سلام
رئیس Microsoft Games Studios اقای Phil Spencer از تصمیم واگذار کردن ساخت بازی Crackdown 2 به استودیوی تازه کار Ruffian Games دفاع کرد، استودیوی که جایگزین سازنده ی شماره ی اصلی یعنی RealTime Worlds شد.
وی همچنین تایید میکند Microsoft قبل از برگزیدن Ruffian Games، به طور دراز مدتی و با احتیاط کامل بر روی این مساله که با چه استودیویی باید قرار داد ساخت Crackdown 2 بسته بشه اندیشید !!
"خیلی میتونست اسون باشه که بخوایم به دنبال پول باشیم ولی بازهم، من میخواستم مطمئن باشم که هرچیزی که ما بر روش کار میکنیم به طور درستی پرورش یافته و تولید شده، ما باید یک تیم درست رو پیدا میکردیم که دقیقا میتونست بازی رو درک کنه و چیزی که دنبالش بودیم بیلی -Billy Thomson موسس و رئیس استودیو- و تیم Ruffian بود.
"IP بازی Crackdown دست ماست و ما میتونستیم خیلی راحت اون بیرون یک استودیوی دیگه رو پیدا کنیم و یک بازی بسازیمو اسمش رو بزاریم Crackdown 2، ولی همون طور که شما و بقیه میدونید این بازی برای من یکی از محبوب ترین بازی های تمام عمرمه لذا من به شخصه میخواستم اگر قراره برای این بازی یک ادامه ساخته بشه اون ادامه یک چیز خاص و ویژه باشه. و اگر یک نفر وجود داشت که درمورد ساخت و انجام گرفتنه یک نسخه ی جدید برای این بازی سخت گیر بود اون شخص من بودم"
و در اخر Spencer تایید میکنه که بیشتر از دو ملیون کاربر متفاوت در لایو Crackdown رو بازی کردن !
منبع
موفق باشید
رئیس Microsoft Games Studios اقای Phil Spencer از تصمیم واگذار کردن ساخت بازی Crackdown 2 به استودیوی تازه کار Ruffian Games دفاع کرد، استودیوی که جایگزین سازنده ی شماره ی اصلی یعنی RealTime Worlds شد.
وی همچنین تایید میکند Microsoft قبل از برگزیدن Ruffian Games، به طور دراز مدتی و با احتیاط کامل بر روی این مساله که با چه استودیویی باید قرار داد ساخت Crackdown 2 بسته بشه اندیشید !!
"خیلی میتونست اسون باشه که بخوایم به دنبال پول باشیم ولی بازهم، من میخواستم مطمئن باشم که هرچیزی که ما بر روش کار میکنیم به طور درستی پرورش یافته و تولید شده، ما باید یک تیم درست رو پیدا میکردیم که دقیقا میتونست بازی رو درک کنه و چیزی که دنبالش بودیم بیلی -Billy Thomson موسس و رئیس استودیو- و تیم Ruffian بود.
"IP بازی Crackdown دست ماست و ما میتونستیم خیلی راحت اون بیرون یک استودیوی دیگه رو پیدا کنیم و یک بازی بسازیمو اسمش رو بزاریم Crackdown 2، ولی همون طور که شما و بقیه میدونید این بازی برای من یکی از محبوب ترین بازی های تمام عمرمه لذا من به شخصه میخواستم اگر قراره برای این بازی یک ادامه ساخته بشه اون ادامه یک چیز خاص و ویژه باشه. و اگر یک نفر وجود داشت که درمورد ساخت و انجام گرفتنه یک نسخه ی جدید برای این بازی سخت گیر بود اون شخص من بودم"
و در اخر Spencer تایید میکنه که بیشتر از دو ملیون کاربر متفاوت در لایو Crackdown رو بازی کردن !
منبع
موفق باشید
آخرین ویرایش: