Resident Evil 5 | PC

بالاخره پس از کش و قوس های فراوان کپکام رسما تایید کرد که Resident Evil 5 برای PC منتشر میشه .
سایت کپکام تایید کرده که در بازی مود Co-OP اینترنتی هم وجود داره و همچنین گفته شده که بازی از تکنولوژی 3D Vision (همون تکنولوژی عینک های سه بعدی) کارتهای انویدیا استفاده بهینه رو خواهد برد . مانیجی ها روی صورت شما و شیوا در یک قدمیتان !
یه خبر خوب دیگه اینه که بازی موس و کیبورد رو ساپورت میکنه و مثل نسخه چهارم نیست که با موس مشکل داشته باشه .
بازی با دایرکت ایکس 9 و 10 راه اندازی شده .
گرافیک بازی wide-screen و Ultra-high resolutions رو هم ساپورت میکنه .
این بار دیگه نباید منتظر یه پورت بد (مثل نسخه چهارم ) باشیم و 100% میتونیم انتظار یه بازی خیلی خوب رو بکشیم .
اگرم سوالی در مورد بازی دارید میتونید توی سایت کپکام و توی این صفحه (تو بخش نظرات) بپرسید و اگه سوالتو طوری باشه که بشه بهش پاسخ داد مطمئنا "اتحاد بازیهای PC کپکام" به سوالتو جواب خواهد داد .
تاریخ انتشار بازی هم زمانی دیرتر در امسال اعلام شده .
اخبار بعدی توی همین تاپیک

کپکام

============
Update
زمان عرضه ی بازی 17سپتامبر
 
آخرین ویرایش:

Vahid_2009

کاربر سایت
Jan 14, 2009
94
نام
Vahid
دوست من شما درست میگید نظر هر کس با دیگری فرق داره وقابل احترام هست.ولی توجه داشته باشید گرافیک همه چیز یه بازی نیست.
 

jack sparrows

کاربر سایت
Nov 3, 2006
1,034
نام
هادی
دوست من شما درست میگید نظر هر کس با دیگری فرق داره وقابل احترام هست.

دقیقا خود بنده و خیلی های دیگه هم همین مشکل رو توی فروم بازیسنتر داریم و اون اینه که اگه فردی با بازیی اصولا مشکل داره نباید در مورد اون اظهار نظر کنه و فقط در موقعی میتونه اظهار نظر منفی در مورد اون بازی بکنه که حرفاش رو با دلایل قابل قبول بگه نه اینکه کلی گویی کنه!
مثلا خود بنده عاشق Mercenaries 1 بودم ولی از شماره دومش راضی نبودم ولی نیومدم توی تاپیکش فحش رو بکشم به بازی اومدم گفنم که تم طنز و رنگهای شاد و روشن برای بازیی که شماره یکش تم خیلی جدی و سیاهی داره و رنگهاش مردست و اصولا "حالت" بازیش اینطوریه اصلا مناسب نیست.هرچند که بعدا از سطح نارضایتیم کاسته شد وقتی دیدم که pandemic روی این بازی وقت گداشته مخصوصا رو موزیک های side mission ها.
به نظر من اگه فردی "اصولا" با تم اویل 4 مشکل داره نباید اظهار نظر کنه حالا اصلا مهم نیست که این بازی 9.5 گرفته یا 2.5 و یا بهترین بازی سال شده یا بدترین بازی سال.در هر صورت زمان این فرا رسیده بود که این سری تغییر کنه یا اینکه به طرز مسخره ای follower باشه و کپکام هم به "بهترین نحو ممکن" این سری رو تغییر داد و نتیجش هم این شد که این بازی بهترین بازی سال شد هرچند که مطمئنا بعضی چیزها رو از دست داد ولی این تغییر کاملا ارزشمند بود و من اصلا متوجه نمیشم که چرا هنوز یک عده توی بازیسنتر الکی قصد این رو دارن که این بازی رو یک بازی بدردنخور معرفی کنن.

گرافیک همه چیز یه بازی نیست.

بله دقیقا همینطوره ولی تغییری که توی سری اویل ایجاد شد برای گرافیک نبود برای این بود که این سری در اوج بمونه که همینطور هم شد و فقط من به شما میگم که فرض کنید اویل 4 ایزومتریک بود و نتیجش رو ببینید!
من بعد از اینکه code veronica رو بازی کردم با خودم گفتم دیگه این روند ادامه پیدا کنه به ناکجا میکشه ولی کپکام خودش این رو بهتر از من میدونست و بهترین کار رو کرد همونطور که همین کار رو با DMC4 کرد و نتیجش هم برای من و ظاهرا همینطور برای منتقدان قابل قبول بود.
اگه اویل 6 هم روزی بیاد (مطمئنا بعد از 2012 برای ps4 و xbox3) اگه بخواد همین "حالت فعلی" رو حفظ کنه باید از نظر گرافیکی و همچنین داستانی و تم ترس پیشرفت جهشی داشته باشه وگرنه خراب میکنه.
 

Golden7light

کاربر سایت
Aug 29, 2008
234
برای اونایی که بار اولشون یا نسخه 4 به بعد رو بازی کردن خیلی عالی هست ولی برای اونایی که ازنسخه کلاسیک بازی کردن حتما افتضاحی بیشتر نیست
سلام
بنده تا حدودي با شما موافقم!!!:smile:

بستگی به دید هر فرد داره اگه کسی دیدش غلط و خشک و سنتی باشه میگه هم اویل 4 و هم اویل 5 افتضاح هستن چرا که اون حس اویل 1 و 2 و 3 رو به آدم نمیدن.درسته که تو اویل 4 و 5 داستان و حس ترس و موزیک عالی سری کلاسیک اویل رو شاهد نیستیم ولی این "مطلقا" به معنی افتضاح بودن اویل 4 و 5 نیست.به هر حال هر بازیی باید بعد از مدتی تغییر کنه وگرنه نتیجه عکس میگیره هرچقدر هم که حالت (در مورد اویل دوربین ایزومتریک) اون بازی عالی باشه.این تغییر رو ما توی Devil May Cry 4 هم شاهد بودیم.وقتی که سازنده حرف از تغییر شخصیت اصلی بازی یعنی دانته زد و اون رو با نرو عوض کرد (هرچند که نصف بازی با دانته بود!) ملت شروع کردن به طومار نوشتن که ما این بازی رو نمیخریم!!!در واقع همین کار رو هم با اویل 4 میکردن ولی توی هر دو مورد شاهد این بودیم که حق با کپکام بود!
من هم اول خودم حس منفیی نسبت به اویل 4 داشتم ولی وقتی که یک مقدار بازی کردم و یک مقدار فکر کردم که اگه این شماره هم مثل n شماره قبلی اگه ایزومتریک بود چی میشد نظرم عوض شد!
این شماره اویل هم واقعا بازیه عالیی هست هرچند که یک Follower هست ولی این هیچی از ارزش بازی کم نمیکنه مخصوصا اینکه یاد و خاطره شخصیت هایی مثل کریس و جیل و وسکر رو برای کسایی که از شماره 3 اویل یا code veronica ندیدن زنده میکنه.
سلام
خود من وقتي برا اولين بار وارد اويل 5 شدم، اينطوري به نظرم اومد كه اويل 4 موفق تر بودش.
سري‌هاي قبلي اويل كنترل خيلي خوبي داشتن و من از همون اول بازي هم هيچ مشكلي باهاشون نداشتم، ولي تو اويل 5 كنترل بازي خيلي سخت‌تر شده و يه كمي طول كشيد تا بهش عادت كنم. به نظر من كنتل راحت سري‌هاي قبل اويل يكي از بزرگترين امتيازاتش بود كه ما اينو تو "5" از دست داديم نه 4. ولي تو 5 چيزاي بهتري هم اضافه شده كه در كل بازي رو موفقتر و بهتر ميكنه! ولي تو اولين نگاه، همين بدتر شدن كنترل به چشم مياد كه باعث ميشه كلي بخوره تو ذوق آدم! ولي وقتي يه مدت بازي كنيم و به كنترلش عادت كنيم معلوم ميشه كه اويل 5 هم شاهكاره مثل بقيه اويلها! به نظر من Follower شدن بازي هم يه تغيير خيلي خوب بوده

حق با شماست اين تغيير تو بازي به موقع بود ولي شايد بشه اينطوري گفت كه يه سري از ويژگي‌هاي اويل رفت و يه سري ديگه جاشون رو گرفت و نتيجش اين شد كه بازي "در كل" بهتر بشه
 

jack sparrows

کاربر سایت
Nov 3, 2006
1,034
نام
هادی
ولي تو اولين نگاه، همين بدتر شدن كنترل به چشم مياد كه باعث ميشه كلي بخوره تو ذوق آدم!

