Xbox S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chernobyl

سازنده
GSC Game World
تاریخ انتشار
2023
ناشر
GSC Game World
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. Xbox One
  3. Xbox Series X|S
https___vignette.wikia.nocookie.net_stalker_images_d_d0_Stalker2_art_uhd.jpg_revision_latest_s...jpg

Developer GSC Game World
Publisher GSC World Publishing
Genre Sci-Fi/Survival/First Person Shooter
Platforms PC/Xbox X|S
Release Date April 28, 2022
بلاخره بعد از مدت‌ها انتظار، استودیوی GSC Game World اولین تریلر سینمایی از بازی Stalker 2 را منتشر کرد، این عنوان ادامه‌ی سه‌گانه‌ا‌ی درخشان است که ژانر immersive-sim را با اتمسفر قوی و پویای خود متحول کرد، استودیوی سازنده بازی این قول را داده که همانند سری عناوین قبلی، بازی Stalker 2 ترکیبی بی‌نظیر از شوتر اول‌شخص، ژانر وحشت و immersive-sim را به همراه عناصر سندباکس ارائه کند.

زمزمه‌های برگشت این بازی برای مدت‌ها شنیده می‌شد تا سرانجام در ماه مارچ امسال خبر ساخت این عنوان با انتشار یک تصویر از محیط بازی تایید شد. به گفته‌ی GSC بازی Stalker 2 بزرگترین پروژه‌ای است که تا به حال این استودیو روی آن کار کرده. فضای سرد و تاریک Zone در این تریلر بخوبی نشان داده شده، ناهنجارهای فضا و زمان که با دنیای حقیقی درآمیخته‌اند و شخصیتی که تنها در تونل‌های ویران Zone پرسه می‌زند در دنیایی آخرالزمانی که در خلق آن از شهر پرپیت و حادثه‌ی تلخ چرنوبیل الهام گرفته شده.

Stalker 2 -1


به گفته استودیوی GSC هر بازیکن ماجرایی بی‌نظیر را در این بازی تجربه خواهد کرد و تصمیم‌هایی که شما می‌گیرید نه تنها به عواقبی کوتاه مدت منجر می‌شود بلکه دنیایی را که در آن حضور را دارید تحت تاثیر قرار می‌دهد ی ، شبیه‌سازی دسته‌ها و موجودات در این بازی از طریق هوش مصنوعی A-Life 2.0 انجام می‌شود، یک نسخه‌ی تازه از سیستم A-Life که در سری بازی‌های قبلی از آن استفاده شده است. حوادث و اتفاقاتی بی‌شمار در محیط این بازی در هر لحظه رخ می‌دهد حتی اگر شما شاهد آن نباشید. این بازی توسط موتور Unreal Engine 4 ساخته شده.

تاریخ دقیق انتشار Stalker 2 هنوز مشخص نیست اما این بازی در زمان لانچ اول بصورت انحصاری برای کنسول ایکس‌باکس سری ایکس و رایانه‌ی شخصی منتشر خواهد شد.

4cpNPr2bVVebwEzb3DmsWn-1200-80-1024x576.jpg

[Trailers]



[Screenshot]

======================

F.A.Q

 
آخرین ویرایش:

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,207
نام
∂αнмα
خوب الان این مشکلش چیه که ملت انقدر شاکی شدن ؟
به خاطر اینه که عملا هیچ پشتوانه مالی تو این جور معاملات نیست و خیلی راحت میشه باهاش پول شویی کرد + به محیط زیست ضرر میرسونه. کلا همه با ارز های دیجتالی و این ترند هایی که به دنبالش راه افتاده مخالفن یوبی سافت یـ چیزی مشابه معرفی کرد از شدت Backlash ویدیو رونماییش رو از یوتیوب حذف کرد.
پست جفت کیلی بعد Backlash :

1639579173119.png
 
آخرین ویرایش:

John117

کاربر سایت
Oct 3, 2021
274
نام
پویا
به خاطر اینه که عملا هیچ پشتوانه مالی تو این جور معاملات نیست و خیلی راحت میشه باهاش پول شویی کرد + به محیط زیست ضرر میرسونه. کلا همه با ارز های دیجتالی و این ترند هایی که به دنبال راه افتاده مخالفن یوبی سافت یـ چیزی مشابه معرفی کرد از شدت Backlash ویدیو رونماییش رو از یوتیوب حذف کرد.
پست جفت کیلی بعد این قضیه :

View attachment 236724
عجب ضربه بدی به بازی خورد 🙄 چون همه دارن میگن دیگه نمیخرنش و خیلیا ریفاند کردن بازیو 😶😑
 
  • Like
Reactions: Adam

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
1,428
نام
مهیار
اینطور که مشخصه میخوان ۳ نفرو به عنوان NPC به بازی وارد کنن.بوسیله ی NFT.یعنی هیچ تاثیری رو گیمپلی و اینا نداره.
اما چون اسم NFT روش هست ، باعث خشم بعضی ها شده‌.تو توییتر هم ملت دیگه میدونید دوست دارن سر هر چیزی گریه و زاری و ناله کنن.
 

Solidsnake_1

کاربر سایت
Jul 19, 2014
871
نام
Reza
اینطور که مشخصه میخوان ۳ نفرو به عنوان NPC به بازی وارد کنن.بوسیله ی NFT.یعنی هیچ تاثیری رو گیمپلی و اینا نداره.
DLC و microtransaction و لوت باکس هم قرار بود هیچ تاثیری روی گیمپلی نداشته باشه :)
 

mahyarxbox

کاربر سایت
Jul 6, 2014
1,428
نام
مهیار
DLC و microtransaction و لوت باکس هم قرار بود هیچ تاثیری روی گیمپلی نداشته باشه :)
اون چیزی که یوبی سافت قراره پیاده کنه با این فرق داره.
تو مقالشون گفتن ۳ نفر میتونن به عنوان NPC وارد بازی بشن.همین.یعنی شما مثلا میای پول میدی بهشون بعد میبرنت استودیو و بدن و چهره شما رو اسکن میکنن و میذارن تو بازی‌.
 

John117

کاربر سایت
Oct 3, 2021
274
نام
پویا
اینطور که مشخصه میخوان ۳ نفرو به عنوان NPC به بازی وارد کنن.بوسیله ی NFT.یعنی هیچ تاثیری رو گیمپلی و اینا نداره.
اما چون اسم NFT روش هست ، باعث خشم بعضی ها شده‌.تو توییتر هم ملت دیگه میدونید دوست دارن سر هر چیزی گریه و زاری و ناله کنن.
دقیقا ! من الان هرچی فکر کردم دیدم این مشکلی نیست که بخوان سرش اینطوری گریه و زاری کنن ! اولا اگر قانونی داریم سرش که نباید استفاده بشه پس از طرف قانون باید پیگیری بشه و این موضوع ربطی به مردم نداره که اینطوری ناله میکنن ، اگرم قانونی هست ، پس خوب این تصمیم خود استدیو بوده و بازام ربطشو به مردم نمیبینم ! البته این در صورتیه که به حقوق پلیرا داخل بازی اسیب نزنه . این تصمیمشون تاثیر خیلی بدی روی مارکتینگشون داره و اگر بخوان درستش کنن باید تجدید نظر کنن ، ولی درکل موضوعی نبود که بخوان اینطوری جیغو داد کنن :D ملت جو زده
 
آخرین ویرایش:

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,267
من اینو همون هفته اول ورود NFT به دنیای اقتصاد و کریپتوکورنسی تو تاپیک GTA VI پیش بینی کردم یعنی 7 ماهه پیش...

بالاخره پای بیت کوین یه جورایی به بازی ها هم باز میشه تو آینده. همین الانش NFT برای خیلی از آرتیست ها سودهای کلان داشته و کارهای شخصیشون صدها هزار دلار به فروش میزارن و مردم حاضرن میلیون ها دلار تو این زمینه پول خرج کنن برای یک آرت دیجیتال یا یک قطعه موزیک 45 ثانیه ای برای اینکه منظورم واضح باشه به این لینک سر بزنید و ببینید همین الانش با چه قیمت نجومی عکس ها دیجیتال به فروش میره :
Foundation

حالا شما فرض کنید یک سیستم NFT این-گیم راکستار راه بندازه و برای یک ماشین پرمیوم صدها هزار دلار مزائده بشه که صاحبش فقط یک نفر تو کل GTA ONLINE هست. یعنی به طور واضح بخوام بگم راکستار و تیک 2 تو یک سال میتونن اندازه 2 برابر 8 سال سود GTA ONLINE کسب کنن.
البته میشه گفت ولو یک همچین سیستمی از قبل داشته که شبیه به NFT باشه مثل همین خرید فروش اسکینهای CSGO تو مارکت و غیره... ولی چیزی NFT با مارکت های داخل بازی مثل Microtransaction متمایز میکنه اینه که خریدار این آیتم ها دیگه مختص یک قشر یعنی گیمرها نیست، شما افراد پولداری خواهید دید که از سرتاسر دنیا وارد این مزایده ها میشن از دکتر مهندس آدمهای مالتی میلیاردر تا خواننده و بازیگرها...
 

Kurt117

کاربر سایت
Aug 6, 2009
3,636
نام
Ali
با nft ها مشکلی ندارم من و این توضیحاتی که فعلا در مورد نحوه وارد کردنش به بازی دادن هم بد نیست، ولی عجیبه :-"
وارد شدن nft ها به صنعت بازی خیلی عادی هست و پیش بینی میشد ولی npc اخه :-" البته این مورد رو توی پروژه های کیک استارتر دیدیم قبلا ولی خوب برای یه بازی مثل استاکر که توی اواخر مراحل تولیدش هست عجیبه.

خلاصه اینکه تا وقتی که به خود بازی، گیم پلی و ... صدمه نزنه مشکلی نداریم باهاش :-"
 

K I 1 1 E R

ناظم انجمن
Feb 22, 2011
17,207
نام
∂αнмα
به این فک کردین چیزی که عملا هیچ سودی به صنعت گیمینگ و گیمر ها نمیرسونه جاش تو صنعت چیکار میکنه ؟ حالا این Blockchain و NFT و امثالهم هم همینه تهش همشون ختم میشن به Exploit کردن پلیر ها. اگه میخواین فردا روزی گیم که رسالت اصلیش هنر و سرگرم کردن ـه تبدیل به بازار سیاه و قمار خونه نشه قطعا از این حرکت ها باید نگران بشید . نشه مثل پرداخت درون برنامه که کمپانی ها تمام سعیشون رو میکنن تا بازیشون رو حول محور اون طراحی کنن (با توئم یوبی سافت)
 

John117

کاربر سایت
Oct 3, 2021
274
نام
پویا
اینم بگم که این استدیو قبلا یه بار ورشکست شده ! پس هرکاری میکنه تا بتونه درامدزایی بکنه تا به سرنوشت گذشتش دچار نشه
بهتون چی گفتم ؟

اینم متنشون

20211217_015814.jpg

ادیت : تویتشونو پاک کردن ! نمیدونم چرا
 

Safety & Peace

ارباب مطلق سوزوران
کاربر سایت
Sep 4, 2011
13,185
نام
تونی آلمِیدا
کلا بیخیال قضیه شدن👍
View attachment 236914
ترجمه:

طرفداران عزیز،

گُه خوردیم.

- تیم سازنده


دم ملت گرم که ریختن اینجوری خوار و خفیفشون کردن. به جرأت میشه گفت NFT بدترین چیزیه که راهشون به این صنعت باز کرده و قرار بدتر هم بشه.
 

rahyarpaul

کاربر سایت
Mar 17, 2011
11,062
نام
محمد حسین
nft کاری به خوبی و بدیش نداریم، ممکنه در آینده از سطح npc و شکل تجملیش پاشو فراتر بزاره و به مشکل بزرگی مثل انحصاری زمانی و .... ختم بشه ولی در حال حاضر:
که میگن مشکل محیط زیست ایجاد میکنه، این مشکل تو چرخه سنتی هم هست و فقط صرف رمزارزها و جامعه کریپتو نیست و حتی تو برخی موارد وضعیت بهتری دارن، استخراج سنگهای با ارزش، معادن و فعالیتهای نظیر اون، کربن بیشتری نسبت به حتی pow دارن
در مورد قسمت دوم که انحصاره و مشکل اینجاست که انحصاره.
اگه اینو یه شرکت بزرگ بکنه و یه مود و یه قسمت و یا یه بازی رو انحصار کامل یا زمانی کنه، همه به به چه چه میکنن ولی اگه یه بچه کمپانی یه npc انحصار کنه، همه شمشیر میکشن که وا مصیبتا.
nft بده اوکی، ولی تو همین دو سه سال اخیر چند مورد انحصار بخش رایگان بازی توسط سونی و ماکروسافت رخ داده، چرا اونا نه.
چرا اعتراضی به تتریس افکت نشد، چرا به سه ماه انحصار gta online نشد . چرا به مودهای کالاف نشد. این داره یه شخصیت رو انحصار یه فرد میکنن که تاثیری نداره تو بازی. اونا دارن یه مود کامل یا یه عنوان رایگانو از قشر عظیمی میگیرن
____________
بگذریم. ببینیم اگه gta اینکارو کرد، جف کیلی و بقیه جرات میکنن همچین چیزایی بگن یا نه. یا فقط زورشون به همینا میرسه.
این رسم زمونه هست اگه پولداری بخواد پولدارتر بشه، همه میشینن تشیق میکنن ولی اگه یه بچه بخواد دست و پا در بیاره، همه میزنن تو سرش، تا بزرگ نشه.
اینم همونه.
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر