین یا حداقل جز بهترین های صنعت هست دیگه :D از نظر گیم پلی هم بازی ادامه راه نسخه اول هست، انتظار دیگه ای هم نمی رفت. فقط باید ایرادات نسخه قبل رو برطرف کرده باشن که اینم چند روز دیگه وضعیتش مشخص میشه.
 

HalfLife G

کاربر سایت
Feb 21, 2009
3,792
نام
مراد حلیمی
بنظر من اینکه یکی بخاطر نبود مبارزات پیچیده و مکانیک های گیم پلی متنوع با هل بلید حال نمیکنه اوکی هست. ولی اینو نمیشه ایراد بازی در نظر گرفت چون کلا هدف سازنده ها از ساخت بازی یه چیز دیگه ای بوده.

مهم اینه که اینا بتونن متناسب با اون هدفی که دارن یه بازی تر و تمیز بسازن.

.
 
آخرین ویرایش:

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
11,012
نام
محمد حسین
خودت باورت میشه با ۴۰ میلیون دلار بشه Forza Horizon و Fable ساخت؟ :D بعدش اصلا کلاس کاری PG و NT قابل قیاس نیست. PG یکی از بهترین های صنعت هست، NT هم استودیو خوبی هست ولی نباید توقع بیش از حد ازش داشت. هایپی که دور بازی بوده هم صرفا از جنبه تکنیکی بوده که خب از این نظر بهترین یا حداقل جز بهترین های صنعت هست دیگه :D از نظر گیم پلی هم بازی ادامه راه نسخه اول هست، انتظار دیگه ای هم نمی رفت. فقط باید ایرادات نسخه قبل رو برطرف کرده باشن که اینم چند روز دیگه وضعیتش مشخص میشه.
باور من اهمیتی نداره، وقتی دیتا از یه منبع دولتیه
اون بودجه ای هست که سالیانه به عنوان turnover توسط ماکرو پرداخت شده و در سایت رسمی بریتانیا ثبت شده.( سال 2022 داده 40 میلیون پوند به پلی گراند و به نینجا 20)
باور من اهمیتی نداره وقتی دارم از یه مرجع رسمی،چیزی میبینم.
________
در مورد بازی، اگه صرفا یه عنوانی که گیم پلی بالایی هم نداشته، بخواد تو نسخه بعد یه بودجه بالا و در این حد بگیره و صرفا یه بهبود بگیره، به نظرم نه از لحاظ گیمی پیشرفت کردهچون این کاری هست که یوبی هم انجام میده ولی چون اون هر سال میکنه و هر ال بازی میده، به چشم میاد ولی تو این موارد، نه.
و هم همونطور که گفتم
نکته دومم، مسیر اشتباهی رو رفته که تو استیم با وجود قیمت 50 تاییش، الان تو ویش لیست استیم 66 هست و تو تاپ سلرها 301، اونم دو هفته به عرضه.
_________________
خلاصه مطلب، نمیشد این بودجه رو، بجای صرف کردن کامل تو موشن، یه دستی به هم یه جای دیگه اش کشید.
میگم، بودجه یه aaa گرفتی که فقط موشن بدی، من از نسخه قبلیشم خوشم اومد، اینم بازی میکنم ولی در مورد ایبن بازی، نه تبلیغات و هایپ درست مدیریت شده و نه بودجه صرف شده.
امیدوارم، اشتباه کنم ولی بعید میدونم، فروش خیلی موفقی در انتظارش باشه.
 
  • Like
Reactions: pouria.sh

SΛDrA-HhH

Gold User
May 5, 2011
14,973
نام
شیخ صدرا
يكم مخاطبين نسبت به بازى سوبرداشت كردن (يكيش خودم) و انتظارات ديگه ايي پيش اومد.
كه يه بخشى ازون هم به خاطر انحصارى شدنش بود و يه بخشى هم به خاطر نحوه نمايش هايي كه خودشون داشتن.
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,839
نام
مرتضی
من موندم چرا بازی برای پریلود نمیاد رو استور. بعضی از بازی تردپارتی دو سه هفته زودتر میومدن حالا این که ۷۰-۸۰ گیگه معلوم نیست کی میاد:|
 
  • Like
Reactions: Taha75

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر