پس اگر بخوایم به حرف شما استناد کنیم باید RE4 رو کلا زیر سئوال ببریم درسته!. دلیلی وجود نداره چون مثلا Resident Evil با Resident Evil 2 از لحاظ گیم پلی 1000 درجه فرق نداشتن Resident Evil 5 هم اینطوری بشه. به این میگن درجا زدن نه پیروی از سنت. .Aurlito
بحثتون به سمتی مسقوقه که انگار Resident Evil با Resident Evil 2 از لحاظ گیم پلی 1000 درجه فرق داره! اصلا اینطور نیستو برای مارکتینگ که نباید کل اسم و رسم سری رو از بین برد.
RE4 یک بازی فوق العاده ترسناک میشد با اکشن قابل قبول و دوربین نیمه کلاسیک سری RE با عناصر وحشت بینهایت تاثیر گذار. ولی به دلایلی که یکیش همین مارکتینگ هستن این بازی از بیخ و بن تغییر کرد و چیزی شد که شما دیدید.
کی گفت باید با ناز بیان، میگم انیمیشنهاش دقیقا همونی هست که تو RE4 بود. یه جورائی هوش مصنوعیش هم همونه!!. سریع میان بعد متوفق میشن دوباره ارام میان جلو.Master Raiden
خب منم موافق این قضیه نیستم! ولی تصور کن وقتی 1 گله زامبی یا گانادو یا هر جونور دیگه دارن طرفت میان با 1 حالت خیلی لطیف و ناز باید دور بزنی (تازه خیلی لطف کردن اون دور زدن 180 درجه سریع رو گذاشتن توش) و طرف هر کدوم نشونه بگیری!!!
همین که 6 ساعت طول میکشه تا طرفو پیدا کنی خودش آخر اعصاب داغون کردنه دیگه!
ولی خیلی سخته بگیم کپکام نمیتونه سیستم حرکتی بهتری پیاده کنه!
به همین دلیل بود که من 5-6 دقیقه بیشتر نتونستم code veronica رو تحمل کنم :biggrin1:
کی، کی و کجا گفت که کاپکام نمیتونه کاری بکنه!؟.
Resident Evil: Code Veronica رو روی Sega DreamCast بازی میکردم. این RE اصیل با دوربین کلاسیک و کنترل اصلی سری. عالی تر از اونی هست که بخوام توصیفش کنم. درسته نسخه فرعی از RE هست. امیدوارم روزی برسه که شاهد بازسازی مجدد این اثر باشیم.