البته این مشکل فقط تو اول بازیه چون یک مقدار فاصله افتاده بین اویل 4 و اویل 5 و اینکه اول بازی اویل 5 آدم رو میترسونه از سختی بازی!!! من خودم وقتی دیدم که اول بازی 10 تا گلوله بیشتر ندارم و باید با اونهمه زامبی که تا حالا که تا چپتر 5 رفتم هم روبرو نشدم مقابله کنم مخصوصا اون یارو جلاده با اون ابولی که دستشه! گفتم اگه این اول بازیه پس آخرش دیگه چیه!!!:eek: در صورتی که این مشکل میشه گفت که از بازی بود چرا که من تابحال توی هیچ قسمتی از بازی به مشکل خاصی برخورد نکردم و فقط همون اول بازیش یک مقدار مصیبت بود!(مثل اول سال تحصیلی که معلما دانش آمورا رو میترسونن که هر جلسه تکلیف میدیم و درس میپرسیم!!!:biggrin1:)
 

xx

کاربر سایت
Apr 1, 2009
82
نام
Alireza Sh
دوست عزیز فکر کنم شما باید این پوشه هم کپی میکردی
C:\Documents and Settings\USER\Local Settings\Application Data\Microsoft\XLive

برای اونایی که بار اولشون یا نسخه 4 به بعد رو بازی کردن خیلی عالی هست ولی برای اونایی که ازنسخه کلاسیک بازی کردن حتما افتضاحی بیشتر نیست
پس باید از اول بازی برم!
 

fredrik

کاربر سایت
Sep 18, 2009
51

sas_l3oy

کاربر سایت
Mar 6, 2009
596
نام
محراب‌
سلام دوستان.
بازی رو تموم کردم خوب بود ولی زیاد به دلم ننشست.
نمره ی من به بازی:
گرافیک:8
موسیقی و صداگزاری:9
گیم پلی:7
جذابیت:8
 

WILDCAT

کاربر سایت
Jun 5, 2007
1,572
نام
Noctis LuciS Caelum
من روی ps3 بازی میکردم گفتم بیام مزه PC هم بچشم اما یچیزی تو بازی من و آزار میده که اونم زاویه دوربین هستش توی نسخه PS3 که بازی کردم زاویه خیلی خوب بود اینجا انگار کریس تکیه داده به دوربین به سختی میشه عادت کرد :((:biggrin1:
 

haj.ali

کاربر سایت
Oct 17, 2005
36
نام
محمد
باسلام .
من تو چپتر 6.2 وقتی که اولش از دست غولش فرار میکنم و کریس میره سمت در
یه دفعه بازی بدون ارور میپره بیرون !
چکار کنم ؟
وقتی save از ویندوز xp به ویندوز 7 میبرم جواب نمیده
icon9.gif
 

King-1

کاربر سایت
Apr 2, 2007
723
نام
vahid
توی اون مرحله که پشت ماشین باید یک کامیون را بزنم همش ماشین پرت میشه پایین و میمیرم. توی ین مرحله باید چیکار کنم.
 

xx

کاربر سایت
Apr 1, 2009
82
نام
Alireza Sh
توی اون مرحله که پشت ماشین باید یک کامیون را بزنم همش ماشین پرت میشه پایین و میمیرم. توی ین مرحله باید چیکار کنم.
شما وقتی ماشین آخری می آید به سمت چپ برگرد تا تعادل ماشین حفظ شود
اون ماشین هم خود به خود منفجر می شود
 

ac.amir

کاربر سایت
Jul 16, 2009
1,226
سلام دوستان.
بازی رو تموم کردم خوب بود ولی زیاد به دلم ننشست.
نمره ی من به بازی:
گرافیک:8
موسیقی و صداگزاری:9
گیم پلی:7
جذابیت:8
بابا دمتون گرم همه که از این بازی بد میگویند شما ها چه بازی هایی میکنید که رزیدنت جز متوسط ها بین اوناست
لیست بدید فردا برم بگیرم
 

zangoulak

کاربر سایت
Jun 20, 2006
406
نام
بهزاد
بابا دمتون گرم همه که از این بازی بد میگویند شما ها چه بازی هایی میکنید که رزیدنت جز متوسط ها بین اوناست
لیست بدید فردا برم بگیرم

این دیگه چه حرفی بود؟شما اصلا تا حالا resident evil تو عمرتون بازی نکردین نه؟ارزش این بازیو فقط fanهاش میدونن
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر