ScaleBound به طور رسمی کنسل شد!

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
nbindg2if0ja1n63msuy.jpg


آپدیت خبری

مایکروسافت به طور رسمی کنسل شدن بازی را تایید کرد
{ منبع }

طبق اعلام منابع معتبر ، بنظر می‎‌رسد که پروسه ساخت اسکیل باند ، عنوان انحصاری XBOX ONE و PC شرکت مایکروسافت پس از 4 سال در دست ساخت بودن کنسل شده است .
این‌طور بنظر می‌رسد که استدیوی سازنده بازی یعنی Platinum Games و Microsoft ، قبل از پایان سال 2016 همکاری خود را قطع نموده و به ساخت این بازی پایان داده اند . آخرین باری که این عنوان نمایش داشت ، در گیمزگام 2016 کنفرانس مایکروسافت بود که پس از آن دیگر هیچ خبری از بازی نشد .
طبق اعلام منابع یوروگیمر ، عده ای از سازندگان این عنوان برای مدت کوتاهی به علت فشار بالا در پروسه ساخت بازی ، به مرخصی رفته بودند و پس از مدت یک ماه ، هنگامی که سر پروژه بازگشتند با مشکلات مختلفی از جمله مشکلات بزرگ در انجین بازی دست و پنجه نرم می‌کردند. البته هنوز به طور رسمی هیچ خبری مبنی بر کنسل شدن یا نشدن بازی اعلام نشده است .
این بازی در ابتدا قرار بود که در تعطیلات میلادی 2016 عرضه شود که سپس تاخیر خورد و عرضه آن به یک تاریخ نامعین در سال 2017 موکول شد .​

{ منبع 1 }
{ منبع 2 }
 
آخرین ویرایش:

FUTURE

Endure & Survive
کاربر سایت
Aug 20, 2014
4,617
نام
Alireza
خب مایکروسافت تاییدش کرد :
Microsoft Confirms Scalebound is Cancelled - IGN
“After careful deliberation, Microsoft Studios has come to the decision to end production for Scalebound. We’re working hard to deliver an amazing lineup of games to our fans this year, including Halo Wars 2, Crackdown 3, State of Decay 2, Sea of Thieves and other great experiences.”
 

benjohn

کاربر سایت
Jun 19, 2012
5,995
نام
ehsan
واقعا قصد ترول ندارم ولی جدا پیشنهادم به سران XBox اینه بجای مانی هت کردن استودیوهای 3rd پارتی برن استودیو تاسیس کنن که هم انحصاریاشون انحصاری باشه و هم اینکه اینطور مشکلاتی پیش نیاد.
در ضمن واقعا متاسف شدم مخصوصا بازی که چهارسال روش کار شده امیدوارم همین امشب تکذیب شه. یا اگرم کنسل میشه برای PG مشکلی پیش نیلد صادقانه مایکروسافت اصلا برام مهم نیست

خوب گویا در حین تایپ کردن تایید شد دست مریزاد واقعا
 
آخرین ویرایش:

HIGH DEVS

Blanc
Loyal Member
Jul 18, 2011
4,113
نام
عارف
وات دا فااااااااااا؟؟؟x-(:o:o:o:o:o

بازی ای که ارزو کودکی کامیا بود، بازی که میگفتن ممکنه game of all time بشه به همین سادی کنسل شد؟

ماروسافتم بره دیگه فلانشو در اوردx-(
 

Hamid Payne

کاربر سایت
Jun 29, 2012
3,703
نام
حمیدرضا
یادمه چند وقت قبل تو یه تاپیک بحث در مورد مایکروسافت بود گفتم کلا این کمپانی بلد نیست چطور باید با ترد پارتی ها کار کنه! حالا کار ندارم ادامه چی شد اما این ثابت کرد که چنین ادعایی درسته...
اون از فانتوم داست که اصلا یه کارای عجیبی کرده بودن و معلوم نشد بازی چی شد و اصلا سازندش الان کجاست... کرایتک هم با ساخت رایز برای همین ها و همکاری با همین کمپانی به خاک سیاه نشسته (پروسه ساخت رایز هم عادی نبود)!
الان هم نوبت PG هست! بخش زیادی از هزینه بازی هایی که استدیوهای مستقل تو همکاری با ناشرها می سازند رو خود استدیوها تامین می کنند برای همین وقتی اتفاقی برای چنین بازی هایی بیوفته بیشتر آسیب رو استدیو سازنده می بینه چون ناشرها معمولا قدرتمندتر و پولدارتر هستند! مثل Yager که کنسل شدن DR2 کار دستشون داد و یه بخش استدیو رو کلا منحل کردن یا Ready At Dawn که بعد شکست TO1886 حالا داره رو بازی کم هزینه کار میکنه! یک کلام کنسل شدن اسکل باند PG هم درگیر میکنه.
 

TCSCELL

8
کاربر سایت
Dec 5, 2007
17,779
نام
سینا
از نمایش های بازی کاملا مشخص بود با یه بازی پر ایراد طرفیم ولی شخصا انتظار داشتم با توجه به مدت زمان زیادی که تا عرضه اش مونده بود، پلاتینوم گیمز مشکلات بازی رو برطرف کنه نه اینکه کلا کنسل بشه. واقعا شوکه شدم از خبر :D
 

WCW

کاربر سایت
Nov 5, 2007
4,810
نام
کثافت
این ناشی از مدیریت ضعیف اسپنسر هست متاسفانه داره خیلی بد عمل میکنه تو این زمینه انحصاری های ماکروسافت واقعا محدود شده و کم .
فقط تنها استودیویی که خوب جمع و جور میکنه خودش رو استودیو سازنده Sunset بود که بازی ابرومندی تحویل دادن ولی ماکرو با استودیو های داخلس خودشم مشکل داره چه برسه با ترد پارتی ها نمونش Fable Legend حالا از الان میگم منتظر خبر کنسل شدن Crackdown 4 هم باشید بازی کلا هیچ نمایشی تا الان نداشته فقط یک اسم هست
 

blechh

کاربر سایت
Jul 25, 2013
3,596
نام
حسین
بازی که تا همین چند وقت پیش هم نمایش داشت رو خیلی راحت کنسل کردن، واقعا خاک تو سر مایکروسافت و همین طور PG که یه سری آدم رو بعد از چند سال انتظار، اینجوری مسخره خودشون کردن.
تو عمرم ندیدم که یه شرکت بزرگ خیلی قشنگ بیاد بازی که چندین بار نمایشش داده رو کنسل کنه و خیلی شیک هم بیاد تاییدش کنه...the last guardian با وجود این که کنسل شده بود ولی سونی هیچی از کنسل شدنش نگفت فقط سکوت کرد اخرش هم تمام سعیش رو کرد که بازی بلاخره منتشر بشه...اونوقت اینا انگار از خداشون بوده بازیی که چهار سال ساختش طول کشیده رو کنسل کنند...واقعا باید به مایکرو لقب بهترین شرکت در توهین به مشتریاش رو بدن:|
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر